יום חמישי, 02.05.2024 שעה 12:49
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

לבנדה: עברתי טלטלות, רעב לחזור לקדמת הבמה

אקס בית"ר ומכבי חיפה, על התקופה לפני שמונה למאמן הנוער בנתניה והקורונה: "שנצא לחירות מהווירוס הרע, במקומו יחזור הווירוס הישן והטוב - כדורגל"

|
גיל לבנדה (אורן בן חקון)
גיל לבנדה (אורן בן חקון)

לאור הפסקת הליגות לנוער, כמו גם את הליגות הנמוכות לפי החלטת ההתאחדות לכדורגל, מכבי נתניה סיכמה הבוקר (שישי) את העונה שעברה על קבוצת הנוער, בראיון עם המאמן גילי לבנדה. לאחר שסומנה כמועמדת ודאית לירידת ליגה, נתניה סיימה את העונה במקום החמישי והמאמן, שאימן בעבר את בית"ר ירושלים באופן זמני וכן היה עוזר מאמן בבירה, במכבי חיפה ובעירוני קריית, דיבר על העבר שלו, העונה הנוכחית בעיר היהלומים וכן על העתיד, שלו ושל המחלקה.

"כמו בשנים קודמות, גם השנה ליגת העל לנוער הייתה צמודה ושוויונית מאוד, מה שגרם לכך שבמשך רוב העונה שני שליש מהליגה התמודדה נגד הירידה", פתח לבנדה את דבריו בראיון עם טוהר חלפון. "לצערי פתחנו פחות טוב את העונה, לאחר הגרלת משחקים לא פשוטה שבה פגשנו את שתי המובילות במשחקי חוץ כבר במחזורים הראשונים, מה שהוביל לחוסר ביטחון אצל השחקנים.

ילד הפלא של מכבי חיפה זוכה לכבוד גדול

"כדורגל הוא משחק של מומנטום. עם הרבה אמונה בצוות המקצועי, התרכזנו בעבודה קשה, ניתוח ותיקון הליקויים אבל בעיקר בלהקנות הרבה בטחון עצמי לשחקנים בעצמם ובקבוצה. לשמחתי ככל שהזמן עבר הקבוצה התייצבה בכל הפרמטרים, צברנו ביטחון ונקודות, הבקענו שערים, הצגנו משחקים מאוד איכותיים, בעיקר במשחקי הבית וסיימנו בצמרת".

"אם לשים רגע בצד את ליגת העל, אז אין הבדל גדול בין הליגה הלאומית וליגת העל לנוער הן מבחינת רמה, חשיפה ותנאי אימון", הבהיר המאמן, שגם דיבר על אנשי המועדון. "לאחר פגישה שנערכה בפגרה ביני לבין מנכ"ל הקבוצה ניב גולדשטיין, נוצר חיבור מצוין, התרשמתי מאוד מהאיש עצמו, מהכוונות של המועדון, תנאי העבודה, הגישה המקצועית וההתייחסות לנוער כאל קבוצת בוגרים לכל דבר ועניין ומכאן ההחלטה הייתה קלה וברורה להצטרף למועדון הגדול שנקרא מכבי נתניה. ההנאה בעבודה עם נוער היא עצומה, מצד אחד הרצון והמחויבות של השחקנים ללמוד ולהתקדם ומהצד השני הסיפוק שלי כמאמן לראות שחקנים שמתקדמים ועולים לבוגרים”.

ניב גולדשטיין (מערכת ONE)ניב גולדשטיין (מערכת ONE)

"ראוי לציין את המעטפת המיוחדת לה זוכה מחלקת הנוער מצד הנהלת המועדון ובראשה אייל סגל הבעלים, שמשקיע ומעורב בכל הקשור למחלקת הנוער ומלווה אותם מקרוב. ניב המנכ"ל שנותן את כל הכלים להצליח וכמובן זאביק זלצר שמתווה את הדרך המקצועית ותורם מהידע והניסיון שלו".

תוצרי המחלקה שהשתלבו בקבוצה הבוגרת: "המטרה העיקרית של מחלקת הנוער בכלל וקבוצת הנוער בפרט, הוא לייצר כמה שיותר שחקנים איכותיים, מוכנים טכנית, טקטית, מנטלית וגופנית לקבוצה הבוגרת. על המטרה הזאת אנחנו מסמנים וי אחד גדול. רוי קורין שיחק בתחילת העונה, כארם ג'אבר הפך לשחקן הרכב השנה ולשנים הקרובות. בנוסף יש את עמרי גאנדלמן ומשה מולה, שמיועדים עוד העונה להשתלב בקבוצה הבוגרת, במידה וימשכו המשחקים ויהפכו לשחקני סגל לגיטימיים בעונה הבאה.

יונתן כהן מול כארם ג'אבר (נעם מורנו)יונתן כהן מול כארם ג'אבר (נעם מורנו)

"חשוב לציין בנקודה הזאת את צוות מאמני הקבוצה הבוגרת סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שהאמינו בשחקני הנוער, כחלק מחזון הבעלים והמועדון ושילבו אותם. יש שיתוף פעולה הדוק ופורה בין הנוער לבוגרים. גאווה גדולה וסיפוק אדיר עבורי לראות שחקנים שמשתלבים בקבוצה הבוגרת. אמרתי לא פעם לשחקנים שברגע שהקבוצה מצליחה כולם מרוויחים. שחקנים עולים לבוגרים ואחרים מקבלים הזדמנות במקומם בנוער. מה שהכי חשוב מבחינתי כמאמן היה לראות שכולם קיבלו הזדמנות תוך כדי שמירה על יציבות ואיכות במשחק, מה שמעיד על דרך נכונה וטובה".

התקופות הפחות טובות במהלך העונה: "ברגעי משבר השחקנים שואבים את הכוח בעיקר מהמאמן ולכן חשוב לא לאבד את הראש, לחזור לפעולות הבסיסיות, לשמור ולהאמין בדרך והכי חשוב להישאר ביחד. באסיפת פתיחת העונה העברתי מסר ברור לשחקנים שכולנו ביחד באותה סירה, ביחד בהצלחות ובכישלונות. חשוב ששחקנים יתמודדו עם מצבים שונים במהלך התקופה שלהם בנוער, זה מחשל אותם לקראת הבוגרים שם הלחץ הוא גדול .הוכח לאורך זמן שלאו דווקא השחקנים המוכשרים ביותר הם אלה שמצליחים אלא אלה שחזקים ושורדים את המשברים בדרך. עונת כדורגל היא מרתון של מטרות קטנות בדרך למטרת על אחת ברורה”.

בני בן זקן, גיל לבנדה (אורן בן חקון)בני בן זקן, גיל לבנדה (אורן בן חקון)

הקריירה שלו: "אחרי עונה רצופה טלטלות שעברתי בעונה הקודמת, הגעתי למכבי נתניה ממוקד מאוד ועם המון מוטיבציה ורעב להצליח ולחזור לקדמת הבמה. היה לי חשוב להכיר מהר את המערכת ולבנות צוות מקצועי איכותי סביבי. אני מאוד מאמין בעבודת צוות וזה גם ההזדמנות להודות להם ולציין את העבודה המסורה החל ממנהל הקבוצה ועד אחראי המשק. היה לי חשוב גם להביא את הידע והניסיון שלי ולחבר את הצוות המקצועי, השחקנים והמערכת כדי להגיע למיצוי פוטנציאל מקסימלי ברמה האישית והקבוצתית תוך עמידה במטרות שהציבו בפניי. אחרי הרבה שנים בכדורגל, חוויתי לשמחתי הרבה הצלחות ורגעי אושר אך באופן טבעי גם אכזבות והפסדים. השתדלתי מכל משבר ללמוד, להתחזק ולהתקדם וזה המסר שלי לשחקנים". 

משבר הקורונה: "בימים קשים אני נתמך תמיד במשפחה היקרה שלי, בחברים קרובים אבל בעיקר בבורא עולם. בשביל לייצר ביטחון עצמי חייב אמונה חזקה, שהיא מעבר לכל מחשבה שלילית ורעשי רקע. אני מאמין שלכל דבר שקורה יש סיבה והכל לטובה. אני מתגעגע לשגרה. שגרת האימונים והמשחקים, להגיע למועדון, לשחקנים לצוות, לאווירה באימון, המתח של המשחקים, הטרוף בגולים ובניצחונות. התקופה הנוכחית היא פסק זמן לחשבון נפש אישי ועולמי! בעזרת השם בקרוב נצא מהסגר לחירות מהווירוס החדש והרע, הקורונה ייעלם, ובמקומו יחזור את הווירוס הישן והטוב שנקרא כדורגל".

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */