יום שישי, 17.05.2024 שעה 15:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

איביץ': לא חתכתי אף אחד בגלל ההדחה מהגביע

מאמן מכבי תל אביב התייחס למעמד השחקנים שיצאו מהרוטציה והודה לעטר ושוינפלד. ברסקי: "לא רציתי לעזוב". וגם: המצב של פרץ, ניקוליץ' ויאניוטיס

|
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)
ולדימיר איביץ' (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת את הפועל חיפה ותנסה שוב להגדיל את הפער לשמונה נקודות באופן זמני בצמרת הטבלה. לקראת המשחק הזה, ערכה היום (חמישי) הקבוצה את מסיבת העיתונאים שלה למשחק עם המאמן ולדימיר איביץ’, שנדרש להתייחס לעניין חלון ההעברות שנמצא לפני סגירה בעוד כ-4 שעות, בזמן שקבוצתו לא צירפה אף שחקן אך כן שיחררה את אלירן עטר וארון שוינפלד. 

איביץ': "עד השעה האחרונה הכל פתוח"

ולדימיר איביץ’ אמר בפתיחת דבריו: “המשחק ביום שבת יהיה חזק וקשה, כל משחק עבור מכבי ת”א הוא קשוח כי לא קל לנצח קבוצות בליגה הזו. הפועל חיפה עשתה תוצאה טובה במשחקים האחרונים שלה עם שש נקודות בחוץ, המצב שם טוב בימים האלה, כך שאנחנו צריכים לתת מאה אחוז על מנת לנצח. לא יהיה קל זה בטוח ואם אני הולך לאחור ונזכר במשחק הראשון בינינו, היה 0:3 אבל היה לנו קשה מאוד. זו קבוצה שיודעת לשחק טוב בהגנה ובהתקפה. זו קבוצה מסוכנת במצבים הנייחים, היא כרגע בפלייאוף העליון ומגיע לה להיות שם”. 

מאזן החוץ לעומת מאזן הבית של הפועל חיפה: “אולי מבחינת תוצאות הם השיגו יותר נקודות בחוץ, אבל גם אנחנו השגנו יותר בחוץ מאשר בבית. זה עדיין לא משנה את דעתי, זה מראה שזו קבוצה איכותית אם היא לוקחת הרבה נקודות בחוץ. הפועל חיפה קבוצה עם שחקנים התקפיים טובים מאוד, שחקני קישור טובים וגם שחקני הגנה עם איכות. יהיה לנו קשה”. 

חיים סילבס חוגג. קבוצתו קיבלה מחמאות מאיביץ' (ניסן עייש)חיים סילבס חוגג. קבוצתו קיבלה מחמאות מאיביץ' (ניסן עייש)

חלון ההעברות: “אולי משהו עוד יקרה, נראה. עד השעה האחרונה משהו יקרה, אני מאמין שיהיה משהו”. 

העזיבות של עטר ושוינפלד: “היה לי העונג לעבוד עם שניהם. אימנתי אותם שנה וחצי. בכדורגל כשיש לך סגל עם 22-23 שחקנים וחלק לא משחקים הרבה כי יש תחרות רבה, בד”כ שחקנים רוצים לצאת החוצה ולשחק ולקבל יותר דקות, אני מדבר באופן כללי, כך שזה משהו נורמלי שקרה כאן ואני מאחל להם הצלחה בקריירה ובחיים כי שניהם שחקנים טובים ובני אדם טובים שעזרו לנו מאוד עד עכשיו”. 

המעמד של ייני ופיבן: “לא חתכתי אף אחד בגלל המשחק מול אום אל פאחם, אני לא נוהג כך. אבל אחרי הגביע נשארנו עם משחק אחד לשבוע ועם הליגה בלבד. אם השחקנים ששיחקו ועשו עבודה טובה, אין לי סיבה להוציא אותם מההרכב. אם הם מרגישים טוב ובלי שום בעיה פיזית, אז אין לי סיבה להוציא אותם. יש תחרות חזקה על ההרכב וזה טוב עבור כולנו. לא קל לקחת החלטה מי ישחק ומי יהיה על הספסל כי לכולם מגיע”. 

מצבם של דור פרץ ואורוש ניקוליץ’: “אנחנו מחכים שהוא יגיד לנו שהוא מוכן. זו פציעה מאוד מסובכת, זו פציעה דומה לניקוליץ’, אך החלטנו לטפל בה בדרך אחרת. אנחנו מקווים ששניהם יחזרו בהקדם לשחק איתנו. אצל ניקוליץ’ זה פשוט חוסר מזל כי שתי הפציעות האלה היו חוסר מזל. דור פרץ חשוב מאוד למשחק שלנו, זה מקצוען גדול שנותן בכל יום 100% מעצמו, וכך גם ניקוליץ’. אני מקווה ששניהם יהיו איתנו, בריאים ושהם יוכלו לעזור לקבוצה”. 

רוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)רוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)

המצב של יאניוטיס: “אני מסכים אתכם ששוער זר צריך לתת יותר מאשר השוער המקומי, אחרת לא היינו מביאים שוער זר. כשהבאנו אותו ואמרתי את זה כי אני מכיר אותו מהליגה היוונית, הבאנו אותו אחרי 7-8 חודשים שבהם הוא לא שיחק כי הוא לא רצה לחתום על חוזה חדש במועדון הקודם שלו. הייתה לנו הזדמנות לקחת אותו בחינם. הוא לא הצליח להתאקלם אצלנו בצורה מהירה אחרי התקופה הארוכה שהוא לא שיחק. הוא כן פתח בהתחלה, נפצע ואז דניאל טננבאום תפס את המקום שלו. בעמדה הזאת קשה מאוד לשנות. קשה להוציא מישהו שהולך לו טוב בטח כשוער. יאניוטיס יחכה להזדמנות שלו, הוא עובד קשה, ונראה מה יהיה איתו. זה תלוי בהרבה דברים אם הוא ישחק או לא”. 

הקשר רוסלן ברסקי אמר: “אני מכיר את הפועל חיפה, שיחקתי שם לפני שנתיים, זו קבוצה מאוד נחושה שתמיד עושה בעיות למכבי ת”א. אנחנו מתכוננים כמו לכל קבוצה בליגה בצורה הכי טובה שיש ופשוט מקווים להגיע הכי מוכנים. מכבי ת”א זה מועדון גדול ויש פה הרבה שחקנים מעולים, הכי טובים בליגה לדעתי, לכל שחקן יש תחלופה ואנחנו בטוחים שנעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר”.

דקות המשחק המועטות שלו: “התרכזתי בעצמי ובאימונים שעברו עד עכשיו. עבדתי קשה שבוע אחרי שבוע כדי להוכיח למאמן שמגיע לי לשחק. כל שחקן פה עובר את התקופה שהוא לא משחק, זה בא בתקופה של ינואר אבל לא חשבתי לעזוב, אני נשאר פה כמו שכולם יודעים ואמשיך לעבוד קשה”. 

רוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)רוסלן ברסקי (רדאד ג'בארה)

האם יש לחץ ממכבי חיפה: “הפער של החמש נקודות לא רלוונטי, גם אם זה היה 10 או 20 נמשיך להתמקד במטרות שלנו. אם נמשיך בקצב צבירת הנקודות שלנו וביכולת, אז אני בטוח שנשיג את מה שאנחנו רוצים”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */