יום שבת, 11.05.2024 שעה 08:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

"לא הלך לנו, צריך לשכוח מההפסד הזה מהר"

בהפועל ת"א מדברים על עייפות אחרי ה-4:0 המשפיל להפועל חיפה. אבו עביד סיכם, במועדון נדרכים לפני מכבי ת"א: "כדאי שיתעוררו, שבוע הדרבי רק התחיל"

|
איאד אבו עביד ואוראל דגני מאוכזבים (עמרי שטיין)
איאד אבו עביד ואוראל דגני מאוכזבים (עמרי שטיין)

חולשה כללית, יכולת קבוצתית ירודה ונפילת מתח אדירה – כל אלו הן תוצאה של השבוע האחרון בהפועל תל אביב, שהובסה אמש (ראשון) 4:0 להפועל חיפה והושפלה באצטדיון סמי עופר. ההדחה הכואבת למכבי פתח תקווה בחצי גביע המדינה, בתוספת ללוח המשחקים הצפוף בשל אותו משחק שאליו התנקזה כל העונה של האדומים, הם הגורמים לתבוסה הקשה, למרות שכלפי חוץ במועדון מדברים רק על עייפות.

נכון, הקבוצה של ניר קלינגר שיחקה משחק יותר עד כה, אבל יכולת שכזו, שרחוקה בצורה קיצונית מהמשחקים הטובים של לפני שבועיים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, מעידה גם נפילה מנטלית לאחר שמטרת העל של הקבוצה בעידן משה סיני וקלינגר פוספסה, אחרי כמה ימים של "אווירת נכאים" במתחם חודורוב לפי אנשי הקבוצה. 

תגובות של הפועל חיפה על הניצחון הגדול

"חמישה משחקים בשבועיים זה קשוח, אסור לשכוח שהשחקנים הם רק בני אדם", אמר קלינגר, שפתח את הפלייאוף העליון עם רצף מבטיח של שני ניצחונות רצופים ויוקרתיים, אבל מאז לא ניצח בשלושה משחקים בכל המסגרות ורואה את שחקניו נחלשים ממשחק למשחק בשבוע האחרון. עכשיו, יגיע המבחן האמיתי מבחינתו, כשינסה שוב להוציא את שחקניו לדרך חדשה אחרי תבוסה מהדהדת, בפעם השלישית העונה.

"העייפות הובילה להרבה טעויות וזה היה גורם מכריע במשחק הזה. לגבי הצעירים, אמרנו שנלך איתם בתקופה הזו, אנחנו רוצים שהעתיד של הפועל יהיה חזק ונמשיך בדרך הזו. אחרי שלושה חודשים של פגרה זה לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר וצריך לקבל את זה. אני לא בא בטענות לשחקנים, אני יכול להבין את הקושי שלהם. יש לנו עכשיו שישה ימים להתאושש לקראת הדרבי, זה משהו שעוד לא היה לנו מאז שחזרנו ונתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק". 

ניר קלינגר (עמרי שטיין)ניר קלינגר (עמרי שטיין)

"יצאנו מאוכזבים מהמשחק כי באמת קיווינו לעשות משחק טוב ולהשיג ניצחון", הוסיף איאד אבו עביד לאחר המשחק. "לא הלך לנו היום והעייפות הורגשה אצל כולם. יש לנו משחק חשוב בשבת ונצטרך לשכוח מהר מההפסד הזה".

מעבר לכל אלה, יש לציין את משחק ההגנה הגרוע שהציגה אמש הפועל ת"א, בייחוד בשל הציוות המוזר בין אוראל דגני למרווין פירסמן. בעוד הקפטן נקלע למשחק פחות טוב מבחינתו, כשעליו אכן ניכרה עייפות משמעותית, הבלגי-גנאי, שגם ככה לא ממש מצטיין בתפקידו כמגן שמאלי בלשון המעטה, תופקד כבלם וגרם לדגני להתגעגע לרז שלמה שנותר על הספסל.

מרווין פירסמן (רדאד ג'בארה)מרווין פירסמן (רדאד ג'בארה)

כמו פירסמן, ובפעם המי יודע כמה לגבי שניהם, מי ש"זוכה" לביקורת שוב הוא מייקל אולהה. החלוץ הניגרי שוב פתח בהרכב ולא סיפק שום תוצרת בהתקפה, וזה לא שהאחרים לצדו עשו יותר ממנו, כולל עומרי אלטמן בערב לא אופייני.

"אחד הורס לנו בהתקפה והשני חזר להרוס לנו בהגנה", אמרו במועדון על הזרים שהפכו ללא רלוונטיים בקבוצה, כולל פיליפה רודריגס שרק חזר למגרשים בעיצומו של מאבק משפטי על חוזהו בעונה הבאה ואחרי שסיכם על שכר מקוצץ עד לסיום העונה, ומלבד עמנואל בואטנג. "לא בונים עליהם, 99% שהם לא ממשיכים איתנו, אז למה להמשיך לתת לשחק בזמן שיש בחורים צעירים שמשתוקקים לקבל דקות ולהוכיח את עצמם? אם הולכים על צעירים, וזאת המטרה שנשארה עד סוף העונה, צריך ללכת איתם בכל הכוח, בשביל התהליך שהם עוברים". 

עמנואל בואטנג מאוכזב (רדאד ג'בארה)עמנואל בואטנג מאוכזב (רדאד ג'בארה)

כפי שעשה אופק עובדיה בכמה דקות שקיבל בגביע, כך עשה אמש גם שביט מזל – הוכיח שעדיף לחלוטין לתת להם את הקרדיט מאשר לשחקנים הזרים ש"לא חייבים להתבסס" עליהם לפי קלינגר, כשניסה לאיים והראה ב-11 דקות יותר מאשר הניגרי הראה ברוב שלבי המשחק. בכלל, הצעירים, בעיקר דורון ליידנר ועמית מאיר, היו היחידים שקיבלו מילים טובות על המשחק בסמי עופר.

ביום שבת ייערך הדרבי מול מכבי ת"א ואחרי 3:0 כפול העונה תחת סיני וקלינגר, בוולפסון מקווים לבשורה אמיתית ולשבירת הסטטיסטיקה של השנים האחרונות גם בקטגוריה הזו, כדי להפסיק לדבר על הדרבי ההוא שנוצח אי שם ב-2014. לקראת המשחק, ישוב לסגל שי אייזן, שסיים לרצות עונש הרחקה.  

שי אייזן (רדאד ג'בארה)שי אייזן (רדאד ג'בארה)

"אוהדים שתולים שלטים לקראת הדרבי שבוע מראש זאת רק ההתחלה, עם או בלי קהל ביציע, דרבי זה דרבי וכדאי שהשחקנים יתעוררו מהר כי שבוע הדרבי רק התחיל ומיד אחריו יש עוד אחד", הוסיפו במועדון על המפגש הראשון מבין שניים תוך שבוע מול היריבה העירונית. "אחרי עוד כמעט שבוע מנוחה כבר לא יהיה אפשר לדבר על שום דבר פיזי או מנטלי שמפריע. חייבים לבוא ולהילחם, בלי קשר לתוצאה".

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */