יום שני, 20.05.2024 שעה 22:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

בצ'יראי חוזר להרכב, נתניה עם שלושה בלמים

החלוץ יפתח לצד מלדה מול אשדוד ב-19:30, גולובארט פותח יחד עם שדה ונחמיה במרכז ההגנה, היקה מגן שמאלי. יחזקאל, כנעאן וסילבסטר בהתקפת היריבה

|
סלובודאן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)
סלובודאן דראפיץ' (רדאד ג'בארה)

מכבי נתניה לא ניצחה כבר כמעט חודשיים בליגת העל ואחרי השבוע הסוער שעבר בעיר היהלומים, בו רשמו את הפסדם השלישי ברציפות 1:0 להפועל חדרה, סלובודאן דראפיץ', שי ברדה ושחקניהם ינסו לצאת לדרך חדשה כשיארחו הערב (שבת, 19:30) את מ.ס אשדוד באצטדיון בנתניה.

הנתנייתים יעלו עם מערך של חמישה שחקני הגנה עם רומן גולובארט, יובל שדה הצעיר בן ה-19 וצליל נחמיה כבלמים. ויקי כחלון ימשיך באגף הימני ויחמיר היקה ישחק כמגן שמאלי, בהיותו שחקן כנף. ניקו אולסק, אלמוג כהן ורועי קהת יפתחו בקישור ואילו להתקפה ישוב פאטוס בצ'יראי ולצדו ישחק יונס מלדה, כאשר גיא מלמד ימתין על הספסל, לצד סתיו פיניש ובן תורג’מן.

מי שייעדרו מהמשחק הם אביב אברהם ומוחמד זבידאת הפצועים, כאשר שניהם עושים מאמצים לשוב ולשחק במחזור הבא מול הפועל באר שבע בחוץ ואם לא אז ישובו במחזור שאחריו, מול הפועל רעננה. גם גבי קניקובסקי ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, רומן גולובארט, יובל שדה, צליל נחמיה, יחמיר היקה, אלמוג כהן, ניקו אולסק, רועי קהת, יונס מלדה ופאטוס בצ'יראי.

גוטמן: הנצחון הזה מוקדש לאוחיון

לקראת המשחק, דיבר דראפיץ' במסיבת עיתונאים ואמר: "גם כשהייתי בבית"ר ירושלים, הרבה יותר אוהדים צעקו לי להתפטר ואז גם צעקו לי להישאר", אמר דראפיץ' על קריאות האוהדים לאחר ההפסד לחדרה והוסיף: "שמעתי רק חלק קטן שצעקו, אני גר בנתניה ורואה את התמיכה שאני מקבל מהקהל. צריך להתמודד עם הדברים האלה אבל זה יכול להתהפך בשנייה. אם לא הייתי מאמין שהמומנטום יכול להשתנות הייתי כבר מתפטר. ברור שאני מאמין כי אני רואה איך השחקנים עובדים וכמה הם רציניים, אני מאמין בקבוצה הזאת".

יציאה מהמשבר: "התחלנו לטפל במצב בשבוע שעבר. היה אגו בקבוצה ושחקנים קצת התבלבלו. שינינו את ההרכבים תוך כדי, יש שחקנים שהיו צריכים להיכנס לכושר. חשבנו שזה יתחבר יותר בקלות, אבל זה לא קרה. אנחנו מאמינים בשיטה שלנו ובדרך הזאת ואני מאמין שזה יכול להתחבר".

שי ברדה עם סלובודאן דראפיץ' (דן יידוב)שי ברדה עם סלובודאן דראפיץ' (דן יידוב)

ההשעייה של רומן גולובארט ופאטוס בצ'יראי: "המסר עבר. פתאום השחקנים התחילו להרגיש לא נוח על הכיסא שלהם, נגמר הפוצי מוצי, וזה השפיע. אנחנו עובדים קשה כל השבוע, עשינו המון שיחות אישיות, כשראינו שמישהו מתנדנד באימון לקחנו אותו הצידה, הוצאנו אותו מההרכב וזה עבד. לפעמים זה לוקח יום, יומיים או שבוע ולפעמים יותר. אני אופטימי כי המסר עבר. גם לגבי הקריאות להתפטר - אין סבלנות בכדורגל, אבל אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, אנחנו מאמינים בדרך שלנו".

הקושי המנטלי: "החמצנו פנדל בדקה ה-45 ואז פסלו לנו שער ואחרי שני הפסדים לא הגענו גם לעשרה מצבים. ציפינו לנצח בשן ועין, רק ככה אפשר להוציא משהו מקבוצה במצב כזה, אבל זה לא קרה. ראינו איזה ניצוץ, היינו שם, לחצנו יותר טוב מאשר במשחקים הקודמים".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (חגי מיכאלי)

הלחץ לנצח: "זה לא עובר בראש. אין איזה לחץ, אני לא מתרסק ולא מתפרק. לכל אחד יש לחץ בחיים וצריך לדעת להתמודד איתו. אנחנו בשיפור, רוצים לעשות תוצאה טובה ולשכוח את התוצאות השליליות".

לאחר מסיבת העיתונאים נערכה אסיפת וידאו לשחקנים על היריבה, בה המאמנים ניסו להוריד במעט את הלחץ לקראת המשחק ואמרו: "כולם חושבים שזה משחק עונה בשבילנו, אבל זה לא. אנחנו רק צריכים להמשיך בקו שלנו, לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח, לא משנה כמה ולמה. ניקח איתנו את האנרגיות מהמשחק מול חדרה, אם תעשו את זה - הכל יהיה בסדר".

יחמיר היקה. תורגל כמגן שמאלי (שחר גרוס)יחמיר היקה. תורגל כמגן שמאלי (שחר גרוס)

גוזלן: “חייבים לנצח ולחזור לדרך שלנו, מאמין שנעשה את העבודה”

לאחר שני הפסדים רצופים, מ.ס אשדוד רוצה לצאת מהתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה ולחזור אל מסלול הניצחונות, כאשר לרשותו של רוני אוואט יעמוד סגל מלא, פרט ליעקב בריהון שלא התאמן באופן סדיר השבוע בשל מחלה ונמצא בספק להתמודדות.

במועדון רוצים לעצור את כדור השלג שנוצר לאור התוצאות השליליות והאווירה הירודה שהורגשה היטב במשחקים ובאימונים האחרונים, ויודעים שהדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות השגת ניצחון. השחקנים שוחחו לא מעט ביניהם במהלך השבוע והחליטו לשים בצד את העבר בכדי להוציא את הקבוצה מהבוץ.

שובל גוזלן בפעולה (נעם מורנו)שובל גוזלן בפעולה (נעם מורנו)

״אנחנו חייבים לעשות משחק טוב ולנצח, רוצים לחזור לדרך שלנו״, אמר שובל גוזלן שנמצא בתמונת ההרכב במקומו של סילבסטר, והוסיף: ״אני חושב שגם בשבת האחרונה עמדנו יפה מול מכבי תל אביב שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה ואם לא טעות אחת של גול אז לא הייתה הכרעה, כי לא הייתה קבוצה ששלטה יותר מבחינת מצבים. אני חושב שאנחנו מציגים כדורגל יפה אבל יש הרבה פציעות שמפריעות לנו, אבל השבוע יהיה את כל הסגל ואני מאמין שנעשה את העבודה״.

רוני אוואט, שתרגל בכל השבוע שעבר שלושה בלמים ולבסוף פתח עם שניים, ימשיך במערך זה כשישיב להרכב את גיל כהן ששב מהרחקה כמגן שמאלי, בעוד בנצי מושל יחזור לעמדת המגן הימני. שלומי אזולאי ישוב גם הוא אל ההרכב של אשדוד, וישחק בקישור לצד סמואל אלאבי ולאונרד אווסו. שגיב יחזקאל שהוצא מהסגל עקב בעיות משמעת ישוב ל-11 וישחק בחלק ההתקפי לצד מוחמד כנעאן ויאקוב סילבסטר, בעוד דין דוד ושובח גוזלן ימתינו על הספסל. רועי גורדנה לא בסגל מסיבות מקצועיות.

רוני אוואט (איציק בלניצקי)רוני אוואט (איציק בלניצקי)

הרכב הפועל חדרה: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרד אווסו, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל מוחמד כנעאן ויאקוב סילבסטר.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */