יום שלישי, 07.05.2024 שעה 11:10

אורי ששון: מוזר להיות בבידוד, אחזור בכל הכוח

המדליסט האולימפי ששוהה בביתו אמר ל-ONE: “זה הוציא אותי מהשגרה, אבל אני משתדל לשמור על כושר גם בבית. יש הרבה אי ודאות בגלל התחרויות שבוטלו”

|
אורי ששון (צילום: פרטי)
אורי ששון (צילום: פרטי)

המדליסט האולימפי אורי ששון מצא את עצמו בימים האחרונים בסיטואציה מוזרה, לאחר שנאלץ להיכנס לבידוד בהוראת משרד הבריאות והפסיק לקחת חלק באימוני נבחרת הג'ודו אחרי שחזר ממחנה אימונים בגרמניה. הבוקר (שלישי), הוא קיבל את הבשורה על כך שכל תחרויות הג'ודו בעולם בוטלו עד לסוף חודש אפריל, כך שהוא לא יפספס אף תחרות בגלל ההיעדרות הזו.

הג'ודאי הבכיר והמעוטר נכנס לכושר טוב בתקופה האחרונה וכרגע הוא במקום השמיני בדירוג האולימפי, דבר שיכול להשפיע על ההגרלות שיקבל באולימפיאדת טוקיו, הרי שמי שיגיע לשם בין השמינייה המובילה יזכה להגרלות קלות יותר. ששון רצה לשמור על הדירוג שלו בתחרויות הקרובות והתאכזב מכך שנאלץ להיכנס לבידוד, אלא שההחלטה של האיגוד העולמי לעצור את כל התחרויות בעולם עד לסוף חודש אפריל שיפרה את המצב משום שכך הוא יוכל לחזור לכושר ולא יישאר מאחור.

אורי ששון. למזלו, כל תחרויות הג'ודו נדחו עד סוף חודש אפריל (שחר גרוס)אורי ששון. למזלו, כל תחרויות הג'ודו נדחו עד סוף חודש אפריל (שחר גרוס)

נגיף הקורונה משבש את ההכנות של חלק נכבד מהספורטאים שמתכוננים למשחקים האולימפיים ובמקרה הזה הוא לא חריג. הג'ודאי בן ה-29 שהה בימים האחרונים בביתו שבנתניה ובעוד יומיים יסיים את הבידוד, כאשר כרגע הוא מרגיש טוב ובריא, כך שהוא צפוי לחזור עוד השבוע לאימונים.

"מיום רביעי בערב אני בבידוד ואני אוכל לצאת ממנו ברביעי בלילה. אני מחכה כבר לצאת קצת לאוויר", אמר ששון ל-ONE בשיחה מביתו. "זה הוציא אותי מהשגרה וזה קשוח, אבל לא נשאר לי עוד הרבה להישאר בבידוד. מחרתיים אני אמור לחזור להתאמן באופן מלא".

אורי ששון. "הוציא אותי מהשגרה, אבל אחזור להתאמן בעוד יומיים" (חגי מיכאלי)אורי ששון. "הוציא אותי מהשגרה, אבל אחזור להתאמן בעוד יומיים" (חגי מיכאלי)

שגרת יומו: "הייתי רגיל לקום בבוקר ולצאת מהבית לשני אימונים ביום, אבל עכשיו אני פשוט נשאר בבית וזה לא קל. הגוף פחות בתנועה, זה לא באמת אותו הדבר וזה מאוד מוזר, אבל למרות המצב אני מתאמן בבית פעמיים ביום, אני עושה פונקציונליים לג'ודו, כמו משיכות ושכיבות שמיכה, וגם אימונים שמדמים קרב עם חמש דקות אינטנסיביות של עבודה וחמש דקות של מנוחה. ברור שזה אחרת ושזה מוזר להתאמן בבית, אבל אני עדיין משתדל לשמור על כושר בתנאים הקיימים. בין לבין, אני קצת מנגן ועובד על ההרצאה הבאה שלי, וככה מעביר את הזמן. מזל שגם יש לי מרפסת בבית ואני יכול לנשום אוויר, זה בהחלט יתרון".

דחיית תחרויות הג'ודו בעולם עד לסוף אפריל: "כל עוד דוחים לכולם אז אין לי בעיה עם זה, אבל לצערי הכל נעצר דווקא כשהתחלתי להיכנס למומנטום טוב והתבאסתי כשאמרו לי שאין את גראנד סלאם יקטרינבורג כי רציתי להתחרות שם. לא ברור איך אחזור ומתי, יש הרבה אי ודאות עכשיו בגלל התחרויות שבוטלו. הכל נעצר עד אפריל ולמען האמת לא דמיינתי שזה יקרה. אתה מתאמן שלוש שנים וחצי, ופתאום אומרים לך שהכל נעצר רגע לפני הדבר האמיתי. זה משאיר את כולם עם הרבה שאלות והרבה ספקות, אבל אני חייב להמשיך לחשוב שיש אולימפיאדה, אסור לי לעצור. אחזור בכל הכוח".

אורי ששון (חגי מיכאלי)אורי ששון (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */