יום חמישי, 02.05.2024 שעה 15:53
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

דור כוכב: לשחק במכבי חיפה זה חלום ילדות

אחרי שער הניצחון החשוב על נתניה, שחקנה של נס ציונה בראיון ל-ONE לפני אשדוד ב-20:45: "ציפיתי להיות במקום אחר בקריירה", "יש חיבור טוב עם זדה"

|
דור כוכב חוגג (חגי מיכאלי)
דור כוכב חוגג (חגי מיכאלי)

הניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון העניק הרבה שקט לסקציה נס ציונה, שתפגוש ביום שבת הקרוב את מ.ס אשדוד בידיעה ברורה כי כל משחק וכל נקודה יכריעו על עתיד הקבוצה בליגת העל. מי שהצליח להשאיר את הכתומים עם האוויר בריאות ובטבלה, הוא שחקן הרכש מינואר, דור כוכב, שעלה מהספסל והכניע את היהלומים. בראיון ל-ONE, מספר "כוכב השעה" בעל שם המשפחה המחייב רגע לפני המשחק בשבת, על הפרידה מבני יהודה בינואר, מאבקי ההישארות, הרצון לפרוץ והחלום לחזור ללבוש ירוק שוב.

״לא יודע אם לא היינו מנצחים זה היה גומר את הסיפור", טען הקשר בן ה-27, "זה היה ניצחון מאוד משמעותי, בטח אחרי התוצאה שעשינו נגד חדרה שהייתה כמו הפסד, לקבל גול בדקה כל כך קריטית, גם אחרי התוצאות גם של קרית שמונה וגם של כפר סבא שניצחו, היינו חייבים לנצח ונצטרך להמשיך ולנצח בכל משחק שיבוא. אני שמח שיצא לטובה גם מבחינתי וגם מבחינת הקבוצה״.

צפו: ירדן שעוה כפי שלא הכרתם

ביום שבת תפגשו את מ.ס אשדוד לעוד משחק חשוב מבחינתכם אבל גם מבחינתם, איך אתם באים למשחק הזה?
״אנחנו צריכים לנצח כל משחק עכשיו מבין החמישה שנותרו לנו, היריבה פחות חשובה. אנחנו נתכונן, נתאמן כמו שצריך, הצוות יכין אותנו למשחק בצורה הכי טובה ונבוא למשחק הזה כמו לעוד משחק שאנחנו חייבים לנצח כדי לעלות מעל הקו האדום״.

השחקן שהגיע בקיץ מהפועל עפולה, פתח את העונה בבני יהודה ורשם במדיה 17 הופעות בכל המסגרות, בטרם עבר בחלון ההעברות של ינואר האחרון, אחרי שלא מצא את מקומו בסגל של אלישע לוי, סיפר על התקופה האחרונה בשכונה שגרמה להחלטה.  ״אם ניגע במה שהיה בבני יהודה, יוסי אבוקסיס הביא אותי בקיץ ומאוד האמין בי. זה נתן לי מוטיבציה גדולה מאוד להוכיח את עצמי אבל התחלתי את העונה קצת פצוע. אחרי זה מהר מאוד קיבלתי את ההזדמנות אצלו ולקחתי אותה בשתי ידיים, הפכתי לשחקן הרכב אבל למעשה מהיום שאלישע לוי הגיע ויוסי הלך, אני לא יודע לשים את האצבע בדיוק מה קרה שם אבל נסגרה הדלת בפניי במועדון".

דור כוכב עם הכדור בבני יהודה (שחר גרוס)דור כוכב עם הכדור בבני יהודה (שחר גרוס)

עוד שיתף, כוכב: "לא יודע להגיד למה אבל זו ההרגשה שקיבלתי ומאותו הרגע ידעתי שעם כל הצער, אין לי מה להישאר בבני יהודה ואצטרך לחפש את עצמי במקום חדש. נס ציונה פנתה מהר ושמחתי להגיע לקבוצה חדשה, עם מטרות קצת שונות אבל עדיין קבוצה חדשה עם אנשים באמת טובים והרבה שקט ועשייה אז אני שמח על הצעד הזה. אלישע לא טרח לדבר איתי, אני דיברתי איתו רק ביומיים האחרונים של חלון ההעברות של ינואר כשהוא אמר לי שהוא לא רואה אותי משתלב בקבוצה תחתיו ואני צריך לחפש לעצמי מקום חדש. זה היה בשלב שאני כבר דיי הייתי סגור בראש שאני לא נשאר והכל בסדר והמשכתי הלאה״.

גם בנס ציונה הייתה החלפת מאמנים, איך היחסים שלך עם ליאור זדה?
״יש לי יחסים טובים מאוד עם ליאור, אני חושב שלפני שהוא מאמן, הוא קודם כל בן אדם והוא בן אדם מאוד כנה, ישר, מאוד חם ומאוד אוהב. הוא מאמן טוב שקיבל הזדמנות כמו רוב הקבוצה השנה, קיבל הזדמנות בליגת העל והוא רעב מאוד להוכיח את עצמו. יש לנו חיבור טוב מאוד".

אתה חושב שהוא המאמן שיכול להשאיר את נס ציונה בליגה?
"אני מאמין שכן. אני חושב שהקבוצה נראית טוב, משחקת כדורגל, נלחמת ויש אנרגיות טובות. יש לנו חדר הלבשה חזק והרבה מזה נזקף לזכותו אז אני חושב שכמו שזה נראה היום הוא הבן אדם הכי נכון לקבוצה״.

ליאור זדה (שחר גרוס)ליאור זדה (שחר גרוס)

אחרי שנים בליגה הלאומית, עד כמה חשוב לך באופן אישי בעיקר השנה להשאיר חותם בליגת העל ואולי אפילו להיות מי שחתום על ההישארות של נס ציונה בליגה?
״זה משמעותי מאוד עבורי, מן הסתם זה לא משהו ששחקן כזה או אחר יעשה לבד, זה תלוי מאוד גם בחברים בקבוצה. אני חושב שאם אנחנו נבוא גם ביחידים וגם כקבוצה עם הכנה טובה גם ברמה הפיזית וגם המנטלית, בעיקר המנטלית אז אנחנו נדע להמשיך לקחת נקודות חשובות, לנצח ולעשות את ההישארות הזאת בליגה שזה יהיה הישג מאוד מאוד גדול״.

אמרת בתחילת העונה שאתה "בשל יותר", מה שונה בך העונה שלא היה בשנים הקודמות?
״אין ספק שכל שנה שעוברת, אתה צובר עוד ניסיון גם במגרש וגם מחוץ למגרש ויש לזה משמעות מאוד גדולה. היום שחקן בן 20 שצריך להיות במאבקי תחתית או צמרת, זה לא שחקן בן 27-28 שכבר עבר דברים ואני אישית עברתי כמה מאבקי תחתית, אני יודע איך זה מתנהל איך שחקנים חושבים ואיך מאמנים חושבים. אני בעיקר מכיר את עצמי יותר טוב ויודע איך אני צריך  לבוא ולהתכונן למשחקים״.

דור כוכב מוסר (חגי מיכאלי)דור כוכב מוסר (חגי מיכאלי)

היום כשאתה מסתכל לאחור, ציפית להיות במקום אחר בקריירה?
״בוודאי שציפיתי להיות במקום אחר בקריירה בשלב הזה. את יודעת כשהייתי ילד וגדלתי אחרי שסיימתי במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ציפיתי לקבל צ׳אנס בבוגרים ולצערי הדבר לא עלה בידי כי היו שנים מאוד קשות למועדון. לא היה נחת לא לבעלים, לא לקהל והמגמה לא הייתה להשקיע בשחקנים צעירים, מה שלשמחתי השתנה בשלוש-ארבע שנים אחרונות. חשבתי שאהיה במקום אחר, היו לי הרבה חלומות ושאיפות אבל חשוב לציין שגיל 27 זה לא סוף הקריירה, אני מכיר הרבה שחקנים שבגיל הזה פתאום כן פרצו לכדורגל וכן הצליחו להגיע לרמות הגבוהות אז ככה שזה לא סוף הסיפור מבחינתי. אני ממשיך להשקיע, להתמיד ולהאמין שאני יכול להגיע לרמות הגבוהות ובעזרת השם זה גם יקרה״.

בתור מי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, יש חלום עוד לחזור לשם?
״מכבי חיפה זה חלום ילדות, מקום שגדלתי בו. בתור ילד ללכת לקרית אליעזר זה משהו שהייתי מחכה לו כל השבוע, רק שיגיע מוצאי שבת, אז בוודאי שזה סוג של סיפור לא פתור אצלי והייתי מאוד שמח לחזור אבל אצטרך להוכיח את עצמי יותר בשביל זה ואולי יום אחד״.

איך עברה תקופת הקורונה בלי הכדורגל?
״לא היה פשוט. זה קשה מאוד לשבת בבית, עשיתי אימוני זום, אימונים קרוב לבית וזה לא באמת היה תחליף ראוי למגרש, לדשא, לחברים, זה לא היה פשוט. אני שמח שעברנו את זה, זה היה כנראה עוד מבחן בשביל כולנו לראות כמה באמת אנחנו חזקים, כמה המקצוע הזה הוא חזק ואני שמח שיצאנו מזה. מקווה שזה מאחורינו לגמרי. הבידוד לשחקנים? קטונתי מלשפוט את מקבלי ההחלטות. זה לא פשוט אפילו גם קצת מעצבן אבל אם זה מה שנקבע לנו בשביל לשחק כדורגל אז זה מה שנעשה״.

המטרה - להישאר בליגה (חגי מיכאלי)המטרה - להישאר בליגה (חגי מיכאלי)

מה יהיה תסריט חלומי מבחינתך?
״הישארות של נס ציונה בליגה עם תרומה משמעותית שלי לזה. אנחנו כרגע מסתכלים על העתיד הכי קרוב״.
אם תשרדו בליגה, אתה רואה את עצמך ממשיך בנס ציונה בעונה הבאה?
״כן. אני לא פוסל את זה בכלל, אם הקבוצה תמשיך ויהיו מעוניינים בי ואני אהיה מעוניין אז כן לא רואה סיבה שלא״.

איפה אתה רואה את עצמך עוד חמש שנים?
״עדיין על הדשא של הכדורגל, עדיין משחק. מקווה מאוד שזה יהיה בליגת העל ואותו דור״.
 

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */