יום שישי, 10.05.2024 שעה 03:33
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • 84 - 67
  • הפועל ירושלים
  • בני הרצליה
  • 90 - 89
  • הפועל חיפה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 10/05, 13:00
  • עירוני נס ציונה
  • עירוני רמת גן
  • שבת, 11/05, 20:40
  • הפועל חולון

דרוקר: הקהל מתוסכל, ולומר את האמת - כולנו

היום שאחרי הסערה בחולון שהודחה מהגביע. האוהדים דורשים מהמאמן להתפטר: "כאב גדול לכולם". המועדון: "השחקנים שהיו מעורבים בתקרית יוענשו בחומרה"

|
מרקוס פוסטר ואוהדי הפועל חולון מאוכזבים (חגי מיכאלי)
מרקוס פוסטר ואוהדי הפועל חולון מאוכזבים (חגי מיכאלי)

הבלאגן בחולוניה חוגג. אם לאורך העונה הפועל חולון הראתה לפרקים חוסר עקביות, חוסר תשוקה או חוסר אנרגיה, נראה שאמש (שבת) למשך כמעט 40 דקות כל הבעיות חזרו ובגדול בתבוסה 90:67 מול עירוני נהריה בגביע המדינה.

דקות ארוכות לאחר שהסתיימו להן התקריות בין שחקני הקבוצה לבין האוהדים, אוהדי חולוניה עדיין התקשו להאמין לדרך בה שחקני קבוצתם נראו. התסכול הוא זה שהכריע אותם. "זו השפלה, יש דרך להפסיד", אמרו. לדבריהם שחקני הקבוצה פשוט לא נלחמו, וקיימת תחושת אכזבה קשה. המועדון הודיע: “הנהלת הקבוצה מגנה באופן נחרץ התנהגות ואירועים מסוג זה ותטפל במקרה ביד קשה. השחקנים שהיו מעורבים בתקרית יוענשו בחומרה על ידי המועדון. לא ניתן שאירועים מסוג זה יחזרו”.

עימות בין אוהדי הפועל חולון למשטרה

במהלך המשחק אוהדי הקבוצה קראו פעמיים למאמן שרון דרוקר להחזיר את המפתחות. המשחק מול נהריה היה מעין דז'ה וו ליכולת אותה הציגה הקבוצה במשחקי קדם העונה, השחקנים נראו לא מחוברים, האנרגיות לא היו שם והתמונה של לטאביוס וויליאמס יושב על הפרקט בין השלטים האלקטרוניים ושל טרוי קופיין שהתיישב על השלטים האלקטרוניים עם פנים נפולות מספרות בדיוק את סיפור המשחק.

טענות האוהדים בתום המשחק הופנו בעיקר לוויליאמס בעקבות התקרית שבה לכאורה תקף השחקן שניים מאוהדי הקבוצה ולטי ג'יי קליין, שלדברי מספר אוהדים יצא לבוש בחולצה אדומה וביצע תנועות מתסיסות לעברם.

פרנקו: ״ידענו שיהיה מאתגר, שמח שעלינו״

הבעיות של הפועל חולון בולטות כבר זמן רב. למרות שבסביבת הקבוצה אומרים כי הם “פשוט לא הצליחו לקלוע”, הביקורת הישירה מופנית כלפי השחקנים שעד כה לא מספקים את הסחורה. על כל אלו מתווסף חסרונו של יוגב אוחיון שמורגש היטב. בפתיחת העונה בחולוניה כיוונו גבוה וגם לא התביישו לומר זאת ולכן ההדחה המוקדמת מגביע המדינה לצד מאזן 3:3 בליגה המקומית והיכולת הכללית אותה מציגה הקבוצה בשלוש המסגרות בהן היא משתתפת הביאו את ההנהלה לכנס ישיבת חירום בנוגע למעמדו של שרון דרוקר.

עם סיום המשחק דרוקר וצוותו נראו בהלם וניסו להבין מה לא עבד במשחק מול נהריה אל מול דפי הסטטיסטיקה שהראו שחולון פשוט הפסידה בכל פרמטר, האווירה בקבוצה הייתה כמובן בהתאם, כפי שניסה להסביר המאמן: “קשה להסבר בעיניי. אתה מתחיל לחשוב על כל מיני דברים ומאיפה זה בא מה קרה ודווקא אחרי תקופה טובה ומשחק חזק עם הרבה אנרגיות שאמנם ברח לנו נגד ססארי אבל הקבוצה נראתה יותר טוב יותר. נראה שהשארנו את כל האנרגיה, את כל שפת הגוף, את כל הביחד, את כל מה שאנחנו מדברים איתם כל הזמן בחוץ וכל סל שנהריה קלעו, אני לא קורא לזה מסמר אבל פשוט הורדנו עוד את הראש וזה פשוט נגמר בתוצאה שאני לא צפיתי ואף אחד לא צפה. בעיניי זה כאב גדול לכולם. היינו משחק אחד מפיינל פור ורצינו להיות שם אנחנו לא עושים את זה ונהריה עשו את זה בצדק".

שרון דרוקר (חגי מיכאלי)שרון דרוקר (חגי מיכאלי)

הקריאות "תתפטר" של הקהל: "אני חושב שהקהל מתוסכל, ולומר את האמת כולנו. נכנסנו לחדר ההלבשה, שחקנים, מאמנים, כולם עם הראש למטה, ההנהלה. מאוד ציפינו ורצינו להגיע ליעד הזה וגם אני חושב שבאיזשהו מקום שהקבוצה הייתה בשלב של עלייה, שיחקה יותר טוב ועשתה תוצאות באירופה. גם נגד ססארי אפילו שבסוף הפסדנו היה משחק חזק, והקהל מתוסכל בצדק. באנו ולא עשינו את העבודה שלנו, והעבודה שלנו זה לאו דווקא לנצח, אלא להילחם, להרביץ, לעשות עבירות לעשות את כל הדברים שאנחנו רוצים מהם וזה פשוט לא היה”.

המשחק נגד הפועל ירושלים שנדחה: "לא יודע כבר מה יותר טוב בשלב כזה, אבל מבחינת הסגל שלנו, הרגליים העייפות, זה ברור שאנחנו סוחבים, זה ברור ששני משחקים מביאים אותך למצבים לפעמים קשים, אבל אנחנו צריכים לסדר קצת יותר טוב את הסגל ולנסות לעשות משחק שישכיח לפחות את המשחק הזה כי זה היה ממש לא יפה". 

יכולתו של ריצ'ארד האוול מאז המשחק נגד באר שבע: "זה סך הכל היה לפני שבוע, הייתה לו פציעה קטנה בקרסול אבל אני חושב שריצ'י אחד שייתן הכל על המגרש וגם לפעמים מתוך רצון הוא יכול לעשות פאולים. אבל אני חושב שהוא רוצה ולפעמים זה לא הולך בדיוק כמו ששחקן רוצה. החוכמה היא באמת באותם מצבים זה להתאחד. כל אחד צריך להיות יותר חזק, להתאסף ולהיות קבוצה”.

ריצ'רד האוול עם הכדור (חגי מיכאלי)ריצ'רד האוול עם הכדור (חגי מיכאלי)

גם המשחק הבא הוא מול נהריה: "אני חושב שלכבוד של השחקנים זה טוב. אנחנו צריכים להראות את זה. לדבר זה לא עוזר, צריך להראות את זה על המגרש". 

מאמן נהריה, דני פרנקו, התייחס ל”דם הרע” בין דומיניק ווטרס לחולון ואוהדיה: "אין שום דם, זה כמו כל שחקן שחוזר לשחק נגד קבוצה שהיה בה. קודם כל הוא מת על המקום הזה. הוא כל הזמן אומר לי שזה אחד המקומות הכי מדליקים שהוא היה בו בחיים שלו וכל אחד בוחר בדרכו המטומטמת ליהנות, אבל זה לא מקובל עליי, אני לא אוהב את זה, בגלל זה גם הוצאתי אותו החוצה בשיא הריצה כי זה לא מתאים. אני לא אוהב את זה וגם הוא אחר כך שמר על הפה שלו. זה לא צריך לקרות פה ולא בשום מקום אחר. הוא שחקן יוצא מן הכלל. במקרה שלו זה לא מפריע לו אבל לי זה מפריע ואני פשוט רוצה שכולם יישארו צנועים ויבואו לשחק. תהיה גדול על המגרש זה הכל, אולי בגלל שאני מרגיש פה סוג של בית מסוים אז אני לא אוהב שמישהו יזרוק לי אבן על החלון של הבית".

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */