יום ראשון, 19.05.2024 שעה 14:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

"ברגע שג'קי נכנס לתמונה, הבינו שחייבים שינוי"

באשדוד חזרו לשיחה של בן זקן בעקבות ה-2:4 בנתניה: "אין הרבה דמויות כאלה בכדורגל הישראלי". תירם מאוכזב ממעמדו, גורדנה הופתע כשלא נכלל בסגל

|
ג'קי בן זקן בסיום המשחק (שחר גרוס)
ג'קי בן זקן בסיום המשחק (שחר גרוס)

אחרי שני הפסדים רצופים, מ.ס אשדוד הצליחה להשיג אמש (שבת) את הניצחון המיוחל לאחר שגברה 2:4 על מכבי נתניה. החבורה של רוני אוואט הציגה עליונות כבר מהפתיחה ומול תשעה שחקנים בצהוב לא התקשתה במיוחד לנצח לראשונה אי פעם באצטדיון בנתניה.

שבוע לא שקט כלל עבר על שחקני מ.ס אשדוד והמאמן בפרט שספג אש מלא מעט כיוונים, תחילה על התוצאות הרעות שמשכו את הקבוצה לתחתית הטבלה, לאחר מכן על קבלת ההחלטות שלו ומערכת היחסים עם חניכיו ועד לשמועות על מעמד מעורער מה שאף הקפיץ את ג'קי בן זקן אל אחד האימונים לקראת המשחק במטרה לעשות סדר בבלאגן שנוצר ונראה כי אכן דבריו יושמו בשטח.

דראפיץ: חייבים להישאר אופטימים

אשדוד נראתה מסודרת יותר, שמחה יותר ומסוכנת יותר ובמועדון מעידים כי יש תחושה אחרת מאז אותה השיחה. "השחקנים הבינו שהמצב במועדון תמיד בשליטה ושיש מי שיודע ושומע הכל", אמר גורם בקבוצה, "אין הרבה דמויות כמו ג'קי בכדורגל הישראלי שזוכה לכל כך הרבה כבוד מהסביבה ובעיקר משחקנים שנמצאים באשדוד. ברגע שהוא נכנס לתמונה הבינו שחייב להגיע שינוי בגישה".

אחד מהשינויים שנראו לפחות על המגרש אמש היה שגיב יחזקאל ששב להרכב אחרי שהוצא מהסגל מול מכבי תל אביב עקב בעיות משמעת והיה אחד מהבולטים על המגרש כשגם רשם לזכותו קודם בישול מצוין לשלומי אזולאי בשער השני והוסיף עוד שער אחד משלו, שנראה כי הצליח לשחרר המון לחץ ומתח שהיו טמונים אצל השחקן בתקופה האחרונה. בקבוצה החמיאו ליחזקאל על המשחק שהציג וכמו כן על כך שהצליחו לראות שינוי לטובה בגישה שלו במהלך השבוע האחרון.

שגיב יחזקאל מול צליל נחמיה (שחר גרוס)שגיב יחזקאל מול צליל נחמיה (שחר גרוס)

"אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה שלי, אם זה בבישול או בכיבוש שער", סיכם יחזקאל הופעה טובה מאוד מבחינתו, "אחרי שני הפסדים שלנו, אני חושב זה היה ניצחון מאוד חשוב לביטחון ולקבוצה בכלל שייתן דחיפה למומנטום בהמשך אז אני שמח. אני מעדיף שלא להתייחס לדברים שהיו יותר מדי, מה שהיה היה ואני שמח שהצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי כי זה מה שחשוב בסופו של דבר. רואים שכלל הנראה הדברים שקרו השבוע עבדו. יש מאיתנו ציפיות מתחילת העונה כי הביאו שחקנים טובים ומנוסים, זה ניצחון ראשון שלנו באצטדיון הזה ואני שמח שכל אחד קבוצה הביא את מה שהוא יודע לעשות ושמח שהצלחנו לנצח".

כמו כן, באשדוד שמחו במיוחד בשביל שלומי אזולאי שנראה כי חזר לעצמו אחרי מספר משחקים בהם התקשה לספק את הסחורה עקב מתיחה בשריר הירך האחורי ממנה סבל. אזולאי, שפתח את העונה בצורה נהדרת עם שני שערים ובישול, נעצר מעט אך כבר אתמול באצטדיון בנתניה חזר לעזור לקבוצה בניצחון עם שני שערים נוספים ובכך הכפיל את מאזנו. בנוסף, היה זה גם יאקוב סילבסטר שנכנס לרשימת הכובשים כשכבש שער בכורה במדי הקבוצה ושימח את אנשי אשדוד שנלחמו על הגעתו. לצד שמות הכובשים מי שקיבל לא מעטי שבחים היה לאונרד אווסו שלטענת אנשי הקבוצה שהחמיאו פשוט שלט במרכז המגרש והיה לאחד הפקטורים המשמעותיים בהוצאה לפועל של אשדוד קדימה תוך עזרה גם להגנה. 

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם שלומי אזולאי (שחר גרוס)שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם שלומי אזולאי (שחר גרוס)

מי שעוד לא הצליח לחייך לחלוטין בסיום היה הבלם דודי תירם ששוב נותר על הספסל במשך 90 דקות ולמעשה טרם רשם דקת משחק אחת מאז הגיע לקבוצה לפני כחודשיים. תירם מאוכזב מאוד ממעמדו וניתן גם היה לראות זאת על פניו לאחר המשחק מול האקסית בה שימש כקפטן, כשבשיחות פנימיות עם חבריו, תהה השחקן, "אני לא מבין למה הוא (רוני אוואט, ע.ק) התעקש על ההגעה שלי אם הוא לא נותן לי בכלל לשחק. לפני שבאתי לפה אמרו לי כמה הוא נלחם עלי ובסוף אני על הספסל בלי שראיתי את הדשא, היה יכול להביא שחקן אחר במקומי שישב לו על הספסל שמונה מחזורים".

תירם לא היה היחיד שנשאר מאוכזב גם לאחר הניצחון גם קפטן הקבוצה בהיעדרו של טום בן זקן הפצוע, רועי גורדנה הופתע לגלות לפתע כי הוא כלל לא בסגל למשחק. גורדנה לטענת מקורביו היה כשיר לחלוטין למשחק ואף אמר זאת בשיחה עם אנשי הקבוצה בטרם ההתמודדות, "אני לא מבין את זה. הייתי עוד בטוח שאני אפתח בהרכב ופתאום אני אפילו לא בסגל?!". בצוות המקצועי טענו מצידם: "גורדנה הוא אחד השחקנים החשובים שיש לנו אבל אם מסתכלים על המכלול יש לנו הרבה שחקנים שצריכים גם כן לקבל הזדמנות להוכיח את עצמם. חייבים לשמור על תחרות בריאה בקבוצה עם סגל רחב כמו שלנו".

דודי תירם (נעם מורנו)דודי תירם (נעם מורנו)

בשבוע הבא תשוב אשדוד אל אצטדיונה הביתי, הי"א, ותארח את סקציה נס ציונה שלא הצליחה לנצח בליגת העל עד כה ובעיר הנמל ממש לא רוצים לראות את זה קורה בביתם בעוד השאיפה היא לצבור מומנטום חיובי של ניצחונות שיקפיץ את הקבוצה אל מעבר לחלק התחתון של מרכז הטבלה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */