יום ראשון, 12.05.2024 שעה 10:47

"האיגוד שכח ממני, לא טופ 100 - אתה לא שחקן"

אור רם הראל תקף את איגוד הטניס לאחר ההפסד בגמר אליפות המדינה: "בשלב מסוים אתה נשבר, בשנתיים האחרונות אני בלי כלום, אף אחד מאיתנו לא יצליח"

|
אור רם הראל חובט (חגי מיכאלי)
אור רם הראל חובט (חגי מיכאלי)

לאחר שדניאל צוקרמן השיג הערב (ראשון) את הזכייה השנייה שלו ברציפות באליפות ישראל בטניס, דווקא המפסיד אור רם-הראל גנב את אור הזרקורים, כאשר דיבר בגילוי לב לאחר המשחק ותקף בצורה טעונה למדי את איגוד הטניס ואת מי שלדבריו הביא לכך שיהיה לו קשה להגיע להישגים בענף

רם-הראל תקף את איגוד הטניס כבר בפתח דבריו כשאמר: ״נהניתי מאוד, באתי לתת הופעה וליהנות מכל רגע מהמשחק הזה ומהשבוע הזה ואני לא הולך הביתה עם חרטות. אני כבר לא משחק הרבה, סיימתי את המכללות לפני שנתיים במקום ה-500 בעולם ואני כבר לא מתחרה באופן מקצועי תקופה. חזרתי לארץ ושרדתי מכל הבחינות, מהאימונים הקושי ולא קיבלתי תמיכה מהאיגוד ובשלב מסוים אתה נשבר. אני לא חושב שעם כל הפוטנציאל בעולם זה מספיק כדי להגיע למקום שאני מכוון שזה הטופ 300 ומעלה בעולם, אני מאמין שאני יכול להגיע לשם תוך לא הרבה זמן. אני מתקשה לחשוב אם אני רוצה להמשיך או לא, בשנתיים האחרונות אני באמת בלי כלום, קופץ דרך החלון כדי להיכנס לחדר כושר וישן בבית החייל ברמת גן. היום אני משלים את התואר השני שלי במנהל ויזמות באנגליה, זה לא מקצועי כמו בארה”ב”. 

דניאל צוקרמן ואור רם-הראל (רעי שני)דניאל צוקרמן ואור רם-הראל (רעי שני)

על איגוד הטניס: “קיבלתי תמיכה בגילאים צעירים, ייצגתי את המדינה באליפות ארצות הברית הפתוחה, ווימבלדון ואליפויות עולם. ככל שהתבגרתי התחילו לשכוח ממני, אם אתה לא כמו דודי סלע בטופ 100 הראשונים בעולם אז אתה לא שחקן, זה לא עובד ככה, המנטליות הזו חייבת להשתנות, לא כל אחד יכול ללכת למדינה זרה ולהתאמן שם ולהיות בודד אנחנו חייבים להיות קבוצה, להתאמן ביחד ולדחוף אחד את השני. אני מבטיח שאחד מאיתנו יצליח, לא עכשיו אבל בעוד כמה שנים אבל זה לא מה שקורה כרגע״.

דניאל צוקרמן שזכה בתואר בפעם השנייה ברציפות הסביר: ״היה מאוד קשה עד הרגע האחרון, היו קצת חששות אך למזלי ניצחתי. היה מרוד מרגש, התרגשתי אפילו יותר מבשנה שעברה, זה אחד הרגעים המרגשים ביותר שלי בקריירה. רם-הראל? אני מכיר אותו הרבה זמן, הרבה לא ציפו והיו בטוחים שאני פייבוריט, מה שלא בא לטובתי כי הוא הגיע הרבה יותר אגרסיבי ומוכן בלי ציפיות. אני שמח שיצאתי מזה, לא הצלחתי לשבור אותו בסט השני ואני שמח שעשיתי את זה בסוף”.

דניאל צוקרמן מאושר (חגי מיכאלי)דניאל צוקרמן מאושר (חגי מיכאלי)

העתיד בטניס: “בטניס העולמי אני הולך להתחרות ולתת את מה שיש בי בתחרויות בינלאומיות. בגזרה הישראלית אני מקווה להמשיך בהצלחה, אני קרוב מאוד לכל השחקנים באזור גילי וכל אחד מאיתנו יכול למשוך אחד את השני קדימה, לעלות בדירוג ביחד וליצור נבחרת טובה. אליפויות ישראל הבאות? אני אתן את כולי היריבים יתנו את כל כולם ואני מקווה שאמשיך בזכיות. אמשיך לייצג את מדינת ישראל, אני חוזר לפה אחרי המכללות, הייתה לי הזדמנות בגלל הלימודים וקפצתי עלייה. אנשים חושבים שהמכללות לא ברמה גבוהה אך הם טועים, יוצאים משם השחקנים הכי טובים בעולם ואני הולך להמשיך חזק לעבר המטרות הבאות״.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */