יום שבת, 18.05.2024 שעה 14:16

"אם חיפה לא יודעת לטפל בשועה - זו תעודת עניות"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם שייע על פרשת החלוץ: "אתה מכיר שחקן ברמה טובה שמוכן לשבת בספסל?" התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואיציק זוהר (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית נתכונן למפגש בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, נסכם את המשחק בו ניצחה מכבי תל אביב את הפועל רעננה בבלומפילד ונדבר על הרופאה של הוועד האולימפי שנמצאת בהסגר מחשש לקורונה. וגם: יו”ר איגוד הטניס על פרשת טוניסיה ונבחרת הפדרציה, ענייני מכבי תל אביב בכדורסל והכדורגל העולמי.

שייע פייגנבוים: “אם מכבי חיפה תאבד נקודות מול הפועל ת”א – איבדה את מאבק האליפות”

שוחחנו עם שחקן העבר האגדי של הפועל תל אביב, שייע פייגנבוים, לקראת משחקם של האדומים הערב מול מכבי חיפה ב-20:15 באצטדיון סמי עופר.

ערב טוב שייע, אחרי השיפור בהפועל תל אביב תחת ניר קלינגר ומשה סיני, מה אתה חושב שיהיה הערב?

“קלינגר וסיני עשו סדרת ניצחונות הזויה, בטח בהתחשב בפתיחת העונה הזוועתית שעברה על הקבוצה. אפשר להפסיד משחק אחד כמו שקרה מול הפועל חיפה, אבל אני סומך על קלינגר וסיני. אפשר להפסיד למכבי חיפה, אבל אני מאמין שהפועל תל אביב לא תפסיד הפעם. הפועל ת”א תעשה עבודה קשה למכבי חיפה, עם כל הכבוד שמכבי חיפה צמודה למכבי ת”א, הלחץ מהקהל אחרי ההפסד להפועל כפר סבא יכול להשפיע עליה. הפועל תל אביב רוצה להגיע לפלייאוף העליון ואם היא תנצח, היא תהיה קרובה מאוד להפועל באר שבע. למכבי חיפה אסור לזלזל במשחק הזה”.

מה דעתך על פרשת ירדן שועה?
“אם לא יודעים לטפל בשחקן כמו ירדן שועה, זו תעודת עניות למכבי חיפה. צריך ללטף שחקן ולתת לו דקות, לא להכניס אותו כשמובילים 0:2 זה לא לעניין. אתה מכיר שחקן ברמה טובה שמוכן לשבת כל הזמן בספסל ולשחק רק 10 דקות?”

מה דעתך על גישתם של השחקנים כלפי המאמן כיום?
“יש שחקנים שרוצים להראות למאמן שהם רצים הכי הרבה במגרש אז הם רצים לכל כיוון ולא גורמים לכלום בסופו של דבר. השחקנים הגדולים לא חייבים להתרוצץ ולהשתגע במגרש, צריך לדעת להיות תכליתי ולגרום לדברים לקרות. אם יש למאמן קבוצה גדולה, אז אני מבקש ממנו לא להפריע לכשרונות לפרוץ, שייתן להם לרקוד על המגרש”.

מה תהיה התוצאה לדעתך בסיום המשחק?
“יהיה מאוד קשה למכבי חיפה, זו תהיה מלחמת עולם. הפועל תל אביב מאוד תקשה, מכבי חיפה אמנם פייבוריטית אבל המשחק יסתיים בתיקו. אם זה ייגמר כך, חיפה איבדה את מאבק האליפות”.

שייע פייגנבוים (שחר גרוס)שייע פייגנבוים (שחר גרוס)

יוני ירון: “אני מרגיש רצון מנבחרת טוניסיה לשחק, המפגש צפוי להתקיים”

שוחחנו עם יו”ר איגוד הטניס על טורניר מוקדמת אליפות העולם לנבחרות נשים שמתקיים כעת בפינלנד, ועל הדיווחים כי נבחרת טוניסיה, שהוגרלה עם ישראל בבית, לא תופיע למפגש בין הנבחרות מחר.

ערב טוב יוני ירון, יו”ר איגוד הטניס.
”ערב טוב אופיר ואיציק. אנחנו נמצאים בהלסינקי במוקדמות אליפות העולם לנבחרות נשים, ישראל מתחילה את ההתמודדות שלה ותנסה לעלות מבית 2 לבית 1. אנחנו נמצאים במתקן מדהים שכולל 21 מגרשים”.

כרופא, כמה וירוס הקורונה מטריד אותך ואת הנבחרת כשאתם מחוץ לישראל?
”לא דואגים. זה זן קשה של וירוס, אמנם זה הוכרז כמגיפה על ידי ארגון הבריאות העולמי, אבל כרגע זה די ממוקד. בסין יש 20 מיליון אנשים או יותר שנמצאים בהסגר. יש הרבה יותר פרטים מאשר מה שפורסם, באוכלוסיה חזקה הסיכוי בה למות הוא פחות גבוה. גם משפעת יש כמות תמותה גבוהה, ואנשים לא מתייחסים לזה. בינתיים כולאים את המגיפה”.

אחרי שהוגרלנו מול טוניסיה, הם שוקלים לא להופיע. שפוך לנו קצת אור בבקשה על הסיפור.
”אנחנו מדורגים ראשונים בבית ולכן כל השאר הוגרלו לשחק נגדנו. אני נמצא בקשרי ידידות מאוד טובים עם יו”ר איגוד הטניס הטוניסאית, היא נחושה בהחלטתה שהטניסאים ישחקו נגדנו. היא הפעילה לא מעט קשרים כדי שדבר כזה יקרה, ומבחינתה לשלם את המחיר שיגיע לאחר מכן. היא חברת ההנהלה באיגוד הטניס העולמי. היא לא רוצה שהשחקניות לא יופיעו, היא דוגלת בקידום הנשים בעולם הספורט. יש שחקניות מעולות, יש שחקנית שהגיעה לרבע גמר אליפות אוסטרליה. אכלנו איתם אתמול ארוחת ערב. אני מרגיש רצון מהן לשיתוף פעולה לשחק מול ישראל. המשחק צפוי להתקיים מחר כרגיל. לכל הנבחרות בטורניר יש טניסאיות ברמה מאוד גבוהה”.

ספר לנו על הטניסאיות הישראליות.
“יש לנו שלוש חיילות, אחת ותיקה ואחת לפני הצבא. אנחנו רוקמים תוכניות לקדם אותן, ולפלס את הדרך לקידום כמה שיותר גבוה. כבר 20 שנים לא נרשם שיפור משמעותי בטניס ואנחנו מקווים לעשות זאת”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */