יום שבת, 18.05.2024 שעה 16:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ייני: ספיגת השער? יכולה לעשות טוב התקפית

שחקני מכבי ת"א ביקרו בבית החולים שיבא, הקפטן שחזר מפציעה: "אולי עכשיו נהיה אמיצים יותר בחלק הקדמי. רוטציה? אף אחד לא מרוצה כשהוא בחוץ"

|
דן גלזר, רוסלן ברסקי, אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, מכביניו ושרן ייני (חגי מיכאלי)
דן גלזר, רוסלן ברסקי, אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, מכביניו ושרן ייני (חגי מיכאלי)

כמיטב המסורת כמו בכול שנה, חג החנוכה המתקרב הוא זמן מצוין עבור מכבי ת"א כדי ללכת לשמח ילדים. היום (רביעי) אופיר דוידזאדה, אילון אלמוג, רוסלן ברסקי, דן גלזר ושרן ייני הגיעו לבית החולים לילדים “ספרא”, במרכז הרפואי שיבא. במהלך הביקור שנערך במסגרת פעילות של קרן מכבי ת"א, השחקנים חילקו חולצות ומוצרים של המועדון לילדים. 

"זה כיף שיש לנו את היכולת לשמח את הילדים שנמצאים פה ולגרום להם לחייך", אמר הקפטן שרן ייני, שמוכן לאתגר מול אום אל פאחם במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בשבת. "אנחנו כבר מתכוננים למשחק, הוא מאוד חשוב. זה משחק גביע ובגביע תמיד הכול יכול לקרות".

ייני: ״כשיצטרכו אותי, אגיע מוכן״

החזרה לכשירות לאחר פציעה ארוכה: "אני מאוד מחכה לחזור לשחק, ממש מתרגש. זו הייתה פציעת שריר וכשחזרתי הייתה עוד אחד נוספת אבל אין מה לעשות, זה קורה בכדורגל וזה חלק מהמקצוע שלנו. מבחינה מנטלית צריך לדעת לעבור גם פציעות כאלה. הרבה זמן לא הייתי פצוע לתקופה כל כך ארוכה, בגלל זה אני גם מאוד מתרגש לחזור ומחכה להיות חלק". 

הקושי המנטלי לראות את הקבוצה מנצחת ומוליכה את הטבלה: "קשה? לי זה עוזר מנטלית לראות את הקבוצה מצליחה. הקושי הוא שאתה רוצה לראות את האור בקצה המנהרה ובשיקום אתה לא רואה אותו, ואז אתה קצת מאוכזב לרגע ומחפש את הנקודות אור, אבל זה באמת חלק מכול מה שספורטאי עובר". 

רוסלן ברסקי, דן גלזר, אופיר דויזאדה ושרן ייני (חגי מיכאלי)רוסלן ברסקי, דן גלזר, אופיר דויזאדה ושרן ייני (חגי מיכאלי)

נושא השיקום מפציעות הבעייתי בקבוצה: "אני איש מאוד מערכתי ואם יש לי ביקורת אגיד אותה בתוך המועדון. אני לא שיתופי, אני יודע שהייתם רוצים שאהיה כזה אבל מעולם לא הייתי. אני מאוד מאמין בצוות הרפואי, אחרת הייתי עושה משהו אחר. הקריירה שלי חשובה לי ואני שמח שהצליחו לשקם אותי". 

הסיכוי שישחק בשבת: "אני לא יודע, אבל אני צריך להיות כמה שיותר מוכן לרגע שיצטרכו אותי ולהיכנס לכושר טוב, אני מתאמן כבר שבועיים ומחכה להזדמנות, החבר'ה שלי עושים את העבודה ואני שמח על כך וזה חלק מהמקצוע לקחת את ההזדמנות ולהוכיח שאני יכול להיאבק בהם". 

שרן ייני, אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, דן גלזר ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)שרן ייני, אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, דן גלזר ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)

ההשתלבות שלו בהרכב לאור התיאום המצוין בין איתן טיבי לז'איר אמאדור: "אני כבר שיתפתי פעולה המון עם טיבי בעבר, באימונים אנחנו עובדים על זה. חוץ מזה אנחנו משחקים הרבה שנים ביחד, אני אוהב את כולם ומחכה לשחק עם כולם".

הפריחה המחודשת של טיבי לאחר שכבר היה רגל וחצי מחוץ לקבוצה בקיץ: "זה הטבע בכדורגל, אי אפשר אף פעם לדעת מה יהיה. אני שמח שהוא נשאר איתנו, יכול להגיד שאני הייתי חלק מהמאמצים להשאיר אותו כי הוא חשוב לי וחשוב למכבי ואני שמח שהוא נשאר".

רוסלן ברסקי, דן גלזר ואופיר דוידזאדה (חגי מיכאלי)רוסלן ברסקי, דן גלזר ואופיר דוידזאדה (חגי מיכאלי)

הביקורת על יכולת הקבוצה למרות התוצאות והמקום הראשון: "זה מאוד יפה כי מכבי ת"א זו קבוצה מספיק טובה ומספיק איכותית כדי שמתי שנעשה שתי תוצאות תיקו רצופות לכולם יהיה קשה עם זה וגם לנו קשה עם זה, בגלל זה אנחנו כל כך תחרותיים ואנחנו לא יכולים לברוח מזה ולא רוצים לברוח מזה. זה חלק ממי שאנחנו ואני שמח שיש בז שלילי כי אנחנו רוצים לנצח כל הזמן". 

הירידה ביכולת של הקבוצה: "אני קודם כל שמח מאוד שעשינו שיא אדיר, אני חושב שעצם זה שכבשו לנו שער יעשה לנו טוב מבחינה התקפית, לשחק יותר אמיץ. נשתדל כמובן לא לספוג, אבל כמובן לשחק אטרקטיבי ואמיץ. פסיכולוגית זה יעשה לנו טוב. השיא תמיד ישב לשחקנים בראש, אפילו לא כשלא שיחקתי. דיברנו על הדברים האלה ורצינו להגיע כמה שיותר רחוק אבל עכשיו אנחנו כבר פנויים מחשבתית לדחוף יותר להתקפה". 

שרן ייני ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)שרן ייני ורוסלן ברסקי (חגי מיכאלי)

הרצון להיות טובים יותר בחלק הקדמי: "כולנו במכבי אוהבים להיות טובים התקפית אבל אני בתור שחקן הגנה חושב שההגנה מאוד חשובה. בשנים האחרונות הקבוצות שספגו הכי פחות הן אלה שהגיעו להישגים הטובים ביותר בסיום העונה. אז כן יש לזה משמעות גדולה מאוד ואנחנו לא מורידים את הערנות שלנו בנושא הזה".

נושא הרוטציה וההשפעה שלו על השטף במשחק הקבוצתי: "רוטציה זה משהו שאנחנו עושים כבר כל כך הרבה שנים, כולנו רגילים אליו. כולנו רוצים לשחק, אף אחד מאיתנו לא מרוצה כשהוא לא משחק אבל אנחנו קבוצה טובה, מגובשת, דוחפים אחד את השני וגם זה גורם למלחמה טובה על ההרכב ולתחרותיות, אני רואה רק את הצדדים החיוביים בזה". 

אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי ודן גלזר (חגי מיכאלי)אילון אלמוג, אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי ודן גלזר (חגי מיכאלי)

התחושה שהסתדרו בלעדיו: "זה עשה לי טוב, כי קודם כל התחרות שלי עכשיו הרבה יותר חזקה, צריך לשפר את עצמי בכול כך הרבה תחומים בשביל לשחק. בסופו של דבר התחרות הזאת תעשה אותי שחקן טוב יותר. צריך לדעת איך להתגבר על מכשולים וזה יעשה לי טוב וגם לקבוצה טוב אם אני אצליח, כולנו דוחפים אחד את השני קדימה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */