יום ראשון, 05.05.2024 שעה 05:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

מאור בוזגלו: אפשר להבין את הכעס של האוהדים

קשר הפועל ת"א לקראת מכבי חיפה ב-20:15. ניסו אביטן: "השבוע הקשה בקריירה. לבטל ארוחות זה לא מקצועי, להיראות איך שהם נראים זה גם לא מקצועי"

|
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)
מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)

אם לא די במצב הקריטי של הקבוצה בתחתית ליגת העל ובמעמדו המעורער של ניסו אביטן, הגיע האימון ביום שישי האחרון, כשמחאת האוהדים הגיעה בגדול למתחם חודורוב. הערב (שני) ב-20:15 תארח הפועל בבלומפילד את מכבי חיפה ותנסה להשיג ניצחון ליגה שני העונה. מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מועברת בשידור חי באתר.

בוזגלו הגיב על ההתמודדות הקשה מול הירוקים: “זה לא יפתיע אותי אם ננצח. אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים ומנסים להתאים את עצמנו למאמן ולצוות. כל דבר שאני אומר יוצא לי מהלב בצורה כנה ואמיתית, אמרתי את הדברים לקבוצה שאני חלק בלתי נפרד ממנה ורוצה לעשות שינוי כדי לשנות את הדברים, זה דברים שלא יכולים להמשיך להראות ככה”.

אביטן: "השבוע הקשה ביותר בקריירה שלי:

התמודדות עם הנהלים והשפעתם על השחקנים: “היינו הרבה שעות ביחד, בלי הסחות דעת מיותרות, יצא לנו לדבר וגיליתי המון אנשי שיחה בקבוצה. דיברנו המון אחד עם השני על מה צריך לעשות ולשנות ואיך אנחנו צריכים להיראות כקבוצה. ניתחנו את הביצועים שלנו כשחקני כדורגל והגענו למסקנות שחייב לשנות את הדברים כדי להמשיך להתקדם”.

מה הקבוצה עשתה בשבוע האחרון כדי להפגין תוצאות טובות יותר: “בסופו של דבר ניבחן על תוצאה בלבד, בגלל זה המשחק מאוד חשוב. המועדון מגיע אל המשחק במומנטום לא טוב, עם הגב אל הקיר ונגד כל הסיכויים, אך נצטרך להראות רצון ומחויבות ולבוא בטירוף”.

מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)

העובדה שאף אחד לא משאיר סיכוי להפועל תל אביב לנצח: “זה מכניס אותי לדריכות מאוד גדולה, מעבר לזה שמדובר בשתי קבוצות מאוד גדולות, יש פה יוקרה וכבוד גם מבחינת השחקנים. אנחנו רוצים להתעורר ולעשות משהו כדי להחזיר את הכבוד, שנוכל לראות סוג של שמחה בעיניים ונעשה הכל בשביל זה”.

הכעס של אוהדי הקבוצה: “הוא מובן, אפשר להבין את הכעס והאכזבה של האוהדים וכולנו רוצים להצליח וכיום אנחנו לא מספקים תוצאות, וגם בהרגשה אנחנו מאוד מאוכזבים והולכים הביתה כעוסים. כדי לשנות את זה נצטרך לעלות בטירוף לדשא ולהביא את הניצחון”.

מאור בוזגלו עם ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו עם ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

האם זהו משחק שתוצאותיו יכולות לשנות את פני המועדון: “לשמחתי זה לא היום הראשון שלי בכדורגל. אני יודע שפעולה חיובית יכולה להוציא אותנו לדרך חדשה ונצטרך לבוא הכי מוכנים ומרוכזים לזה. לכל משחק אני משתדל להגיע בטירוף, לא תמיד זה מספיק אבל אני מצפה מאוד למשחק”.

אביטן, מאמן האדומים, התייחס לשאלה האם זו השבוע הכי קשה בקריירת האימון שלו: “זאת השנה השלישית שאני מאמן בוגרים וכן, אני יכול להגיד שזה שבוע קשה ביותר. לשמחתי רוב הזמן חוויתי הצלחות, וזו פעם ראשונה שאני נתקל בסיטואציה לא נעימה. אנחנו משתדלים להישאר מפוקסים וממוקדים בעבודה. כולנו שותפים לכאב ולאכזבה של התוצאות שלנו”.

ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

חשש לפגיעה פיזית מצד אוהדי הקבוצה: “לא היה איום פיזי עליי אבל כן פגעו לי ברכב, אני לא רוצה להיכנס לזה ולתת לזה במה יותר מדי. אמרתי את הדברים והייתי ברור. אני לא מנהל מערכת יחסים עם הקהל, אני עובד בהפועל תל אביב. אני מנסה לעשות את הדברים הנכונים, אנחנו מבינים באיזו תקופה אנחנו נמצאים, מבינים את האכזבה והכאב. קומץ האוהדים שהתנהגו בצורה לא ראויה לא מייצגים את הפועל תל אביב בכלל”.

ההתמודדות עם התוצאות המאכזבות: “כולנו יצאנו בתחושה שהדברים לא יכולים להימשך ככה. ישבתי וחשבתי עם הצוות והגענו למסקנה שאנחנו צריכים לעצור הכל ולגרום לשחקנים להיות ממוקדים במטרה ואך ורק בלשחק כדורגל. ביטלנו את כל הסחות הדעת ואת כל מה שצריך כדי שהשחקנים יתאמנו יותר. עשינו עבודה מקצועית, היו לנו הרבה שיחות במטרה למקד את השחקנים לקראת המשחקים הקרובים. אני רוצה להתחייב לתוצאות טובות אבל אי אפשר, מה שכן אני רוצה לצאת קדימה ולראות קבוצה אחרת מבחינת מחויבות ולחימה, כי כולנו רוצים להרוויח את מקומנו במועדון”.

מאור בוזגלו עם ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו עם ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

תלונות אנונימיות משחקנים במועדון על נהלי הצוות המקצועי: “אני מציע לכל אלה שמדברים בעילום שם לצאת קדימה ולבוא לדבר איתי, השחקנים יכולים לדבר באופן גלוי. זה גרם לשחקנים לדבר, לא לשחק בטלפונים ולשחק משחקי פנאי, מי שרוצה לשחק פינג פונג ושש-בש שיעשה את זה בשעות הפנאי אחרי האימונים. לבטל ארוחות זה לא מקצועי אבל גם להיראות כמו שנראינו עד כה זה לא מקצועי. אמרתי לשחקנים שאם ירוויחו את מקומם זה הדבר הראשון שאחזיר להם”.

האם מעמדו יתערער לאחר המשחק מול מכבי חיפה: “אני לא חי בפחד ובתחושות של ‘אם’, יש לנו משחק חשוב מול מועדון שנמצא בתקופה טובה. שני המועדונים גדולים ונעלה למשחק בתחושה שאנחנו ראויים לנצח ובלי פחד. אני לא מקבל את התחושה שזה משחק קריטי מבחינתי, אני ממשיך את הקשר עם הבעלים באותה צורה  יומיומית, אין שינוי בקשר בינינו”.

ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

יכולת השחקנים הנמצאים בסגל: “כל שחקן בסגל ראוי לקבל הזדמנות. אנחנו צריכים להתמקד במי שזמין ויכול לתרום. יש לנו רשימה ארוכה של פצועים, מי שלא יכול לשחק לא רלוונטי, אני מאמין בשחקנים שלי למרות שלא נותנים לנו יותר מדי סיכוי”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */