יום חמישי, 16.05.2024 שעה 18:16

בנו ריינהורן הורשע בעבירות מין ב-57 קטינות

בית המשפט הרשיע את מאמן הכדוריד במסגרת הסדר טיעון, שכולל גם עבירות מין שנעשו ב-8 בגירות. סנגוריו מסרו: "הנאשם הביע חרטה עמוקה על מעשיו"

|
בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)
בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את מאמן הכדוריד בנו ריינהורן, בשורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט ב-57 קטינות ובשמונה בגירות. ההרשעה ניתנה במסגרת הסדר טיעון, שאינו כולל הסכמה לגבי העונש.

ריינהורן הורשע על ידי השופט גלעד נויטל בעבירות של מעשה אינוס בקטינה במרמה, מעשה סדום בקטינה, מעשה מגונה בקטינה, ניסיון למעשה מגונה במרמה בקטינה, הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, מידע כוזב במחשב, איומים, התחזות כאחר ועבירות נוספות.

בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

השיקולים להגעה להסדר הטיעון עם ריינהורן נבעו מתוך רצון לחסוך מעשרות קטינות את מעמד העדות בבית המשפט, הרי שמדובר במעמד לא קל. בנוסף, ריינהורן הודה במרבית האישומים שיוחסו לו בכתב האישום המקורי וכך גם נחסכו דיונים ארוכים יותר, לאור העובדה שכתב האישום כולל כ-160 עדי תביעה. בכל אופן, הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה בין הצדדים לעניין העונש.

את התיק מנהלות עורכות הדין שירי רום ונלי מאני ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. רוב הפרטים בתיק שמתנהל בבית המשפט עדיין לא הותרו לפרסום גם עכשיו, לאור חומרת המקרים וגם משום שמדובר בין היתר בילדות קטינות שהותקפו על ידי ריינהורן.

“הנאשם הביע חרטה עמוקה על מעשיו”

עו”ד חיים יצחקי ועו”ד יגאל דותן, סניגוריו של ריינהורן, מסרו: “התיק הוגש לבית המשפט כאחד מתיקי הסייבר המורכבים של השנים האחרונות, ועימת את הצדדים עם שאלות ראייתיות תקדימיות. במהלך שלב ההוכחות חקרו הסניגורים את ראש צוות החקירה ואת מומחי הסייבר מיחידה 105, וחשפו קשיים ראייתיים בתיק. בעקבות כך הפנה בית המשפט את הצדדים להליך גישור שבמסגרתו תוקן כתב האישום כך שנמחקו כשליש מהעבירות שיוחסו לנאשם בתחילת המשפט”.

עוד הוסיפו השניים: “נציין כי עם פתיחת המשפט עמדה הפרקליטה על כך שהקטינות תעדנה לפני כל יתר העדים, ורק לאחר התנגדות ההגנה והתערבות שופטי ההרכב, שונה סדר העדויות באופן שמנע את זימון הקטינות לעדות בבית המשפט. במהלך הדיון היום הביע הנאשם חרטה עמוקה על מעשיו”.

בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)בנו ריינהורן (רדאד ג'בארה)

כזכור, ריינהורן נעצר בקיץ 2018 בחשד למעורבות בפרשת פדופיליה ובעבירות מין מהחמורות והמורכבות ביותר שהיו בתולדות המדינה. ריינהורן, תושב הרצליה שאימן את קבוצת הנשים של בנות הרצליה, נעצר אחרי ששב מחופשה בחו”ל ונחקר על ידי “מוקד 105” של יחידת להב 433, שהוקם על מנת להגן על קטינים ברשתות החברתיות.

דפוס הפעולה של ריינהורן, על פי כתב האישום, התבסס על פעילות ברשת האינסטגרם, שם הוא פתח פרופילים פיקטיביים, לעתים כסוכן דוגמניות ולעתים כמעצבת בגדי ים, ופנה לילדות דרכם. במהלך השיחות, ריינהורן הציע לקטינות לדגמן, וברגע שהן הסכימו לכך הוא קיים איתן שיח קצר וממוקד, המשיך להתכתבויות בווטסאפ, ושם הוא עבר לשיח מיני והציע להן להשתתף באודישנים ולצלם את עצמן. מי שנענו להצעה, התבקשו לשלוח אליו תמונות עירום - ובכך למעשה, ריינהורן ניצל את הרצון שלהן להתפרסם ולדגמן לטובת סיפוק מיני.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */