יום ראשון, 05.05.2024 שעה 21:40
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

קטן: רוצה את ברקוביץ' בנבחרת ונמני בהתאחדות

שחקן העבר של מכבי חיפה מסביר בראיון מיוחד ל-ONE את תוכניתו לגבי ההתאחדות, בטוח ששחר כועס עליו וחושב שבלבול חייב להמשיך במכבי חיפה. וגם: שועה

|
יניב קטן חושף (יניב גונן, גרפיקה: קרולינה אריכמן)
יניב קטן חושף (יניב גונן, גרפיקה: קרולינה אריכמן)

יניב קטן ידוע כאדם שלא עובר יום בו הוא לא פוגש את הוריו, האב סבח והאם מרים. הוא מאוד קשור אליהם, אך בימי הקורונה קטן בעיקר מביא להורים קניות ומקבל משלוח של האוכל שהוא כל כך אוהב. לקטן בדרך כלל יש סדר יום מאורגן הכולל תוכנית הרדיו היומית שלו ברדיו חיפה "קטן ב-2", אך בימים אלו הוא בעיקר בבית עם הילדים והאישה מיטל.

כבר כמעט 6 שנים חלפו מאז שקטן פרש מכדורגל בחודש יוני 2014, אך נראה שרק לאחרונה הוא השלים עם העובדה שהוא כבר לא שחקן פעיל, ואין ספק שלקח לו זמן רב להבין שהוא סיים את הפרק הזה בחייו.

מכבי חיפה מפתיעה את בעלי המנויים הקשישים

כמו תמיד, כך גם בראיון מיוחד ל-ONE, קטן מדבר בפתיחות רבה ואף חושף לראשונה מדוע עד היום האבא סבח כועס עליו בשל ההחלטה לפרוש מכדורגל כפי שפרש. קטן מדבר על החיים בצל הקורונה, הקשר עם ההורים, הפרידה ממכבי חיפה, היחסים עם יענקל'ה שחר, הקריירה החדשה והוויתור על הקריירה בחו"ל. קטן גם סבור שמרקו בלבול צריך להישאר עונה נוספת כמאמן מכבי חיפה. והאם יש סיכוי שהוא עצמו יחזור בעתיד למכבי חיפה?

מה שלומך יניב?
”משתדל לשמור על אופטימיות בכל הטירוף הזה שנוצר סביבנו והימים הלא שגרתיים שעוברים על כולנו, מנסה לשמור על שפיות בשביל הילדים, המשפחה וההורים”.

איך אתה שומר על האופטימיות והשגרה?
”זה שלקחו לנו את השגרה זה אחד הדברים הכי קשים שיש. כל דבר קטן שהיינו עושים במהלך היום ולקחו לנו אותו, הוא פתאום מאוד משמעותי. סדר היום שלי היה מאוד ברור, הייתי לוקח את הילד לגן, נוסע לאבא שלי ואחי ויושב איתם, אחר כך רדיו, הכול השתנה והתהפך, זה לא קל ולא פשוט. בכל סיטואציה צריכים לנסות להסתכל על החיובי, למרות שאין פה הרבה, אבל משתדלים לפחות להעביר את זה בטוב אם כבר נכפה עלינו להיות בבית. אנחנו כמעט לא רואים חדשות ומדברים על מה שקורה מסביב ליד הילדים, בגדול מנסים להיות כמה שיותר בסבלנות”.

אתה מאוד קשור לאבא שלך סבח, איך אתה מעביר את הימים בלי להיות איתו?
“אחד הדברים הקשים ביותר זה לא להיות עם ההורים, אני מאוד קשור לאבא שלי ולאמא שלי, הם גרים 5-4 דקות ממני וזה לא פשוט בכלל, גם ההורים של מיטל שגרים קרוב, אנחנו ילדים של בית, בהתחלה עוד הייתי נוסע ואומר שלום מהמרפסת, אבל עכשיו כל יומיים שלושה אני עושה קניות להורים שלי ולהורים של מיטל ושם להם מחוץ לדלת. תקופה הזויה, מוזרה לגמרי, והאמת היא שהפחד הכי גדול זה על ההורים אז שומרים עליהם. הם לא יוצאים מהבית ורואים את הנכדים”.

קטן נפרד מהקהל (עמרי שטיין)קטן נפרד מהקהל (עמרי שטיין)

ממה שאני יודע אמא שלך מרים, דואגת לפנק אותך ולשלוח לך את כל המאכלים שאתה אוהב.
“היא לא מפסיקה לפנק באוכל, יש לה ידי זהב, ולמען האמת זה הרגל שלנו, אנחנו לא יכולים בלי זה. הם גרים בקומה רביעית והיא שולחת לי במעלית את האוכל”.

לא מתבייש להודות שישבתי בבית ולא הצלחתי להרים את הראש

קטן גם חושף לראשונה סיפור לגבי אבא שלו סבח: "מעולם לא עשיתי שום צעד בלי האישור של אבא שלי, לאורך כל הקריירה שלי. כמובן שגם היום, כל פרויקט שאני נכנס, כל קנייה של משהו, האישור האחרון זה של סבח. גם אם העסקה נראית לי הכי טובה בעולם, אם הוא אומר לא - קמים והולכים. אבל פעם אחת בקריירה שלי אמרתי לאבא שלי לא. כאשר הבנתי שהסיפור במכבי חיפה נגמר, החלטתי לפרוש. אבא שלי לא היה מוכן לשמוע. יכולתי להמשיך לשחק בכל מקום שרציתי. אמרתי לו - אם לא מכבי חיפה, אני פורש. לא יכול ללבוש חולצה אחרת. עד היום הוא כועס עליי שפרשתי".

עברו 6 שנים מהפרישה שלך, כבר השלמת איתה?
”אם לומר את האמת, הגעגוע שלי לכדורגל ולמכבי חיפה הוא מאוד גדול, גם לאימון ולווייב. אהבתי את האימונים וגם את ההרגשה של לפני המשחק, זה מורגש במיוחד עכשיו כשאני יושב בבית ופתאום רואה בכל מיני ערוצים משחקים של פעם. אתה מתגעגע לכל דבר קטן. השלמתי עם זה שפרשתי ושאני כבר לא משחק, אבל זה לא סותר את זה שהגעגוע שלי מאוד גדול”.

אוהדי מכבי חיפה נפרדים מיניב קטן (עמרי שטיין)אוהדי מכבי חיפה נפרדים מיניב קטן (עמרי שטיין)

לקח לך זמן להשלים עם זה ולמצוא את עצמך מחדש.
”היו לי שלוש שנים מאוד קשות, ישבתי בבית בסוג של משבר עמוק עד שהתחלתי לעבוד ברדיו חיפה ונתנו לי הזדמנות ותוכנית משלי, שעזרו לי לצאת מהתקופה הזאת. אבל זה אף פעם לא יכול לבוא על חשבון משהו, זה מאוד משלים לי את היום וממלא אותי, אבל זה לא דומה לתקופה שבה הייתי כדורגלן”.

דובר על כך שתחזור למכבי חיפה, הכנת תוכנית גדולה מאוד, אפילו ישבת כמה פעמים עם המנכ"ל אסף בן דב ובסוף זה לא יצא אל הפועל. איך אתה רואה את זה?
”תראה, בסוף כל שחקן שפורש משייכים אותו למועדון שהוא שיחק וגדל בו ובאופן טבעי משייכים אותי למכבי חיפה. נפגשתי כמה פעמים עם אסף ויענקל’ה והדברים לא הסתדרו. אני יכול להגיד היום מנקודת המבט שלי שאני נמצא במקום שהכי כיף לי בו בעולם. אני אוהב את התקשורת ואת תוכנית הרדיו שלי, אני אדם משפחתי ויש לי המון זמן לילדים ולמשפחה, אני אוהב את זה, אני לא פוסל מה יהיה בעוד שנתיים או ארבע, אבל מאוד טוב לי כרגע עם איפה שאני נמצא”.

יניב קטן ויעקב שחר (עמרי שטיין)יניב קטן ויעקב שחר (עמרי שטיין)

אבל כן חסרה לך סגירת המעגל עם מכבי חיפה, רצית להמשיך שם באיזה תפקיד.
”כשפרשתי היו לי לא מעט מחשבות על העניין, אבל ככל שהזמן עבר הבנתי שההבדל בין להיות שחקן לבעל תפקיד זה הבדל של שמיים וארץ, זה אחר לחלוטין. כשעבר הזמן הבנתי שכיף ונוח לי. מצד שני, אני לא מסתיר שיש לי אהבה עצומה למכבי חיפה, זה חלק ממני, למרות שאני לא פעם ולא פעמיים מבקר את מה שאני רואה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד כמה שנים, אבל אם עכשיו היית אומר לי ‘קטן מה אתה רוצה לעשות?’ הייתי אומר שכיף לי וטוב לי עם מה שאני כרגע”.

אז בוא תסכם לי, למה יניב קטן כרגע לא במכבי חיפה? ג’ובאני רוסו למשל קיבל תפקיד.
”אין משהו ספציפי שאני יכול להצביע עליו. אני שמח עבור ג’ובאני שהוא קיבל תפקיד והוא עושה עבודה טובה, לא יודע למה אני לא שם, יום אחד זה יקרה, כרגע טוב לי”.

יכול להיות שהפרידה הצורמת הייתה חלק מהעניין?
”אף פרידה היא לא נעימה ואף סוף לא מתוק לאף אחד. גם אני וגם יענקל’ה נמצאים במקום טוב, אני אמיתי, אם לא היה לי טוב הייתי אומר את זה, כיף לי איפה שאני עכשיו, אלוהים גדול לגבי מה שיהיה בעתיד”.

בשנים הקשות שאחרי הפרישה, התייעצת עם אנשים או ש”נרפאת” לבד?
”לא דיברתי עם אף אחד. מיטל הייתה יד ימיני בכל מה שעשיתי, יש לי משפחה חזקה והורים חזקים. אנשים לא יודעים מה זה כשספורטאי פתאום פורש, התשוקה נעלמת, הריגוש נעלם, בשבילי מכבי חיפה הייתה הכל וכשזה יצא הרגשתי ריקנות ענקית. הייתי צריך ללמוד לחיות עם החור הזה”.

אתה אדם רגשן, היו תקופות שזה לווה בבכי?
”לא אגיד שבכיתי, זה לא הגיע לרמות כאלה, אבל כמעט ולא יצאתי מהבית. הייתי בסוג של הלם, השגרה נעלמה, מכבי חיפה לא הייתה בשבילי מקום עבודה, לא באתי כדי להדפיס כרטיס, באתי מאהבה, מהכיף ומהנשמה שלי, ויום אחד כשבאים ואומרים לך שזה נגמר זה לא פשוט ולא קל. אני לא מתבייש להודות שישבתי בבית ולא הצלחתי להרים את הראש”.

קטן נפרד מהאוהדים (עמרי שטיין)קטן נפרד מהאוהדים (עמרי שטיין)

אבל ידעת היטב לראות את העתיד ודאגת לעצמך כלכלית.
”באתי מבית מאוד חזק, אבא שלי ודוד שלי שליוו אותי תמיד לימדו אותי איך לדעת להתנהל, אבא שלי שאני מכבד הכי בעולם מוכר סנדוויצ’ים באהבה ובראש מורם, אז לא ראיתי את עצמי אף פעם זורק את מה שהרווחתי. גדלתי במקום נכון שלימד אותי איך להתנהל והכל בסדר”.

יש רגעים שאני אומר לעצמי שאולי הייתי צריך לנסות להתמודד יותר

הגעת להישגים גדולים מאוד במכבי חיפה ולאליפויות ולמשחקים גדולים באירופה, כמה לדעתך זה היה פספוס כשעברת לווסטהאם וחזרת ישר לארץ?
”בדיוק אתמול ישבנו אני ומיטל בגינה והתחלנו לדבר על כל מה שהיה. אין לי חרטה כי אני לא מתבייש להגיד שזה היה החלום שלי לשחק באנגליה, אבל זה לא הסתדר. אחרי חודש כבר חייגתי ליענק’ל’ה ואמרתי לו שזה לא מתאים לי ושאני רוצה לחזור. כולם היו בשוק אבל אני לא מתבייש להגיד - זה פשוט לא הסתדר”.

אני הייתי מופתע שחזרת לארץ כל כך מהר, לא חשבתי שתרים ידיים אחרי זמן כל כך קצר. אני זוכר כמה חיכית לזה.
”יש רגעים שאני אומר לעצמי שאולי הייתי צריך לנסות להתמודד יותר, הסתכלתי על זה בדרך שלי ובאותו רגע ככה החלטתי, כל כך רציתי לחזור למכבי חיפה, כל יום הייתי בטלפון ורק מסתכל איך היה באימון של מכבי חיפה ואיך נגמר המשחק, והייתי מתכתב עם רוני לוי והשחקנים, מהר מאוד רציתי כבר לחזור”.

אז בדיעבד היום אתה לא מצטער על זה?
”אני לא מצטער על כולם. מכל דבר לומדים ומתחשלים. אני לא רוצה לבכות על חלב שנשפך. אולי יכולתי לעשות עוד כמה שנים אבל אני לא מצטער על זה. זו הייתה חוויה, אבל זה לא בשבילי”.

מה שבר אותך כל כך מוקדם שם?
”הכדורגל האנגלי הוא האהוב עליי ביותר, האווירה. יוסי בניון גם היה שם, קיבלתי מה שאני רוצה, פיני זהבי דאג לי להכל, אבל לא היה לי טוב. הייתי מסיים אימון ובודק מה עם מכבי חיפה ועם יעקב שחר. לא יודע להצביע על משהו ספציפי, אבל זה לא התאים לי”.

מה המשחק הכי זכור לך בקריירה?
”עברתי עם מכבי חיפה לא מעט רגעי שיא. לקחתי שבע אליפויות, הייתי פעמיים בליגת האלופות, אני זוכר המון משחקים. כל פעם אני והילדים שלי נזכרים במשחק אחר. פעם זה המשחק מול מנצ’סטר יונייטד, פעם זה משחקי האליפות בקריית אליעזר, אני לא יכול להצביע על משחק אחד שאקח איתי לכל החיים. הרבה אנשים מדברים איתי על המשחק באולד טראפורד כהכי מרגש, אבל משחק האליפות מול הפועל תל אביב בקריית אליעזר לדעתי הכי זכור. לפני משחקים גדולים יענקל’ה היה שואל אותי איך האווירה לפני המשחק בחדר הלבשה. באותו שבוע הוא לא היה בארץ והתקשר אליי מחו”ל, שאל אותי איך הכל התנהל וביקש שאקח את המשחק לידיים כי צריך לקחת אליפות. אחרי שניצחנו הוא בא אליי ואמר לי: ‘יצאת גבר, יש לך מילה’”.

חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה)חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה)

רגע מפוספס בקריירה?
“הפסד האליפות להפועל תל אביב בעונת הקיזוז זה רגע שלא אשכח לעולם. הכל היה בידיים וברגליים שלנו ולא עשינו את העבודה. הגענו למאני טיים ולא לקחנו את האליפות. המועדון גילה את הגדולה הכי גדולה שלו, והחזרנו את האליפות עונה לאחר מכן. הכישלון הכי גדול הפך לדבר הכי גדול”.

כמו להיות מאוהב בילדה הכי יפה בכיתה ולהגיד לחברים שהיא מכוערת

איך כיום מכבי חיפה מקבלת את הביקורות שלך?
”כשנכנסתי לתקשורת היו לי לא מעט לבטים, יש המון גופי תקשורת שרצו אותי. ברגע שידעתי שאני עושה את זה, אני אביא את הדברים בדרך שלי. זה המועדון שגדלתי בו אבל מצד שני אני צריך להגיד את האמת. כשהתחלתי מכבי חיפה הייתה בשנים לא טובות והייתי חייב להעביר ביקורת. זה כמו להיות מאוהב בילדה הכי יפה בכיתה ולהגיד לכל החברים כמה היא מכוערת. זה קשה. זו האמת שלי ואיך שאני רואה את הדברים. אני מקבל המון ביקורת מאנשי מכבי חיפה, אבל אין מה לעשות זו הדרך שלי”.

יש עליך לחצים?
”לא. יש ביקורות על איך שאני רואה את הדברים. הטורים שאני כותב הולכים לפי האמת שלי, אני לא מחפש למצוא חן בעיני אף אחד”.

זה ערער את היחסים בינך ובין יענקל’ה?
”אני בטוח שהוא כועס עליי ושהוא לא אוהב את זה. אני בטוח שבמכבי חיפה לא אוהבים שאני מביע את דעתי. אני לא עושה את זה כדי לפגוע במכבי חיפה, אני מאוד אוהב את הקבוצה ואת יענקל’ה. אני עובד בתקשורת וצריך לעשות את העבודה”.

אתה מדבר איתו כיום?
”אין לנו קשר יומיומי, אבל אם ניפגש נדבר כרגיל. אני מאוד אוהב אותו ומכבד אותו”.

יעקב שחר כבר בן 79 ונאחל לו עוד הרבה שנים של בריאות ואיתנות. אתה רואה את היום בו לא יהיה לו כוח להחזיק את מכבי חיפה?
”גדלתי תחתיו, אני מכיר אותו. הדרייב, האדרנלין והרעב שלו זה מכבי חיפה, היא בנשמה שלו. אני לא רואה את מכבי חיפה בלעדיו ולהפך”.

יעקב שחר (עמרי שטיין)יעקב שחר (עמרי שטיין)

איך אתה רואה את מכבי חיפה של העונה?
“עשתה שדרוג מאוד משמעותי. מרקו בלבול הפך את הקערה על פיה, כנגד כל הביקורות הוא הצליח להוביל את הקבוצה חזרה לצמרת הכדורגל הישראלי, לעומת מאמנים רבים”.

למה בלבול לא מקבל הערכה?
”אם למרקו היה שם הולנדי היו קוראים לו גאון, ולצערי הוא לא מקבל הערכה. בתמונה הגדולה מרקו בלבול צריך לקבל את כל ההערכה. הוא הפך את הקערה על פיה, במשחק מול אשדוד דובר על ירידת ליגה. הוא חיבר את הקבוצה בהמון מקומות והיא נמצאת במקום אחר בזכותו. אני לא יכול לסבול את חוסר ההערכה כלפיו, כי היו פה המון מאמנים שבלבלו את המוח ולא הצליחו לעשות כלום”.

מה מייחד את מכבי חיפה של בלבול?
”מרקו חזר למקורות, 7-5 שחקני בית, לחבר אותם לקבוצה צנועה ורעבה. קבוצה טקטית שמחויבת למועדון שלה. הרבה שנים לא היו שחקנים מחויבים למועדון. הרבה השתנה, הדברים התחברו, יש אמנם עוד הרבה לשיפור, אבל מכבי חיפה נראית טוב”.

האם לדעתך בלבול צריך לקבל חוזה לעוד עונה?
“חד משמעית. הוא עושה עבודה נפלאה”.

מרקו בלבול (חגי מיכאלי)מרקו בלבול (חגי מיכאלי)

איך היית מתנהל בסוגיית ירדן שועה?
”אני חושב שבלבול יכול והיה צריך להתנהג אחרת. שועה שחקן סופר מוכשר ושובר שוויון, אבל הוא רחוק מלהיות כוכב, הוא צריך להוכיח את עצמו. גם הוא צריך להבין את זה. ברגע שהוא הגיע למכבי חיפה, ברגע שיענקל’ה לקח אותו תחת חסותו, ירדן היה צריך להבין שהוא צריך להביא את עצמו ב-100 אחוזים גם מחוץ למגרש. הוא צריך להסתכל גם איפה הוא טעה. הוא שחקן שצריך להיות על המגרש ולהוביל את הקבוצה, צריך לדעת איך להביא אותו לשם”.

תן לשחקני העבר להוביל, הם יכולים לעשות עבודה טובה

מה דעתך על רמת הכדורגל הישראלי?
”הרמה בכדורגל הישראלי לא גבוהה. היא ירדה ורואים את זה. אנחנו רואים לא מעט משחקים משעממים, יש פה לא מעט עבודה, צריך מאוד להאמין בשחקן הישראלי ובצעירים. מאמנים צריכים לתת לצעירים להוביל, יש לא מעט זרים לא טובים. צריך לשפר את טיב המאמנים, הכדורגל הישראלי לא ישתפר ביום אחד. צריך להיכנס לעומקם של הדברים ובצורה סיזיפית. הדרך יכולה להיות טובה אם יעשו זאת בצורה נכונה”.

האם בגלל המצב הכלכלי כיום, בגלל הקורונה, יתמכו יותר בצעירים?
”לא חושב שזה צריך להיות תירוץ. המזל שלי שיצחק שום נתן לי לשחק בגיל 17, זה מה שנתן לי את נקודת המפנה בקריירה. שחקן צעיר צריך לקבל אמון מהמאמן שלו. לא צריך להיות הבדל בין שחקן צעיר לבין שחקן בן 33, מי שטוב ישחק. לתת לצעירים במה לא צריך להיות תירוץ בגלל הקורונה”.

מה דעתך על אנדי הרצוג מאמן הנבחרת?
”אני לא יודע אם הוא הבעיה של הכדורגל הישראלי, אבל הוא לא יכול להביא את הישועה. הדברים יותר עמוקים. על פי קמפיין אחד אי אפשר להכריע. אני הייתי מביא מאמן ישראלי, או מאמן זר מנוסה תותח, שיעמוד בחדר הלבשה והשחקנים יגידו ‘וואו’”.

את מי היית ממנה למאמן הנבחרת?
”אייל ברקוביץ’. אני חושב ששחקני העבר צריכים לקבל מושכות. לאבי נמני הייתי נותן את יו”ר ההתאחדות, לחיים רביבו להיות מנהל מקצועי ואחראי על הנבחרות. תן לשחקני העבר להוביל, הם יכולים לעשות עבודה טובה. אחד כמו אבי נמני שמכיר את הכדורגל פה מגיל 8 יכול לעשות דברים נפלאים, אפשר לעבוד עליו? הוא מכיר את הכדורגל הישראלי מהשורש. במה הרצוג יותר טוב מאייל ברקוביץ'? אני חושב שברקוביץ' יכול להוביל את הנבחרת לדברים יפים, צריך רק לתת לו זמן. צריך מראש לתת לו שני קמפיינים ולא לשפוט אותו לאחר קמפיין אחד, בו ישלב חבר'ה צעירים. למה שאייל לא יקבל את ההזדמנות שלו? גם לו מגיע. מה ההבדל בין חיים רביבו לרוטנשטיינר? דווקא רביבו יכול לעשות עבודה טובה פי עשר. הוא מכיר יותר טוב את הכדורגל הישראלי”.

למה אתה לא מעוניין בקריירת אימון?
”אחרי 4 מפגשים בקורס אימון, לא רציתי. אני לא נמשך לזה, להיות מאמן בכדורגל הישראלי זה אחד הדברים הכי קשים שיש, יש חוסר הערכה מאוד גדול כלפיהם. אני מרוצה מהחיים שלי ואני לא רוצה לשבור את הראש יותר”.

להיות מאמן ישראלי זה אומר להרוס לעצמך את החיים?
”לא, אבל יותר מדי כאב ראש ועבודה. יש חוסר הערכה גדול, מעמד המאמן לא גדול. זה לא קל, אני לא מפחד מזה, אבל זה לא מושך אותי”.

אייל ברקוביץ' (עמרי שטיין)אייל ברקוביץ' (עמרי שטיין)

ראיתי שאתה שומר על כושר משחק.
”כן, אני משחק עם חברים, רץ ומתאמן. מבחינה פיזית שומר על הגוף, צריך לפרוק ולהוציא את העצבים”.

חשבת לחזור לשחק בליגה נמוכה?
”ברגע שסיימתי עם מכבי חיפה, סיימתי עם הכדורגל”.

לא מעט שחקנים עשו סדר בחולצות, מה אתה מסדר בימי הקורונה?
”מקפל את הכביסות, אבל נתת לי רעיון. יש לי ארון חולצות ענק. אני כל היום בבית, מבשל ועם הילדים ואין לי זמן לעצמי. אני אוהב את זה, הבית חשוב לי, זו תקופה טובה להעריך את המשפחה”.

יניב קטן במשחק השלום (עמרי שטיין)יניב קטן במשחק השלום (עמרי שטיין)

מה יקרה אחרי הקורונה?
“אנחנו צועדים לתקופה לא פשוטה. כל העסקים נפגעו בצורה משמעותית. גם לכדורגל ייקחו שנתיים לפחות לשקם הכול. צריכים להיות רגועים וסבלניים, עם הזמן הדברים יחזרו לעצמם”.

יניב קטן משמש כפרשן באתר ONE.

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */