יום שישי, 17.05.2024 שעה 09:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

עזרא: אורח חיים דתי לא מאפשר לשחק בחו"ל

הקשר ששב לנתניה, אחרי ה-1:1 מול ב"ש: "סעיף השבת שלי נחתם על הנייר ואז לא התקבל בעין יפה, שמח לחזור למרות כל הקשיים. רוצים להיות בפלייאוף"

|
חן עזרא (רדאד ג'בארה)
חן עזרא (רדאד ג'בארה)

"אנחנו משחקים שבע שנים באותה שיטה והיא אמורה לאפשר לנו להצליח. אנחנו רוצים לשמור עליה על פני התוצאות בטווח הקצר. זה אמור להשתלם לנו בסוף, כי זה כבר השתלם בעבר. כל הנתונים מראים שאנחנו בהתקדמות, רק צריך להמשיך ככה". כך אמרו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לשחקנים שלהם באסיפה קבוצתית לא ממש שגרתית, יש שיאמרו אפילו חברתית ומרגשת, בהשתתפות מלאה ובדיון עם שחקני מכבי נתניה, במסגרת ההכנה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. 

לאחר ה-1:1 אמש (רביעי) באצטדיון בנתניה, נראה שהמילים של המאמנים מייצגות בהחלט את התחושות בעיר היהלומים, שם לא ממש מאוכזבים מהתוצאה, נוכח העובדה שב"ש הייתה מסוכנת יותר במחצית השנייה והייתה יכולה להכריע את המשחק בכמה הזדמנויות. 

בנתניה מרוצים מהנקודה ומחלק מהמשחק, בעיקר בתקווה שאותה יוזמה, שליטה ולחץ יביאו לה את הניצחונות ואת המקום בפלייאוף העליון בארבעת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה. המשחק הבא ייערך ביום שבת, אז הקבוצה תתארח אצל הפועל רעננה (17:30) ותנסה לצמצם את הפער מהמקום השישי, ממנו היא רחוקה כרגע ארבע נקודות.

אבוקסיס: שלטנו במשחק, התוצאה פחות טובה

מעבר לשביעות הרצון היחסית, שי ברדה התייחס לאחר המשחק לחילוצי הכדור הרבים של קבוצתו בחלק המגרש של ב"ש והביע אכזבה מכך שהשחקנים לא ניצלו אותם כדי להגיע להזדמנויות ולהגדיל את התוצאה (אחרי שער היתרון של טים הויבך בפנדל בדקה ה-28), כמו גם לכך ששחקניו ספגו בדקה קריטית רגע לפני הירידה למחצית (ניב זריהן, 45). המאמן ציין את חוסר הריכוז ובעיקר את עובדה שנתניה פשוט לא מצליחה לכבוש בדקות הטובות שלה, נתון אופייני לה מאוד העונה.

בקבוצה התאכזבו מהכרטיס האדום השלישי שספג אלמוג כהן ושיגרום לו להיעדר בתקופה קריטית של העונה, אבל היה גם צד חיובי בערב הזה שכן ביציעים הייתה תכונה רבה נוכח חזרתו של חן עזרא אחרי שמונה שנים וחצי. הקשר זכה לעידוד רב מהאוהדים וגם למחמאות מאנשי הקבוצה. גם זלאטן שחוביץ' המעולה זכה למחמאות, ואילו אוהדי נתניה תלו שלט תמיכה באייל סגל וביקשו ממנו לחזור בו מההודעה שיעזוב את המועדון. 

לכך התייחס גם ברדה, שאמר בסיום המשחק: "אם הסיפור הזה משפיע על השחקנים? אלו תירוצים ואנחנו לא מתרצים. אני חושב שאייל סגל הוא ברכה לכדורגל הישראלי וזה בכלל לא משנה אם דראפיץ' וברדה יאמנו את הקבוצה הזאת או לא. אנשים צריכים להבין, הקבוצה הייתה לפני שלוש שנים וחצי בפירוק עם מינוס תשע נקודות. כל מה שקרה מאז, זה הוא נטו. האכזבה של העונה היא אנחנו נטו. אייל סגל הלך עם המאמנים שלו והלך עם הצוות כל הזמן. תעזבו את דראפיץ' וברדה בצד, מכבי נתניה הייתה לפניהם ותהיה אחריהם, הכדורגל צריך אותו ומכבי נתניה צריכה אותו.

אוהדי מכבי נתניה תומכים באייל סגל (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי נתניה תומכים באייל סגל (רדאד ג'בארה)

"אני מקווה מאוד מאוד שהוא כן יישאר כי אנחנו צריכים אותו. אני גם אגיד יתרה מזאת, אני חושב שכשאתה בונה דרך מסוימת בשלוש שנים וחצי, יש זמן שאתה צריך לקצור את הפירות ואני יודע שמכבי נתניה תקצור את הפירות האלה גם בעונה הבאה. זו דרך שלו שהוא בנה ויצר והוא אחראי לה. אני עד עכשיו לא מבין מה באמת הסיבה לעזיבה הזו, אבל אני מאוד מקווה שהוא יחזור בו".

חן עזרא אמר לאחר המשחק: "היה מרגש מאוד, באמת כל היום הייתה לי התרגשות כזאת גדולה, אני שמח להיות פה. אני מרגיש כמו בבית, כמו פעם, זה מחזיר אותי אחורה כי זה המקום שגדלתי בו. כולם יודעים שזה הבית שלי. אני שמח שבסופו של דבר, אחרי כל הקשיים, זה קרה".

התקופה באומוניה ניקוסיה: "היה לי שם סעיף של שמירת שבת וכל אורח החיים הדתי שלי לא מאפשר באמת להצליח כנראה בחו"ל, זה מאוד מאוד קשה, לכן ההחלטה הכי טובה בשבילי הייתה לחזור".

חן עזרא בפעולה (רדאד ג'בארה)חן עזרא בפעולה (רדאד ג'בארה)

האם הרגיש שהקפריסאים התחרטו על הסעיף שחתמו מולו: "כן, ללא ספק. בהתחלה חתמו על זה, אבל זה על הנייר. אחרי זה, כשזה בא לידי ביטוי במציאות, כשפתאום היו כל מיני סיטואציות שאני לא נמצא עם הקבוצה, אז זה פתאום התקבל בעין לא יפה. אבל הכל בסדר, זה היה ונגמר, עכשיו אני פה".

עזיבת סגל רגע אחרי שחתם בקבוצה: "הוא עדיין נמצא איתנו. החוזה שלי עד סוף העונה עם אופציה והכל בסדר, אני לא דואג לרגע (צוחק). הכל מסודר, המועדון מאוד מאוד הפתיע אותי, התנאים מדהימים לעומת התקופה שהייתי פה לפני שמונה שנים. המועדון מנוהל ברמה חבל על הזמן. צריך להגיד לו כל הכבוד ונקווה שהוא יישאר איתנו".

המפגש הטעון מול הפועל ב"ש: "האמת שהייתה לי יותר מוטיבציה להצליח עם מכבי נתניה, זה לא שינה לי הרבה שזאת ב"ש או משהו כזה. ההרגשה הייתה אותו דבר".

חן עזרא עם ניקו אולסק (רדאד ג'בארה)חן עזרא עם ניקו אולסק (רדאד ג'בארה)

המפגש מול החבר שיר צדק, שחזר לליגת העל אחרי 10 חודשים ואמור היה להצטרף לנתניה: "היה מיוחד לפגוש אותו, אני אוהב אותו, הוא חבר מאוד מאוד טוב שלי מחוץ לכדורגל, בלי קשר. אני שמח גם בשבילו, אבל מסתכל על עצמי ועל הקבוצה שלי. אנחנו כל כך רוצים לנצח את הפועל רעננה ביום שבת".

שיתוף הפעולה עם חברו הטוב מהימים בנתניה, אלמוג כהן: "חלום שמתגשם. זה כיף, באמת כיף".

הסיכויים שנפגעו להעפיל לפלייאוף העליון: "אנחנו מאוכזבים, אין ספק שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אבל אני לא יודע אם המילה חשש היא המילה המתאימה. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהביא תוצאות"

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */