יום ראשון, 19.05.2024 שעה 19:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"המאמנים בשפל מוחלט, GPS לא קובע הרכב"

בלעדי, בוזגלו יורה: "זורקים מאמנים למים", חיפה: "הפינה לא סגורה", כדורגלן/סלב, הפרסום של המשפחה, בוזגלוס בנטפליקס ותואר. וגם: רונאלדו ומסי

|
מאור בוזגלו. ללא מעצורים (נעם מורנו)
מאור בוזגלו. ללא מעצורים (נעם מורנו)

הראיון עם מאור בוזגלו - שנערך בביתו שבראשון לציון ובנוכחות שלושת הכלבים במבי, לולה ותומאס, וגם אשתו מירן שהצטרפה לקראת הסיום - סגר שבוע חלומי עבור הקשר והפועל תל אביב. אחרי החזרה להרכב, האדומים השלימו את ההעפלה לפלייאוף העליון וגם לחצי גמר גביע המדינה, בהישגים שהזכירו נשכחות.

אחרי שדיבר בעיקר על התקופה הקשה שלו כשחלה במחלת הנשיקה בחלק א' של הראיון, מגיע חלק ב' ובו בוזגלו מדבר על האנשים ששינו את העונה של הפועל – ניר קלינגר ומשה סיני – התקופה עם ניסו אביטן, המשך הקריירה, דעתו הנחרצת על הכדורגל הישראלי כיום, הפינה הלא סגורה עם מכבי חיפה, מאור הכדורגלן ומאור הסלב, הקריירה השנייה, המשפחה שהתפרסמה ועשייה חברתית, אולי גם פוליטית.

מאור בוזגלו פותח את הלב בראיון מיוחד


“כשאתה מפסיד אתה אפס, כשאתה מנצח אתה המלך של הכדורגל”

על איזו נקודה היית שם את האצבע כזו ששינתה את העונה של הפועל, במסגרת המינויים של קלינגר וסיני על ידי הבעלים שהיו הרבה יותר מעורבים לפני כן.
"המהלך הזה מוכיח את עצמו. הבעלים זזו קצת הצידה מבחינה תקשורתית, עזר להם ולקהל יותר להתחבר למועדון. ככה בעלים צריך להתנהל". 

שרון ואיציק ניסנוב ביציע (חגי מיכאלי)שרון ואיציק ניסנוב ביציע (חגי מיכאלי)

לאיזו סיטואציה הם הגיעו? איך היית מתאר אותה?
"אנחנו חיים בתרבות שלא משנה מה אנחנו עושים אנחנו מראה של התוצאות שלנו. כשאתה מפסיד אתה הכי אפס שיכול להיות וכשאתה מנצח אתה המלך של הכדורגל הישראלי וכשאתה תלוי בתוצאה אתה לפעמים מתבלבל ולא יודע איך לחיות בתוך זה, וזה מה שקרה לנו בתחילת העונה. נכנסנו לסחרור מערכתי אפשר להגיד והיה לנו קשה מאוד לצאת מזה. חווינו תקופה לא נעימה. עברתי קבוצות, קללות מאוהדים והכל, אבל התחושה שהייתה בתחילת העונה הייתה ממש לא נעימה. אם זה באימונים, ביציאה לכיוון הרכב”.

"אני חושב שמבחינת חומר השחקנים והאופי שלהם, גם כשהיינו בתחתית תמיד אמרתי שיש לנו חדר הלבשה טוב. כי דברים לא יצאו בקיצוניות החוצה. דברים יוצאים כמו בכל קבוצה, מצליחה או לא, אבל ניסינו לשמור אחד על השני וזה המסר הכי חשוב שיכולתי להעביר באותה תקופה, שכולנו ביחד בטוב וברע ושסיכומים עושים בסוף. לא זוכר אנרגיה שלילית במועדון. השחקנים הוכיחו אופי ויצאו לדרך חדשה".

והיה גם את סיפור סרט הקפטן שקיבלת והעברת.
"מלכתחילה סרט הקפטן לא היה משהו שרציתי, בעיקר כי אוראל דגני היה הקפטן ועומר דמארי נחשב לסמל בהפועל. הצעד הראוי מבחינתי היה לוותר עליו".

מאור בוזגלו עם סרט הקפטן (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו עם סרט הקפטן (רדאד ג'בארה)

איך כל מה שאתה מתאר כאן מתחבר למאמן הקודם שלכם, ניסו אביטן?
"ניסו מאמן מצוין, בן אדם טוב מאוד, אבל הוא פשוט נקלע לעונה כזאת שלא משנה באיזה קבוצה הוא היה הוא לא היה מצליח. זה באד לאק. החיבור בינו לבין המועדון לבין הקהל, לא הטיב עם הצדדים. בסופו של דבר מינו את ניר. המועדון היה צריך מישהו מוטיבטור כזה, איזה בולדוזר, שועל, בדיוק כמו ניר שבא לכל משחק כמו לגמר גביע, גם למשחק אימון ולא משנה מול איזו קבוצה. זה היה משהו לשחקנים להישען עליו, זה היה חסר לנו”. 

"כמו ילד שצריך לשים לו גבול, כדי שבאמת נדע מה אנחנו עושים על המגרש, לשם מה התכנסנו. אנחנו באים כדי לנצח משחקים, אבל בתחילת העונה זה היה נראה כאילו שום דבר לא יכול היה לעבוד, בטח לא בקונספט שהיה. האימונים לא היו מספיק חזקים והביטחון של השחקנים היה מאוד ירוד. לא ידענו מאיפה לשאוב כוח, אחד מהשני. זה רץ לי כמו תסריט בראש ואני שמח שאנחנו אחרי זה". 

ניסו אביטן (מרטין גוטדאמק)ניסו אביטן (מרטין גוטדאמק)

איך זה מרגיש שהמצב הוא שונה לגמרי?
"אני יכול לשבת מולך ולהגיד שעם כל זה שפתחנו את העונה כמו ילדים בגן, זה רק מראה כמה כדורגל הוא דינמי ולא צריך לקחת דברים ללב ובצורה קיצונית. הכל תלוי בנו ובאמונה שלנו. עכשיו אנחנו במעמד של חצי גמר גביע המדינה ובפלייאוף העליון. אם היית אומר לי את זה אחרי שחתמתי בקיץ הייתי מאמין אבל זה תלוי בכל כך הרבה אלמנטים. עכשיו אפשר להרגיש סיפוק מאוד גדול, מצד שני יש לנו כל כך הרבה איפה להשתפר ולשאוף, שלפני הפלייאוף אני אומר: זה הזמן שלנו להכין את העונה הבאה. לא להראות שום פחד בפלייאוף, להציג כדורגל שמח, בלי פחד, אנחנו קבוצה מוכשרת. כל שחקן מחכה לשחק מול הגדולות, אלה הרגעים שבניתי עליהם קריירה ואני רק מחכה להם. מבחינתי שיתחיל הפלייאוף כאן ועכשיו. אם היה אפשר לשרוק את שריקת הפתיחה אז קדימה".

מה הם הביאו למערכת שלא היה לפני כן?
"קודם כל, סדר וארגון, זה מה שהיה חסר בהפועל מתחילת העונה. ברגע שמינו את משה וניר, כל אחד בנישה שלו לקח אחריות על הדברים, מהקטן ביותר לגדול, וזה יוצר שקט תעשייתי. יש אפשרות לעבוד במסגרת של מועדון שמתנהל בצורה נכונה. זה שדרוג מאוד מאוד גדול. הביאו מישהו שהוא מזוהה עם הקהל והאוהדים היו מאוד צמאים לדבר כזה, וגם הביאו שועל ותיק שהוא בטבע שלו אחד שנלחם ושורד ושורט, אז אני חושב שזה שילוב מוצלח מאוד".

"צריכים לשחק בלי פחד בפלייאוף העליון". מאור בוזגלו (נעם מורנו)"צריכים לשחק בלי פחד בפלייאוף העליון". מאור בוזגלו (נעם מורנו)

אי אפשר שלא להשוות את מה שאתה אומר כאן לביטול הארוחות והמשחקים במתחם לפני שאביטן עזב.
"ראיתי הרבה בקריירה, כל אחד והשיגעונות שלו. כשאתה לא מספק תוצאות, אין לך על מה להישען ושום דבר שאתה עושה לא טוב. אז מה עושים? משנים. בודקים את צבע התחתונים. יש הרבה אמונות בין אם אתה שחקן או מאמן. אבל אני לא שופט את ניסו. היום אנחנו בעידן המודרני של המקצוענות, השחקנים, אנחנו, רובוטים, כי עובדים מאוד קשה וצריכים לאכול נכון, לישון נכון ולנוח כמו שצריך. ברגע שהוא בישר על זה שאין שש-בש, אין אוכל ואין הנאה – זה בדיוק כמו הדרישות היום של המאמנים ליותר מלחמה ויותר גליצ'ים ומעדיף את מי שנותן גליץ' טוב מאשר שחקן שיודע לתת פס לגול".

מה אתה יכול לעשות כדי להתאים את עצמך לסגנון הזה? הרי גרזן אתה לא תהיה.
"אני מנסה להתאים את עצמי. זה לא פשוט כי בקריירה שלי הייתי רגיל לזה שרודפים אחריי ופתאום אני זה שצריך לרדוף אחרי שחקנים אחרים. זה לוקח זמן. אני צריך להיות תואם לדרישות של מערכת אבל גם לא לשכוח את המשחק שלי ואת מה שהביא אותי להיות מי שאני".

מאור בוזגלו (אורן בן חקון)מאור בוזגלו (אורן בן חקון)

נשמע שאתה לא ממש מרוצה ממצב הכדורגל בליגת העל, באופן כללי.
"כשאני מסתכל על הכדורגל בכללי, יש כל כך הרבה פרמטרים שהשתנו, אבל הם צריכים להיות כלי עזר כדי לשפר את השחקן כמו גופיות ה-GPS ומתקבלים כל הנתונים על ספרינטים ועוד. זה לא יכול לקבל החלטות מי ישחק ומי לא. צריך לדעת להשתמש בזה נכון. אם אומרים שאתה צריך לעשות עוד שניים או שלושה ספרינטים ושזה ישדרג אותך, אז על זה צריך לשים דגש. היום לשם זה הולך. אני לא בא בטענות למאמנים כי מעמד המאמן בשפל מוחלט. הדלתות מסתובבות, מאמן שמפטרים אותו מקבוצה אחת הולך לקבוצה אחרת. אבל באותה מידה, מאמן שלא קיבל שום החלטה מקצועית על הסגל – זורקים אותו למים. צריך לשפר את המעמד הזה כדי שילדים שרוצים לאמן יוכלו לעשות את זה בעצמם".

"לאבא היה חלום שאשחק בהפועל ויש לו נתח גדול בהחלטה, יש לי פינה לא סגורה בחיפה"

מכבי חיפה משחקת הרבה יותר התקפי מרוב קבוצות הליגה, התחרטת אולי על זה שלא חתמת שם בקיץ?
"אני לא טיפוס שמסתכל אחורה ולא מתחרט על דברים. אם אני הולך על מהלך זה עד הסוף, אני נהפך להיות חייל ומתאים את עצמי למצב. אני כן יכול לומר שהסביבה הקרובה שלי, אשתי והמשפחה, דמיינה אותי משתלב במערכת הזאת של מכבי חיפה, בטח עם איך שהיא נמצאת היום בצמרת. אבל אחרי שחתמתי שום דבר לא מעניין". 

שחקני מכבי חיפה (נעם מורנו)שחקני מכבי חיפה (נעם מורנו)

מה הייתה דעתו של אביך בנושא הזה? 
"לאבא שלי היה חלום שאשחק בהפועל. בקבלת ההחלטה שלי לבוא להפועל היה לו נתח מאוד גדול". 

זה מה שהכריע?
"ברור שהתלבטתי כי גדלתי במכבי חיפה בתור ילד והייתי שם המון שנים, חונכתי שם, אבל אף פעם לא הייתי פקטור בבוגרים מכל מני סיבות. גם כשחתמתי לשלוש שנים נפצעתי והכל ירד לטמיון. זה מועדון שלא שכח אותי, שיקם אותי ודאג לי ויש לו ערכים. מן הסתם כן רציתי להיות שם בזמן שהפועל לא הייתה בכלל בתמונה. פתאום זה השתנה וכשהפועל נכנסה לתמונה, שמתי את שני דברים על כף המאזניים, עשיתי יתרונות וחסרונות, התייעצתי עם המשפחה הקרובה ואין ספק שלשם זה הלך. אתה רואה שמצד אחד רוצים אותך ועושים הכל כדי שתהיה במועדון. היום מאור בוזגלו לא בא רק ככדורגלן, הוא מביא ערך מוסף של הרבה דברים, שיווקיים, תדמיתיים, לסחוף ילדים ולהוות דוגמה. אני ידעתי את זה לפני שחתמתי".

זה מרגיש אבל שיש לך עדיין פינה לא סגורה במכבי חיפה.
"כן, אני לא מסתיר את זה, יש פינה לא סגורה. ביום שנפצעתי הקבוצה לא זרקה אותי לכלבים, טיפלה ושיקמה ועצם זה שאני עומד היום, רץ על המגרש, משתולל וקופץ – יש למכבי חיפה הרבה נקודות זכות בקשר לזה".

יעקב שחר מאור בוזגלו ועוזי מור (אינסטגרם)יעקב שחר מאור בוזגלו ועוזי מור (אינסטגרם)

בזמנו אפילו יעקב שחר הגיע אליך למיטת הטיפולים כדי לשאול לשלומך בלונדון. איך נשארו היחסים מולו?
"אם אני הייתי יודע לעשות מו"מ אז הדברים היו נסגרים יותר מהר בצד הזה. הקשר בינינו מאוד חיובי, הוא אוהב אותי כשחקן וכאדם ואני מעריך אותו כאחד שעשה המון לכדורגל הישראלי. במקרה של מכבי חיפה, וגם יראו את זה בסדרה, אני עשיתי הכל כדי שהעניין הזה ייפתר וייסגר בצורה הכי טובה, אבל ברגע שלא רצו לנהל מו"מ ואמרו לי 'טייק איט אור ליב איט', הבנתי שלא ממש רוצים אותי. לפני, הפועל חשבה שזה בלתי אפשרי להביא אותי, אחרי זה הכל נסגר וזו הדינמיות של הכדורגל".

אולי אם היית סוגר הכל מול יענקל'ה, היית במכבי חיפה העונה.
"נפגשתי אז עם יענקל'ה, פשוט אני לא טיפוס של מו"מ. בחיים לא ניהלתי מו"מ, בטח לא בקשר אליי. אבל זה שמכבי חיפה התעקשה לנהל מו"מ מול עורך הדין שלי ולא מול אבא שלי יצר טלפון שבור כי דווקא עם אבא אלו היו דברים שיכלו להיסגר מזמן. אם זה קורה הייתי שחקן מכבי חיפה? כן, יכול להיות, אבל זה לא ממש רלוונטי כבר".

אפרופו חיפה, אתה רואה אותה נלחמת עם מכבי ת"א עד הסוף ומסוגלת לקחת אליפות העונה?
"אני רואה את הליגה ככה – יש את מכבי ת"א ומכבי חיפה ויש את כל שאר הקבוצות שהן יחסית באותה רמה, מי שמייצרת מומנטום חיובי אז היא עולה בטבלה ומי שמפסידה כמה משחקים יכולה לרדת וזה מה שקרה לנו בהגעה לפלייאוף העליון. הסגל של מכבי חיפה הוא מאוד איכותי ולמרות שלמכבי ת"א יש הרבה ניסיון וכוח הרתעה, לדעתי המאבק יהיה צמוד עד הרגע האחרון".

שחקני מכבי ת"א לפני המשחק (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א לפני המשחק (רדאד ג'בארה)

כמה אתם מדברים על זה שיהיה אפשר להשפיע על זהות האלופה, בדרבי למשל?
"שינו את סדר המשחקים, זה בעיה עכשיו. המטרה שלנו היא כקבוצה לא לעשות חיים קלים לאף אחד, לבוא לכל משחק במטרה לנצח. מול הקבוצות הגדולות לא כל כך הלך לנו וקיבלנו סטירות קשות, אבל אני חושב שזה לימד אותנו כי כשאתה בא בלי פחד לשחק כדורגל אתה יכול לצאת עם ידך על העליונה".

הדרבי אבל קצת יותר משמעותי, אחרי פעמיים 3:0 העונה, מה תעשו כדי לעצור את הרצף הזה?
"בתור שחקן התקפה תמיד שואלים אותי מה אתה מעדיף? לשים אוטובוס מול הגדולות או לבוא ולשחק. אני תמיד בדעה של לשחק כדורגל התקפי כי זה שואו, באים לראות אותך ואם תקבל ארבעה שערים אז תנסה לכבוש חמישה. ככה אני חושב, אבל אולי אני כבר עתיק במחשבה הזאת".

"המטרה היא לא לעשות חיים קלים לאף קבוצה". מאור בוזגלו (נעם מורנו)"המטרה היא לא לעשות חיים קלים לאף קבוצה". מאור בוזגלו (נעם מורנו)

מעבר להכנה לקראת העונה הבאה, מה לגבי העתיד? אתה רואה את עצמך ממשיך בהפועל, אולי תסיים בה את הקריירה?
"אם יש משהו שמעצבן אותי זה שמהרגע שחתמתי בהפועל התחילו לדבר איתי על הגיל שלי. אתה כבר בן 32 וזה. זו התרבות שלנו הישראלית. בגיל 25 אתה ילד, בגיל 30 אתה גומר קריירה. בעולם משחקים עד גיל 40 בטופ של הכדורגל העולמי. הלו, אנחנו בליגה הישראלית, למה לגמור לשחקנים את הקריירה? מאיפה הדרייב הזה ששחקנים יפרשו? בכל מקרה אני לא יודע מה יהיה בעתיד. בשורה התחתונה יש לי חוזה לעונה הבאה בהפועל ת"א, אבל אני גם יודע שלטנגו צריך שניים. כרגע, מה שלנגד עיניי זה לא לעשות חיים קלים לאף קבוצה בפלייאוף העליון ולזכות בגביע, זה התואר שחסר לי וצריך לעשות הכל כדי לקחת אותו בידיים".

"גם על מסי, רונאלדו וגריזמן יש סדרות ואף אחד לא בא אליהם בטענות על כל פס"

כמה מפריע לך או שלא, עצם העובדה שמתייחסים אליך כאל סלב ולא רק כדורגלן, אולי יותר סלב?
"אני קודם כל כדורגלן והסדרה נכנסה לי לחיים דרך הכדורגל. יש המון דוגמאות בעולם כמו מסי, רונאלדו וגריזמן ועוד כוכבים שעושים עליהם סדרות וסרטים, ואף אחד לא בא אליהם בטענות ואחרי כל פס אומרים להם שהראש שלהם בסדרה או באינסטגרם, אבל זה בסדר כי אני יודע איפה אני חי ויודע לעשות את ההפרדה”. 

"יודע לעשות את ההפרדה בין הקריירה לסדרה". מאור ומירן בוזגלו (נעם מורנו)"יודע לעשות את ההפרדה בין הקריירה לסדרה". מאור ומירן בוזגלו (נעם מורנו)

"אם כבר מדברים על הסדרה, אין לזה אח ורע כי עוד מעט יוצאת העונה הרביעית ומדברים איתך כבר על עונה חמישית ושישית. הקהל מאוד אוהב את האינטימיות והאמיתיות שבאמת מעבירים את זה כמו שזה. מראים כדורגלן שנכנס לחיים של עשייה ושל טלוויזיה ורואים את כל ההתמודדויות, המשברים, השמחה והעצב. כל המכלול הזה קיים בסדרה ורואים את זה בצורה הכי אמיתית”.

בכל זאת, אתה גם טאלנט לכל דבר ומעבר לקריירה ככדורגלן, איזה שאיפות יש לך בעולם הזה?
"אני חושב שזאת פריבילגיה מאוד גדולה. אנשים מנסים לסיים פרק מסוים בחיים ואז עוברים לשני. אני, על כל מה שחוויתי בניסיון הקטן שלי, אוהב לשלב בין דברים ולעשות אותם תוך כדי תנועה. אני לא אחכה לפרוש כדי לעשות קמפיינים, לפתוח אקדמיות כדורגל או לעשות טורניר פוטגול. אני אעשה הכל תוך כדי ואשווק הכל תוך כדי. ברגע שעולים למגרש אני שם, אני חייל של כדורגל".

לאן אפשר להתקדם מבחינתך בעולם התוכן אחרי הסדרה?
"נוכחנו לדעת שהכל נזיל ויש הרבה דברים שלא תלויים בנו ומחר יכול להיות בוקר אחר לגמרי. בגלל זה אני לא אוהב לתכנן, זורם עם החיים כמו שהם, אומר תודה על כל מה שעברתי ועובר ועל זה שיש לי משפחה מדהימה. הכרת הטוב זה אחד הדברים המינימליים שאני יכול לעשות וללמד את הילדים שלי, אבל אין ספק שהתעשייה הזאת של הטלוויזיה היום היא חלק בלתי נפרד ממני ויכול להיות שגם ביום שאחרי".

"אני וצוות ההפקה הפכנו למשפחה". מאור בוזגלו והכלבים החדשים (נעם מורנו)"אני וצוות ההפקה הפכנו למשפחה". מאור בוזגלו והכלבים החדשים (נעם מורנו)

להגיע עם הבוזגלוס לנטפליקס זה יותר מלקחת אליפות עם הפועל?
"צריך לשים את זה איפשהו. אנחנו מצלמים כבר ארבע-חמש שנים ברמה שהצוות הוא חלק מאתנו. יום יומיים בלי צוות ההפקה ואני כבר מרגיש שמשהו חסר לי. הפכנו למשפחה גדולה. אני בטוח שיש גם להם סוג של יעדים שהם רוצים לעמוד בהם. בכדורגל אני רוצה כמה שיותר תארים, לייצר ולפתוח, וגם בתחום הזה אני רוצה לצור כמה שיותר וברוך השם המשפחה שלי מייצרת תכנים על ימין ועל שמאל. ככל שעובר הזמן אנחנו יותר בקיאים בחומר".

“תמיד הייתי הכי מפורסם במשפחה”

יכול להיות שנראה אותך מגיש ומנחה? עושה גם תפקידים אחרים?
"כן, יכול להיות. עברנו שינוי כמשפחה, כמו אשתי שהייתה מאחורי כמו לביאה והיום היא נמצאת בפרונט ומקבלת הצעות להנחות תוכניות טלוויזיה, הילדים שלי לא יכולים לעבור ברחוב מבלי לקבל הצעות לסלפי. צריך להתרגל לחיים האלה ולאינטנסיביות הזאת. זה דבר שהוא לא פשוט. אני למשל מקבל הצעות ויש את הכדורגל, צריך לדעת ללכת בין הטיפות, לסרב בנימוס להמון דברים, אבל יש דברים שאי אפשר לסרב להם. לא כל יום באים ועושים עליך סדרה ומדברים על עונה חמישית, שישית, שביעית ואולי גם עשירית". 

איך המשפחה כולה קיבלה את הסיפור הזה?
"אני תמיד הייתי הכי מפורסם במשפחה ולהתנהל מול זה, זה יותר חשוב מלהיות גימיק חולף. אם אתה מתרגל להייפ מסוים והוא נעלם לך מהעיניים, אז אתה מתחיל לחשוב על כל מיני דברים אחרים ויכול לאבד את עצמך. אלה דברים שאני אומר לאחים שלי. לא סתם אני נמצא 15 שנה בטופ. בכל תחום בעולם צריך לשמור על יציבות ושפיות, לא לקחת דברים בקיצוניות למעלה ולא לרדת לקרשים. אלה המסרים שאני מעביר לאשתי, לאחים ולילדים שלי. הבן שלי הוא כוכב רשת, סלב ויש המון דברים שצריך להתמודד איתם". 

"תמיד הייתי הכי מפורסם במשפחה". הבוזגלוס (נעם מורנו)"תמיד הייתי הכי מפורסם במשפחה". הבוזגלוס (נעם מורנו)

איך אתה מתמודד איתם, איך אתה מסביר את מה שאתה עושה בעולם התוכן?
"אני לקחתי על עצמי להיות הספורטאי הראשון בארץ שפורץ גבולות, שעושה כל מני דברים בו זמנית. שלקח פלטפורמה קיימת והפך אותה לגוף תקשורת לכל דבר. אני יכול לערוך מסרים שאני רוצה, להעביר מה שאני רוצה. בלי להסתכסך עם אף אחד גוף תקשורת אחר וגם זה פריבילגיה וניצול של כוח בצורה מאוד חכמה".

שינית משהו בתפיסה של הנושא הזה, סוג של מהפכה.
"לא אגיד מהפכה, אבל סוג של פורץ דרך. היום כל שחקן צעיר שרק עולה לשחק כבר מעלה תמונת MATCHDAY אז מבחינתי עשיתי את שלי. אני מרגיש סיפוק מאוד גדול. גם בהרצאות שאני נותן לילדים אני מסביר להם על הניו מדיה, על ערכים ועל דברים שיעצימו אותם. אם יש משהו שמושך אותי זה שעם כל הסחות הדעת שיש היום, זה העצמה של ילדים. אם יש משהו שאני מרגיש בו שליחות, זה זה. כל ילד הוא כשרוני, יש בו משהו, ויש מלא מקרים של ילדים שעוברים משברים בחברה, בלימודים. חיילים שעוברים דברים שלא נדע, וצריך לדעת לחזק אותם ולהסתכל על הצדדים החיוביים שלהם. בשנים האחרונות אני מרגיש שיש לי כוח השפעה לעזור בדברים האלה, סוג של שליחות, כדי שיעצימו את עצמם".

נשמע שיש לך הרבה תוכניות שלאו דווקא קשורות לכדורגל, באיזה עוד טייטלים נשמע עליך?
"אני לא טיפוס דעתן, לא מעביר ביקורות, אבל חושב שיש דברים שנתונים לשיפור ושינוי. יכול להיות שנראה דברים אחרת. אחרי הרבה שנים בכדורגל יש לי הרבה מה לתת וככל שאני מתבגר אני מבין שהכל נמצא בראש. היום האנשים הכי מוצלחים בעולם הולכים לפסיכולוגים כדי להעצים את עצמם. אם נדע לעזור לילדים האלה נמצא הרבה כישרונות אדירים".

פרוייקט האקדמיה לכדורגל. בוזגלו יקים אקדמייה משלו (ההתאחדות לכדורגל)פרוייקט האקדמיה לכדורגל. בוזגלו יקים אקדמייה משלו (ההתאחדות לכדורגל)

יכול להיות שנראה אותך בעשייה חברתית, ציבורית, אולי פוליטית?
"יכול להיות. אני מקים אקדמיה לכדורגל שאהיה חלק גדול מאוד ממנה, אבל רק מהצד של העצמת הילד ואת הצד המקצועי אני משאיר לאנשי מקצוע בכירים לפי ראות עיניי".

אם כבר עשייה פוליטית וציבורית, אולי תהיה שר הספורט?
"לא! איזה שר ספורט. פעם ראית שר ספורט עם כובע הפוך?".

מאור, מה נאחל לך לשנת 2020 מכל הבחינות? 
"שנמשיך בעשייה, יצירה ושנהיה בריאים כי בלי אי אפשר לעשות כלום. כל עוד יש לנו את הכוח לתת, אז לתת בפול גז. שואלים אותי איך יש לי לכל כך הרבה עיסוקים עם ארבעה ילדים ושלושה כלבים, אז אני אומר שכל עוד יש לי כוח אני עושה הכל באהבה".

אפרופו, יכול להיות שאחרי שני זוגות תאומים וגם כלבים תאומים, נראה פה עוד כלבים ועוד ילדים בעתיד?
"יש לי שיחות עם אשתי, היא לא בעניין. אני רוצה עוד ילד, אמרתי לה, הבעיה שאצלי הכל בא בצמדים".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */