יום ראשון, 19.05.2024 שעה 17:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מאמן נוער הציע לשחקנים: מאה ש"ח כדי שתגיעו

חשיפה: כך מתנהלת ליגת נוער בישראל. לידי ONE הגיעו הקלטות לפיהן מאמן קרית אתא פעל על מנת ששחקני אסי גלבוע המתפרקת, יופיעו למשחק מול באקה

|
אילוסטרציה (רדאד ג'בארה)
אילוסטרציה (רדאד ג'בארה)

אירוע חריג במיוחד התרחש בימים האחרונים במסגרת הליגה הלאומית לנוער מחוז צפון בצל התפרקות מועדון אסי גלבוע. בשל כך, כל קבוצות אסי גלבוע לא ישחקו היום (שבת), מלבד קבוצה אחת שמשחקה מוטל בספק - קבוצת הנוער.

לידי ONE הגיעו הקלטות לפיהם מאמן קרית אתא, נמרוד אסולין, פועל על מנת שהקבוצה מהגלבוע תגיע למשחקה מול באקה אל גרבייה בשעה 13:30. בהקלטות שהגיעו לידי ONE נשמע אסולין מציע לכאורה הצעה הזויה: "אני מוכן לארגן, תגיד לו שידבר איתי. קח אחד שידבר איתי אני מוכן לתת 100 ש”ח לכל שחקן. שישיג לי 12 שחקנים, 12 ושוער”.

ראוי לציין כי החשיבות מבחינת קרית אתא ברורה: כרגע שישה מחזורים לסיום הליגה, אם אסי גלבוע מתפרקת מורידים את הנקודות לכל הקבוצות שצברו נקודות מול אסי ובתוך כך גם לקרית אתא הנמצאת במאבקי הישרדות, דבר שיאפשר לטבריה לחלוף על פניהם. במידה ואסי תשחק היום, יישארו רק חמישה מחזורים לסיום ועל פי החוק לא יורדו נקודות אלה יתווספו נקודות לקבוצות שאמורות לשחק מול הקבוצה מהגלבוע עד לסיום העונה.

מאמן נוער מציע כסף לשחקנים כדי לשחק

במשחקים בין הקבוצות, קריית אתא ניצחה פעמים והשיגה 6 נקודות עליהן מנסים לשמור בקבוצה באמצעות הופעתה של הגלבוע היום בעוד טבריה הצברה 4 נקודות בלבד. ביטול המשחקים יאזן את הנקודות בין טבריה לקריית אתא בניגוד למצב כיום לפיו קריית אתא ביתרון 2 נקודות על טבריה אסי גלבוע ממוקמת במקום האחרון בליגה, מקום 14 עם שלוש נקודות בלבד.

בהקלטה נוספת מציע לכאורה אסולין המשמש כמאמן בקרית אתא הצעה נוספת: "רן (נציג מאסי גלבוע, ש.א) מנסה לטרפד את זה שלא נצא למשחק בגלל טבריה. הוא רוצה לעזור לטבריה, לנסות לחזק את השחקנים ביניהם שהם יגיעו, ייסעו בשלוש מכוניות, יקבלו דלק וכל שחקן מאה שקל. אם צריך אני אהיה המאמן על הקווים, אני אגיע אחרי המשחק שלנו למשחק שלהם". משחקה של אסי גלבוע מול באקה אל גרבייה אמור להיות בשעה 13:30, כאשר משחקה של קריית אתא והמאמן אסולין מתקיים בשעה 10:30.

בשיחה עם ONE ניסה אסולין לעדן את הדברים ואמר: "מה שהוצע לאסי זה לשלם את הנסיעות למשחק, יש להם בעיה של תקציב שמה. מה שהוצע זה רק הסעה, דלק”. על הצעתו לאמן: " עזבו את הקשקושים האלו אני נכנס למשחק" ומיד ניתק את השיחה.

לאחר פרסום הכתבה וההקלטות ביקש נמרוד אסולין להגיב ואמר: ״אני רוצה להרגיע את כל המתלהמים למיניהם ששמעו שתי שיחות מתוך למעלה מ-50 שנעשו מאז שישי בצהריים שכל מטרתן הייתה שאסי גלבוע תתייצב למשחק וגורל היורדת השנייה מהלאומית יוכרע על הדשא ולא באמצעות בית הדין. אחרי שהנהלת אסי גלבוע הודיעה שהמאמן של הנוער לא מוכן להגיע למשחק כיוון שחייבים לו כסף, הצעתי לעמוד במקומו על הקווים”. 

“גם בדקנו תקנונית מול ההתאחדות ונאמר לנו שזה אפשרי. לאחר מכן נאמר לנו שהם לא יכולים לממן הסעה למשחק. הצענו להזמין אוטובוס על חשבוננו, אבל ביקשו שנשלם דלק לכל אחד מהשחקנים כדי שיגיעו עם החברים והמשפחות. לא ביקשנו מהם שיתאמצו, לא שינצחו ולא שיפתחו רגליים. יש פה אינטרס גם של ההתאחדות לכדורגל שאסי תופיע למשחק וליתר חמשת המשחקים עד לסיום העונה״. ראוי לציין כי על אף תגובתו, בהקלטה נשמע אסולין מציע 100 שח לכל שחקן ותשלום דלק עבור שלושה רכבים ולא כפי שטען כאן.

בהתאחדות הגיבו בחומרה: “טוהר המשחק הוא ערך עליון”

בהתאחדות לכדורגל הגיבו לנושא ואמר: “בעקבות המידע שהגיע להתאחדות נערכה שיחה עם הגורמים הרלוונטיים בקבוצת הנוער של אסי גלבוע, שהבהירו כי אין בכוונת הקבוצה להתייצב למשחק. כמו כן, בוטלה על ידי ההתאחדות הזמנת שופט המשחק, כדי להבטיח את אי קיומו”.

“קבוצת הבוגרים של אסי גלבוע, על פי החלטת בית הדין של ההתאחדות, פורקה. מחלקת הנוער רשאית להמשיך פעילות ללא קשר לקבוצת הבוגרים, אבל נשלח מכתב רשמי מהמועדון כי בכוונתו להפסיק גם את כלל פעילות מחלקת הנוער. המועדון רשאי לערער על החלטת בית הדין בעניין הקבוצה הבוגרת עד יום ראשון הקרוב. לעניין ההקלטות, הנושא יועבר לתובע ההתאחדות כדי שיחליט כיצד לפעול בנושא. טוהר המשחק היה ונשאר ערך עליון”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */