יום ראשון, 12.05.2024 שעה 13:59

אקדמי שינתה את שמה, אדמס: נעשה רעש בעולם

קבוצת האופניים שתתחרה בטור דה פראנס תחת השם - ISRAEL STARTUP NATION, הציגה את 30 הרוכבים במסע"ת. הבעלים: "רגע היסטורי, נעשה דברים גדולים"

|
קבוצת הסייקלינג אקדמי עם סילבן אדמס ורון בר און (שחר גרוס)
קבוצת הסייקלינג אקדמי עם סילבן אדמס ורון בר און (שחר גרוס)

רגע אחרי שקיבלה את האישור הסופי מאיגוד האופניים העולמי, אשר קבע כי היא עלתה ל”וורלד טור”, הנחשב לסבב המרוצים החשוב בעולם וכן תשתתף בטור דה פראנס היוקרתי, קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית ערכה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בתל אביב, בה חשפה הקבוצה את שמה החדש איתו תתחרה מסביב לעולם – ISRAEL STARTUP NATION.

הסייקלינג הציגה את 30 הרוכבים אשר יצאו לייצג את ישראל בטורניר ההיסטורי ב-2020, ובנוסף לשמה החדש שנחשף באירוע החגיגי, הקבוצה הישראלית חשפה גם את מדיה החדשים וכן את הרוכבים שחתמו בקבוצה. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

יש לציין כי במקביל לצירוף קבוצת הרכיבה לטור דה פראנס, חודשה גם השותפות של סייקלינג אקדמי עם מרכז פרס לשלום, כך שהרוכבים ימשיכו לשאת בתואר “שגרירי שלום” מטעם המרכז. מנכ”לית מרכז פרס לשלום, אפרת דובדבני, העניקה להם חולצות מיוחדות לכבוד המאורע וסמל מרכז פרס לשלום יוטמע על כתפיהם של הרוכבים במהלך התחרויות השונות ברחבי העולם.

קבוצת הסייקלינג אקדמי (שחר גרוס)קבוצת הסייקלינג אקדמי (שחר גרוס)

הבעלים, סילבן אדמס, פתח: “אנחנו מוכנים לרגע הגדול ונרגשים לקראת הדבר הגדול – השתתפות בטור דה פראנס. השם החדש שלנו – ISRAEL START-UP NATION – זה ה-DNA של כל המדינה הזו. אנחנו מדינה צעירה אבל מעצמת סטאט אפ, ניצבים רק אחרי ארצות הברית, ישראל הקטנה. אני גאה כל כך מאוד, גאה מהשם החדש שלנו, נרגש משיתוף הפעולה שלנו, זו הסיבה שבחרנו לנהל את היום הזה כאן במתקן שלהם. זה רגע מחונן בהיסטוריה שלנו”.

עוד אמר: “אני כאן כדי להישאר. הפרויקט הזה נבנה כדי להראות את ישראל לעולם. כל כך הרבה דברים יוצרו כאן בישראל. הקבוצה הזו קטנה אבל אנחנו נעשה רעש בטור דה פראנס ובכל מקום שבו נהיה. 27 רוכבים נמצאים כאן, השם ישראל הוא השם הראשון בשמנו החדש, כיוון שישראל זה המותג שלנו, ישראל זה מה שאנחנו מציגים לעולם. אנחנו רוצים שהעולם יראה את ישראל. כל מי שמגיע לכאן לבקר מבין שזה שונה מכל מה שהוא חושב. אנחנו נעשה דברים גדולים השנה אני בטוח. יש לנו קבוצה נהדרת”.

אדמס התייחס לשני הרוכבים הישראלים בקבוצה ואמר: “הם יצטרכו להרוויח את המקום שלהם בקבוצה כדי להיכנס לטור דה פראנס”, אבל יחד עם זאת ציין: “אני בטוח ב-100 אחוז שיהיה לפחות רוכב ישראלי אחד בטור דה פראנס”

סילבן אדמס (שחר גרוס)סילבן אדמס (שחר גרוס)

רון בר און, שותפו של אדמס, הוסיף: “החלום שלי מתגשם. לפני חמש שנים הקמנו את הקבוצה מתוך חלום להגיע לטור דה פראנס, הקבוצה הזו תגשים את עצמה ב-2020. אנחנו מגיעים לוורד טור כפי שהתבשרנו, נתחרה תחת המגן דוד. יש בקבוצה יהודים, מוסלמים ונוצרים, זו דוגמה ומסר לכל העולם. אני מודה לחברי ושותפי, סילבן אדמס, שבלעדיו לא היינו מגיעים להישג הנפלא הזה. אתה דוגמה לישראלים, ליהודים בכל העולם. כולנו צריכים להיות גאים במה שנוצר כאן. אני מודה לכל השותפים שלנו לדרך”.

לאחר שצמד הבעלים נשאו דברים, הגיע תורם של מספר מרוכבי הקבוצה הישראלית לשבת ולשוחח עם העיתונאים. דן מרטין אמר: “בחרתי להצטרף לקבוצה הזו לאחר שדיברתי עם סילבן והצוות שהאמינו בי ונתנו לי ביטחון ביכולת שלי. אני רוצה לחזור ליכולות שאפיינו אותי בעבר. יש לנו כמה מטרות ואני מקווה שנצליח להשיג אותן”.

רון בר און (שחר גרוס)רון בר און (שחר גרוס)

גיא שגיב הוסיף: “לא אשקר, אני נרגש מאוד לקראת התחרות, אני מצפה לשנה הזו. עבדתי קשה ואני מצפה למה שיקרה. הטור דה פראנס כמובן שזה משהו שאני אנסה להיות בו בשיא היכולת שלי, כדי לגרום לחלום להפוך לאפשרי”.

ההכנות: “יש הרבה מאוד חששות לקראת העונה, זו קפיצת מדרגה גדולה עבורנו, עומדים בפני אתגר גדול  אבל זה לא בלתי אפשרי, נעשה את המיטב כדי להיות הכי מוכנים שאפשר. מוכנים מנטלית, פיזית, לעשות את הטוב ביותר ביחד עם הרוכבים והצוות. אני מקווה שזו תהיה שנה טובה, אני מאמין שהיא תהיה טובה”.

גיא שגיב וגיא ניב (שחר גרוס)גיא שגיב וגיא ניב (שחר גרוס)

גיא ניב סיפר: “אני חושב שהשנה הזו היא, כמובן, גדולה מאוד כי זו הקבוצה הישראלית הראשונה שתגיע למעמד הזה. אבל יש עוד כמה מטרות ועוד מספר תחרויות בדרך, בטיול הבר מצווה שלי טסתי לטור דה פראנס, כעת אני אהיה שם, זה מרגש”.

סילבן אדמס, דן מרטין וגיא שגיב (שחר גרוס)סילבן אדמס, דן מרטין וגיא שגיב (שחר גרוס)

אנדרה גרייפל: “בכל תחרות אני מקווה לנצח, מקווה שאוכל לעשות זו בקבוצה הזו. אני מקבל המון ביטחון מהקבוצה, מקווה לחזור בכושר טוב, כדי להפוך את המסע הזה למיוחד ולהראות את עצמנו לעולם”.

קבוצת הסייקלינג אקדמי (שחר גרוס)קבוצת הסייקלינג אקדמי (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */