יום שישי, 10.05.2024 שעה 14:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

בני יהודה צפויה להיכנס למו"מ עם זובאס

לשוער יוצע חוזה חדש, עשוי לשוב למולדתו בקרוב, שאבי וניראון יקבלו קרדיט. שביעות רצון מה-1:3 על נתניה, אלישע לוי לשחקנים: "לא תהיה נפילת מתח"

|
אמיליוס זובאס (רדאד ג'בארה)
אמיליוס זובאס (רדאד ג'בארה)

בני יהודה עברה שבוע קשה מאוד מאז ההדחה הכואבת מגביע המדינה על ידי הפועל באר שבע בפנדלים, אבל אתמול (שני) היא הצליחה להשכיח את ההפסד וחזרה למסלול בליגת העל עם 1:3 מרשים על מכבי נתניה בחוץ, ביכולת משכנעת, למעשה באחד המשחקים היותר טובים של העונה.

מול היריבה הכי חזקה שלה בפלייאוף התחתון (רק על הנייר), הקבוצה של אלישע לוי הפגינה עליונות ברוב שלבי המשחק, למעט אולי כחצי שעה במחצית הראשונה, ואף עשתה זאת בהרכב שמעולם לא שיחק יחדיו, כולל סילבה קאני בהופעת בכורה ב-11, איתן וולבלום כנ"ל (בליגה), יהונתן שאבי בשער ושינויים נוספים, כולם לקחו את הצ'אנסים שקיבלו בשתי ידיים והרשימו. בכך, היא ביססה את מעמדה במקום השביעי (41 נקודות, 5 מעל הפועל חדרה) – המטרה אותה הציבה לעצמה לאחר שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון.

לאחר ה-0:5 הגדול על חדרה, הניצחון על מכבי נתניה רק הדגיש את גודל הפספוס של בני יהודה העונה, בשל אותה הדחה בתווך, או כפי שהטיב לתאר הקפטן דן מורי: “הייתה לנו עונה של כמעט, כמעט הגענו לליגה האירופית, כמעט לפלייאוף העליון וכמעט לגמר הגביע", והמשיך ב"הקבוצה נלחמת ואנחנו בונים מלא שחקנים לעונה הבאה. אם אנחנו בעונה גרועה ועשינו את מה שעשינו העונה, בני יהודה בדרך טובה”.

תגובת אלישע לוי למשחק מול נתניה

בסיום המשחק, אלישע לוי החמיא לסילבה, ששוב כבש, הרשים ונראה נינוח בליגת העל ולא כמו ילד בן 17 שעלה לבוגרים בשבוע שעבר. כמו כן, הוא החמיא גם לדור אלו על ההופעה שלו באגף הימני, הגנתית והתקפית. בנוסף לשניים, מי שעוד הצטיינו היו וולבלום ועמית זנטי, שקיבלו מחמאות במועדון, גם אריאל לזמי על הסיומת הקטלנית בשער שהרשית ועוד כניסה טובה כמחליף שמקפיד להסתער בהתקפה בכל פעם מחדש.

"עשינו את שלנו, ניצחנו כי היה לנו משחק מצוין וזהו, אין מה לחגוג יותר מדי", אמרו שחקנים בקבוצה, שעשתה צעד ראשון לעבר דרך חדשה, אך מתקשה עדיין לשמוח ולהשתחרר. בחדר ההלבשה, המאמן אמר לשחקניו: "זה הזמן שלנו ליהנות מכדורגל. לא תהיה פה נפילת מתח בגלל ההדחה מהגביע. תיהנו ותוכיחו את עצמכם כי כל אחד פה רוצה לדאוג לחוזה שלו בעונה הבאה, זה דבר לגיטימי".

בתוך כך, ל-ONE נודע כי לאור ההופעות האחרונות הטובות של אמיליוס זובאס, בשכונת התקווה החליטו לנסות ולהשאיר את השוער הליטאי בקבוצה ופגישה עמו לגבי חוזה חדש צפויה להתקיים בקרוב. זאת, על אף שנראה היה שיסיים את דרכו, דבר שעדיין על הפרק, כשהשוער מעורר עניין בכמה מועדונים באירופה ובוחן הצעות שמגיעות אליו ממספר סוכני שחקנים.

יהונתן שאבי עם הכדור (שחר גרוס)יהונתן שאבי עם הכדור (שחר גרוס)

בלי קשר, בבני יהודה התקבלה החלטה לפיה שאבי ועומר ניראון הצעיר יקבלו את הקרדיט עד לסיום העונה כדי לצבור ניסיון וכדי לבסס את מעמדם לקראת העונה הבאה, בעוד שייתכן כי זובאס יסיים את העונה מוקדם יותר, עוד לפני סיום העונה, ויעזוב למולדתו בקרוב, דבר שיתברר בימים הקרובים.

בקבוצה היו מעודדים גם מהופעת הבכורה החיובית ביותר של נתי אמויאל, שנכלל מראש בתוכניות בשכונה לקבל צ'אנס בפלייאוף התחתון, כאשר גם רונן גרדשוב, ששיחק העונה עם סילבה עוד בקבוצת נערים א' של בני יהודה, אמור לרשום דקות ראשונות בקרוב. מי שעשוי לקבל דקות ראשונות בקרוב לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד במחזור הבא, בבני יהודה יקבלו לסגל בחזרה את תאמבי סגס ושי גולן, שנעדרו בשל כרטיס אדום בחצי גמר הגביע, ואת אבישי כהן שריצה עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים. 

בנושא אחר, בשבוע הבא יתקיים הדיון הראשון בבוררות בין בן אז'ובל לבין בני יהודה במשרדו של הבורר עורך הדין חנוך קינן בתל אביב. כזכור, החלוץ הגיש את תביעת הבוררות כנגד המועדון במסגרת ההתאחדות לכדורגל על כך שהושעה, שלא כדין לטענתו, בגין יציאה למבחנים בקבוצת ז'טיסו טלדיקורגן הקזחית, הועמד לוועדת משמעת על אותה עבירה פעמיים ונקנס בסכום גבוה יותר מהמותר, ולא קיבל שכר במשך ארבעה חודשים. 

בן אז'ובל מאוכזב (רדאד ג'בארה)בן אז'ובל מאוכזב (רדאד ג'בארה)

בזמנו, הוא עוד טען ל"נידוי" ודרש לחזור למסגרת הקבוצתית, אבל המתיחות הרבה ששוררת בינו לבין ההנהלה לא אפשרה את הדבר. זאת, למרות העובדה שאלישע לוי ביקש להשתמש בו עם כניסתו לתפקיד, ואפילו לאחרונה לקראת פתיחת שלב הפלייאוף, אך סורב פעם אחר פעם בשל אותן בעיות.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */