יום שני, 20.05.2024 שעה 23:44
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

טסלפפה: להפועל פ"ת יש יומרות, במיוחד בבית

מאמן ראשל"צ אמר לקראת המפגש במושבה ב-19:00: "ההפסד האחרון לא היה טוב, יותר חשוב לראות התקדמות". מכבי פ"ת תצא לאשקלון, רמה"ש מול כפר קאסם

|
עופר טסלפפה (איציק בלניצקי)
עופר טסלפפה (איציק בלניצקי)

המחזור העשירי בליגה הלאומית ימשיך היום (שישי) עם לא פחות משבעה משחקים, כאשר המוליכה מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ באצטדיון “סלה” מול הפועל אשקלון, הפועל ראשון לציון תתארח במושבה אצל הפועל פתח תקווה, הפועל רמה”ש תארח את מ.ס כפר קאסם המפתיעה, אחי נצרת והפועל רמת גן ייפגשו לקרב תחתית חם, הפועל עפולה החלשה תנסה להשיג ניצחון בכורה מול הפועל עכו, בני לוד תפגוש את הפועל נוף הגליל ובני סכנין תצא למשחק חוץ מול בית”ר ת”א/בת-ים.

הפועל פתח תקווה – הפועל ראשון לציון (המושבה, 15:00)

לאחר פתיחת עונה פשוט נהדרת, הכתומים נעצרו במחזור הקודם כשנחלו הפסד 3:2 לבית”ר תל אביב/בת ים, וינסו לחזור למסלול הניצחונות כאשר יתארחו אצל המלאבסים. פ”ת מנגד, שיצאה עם נקודה אחת מנוף הגליל במחזור האחרון לאחר ששמטה יתרון, יודעת שהיא חייבת לקחת נקודות מול ראשל”צ החזקה כדי להיות חלק מתמונת הצמרת, אחרת תיאלץ לדשדש במרכז הטבלה.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)

מאמן ראשל”צ, עופר טסלפפה סיפר לקראת ההתמודדות: “אין ספק שהמשחק האחרון שלנו מול בית''ר תל אביב/בת ים היה פשוט משחק לא טוב שלנו. הכל קשה בליגה, אין משחקים קלים. כל קבוצה יכולה לנצח. אני פחות מסתכל על המיקום שלנו היום, יותר חשוב זה לראות התקדמות מקצועית. אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת עם יומרות, במיוחד כשהם משחקים בבית”.

עופר טסלפפה (דן יידוב)עופר טסלפפה (דן יידוב)

הפועל אשקלון – מכבי פתח תקווה (סלה, 15:00)

עם שני הפסדים רצופים מול שתיים מהקבוצות החזקות בליגה, החבורה של מוטי איוניר תנסה לחזור למסלול הניצחונות במטרה להיחלץ מהתחתית אליה נקלעה עקב העובדה שפתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות. למרות יכולת טובה מתחילת העונה, באשקלון יודעים שעל פי היכולת הם שייכים לחלק העליון של הטבלה, אך יש רצוי ויש מצוי וכרגע מדובר בקבוצה עם ארבע נקודות זכות בלבד. מנגד, מוליכת הטבלה אשר הצהירה מהרגע הראשון שתעשה הכל כדי לשוב לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, עד כה עושה את העבודה הנדרשת ממנה ותגיע מעודדת אחרי שגברה על רמה”ש 3:4 באחד המשחקים הדרמטיים והטובים שראינו העונה בלאומית. 

שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם תאי בריבו (דן יידוב)שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם תאי בריבו (דן יידוב)

הפועל רמת השרון – מ.ס כפר קאסם (גרונדמן, 15:00)

לאחר הדרמה הענקית והמשוגעת במחזור הקודם, בו הפסידה בסוף 4:3 למכבי פ”ת, החבורה מרמה”ש תארח יריבה קצת יותר נוחה כאשר תפגוש את העולה החדשה מכפר קאסם. האורחת מנגד, שיצאה לדרך חדשה עם מינויו של תומר קשטן כמאמן לאחר עזיבתו הפיתאומית של איסמעיל עאמר, נמצאת גם היא בתקופה טובה במיוחד כאשר ה-0:1 במחזור הקודם מול הפועל עפולה קבע רצף לא רע של חמישה משחקים ללא הפסד והציב אותה במקום החמישי - בהחלט הישג לא רע לקבוצה שרק לפני מספר חודשים שיחקה עדיין בליגה א’. 

מעוז סמיה מאוכזב במושבה (דן יידוב)מעוז סמיה מאוכזב במושבה (דן יידוב)

שמעון אבוחצירה, חלוצה הפורה של רמה”ש, שכבש כבר שמונה שערים מאז הגיע לקבוצה, אמר ל-ONE: “במשחק הקרוב נהיה חייבים לתת את הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה. אנחנו עובדים מאוד קשה, אני חושב שנגד מכבי פתח תקווה כולם ראו מי זו רמת השרון אבל אנחנו נצטרך לעבוד יותר מכולם בשביל להגשים את המטרות שלנו כי חובת ההוכחה שלנו. השאיפה של המועדון להתקדם כמה שיותר גבוה, אנחנו לא חושבים על הטווח הארוך. אנחנו חושבים ממשחק למשחק ולא מסמנים מטרות רחוקות ולא רלוונטיות”.

שחקני רמה"ש חוגגים עם אבוחצירה (דן יידוב)שחקני רמה"ש חוגגים עם אבוחצירה (דן יידוב)

מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן (עילוט, 15:00)

עם שלושה הפסדים רצופים ושמונה נקודות בלבד לאחר תשעה מחזורים, הקבוצה מהצפון תנסה לצאת לדרך חדשה כשתפגוש לקרב תחתית את שכנתה בטבלה. האורדונים, שגם כן פתחו את העונה בצורה רעה מאוד וסופרים גם הם שלושה הפסדים ברציפות, ינסו להתאושש מה-2:0 מול בני סכנין במחזור החולף, כאשר הם יודעים שהפסד נוסף עלול לסבך אותם בחלק התחתון כבר לאחר עשרה מחזורים. 

מגנה של הפועל ר”ג, עופר ורטה, סיפר לקראת המשחק: “דווקא פתחנו את העונה לא רע אבל במחזורים האחרונים לא עשינו תוצאות טובות, אבל מפה רק אפשר לעלות. המטרה העיקרית מאז שהתחילה העונה – זה להגיע לפלייאוף העליון. נכון שיש לנו רצף של שלושה הפסדים, אבל הליגה עוד ארוכה ואפשר לתקן כבר במשחק הזה ויש לנו גם גביע באמצע השבוע, ככה שעם קצת ריכוז אפשר לנצח ולעלות על דרך חדשה. אחי נצרת גם במצב לא טוב בליגה והם יבואו נחושים בדיוק כמונו גם לצאת לדרך חדשה. נתכונן בצורה הכי טובה שיש למשחק ונקווה לעשות תוצאה טובה ולנצח, יהיה משחק מעניין”.

עופר ורטה (שחר גרוס)עופר ורטה (שחר גרוס)

חלוץ אחי נצרת, אלון בוזורגי, אמר ל-ONE: “שתי הקבוצות מגיעות למשחק במומנטום שלילי ומי שתרצה יותר – תנצח. יש לנו סגל קצר והמון פציעות לאחרונה, אבל אין תירוצים. חייבים להביא את הנקודות בכל דרך. אני מאוד מקווה ומאמין שהנקודות יישארו בעילוט”.

אלון בוזורגי (עמרי שטיין)אלון בוזורגי (עמרי שטיין)

בית”ר תל אביב/בת-ים – בני סכנין (נס ציונה, 15:00)

לאחר שני ניצחונות רצופים שהעלו את הקבוצה מהמגזר למקום השביעי, חניכיו של סלימאן אזברגה ינסו לחבר ניצחון שלישי ברציפות במטרה להתברג בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית. מן העבר השני, המארחת תגיע במומנטום חיובי לאחר שהשיגה שלוש נקודות יקרות ב-2:3 הדרמטי על הפועל ראשל”צ במחזור הקודם, אך תהיה חייבת להמשיך במסלול החיובי אם היא לא רוצה למצוא את עצמה בקרבות תחתית בהמשך העונה.

שחקני סכנין חוגגים עם עטאא ג'אבר (שחר גרוס)שחקני סכנין חוגגים עם עטאא ג'אבר (שחר גרוס)

בני לוד – הפועל נוף הגליל (לוד, 15:00)

עם שבעה הפסדים רצופים, ולא פחות מ-25 שערי חובה, ערן קוליק הרים ידיים במהרה והניח את המפתחות זמן קצר אחרי שחזר לקבוצה מאזור השפלה שתנסה לעצור את הסחף השלילי כשתפגוש את הקבוצה מהצפון. בינתיים, מי שיחליף את המאמן הוותיק הוא עוזרו לשעבר רז משולם שיעמוד על הקווים באופן זמני כבר במשחק הקרוב. נוף הגליל, שגם היא נמצאת במצב לא מזהיר במיוחד, אמנם סופרת כבר שלושה משחקים ללא הפסד (ניצחון ושתי תוצאות תיקו), אבל יודעת שהיכולת הזאת לא תספיק להמשך אם היא רוצה להילחם בחלק העליון, כמו שעשתה בשנים האחרונות. 

שחקני בני לוד מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני בני לוד מאוכזבים (שחר גרוס)

מאמן נוף הגליל, איתי מרדכי, אמר לקראת המשחק: “זה משחק מאוד מסוכן מבחינתנו. בליגה הזאת כל משחק הוא סיפור חדש. אנחנו מכבדים את היריב ולא מתייחסים לבעיות שלו. נבוא כמו בכל משחק במטרה לנצח, זה משחק חשוב מאד בשבילנו על מנת להתקדם בטבלה”.

איתי מרדכי (אחמד מוררה)איתי מרדכי (אחמד מוררה)

הפועל עפולה – הפועל עכו (עפולה, 15:00)

נועלת הטבלה, שהשיגה שתי נקודות בלבד מפתיחת העונה ולפי איך שהיא נראית, היא מועמדת בטוחה לירידת ליגה, תנסה להשיג ניצחון בכורה ל-2019/20 כאשר תארח החבורה מעכו. קבוצתו של אלי כהן שרשמה 0:3 על בני לוד במחזור הקודם, יכולה להשיג ניצחון נוסף כאשר תפגוש את הקבוצה החלשה בלאומית, יריבה בהזמנה.

אם המצב בטבלה לא הספיק להפועל עפולה, כעת היא תצטרך להתמודד עם סיטואציה נוספת. פליקס נעים הגיש אתמול (רביעי) תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל כנגד המועדון. מטעמו של פליקס נעים, המיוצג ע”י עורכי הדין יובל שדמי ורועי רוזן, נמסר: “למרבה הצער, פליקס - אשר נתון תחת חוזה מחייב לתקופה קצובה עם המועדון לעונת המשחקים הנוכחית - הושלך מהמועדון באופן חד צדדי ובניגוד להוראות ההסכם והדין, תוך שהמועדון מסרב לשלם את שכרו של פליקס ויתר ההתחייבויות הכלכליות כלפיו, על פי ההסכם, בסכום של למעלה מ-250 אלף ש"ח. נוכח סירוב המועדון ובנסיבות העניין, לא נותרה בידי פליקס ברירה אחרת אלא לעמוד על זכויותיו ולהגיש תביעת בוררות”.

פליקס נעים (עמית מצפה)פליקס נעים (עמית מצפה)
עו"ד רועי רוזן (איציק בלניצקי)עו"ד רועי רוזן (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */