יום שבת, 04.05.2024 שעה 21:34
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

עידן שום: אבא שלי לא קבע הרכב, רק הביע דעה

המנהל המקצועי התייחס לפרידה מאופיר חיים: "צריך לקבל החלטות קשות", תורג'מן הוצג: "שחקנים צריכים להילחם כי זו פרנסתם וכי הם רוצים חוזים חדשים"

|
עידן שום ועמיר תורג'מן (איתי כהן)
עידן שום ועמיר תורג'מן (איתי כהן)

אחרי הפרידה מאופיר חיים, הפועל כפר סבא הציגה הבוקר (חמישי) את מאמנה החדש, עמיר תורג׳מן. המאמן שפוטר מסקציה נס ציונה לפני כמעט חודש, מצא מקום חדש וכעת ינסה להשאיר את הירוקים בליגה. במסיבת העיתונאים הבוקר בה נכחו תורג׳מן ונציג הבעלים, עידן שום, קיבלה כפר סבא את פניו של המאמן שכבר הספיק אתמול לערוך אימון בכורה בטרם יעמוד על הקווים בשבת הקרובה מול הפועל רעננה. 

״לפני שבועיים-שלושה, הייתי בנס ציונה, בצד השני של הכביש, הדברים משתנים ונלחמתי מול כפר סבא, אבל עכשיו אני פה ואעשה הכל כדי שהמועדון הזה יישאר בליגה״, אמר תורג׳מן והוסיף: ״פגשתי מועדון טוב וחם עם מסורת, מאמין שבסופו של דבר נישאר בליגה כי זה הדבר הכי חשוב והמטרה העיקרית. גם בנס ציונה עברתי כברת דרך, הוחלט שם מה שהוחלט ואני מקבל כל החלטה. הדברים לא הסתדרו שם, קיבלתי הצעה וראיתי הזדמנות טובה להמשיך את מה שרציתי, שזה לאמן כדורגל בצורה הטובה ביותר. בתור שחקן עברתי לא מעט והדבר הכי חשוב זה לעשות סוויץ’, מה שהיה היה, יש פה אנשים מדהימים שנותנים את כל הכלים להצליח אז אני צריך לעבוד בשקט ולהביא את התוצאות כדי שנישאר בליגה עם כפר סבא כמובן״.

תורגמן:"מעניין אותי רק להשאר בליגה"

״הרגשתי שהשחקנים היו מאוד מחוברים לאופיר, זה היה ביום אחד אז הכל היה הלם מבחינתם אבל הדבר החשוב ביותר שאמרתי להם זה שבסופו של דבר כל אחד צריך לדאוג לעצמו, כולם מקצוענים וצריכים לעשות את העבודה שלהם. זו הפרנסה שלהם, הם חיים מהמועדון ולא רק זה, הם גם רוצים חוזים לעונה הבאה וכדי לקבל את זה כל אחד צריך להראות את עצמו בצורה הטובה ביותר ולהביא את הסחורה של עצמו. זה היה מעבר מהיר והלם אבל אני חושב שאנשים כבר התאוששו כדי להמשיך לעבוד״, הוסיף תורג’מן.

מה לא עבד בנס ציונה ויעבוד בכפר סבא מבחינתו: ״בסופו של דבר זו עונת כדורגל ארוכה, יש הרבה מעברים ודברים בדרך ויכול להיות שבנקודות מסוימות אם זה מנטלי ואם זה רגעים מסוימים שהקבוצה מרגישה שזה כבר יותר מידי אז לפעמים השינוי הוא טוב ולפעמים לא טוב אבל את זה נדע בסיום העונה. לא נכנסתי להחלטות של כפר סבא, הם לקחו את ההחלטות שלהם ואני מפה לא מעניין, מה שכן מעניין אותי זה רק דבר אחד איך אני מצליח עם הקבוצה, עם כפר סבא להישאר בליגה״.

עמיר תורג'מן (איתי כהן)עמיר תורג'מן (איתי כהן)

האם הוא רואה תסריט בו במחזור האחרון דווקא הוא זה שיוריד את נס ציונה ליגה עם ההישארות של קבוצתו הנוכחית: ״לכם זו סמנטיקה מאוד יפה, נס ציונה, אני במחזור האחרון אבל אני חושב שאנחנו צריכים להישאר הרבה לפני המחזור האחרון. צריכים לעלות במעלה הטבלה עם השחקנים הטובים שיש פה בכפר סבא, יש כאן שחקנים מוכשרים שיכולים לעשות הרבה דברים יפים וזה לא מעניין אותי מעבר, אני חושב שאנחנו צריכים להישאר בליגה הרבה לפני כן״.

נציג הבעלים עידן שום הודה בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים למאמן היוצא וסימן מטרות לתורג׳מן: ״ראשית, אנחנו רוצים להודות לאופיר חיים. קיבלנו החלטה לא פשוטה עם מאמן שהעלה אותנו ליגה, עבר איתנו דרך יד ביד, אבל בכדורגל כמו בכדורגל חשבנו שאנחנו צריכים רענון, שינוי. אנחנו מאחלים בהצלחה לעמיר ואני מאמין שהוא יעמוד במשימה שלנו להישאר בליגה וכבר נוכל להסתכל על העונה הבאה״. 

עידן שום (איתי כהן)עידן שום (איתי כהן)

ההחלטה הפתאומית שתפסה את השחקנים לא מוכנים: ״השחקנים לקחו את זה קשה, אבל גם אנחנו. זו הייתה התלבטות מאוד קשה. החיבור שלנו לאופיר, היה חיבור טוב, הוא העלה אותנו ליגה ובנה את הקבוצה ביחד איתנו. כמובן שלכל בן אדם יש לב, נשמה ומשפחה, להזיז אנשים הצידה זה לא המטרה שלנו בבוקר, לא קמים כדי להחליף מאמנים אבל בתפקיד שלנו, צריכים לקבל החלטות קשות, הרגשנו את הקבוצה שהיא צריכה שינוי. יש דברים מסוימים שאנחנו מאמינים שעמיר יביא אותם ועם אופיר זה לא הצליח בדברים מסוימים, צבירת הנקודות שלנו היא לא מספיק טובה, אנחנו מצפים לעשות את השניים-שלושה ניצחונות כדי לא להגיע למחזורים האחרונים עם לב חלש, כי אנחנו עייפים מהדקות האחרונות האלה״.

השמועות על נתק שהוביל לפרידה מחיים: ״לא היה נתק עם אופיר, זה פשוט מניפולציה של אנשים. היחסים עם אופיר הם טובים עד עכשיו, מעולם לא היה משהו רע. תמיד בעלים יכול לבוא ולהביע דעה, מן הסתם אנחנו לא מרוצים כי הקבוצה מפסידה ונכון שאנחנו חמש נקודות ממקום שיורד ליגה, אבל אנחנו שם לא בגלל שצברנו מספיק נקודות, אלא כי הקבוצות שמתחתינו צברו הרבה פחות. בסופו של דבר, מעולם אבא שלי לא נכנס וקבע את ההרכב, מעולם לא קבע סגנון כזה או אחר, כמובן שיש לו את הדעות שלו, אבל בסופו של דבר המאמן הוא זה שמחליט. הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לשנות אז היה שינוי״.

אופיר חיים (נעם מורנו)אופיר חיים (נעם מורנו)

היכן ציפה לראות את כפר סבא בשלב זה: ״ברמת הכותרת מן הסתם אז אם היית אומרת לי על כמות הנקודות, אז אולי הייתי אומר שזה בסדר, אבל אני חושב שביחס למשחקים ששיחקנו בכל שבוע היה משהו שונה. גם כשהגענו לפיק בניצחונות היפים מול בית״ר ירושלים ומכבי חיפה, הייתה ירידה של שלושה הפסדים. ראינו שבמהלך השנה אין לנו את הבונוס שאנחנו מחפשים בתוך המגרש, מבלי להיכנס לעניינים מקצועיים ואנחנו מאמינים וחושבים שהשינוי הזה יעשה טוב לקבוצה״.

הציפיות להמשך: ״הדבר הכי חשוב זה שנישאר בליגה. זה לא ממקום של יהירות או שחצנות, אבל בסופו של דבר בבניית הקבוצה אנחנו לא פחות טובים מחדרה, בני יהודה או הפועל חיפה ואנחנו בליגה של העשר קבוצות, תמיד נרצה להיות הכי גבוה שאפשר שזה מקום חמישי-שישי, אנחנו לא בליגה של הקבוצות הראשונות ולשם אנחנו שואפים. כרגע אנחנו לא שם ואני אומר את זה לא ממקום של יהירות, ממקום של זו המטרה של כל קבוצה שנבנה, שהיא תגיע הכי רחוק אבל בשביל זה צריכים יציבות ובכפר סבא בשנים האחרונות אין את היציבות הזו, לכן חשוב שנישאר בעונה כדי שנדחוף את היציבות קדימה”.

שחקני הפועל כפר סבא באימון (איתי כהן)שחקני הפועל כפר סבא באימון (איתי כהן)

ההכנות לעונה הבאה: “בעיקרון לעמיר יש אופציה לעונה הבאה, אנחנו נשמח שתהיה המשכיות ודרך. הוא לא בא לפה להעביר כמה משחקים ואז שנחפש מאמן אחר, אנחנו בטוחים שהוא יעשה את העבודה. בטוחים שהקבוצה הזאת תציג כדורגל טוב כמו שהיא עשתה לפרקים אבל ממושכים והכי חשוב שנישאר בליגה״.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */