יום שישי, 17.05.2024 שעה 09:57
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

דראפיץ': כשמשחקים ב-9 שחקנים אין פייר פליי

מאמן נתניה התייחס לעובדה שקבוצתו ספגה שני אדומים בשני משחקים האחרונים לקראת באר שבע בראשון: "אנשים משלמים לראות כדורגל, לא שופטים ומאמנים"

|
סלובודאן דראפיץ' (הדר אקריש)
סלובודאן דראפיץ' (הדר אקריש)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים ושישה משחקים ללא ניצחון ורגע לפני משחק החוץ הקשה נגד הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון טוטו טרנר במסגרת המחזור התשיעי, מכבי נתניה ערכה היום (שישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, כאשר המאמן סלובודאן דראפיץ' התייחס בין היתר לטעויות השיפוט נגד קבוצותו במשחקים האחרונים ולכך שספג שני אדומים בכל אחד משני המשחקים האחרונים. 

סלובודאן דראפיץ' התייחס להכנות למשחק ואמר: “קודם אני מקווה שיתנו לנו לסיים את המשחק 11 שחקנים נגד 11 שחקנים, זה לא קרה בשני המחזורים האחרונים ואני בדרך כלל לא מדבר על השופטים, אנחנו בני אדם ולכולם מותר לטעות, אבל יש יותר מדי טעויות שקורות בזמן האחרון וזה שאני לא מדבר אחרי המשחק כי לא ראיתי אותן בווידאו לא אומר שאסור לי להגיד את דעתי, בסופו של דבר זה פוגע באוהדים ובקבוצה”.

דראפיץ: חייבים להישאר אופטימים

“כבר שבועיים אין לי מה לראות בווידאו כי נשארים לי 9 שחקנים שרצים אחרי היריבה וזה לא נעים, במשחקים האחרונים אני שומע מאנשים שהאדום לא הגיע לנו ולא על כל עבירה מקבלים כרטיס צהוב או אדום. אני לא שופט אף אחד ואני בטוח שזה לא בכוונה, אני לא בורח מלהגיד שהקבוצה לא נמצאת בכושר טוב כמו בשנה שעברה, הפסדנו למכבי חיפה ובית"ר ירושלים שהיינו פחות טובים בשלב הזה של העונה בסופו של דבר הכל מתגלגל ומצאנו את עצמנו יוצאים בליווי משטרתי, זה חבל דק בין הצלחה לבין כישלון. זה שובר קצת שחקנים וצריך להרים אותם כל הזמן ולהגיד שאנחנו מחכים לימים יותר טובים”.

“אם היו לנו עוד כמה נקודות היו אומרים לי שזה משחק צמרת נגד באר שבע, אין פרופורציות, מצד אחד אני יכול להיות בפלייאוף העליון ומצד שני שואלים אם אני מתפטר או לא, בסופו של דבר משפחות באות ומשלמות כסף על ההצגה והיא צריכה להיות רק משחק כדורגל ולא שופטים או מאמנים. כשמשחקים 11 נגד 9 שחקנים כבר אין פייר פליי וגם אם יש עבירה אפשר לדבר על זה ולא לפרק את הקבוצות”.

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

המשחק מול ב”ש: ״אני לא מאמין בלחץ, גם במחזור הראשון שעלינו ליגה ושיחקנו נגדם שהם היו אלופים אמרו שאין לחץ אבל הרגשנו לחץ. מכבי נתניה היא תמונת תלת מימד שעדיין לא נפתחה ואנחנו מחכים לזה, הקבוצה מתאמנת נכון ורציני. אנחנו מכירים את ב״ש ומשחקים נגדם כבר כמה שנים, נבוא לשם ונסתכל להם בלבן של העיניים, לא מעניין אותי מה שאנשים מדברים. דיברו על זה שנגד מכבי חיפה יהיה לנו משחק מעניין וקיבלנו בראש אנחנו מוכנים למשחק ומכירים אותם. קצת פציעות, קצת מורחקים, מההתחלה לא סיגלנו הרכב כמו שצריך, אבל אף פעם לא צריכים להיות תירוצים".

על פאטוס בצ׳יראי שהמריא למונטנגרו: "אשתו ילדה ושיהיה לו מזל טוב אמרתי לו שיביא את המזל עם הולדת הילד, הוא יגיע ויעשה אימון והוא מתאמן גם במונטנגרו. הוא מאוד רוצה להצליח, שחקן לפעמים נכנס לתקופות לא טובות, יש הרבה ביקורות עליו ולפעמים לשבת על הספסל זה לא עונש, גם על רועי קהת שאלו אותי למה אני מוריד לו ביטחון. הספסל הוא לא עונש, הוא מאפשר לשחקן לשבת רגוע ולראות איך החברים שלו משחקים. פאטוס ורועי שחקנים אינטליגנטיים ורועי נתן שני משחקים פנטסטיים, המטרה שלנו להפוך את קהת לשחקן טוב יותר משהיה באוסטריה וינה ולא פחות טוב, המטרה שלנו היא לעזור לשחקנים ושהם יעזרו לנו. גם בצ'יראי היה שחקן העונה בזכות והשנה מבקרים אותו ואותי, אנחנו צריכים לקבל ביקורת אבל כולם יודעים מה הוא יכול לתרום וגם אנחנו מחכים לזה".

פאטוס בצ'יראי מאוכזב (שחר גרוס)פאטוס בצ'יראי מאוכזב (שחר גרוס)

תגובת האוהדים ומשמעות המשחק מול ב”ש: "שמעתי גם את הקריאות, אבל רוב האוהדים קראו בוז, אוהד ממוצע יודע מה התרומה שלנו למועדון ויודע שמה שקורה פה יכול לקרות. יש עוד הרבה נקודות בקופה ואני לא אוהב ששופטים צריך להסתכל גם על הדרך זה לא משהו שמתפרק על הקטע הניהולי. יכול להיות שאם לא היו טעויות שיפוט היו מדברים אחרת, אני לא אוהב לדבר על זה אבל זה כבר הופך להיות שאנחנו הולכים הביתה בליווי משטרתי וזה פוגע לנו בבריאות לפעמים צריך להגיד, שצריך לשפוט אותנו לפי פייר פליי, כמו שעליתי ליגה עם מינוס תשע נקודות שזה לא קרה לאף אחד אז גם עכשיו אני תמיד בקיצוניות אין לי אמצע, אני מקווה שנעבור את המשחק בשלום ונצא לדרך חדשה”.

אוהדי מכבי נתניה (חגי מיכאלי)אוהדי מכבי נתניה (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */