יום שישי, 17.05.2024 שעה 22:33

ג'אן: כל אחד צריך לקחת אחריות, להוות דוגמא

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו כמובן על ההתפתחויות בפרשת שני הכדורגלנים והקטינות. התכנית משודרת גם ב-101.5FM ורדיו הים האדום

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM וברדיו הים האדום ב-102FM בדרום. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית הספורט של ישראל נדבר על ליגת העל ונתייחס כמובן להתפתחויות האחרונות בפרשת שני הכדורגלנים והקטינות, שמסעירה את המדינה ואת עולם הספורט בפרט.

חלוץ בני יהודה דור ג’אן עלה לשידור והתייחס לפרשת שחקני מכבי ת”א והקטינות: “אני לא יודע מה יהיה פה בפרשה, יש משטרה, אנחנו מדינת חוק. אני מקווה שהצדק ייצא לאור”.

ג’אן התייחס להשפעה של הפרשה על השם של הכדורגלנים באופן כללי: “ברור שהסיטואציה מוציאה את כלל הכדורגלנים באור פחות חיובי כלפי החברה. אני מכיר את שניהם ויכול להגיד שהם אנשים טובים ואין לי ספק שלא היה להם רצון לעשות עבירה. ניתן למשטרה לעשות את העבודה. כואב גם לי שיש את ההכללה הזאת, הישראלים ממהרים לשים חרב על הצוואר לפני שדברים מתבהרים ויודעים מה קרה שם. גם לי אין מושג מה קרה שם. אני חושב שאנחנו צריכים לתת למומחים לעבוד”. 

על דברי נשותיהן של מספר שחקנים לפיהם בנות פונות לשחקנים: “זו תופעה שהיא לא חדשה לכדורגלנים, יש תמיד את העניין שאתה כדורגלן, בטח כשאתה מצליח ויש פרסום, אז אוטומטית אנשים ולא רק נשים רוצים להיות קרוב אליך ולקחת חלק מזה. כל בנאדם צריך להציב לעצמו את הגבולות, את המעטפת החיצונית שהוא כן רוצה לידו. כל אחד צריך לקחת אחריות אישית, להוות דוגמא. כל אחד אחראי לעצמו. אני חושב שלא צריך לעשות הכללה, זה לא סטיגמות. כל אחד הוא אדם שונה עם אופי שונה”.

על הכדורגל בלי קהל: “זה משהו אחר לגמרי. זו שונה מאוד. אבל בתור אנשים שבריאות הציבור חשובה לכולנו אנחנו מבינים את הצורך שהכדורגל ימשיך, ולמזלנו הליגה לא נעצרה, ומבינים שצריך לשמור על בריאות הציבור. אני חושב שזה פוגע במשחק בכל העולם. קהל תמיד היה משהו שהוא חלק מהמשחק, שמוסיף אדרנלין וכשאין את זה, חסר משהו”.

יריב טפר מנכ”ל איגוד השופטים התייחס לתקרית עמוס לוזון: “אני מניח שהלחץ והמתח עשה את שלו. המצב בליגה הלאומית מאוד מותח וכנראה שזה מביא בעלי תפקידים למקומות שלא כדאי שיהיו שם. הדוח עצמו מפרט את מה שהיה. לא נכון להתחיל להיכנס לדוח השיפוט כי ביום רביעי יש את הדיון בבית הדין המשמעתי ונשאיר את זה לשם. זה לא דוח טוב, זה דוח חמור עם הרבה מילים שלא ראוי שייאמרו וזה תפקיד בית הדין המשמעתי לטפל בעניין. העונשים של בית הדין נעים בין קנסות להרחקות”.

לירן שטראובר עלה לשידור והתייחס לחוויה האישית שלו עם חזרת המשק לעניינים: “חוזר עכשיו לעבוד, אחרי שלושה חודשים ללא הכנסה - ולו שקל אחד. קיבלתי מענק של 9,500 שקל. לדמי אבטלה אני עדיין ממתין. 9,000 שקל למזונות לחודש אני משלם. הפסד הכנסה של מעל ל-80 אלף שקל בשלושה חודשים, 9,000 שקל לא מכסה. יש לי שלושה ילדים ותמיד אתה תצטרך להיות מאחוריהם. שניים מהראשונה ומיכאל מענבל. מיכאל כבר בן 13, חגג בר מצווה”. 

על פרשת הכדורגלנים, כשחקן מכבי ת”א לשעבר: “הלוואי וכל הפרשה הזו לא הייתה מתרחשת. זה כל כך מיותר לכל הצדדים, לאף אחד זה לא עשה טוב ולא יעשה טוב. בעבר היה הרבה יותר קשה להגיע אלינו, היום הרבה יותר קל, הכל זמין. לא רק לכדורגלנים. חייבים להגדיר חוק חדש בנושא הזה. בואו לא ניתמם, זה קורה, יש לי חברים מחברות אבטחה במועדונים, הם אומרים לי - אתה לא מבין את כמויות תעודות הזהות המזויפות שאנחנו מקבלים. למה ילדות בנות 15 פונות לגברים בני 25 ו-26? אני לא מדבר על המקרה הספציפי הזה אלא באופן כללי. למה ילדות בנות 16 נמצאות בת”א במועדונים על הבר ושותות אלכוהול? זה סיפור עצוב”.

טיפ לכדורגלנים שנמצאים בבית וחיים בחוסר ודאות מוחלט: “כשבנאדם נמצא בסיטואציה כזו הוא צריך לתת לחקירת המשטרה להסתיים. כלי התקשורת והארגונים השונים רצו מהר מדי בלי לברר דברים. אבא של אחת מהבנות יוצא נגד מכבי ת”א ואומר שמכבי ת”א אשמה בכל מה שקרה. שהם הלהיטו את האש. מה זה קשור? זה הכותרות שיוצאות מהאבא של אחת המתלוננות”.

אילן ברוק, מנכ”ל הוט מובייל: חגגנו במאי 8 שנים להוט מובייל, משרתים מיליון וחצי מנויים. גדלנו בצורה מאוד משמעותית ואנחנו מחוללי התחרות בשוק הסלולר. אנחנו מאמינים בחוויה סלולרית אחרת, מתקדמת, כזו שמשלבת שירות מעולה, טכנולוגיה מתקדמת. זה אומר גלישה ברשת סלולרית מתקדמת עם פריסה ארצית, רשת 4G פלאס, מציעים מגוון רחב של פתרונות, דברים שאפשר להשיג בחנות שלנו. השקנו הצעה לכל החיים, 29.90 חודש, 150 ג’יגה גלישה לחודש, לכל החיים. מי שמזמין באתר מקבל את הסים חינם עד הבית. זה כולל קו טלפון. זו החבילה הכי משתמת שיש היום בישראל. בשגרה החבילות שלנו מאוד משתלמות”.

על תקופת הקורונה: “כולנו משתמשים במכשירי הסלולר, זו הייתה תקופה שעבדנו 24/7 כדי לספק את השירותים שלנו בצורה רציפה. בתקופת הקורונה ראינו שאנשים שהיו בבית הרבה מאוד זמן היה גידול בשימוש בסלולרי, גידולים של אלפי אחוזים בשימוש באפליקציות. אבל השקנו את החבילה הכי משתלמת, 29.90 לחודש, עם חבילת גלישה של 150 ג ‘יגה, חבילת גלישה לכל החיים”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */