יום שבת, 11.05.2024 שעה 16:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

האסלביינק התאכזב ועזב ראשון, סבג: עובד קשה

החלוץ שלא שותף היה הראשון לעזוב את האצטדיון, בב"ש היו מרוצים מהגישה ב-0:2 על נתניה, ממן קיבל מחמאות. כובש השער ה-1: "אני לא שוכח מאיפה באתי"

|
נאור סבג חוגג (מרטין גוטדאמק)
נאור סבג חוגג (מרטין גוטדאמק)

החיוך חוזר להפועל באר שבע. אחרי שספגה ביום שני האחרון את הפסדה הראשון העונה על ידי מכבי תל אביב, החבורה של ברק בכר שבה לאצטדיונה הביתי וחזרה אל מסלול הניצחונות כשגברה אמש (ראשון) בטרנר 0:2 על מכבי נתניה האומללה, בזכות שערים של נאור סבג ובן שהר. בכך, האדומים העפילו למקום השני בטבלה כשבמאזנם 20 נקודות מתוך 27 אפשריות, והם רחוקים שלוש נקודות מהצהובים שבמקום הראשון. 

"המטרה הייתה להשיג 3 נקודות ולא משנה איך", אמרו בבאר שבע, "עבדנו במהלך השבוע על הדברים שלא הלכו במשחק הקודם והצלחנו לתקן את זה נגד נתניה. עשינו כמה שינויים, עלינו בהרכב יותר התקפי וזה עזר לתקוף מההתחלה. שמחים שהניצחון הזה הגיע יחד עם יכולת טובה והרבה מצבים. יותר שקט וריכוז מול השער והתוצאה יכלה להיות הרבה יותר גבוהה, נסתפק בזה שכל השחקנים עבדו על המגרש. זה חייב להימשך גם במשחקים הבאים, ככה צריך לשחק והאתגר עכשיו הוא לחזור על אותם דברים טובים בשבת נגד נס ציונה". 

בכר:היה חשוב לנצח לא משנה נגד מי

למרות שבבאר שבע שידרו אופטימיות אחרי ההפסד למכבי תל אביב, המאמן ברק בכר החליט לבצע כמה שינויים התקפיים, שכללו בין היתר את חנן ממן וניב זריהן על חשבון דוד קלטינס ונייג'ל האסלביינק, שהתאכזב מכך שלא שותף והיה הראשון לעזוב את מתחם האצטדיון. בהמשך לכניסה החיובית של השניים בניצחון על קריית שמונה, בכר החליט הפעם לתת לזריהן וממן את חולצת ההרכב ושניהם גילו יכולת טובה. בבאר שבע היו מרוצים מהיכולת והגישה של חנן ממן, אבל פחות אהבו את ההתבטאות שלו בסיום המשחק. "חנן נראה נהדר באימונים והוא קיבל את המפתחות מברק. אם הוא ימשיך לשחק ככה בצניעות וביעילות הוא יהפוך לשחקן קבע, זה תלוי רק בו", אמר גורם המקורב למועדון. 

בקבוצה מרוצים בסך הכל מהניצחון וממשחק הלחץ של השחקנים בדקות רבות של המשחק. במהלך השבוע דיברו במועדון על רמת אגרסיביות שהייתה חסרה במשחקים האחרונים ובצוות המקצועי אהבו לראות שהשחקנים הפנימו אמש את המסר. באימונים האחרונים השאיר ברק בכר את שחקני הקישור וההתקפה במתח, כאשר בין השחקנים עצמם דיברו על פשר העניין. “חוץ מארבעה-חמישה שחקנים שידעו שהם פותחים בהרכב, הכל היה פתוח וכנראה שזה עזר”, אמרו שחקנים. 

חנן ממן בניסיון המספרת (מרטין גוטדאמק)חנן ממן בניסיון המספרת (מרטין גוטדאמק)

בקבוצה החמיאו גם לבן שהר, שכבש את השער השישי שלו עד כה שהקנה לו את פסגת מלכות השערים לפחות עד הערב, אז ישחקו ניקיטה רוקאביצה ומכבי חיפה. תגלית העונה של הפועל באר שבע היא ללא ספג יכולתו של נאור סבג. הקשר ששיחק לפני שנתיים בליגה א' ממשיך את גרף ההתקדמות שלו ואמש קינח גם בשער הראשון של המשחק מהצטרפות טובה מהקו השני. "כל עוד הכדור ברשת אני שמח", סיכם סבג, "אני עובד קשה כדי להתקדם כל פעם. אני שמח שהגיע השער. היה חשוב לנו לחזור לבסיס לעבודה הקשה ולביחד על המגרש. אני מסכים שלא היינו כמו שציפינו נגד מכבי אבל אנחנו כבר לא מסתכלים על זה. זה כבר עבר". 

ההשראה כשחקן ששיחק עד לא מזמן בליגה א': "אני מקווה שאנחנו נותנים השראה. אני מקווה שכל מי שיש לו חלום יעשה הכל ואם אני יכול לעזור, אז למה לא? אני לא שוכח מאיפה באתי. עברתי שנים בליגות הנמוכות אז כל עוד אני כאן רוצה להתקדם ולהמשיך כמה שאפשר". 

נאור סבג חוגג (מרטין גוטדאמק)נאור סבג חוגג (מרטין גוטדאמק)

המפגש בשבת נגד האקסית מנס ציונה: "תמיד כיף לשחק נגד קבוצה ששיחקת בה, במיוחד מול נס ציונה שהיה לי בה כיף. יהיה משחק קשה נגד קבוצה שרוצה לצאת ממצב לא קל. אנחנו נעבוד קשה השבוע ונבוא כדי לנצח".

חרף ההיעדרות של מיגל ויטור בעקבות הרחקה, האדומים היו מרוצים מהתצוגה של חוליית ההגנה, ששמרה על בפעם השישית בליגה על רשת נקייה. עמית ביטון שהחליף את הפורטוגלי גילה יכולת טובה וגם הבלם שלצידו, לואי טאהא, שעלה לשחק חולה עם חום של 39 מעלות וכאבי גרון ביומיים האחרונים. הקשר מרוואן קבהא שלא נכלל בסגל בגלל הפציעה הטורדנית בברכו, ימשיך לקבל טיפולים ולחזור אולי השבוע בהדרגה לשגרת אימונים. 

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם נאור סבג (מרטין גוטדאמק)שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם נאור סבג (מרטין גוטדאמק)

בעניין אחר, הנהלת אצטדיון טוטו טרנר תנצל את משחק החוץ בשבת נגד סקציה נס ציונה ותחל כבר הבוקר (שני) את תהליך שזרוע החורף, שיימשך עד סמוך למשחק הבית הקרוב, בסוף החודש נגד בני יהודה תל אביב. 

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */