יום שלישי, 14.05.2024 שעה 21:07
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • 21 - 11
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • 7 - 2
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 14/05, 21:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • עירוני רמת גן
  • חמישי, 30/05, 00:00
  • מכבי ת"א

ליובין: לא זילזלנו, חגאי: לא גאה בשחקנים שלי

מאמן גלבוע גאה בהעפלה לשמינית גמר הגביע: "צריך מזל בהמשך, תלוי בהגרלות", מאמן אשקלון רתח על שחקניו. במכבי חיפה מרוצים ובר"ג מתמוגגים מקייפרס

|
ליאור ליובין (דן יידוב)
ליאור ליובין (דן יידוב)

הפועל גלבוע/גליל מתחילה להתחבר ודברים נראים טוב מבחינתה עם פתיחת העונה. הצפוניים הביסו אמש (שלישי) 68:101 את אליצור אשקלון במשחק חוץ, בדרך לשמינית גמר גביע המדינה, ללא כל הפרעה ובסטייל.

המאמן ליאור ליובין אמר בסיום: "לפני המשחק, כמאמנים, אנחנו מאוד לחוצים מהסיטואציות האלה, כי אנחנו יודעים שהאתגר פה הוא בעיקר מנטלי. ברור שיש אנדרנלין שאנחנו מגיעים כפייבורטים, זה לא משהו שקורה לנו בליגת העל והאתגר פה הוא מנטלי ואני שמח שהפכנו את זה לקצת יותר קליל. אבל העבודה מבחינתי היא גם במשחק וגם באימונים, בגלל זה זה אף פעם לא באמת קל וכבוד ליריבה יש תמיד, אנחנו לא מזלזלים ואני לא רואה בזה משהו קל עשינו את מה שצריך לעשות וזה מה שחשוב". 

ליובין: עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות

עוד הוסיף: "התכוננו רגיל כי זה גביע ואין אפשרות לתקן, כל שלב בגביע הוא גמר, היה לנו זמן קצר יותר יחסית כי שיחקנו כבר בשבת, אבל אני שמח מאוד שהגענו מוכנים. הפתיחה הייתה קצת מהוססת ואחר כך התחלנו לשחק את הכדורסל שלנו וזה מראה על מוכנות מנטלית ומזה אני מרוצה. מטרות להמשך העונה? בגביע זה מסע מאוד מיוחד שצריך לבוא מוכנים ובנויים עם קצת מזל כי זה תלוי בהגרלות, אנחנו רוצים לכוון לאן שהדרך תוביל אותנו ובליגה סימנו והצהרנו שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף”.

“אני חושב שזה לא היה קל כמו שזה נראה”, אמר גיל בני שהיה מהבולטים אצל המנצחת. “באנו למשחק שהוא לא פשוט מנטלית, כי שיחקנו מול קבוצה מהדרג השני שרוצה להוכיח שהיא ראויה ואני שמח שעשינו את העבודה והיינו מוכנים עם הגישה הנכונה, לא חשבנו על ההפרש, אבל דחפנו את עצמנו עד הסוף. אני מרגיש פה טוב ומתחבר לאט לאט, יש לנו קבוצה מדהימה, ישראלים וזרים, צוות מדהים ואני שמח לשחק כאן. המטרות? כקבוצה אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאנחנו יכולים, להיכנס לפלייאוף גם אם זה מוקדם להגיד. מבחינה אישית אני רוצה להוכיח שאני טוב ואני מאמין שאני טוב, אני רק רוצה להמשיך בדרך הנכונה”.

גיל בני (דן יידוב)גיל בני (דן יידוב)

רועי חגאי, מאמן אשקלון, טען: "לא חשבנו שיכולנו לנצח את המשחק מההתחלה, לא ציפינו לנצח את גלבוע/גליל שעלו עם ארבעה זרים והם נמצאים במומנטום טוב, הם ניצחו שני משחקי ליגה, אנחנו משחקים עם זר אחד וזר אחד פצוע, זה לא אפשרי לנצח משחק שהיה אמור להיגמר איך שהוא נגמר.

המסקנות והמטרות להמשך העונה: “אני לא גאה בשחקנים שלי, לא התחרינו היום, אני לא אהיה גאה בהם אחרי תבוסה כזאת. אין פה השנה מטרות, אנחנו עם חברה מאוד צעירים אחת המטרות היא לקדם אותם, אנחנו רוצים להתחרות הכי טוב שאפשר ולהילחם, המשחק היום הוא לא קנה מידה לכלום".

רועי חגאי (דן יידוב)רועי חגאי (דן יידוב)

במשחק נוסף בו לקחה חלק קבוצה מליגת העל, שלא התקשתה בדרך לשלב הבא, מכבי חיפה הביסה את מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית 74:102. המאמן המנצח דניאל סאואנה אמר לאחר המשחק: “זה ניצחון חשוב לכימיה הקבוצתית. אהבתי איך ששיחקנו היום, גם בהגנה וגם בהתקפה". המאמן זכה לשבחים על כך שהצליח להתמודד למרות סגל חסר ממנו נגרעו אריק אנדרסון וגרגורי ורגאס, בדרך לניצחון בהפרש משמעותי ולשלב הבא.

פורוורד הקבוצה, דניאל קופרברג, שתרם 20 נקודות במשחק נהדר שלו, הוסיף: "פתחנו את המשחק לא כמו שציפינו. בהמשך התעשתנו והרמנו את האנרגיות שלנו כל הדרך לניצחון. בגביע צריך לעבור שלב, הניצחון היום יתרום לביטחון של הקבוצה".

רועי חגאי (דן יידוב)רועי חגאי (דן יידוב)

המשחק היצרי ביותר בין קבוצות הליגה הלאומית, הפועל רמת גן/גבעתיים נכנעה בביתה בזיסמן להפועל חיפה 104:94 וסיימה את דרכה במפעל. המשחק החל בעימות בין שני הצדדים עם טענות סותרות, כפי שפורסם ב-ONE, כאשר האורדונים טענו כי אוהדי הקבוצה מהכרמל התפרעו, גרמו לנזק בקיוסק באולם ואף הביאו לכך שבעל העסק יסגור אותו במהרה וינטוש את האולם, ואף אלו התעמתו עם המאבטחים לדברי המארחים. האורחים לעומת זאת טענו כי במהלך כל המשחק ספגו קללות, קריאות נגד רובי שפירא וכי אין להם מושג לגבי התקרית במזנון, משום שלא הייתה להם גישה בכלל אליו.

למרות הניצחון המרשים של הפועל חיפה, שחקן אחד גנב את ההצגה. עם יכולת פשוט פנומנלית, שכללה 57 נקודות (8 שלשות מ-14 ניסיונות), 4 כדורים חוזרים ו-2 אסיסטים ב-37 דקות, קווין קייפרס הזר החדש של האורדונים סיפק משחק שלא נראה הרבה במחוזותינו וזכה לתשבוחות גם מצד אנשי הפועל חיפה.

אלעד חסין (יניב גונן)אלעד חסין (יניב גונן)

“זה משהו שלא רואים כל יום”, אמרו ל-ONE בסביבת ר”ג. “אפילו שהפסדנו, אנחנו יודעים שהרווחנו שחקן אדיר להמשך הדרך, אם דברים יתחברו יכול להיות שנפתיע לא מעט אנשים. קייפרס הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, לא סתם השורה הסטטיסטית שלו מראה את מה שמראה, הוא מכונה והוא יעשה הרבה צרות העונה בכל משחק”.

ג'סטין הארט שלהט עם 29 נקודות בשורות המנצחת, אמר בסיום: "זה היה מבחן טוב בשבילנו, אני חושב שאיך ששיחקנו במחצית השנייה זאת הדרך שנצטרך לשחק בכל העונה, לשמור בהגנה יותר חזק ולבצע את תרגילי ההתקפה שלנו בצורה טובה יותר. אם נעשה את זה ככה כל העונה נהיה בסדר, המון תודה לקהל הנהדר שלנו שלא הפסיקו לעודד, הניצחון הזה שלכם" מאמן הקבוצה אלעד חסין הוסיף: "ניצחון זה מה שאני לוקח מהמשחק הזה פחות מהדרך, יש הרבה מה לשפר ואנחנו נעבוד על זה השבוע”.

במכבי רעננה יש קצת דאגה מכך שטיילר ווידמן נפצע כבר במהלך הרבע הראשון בתבוסה 107:70 לבני הרצליה שהביאה להדחה מגביע המדינה. האמריקאי ייבדק במהלך היום כדי לבחון את חומרת פציעה והתקווה שלא יהיה צורך במציאת פיתרון חלופי. 

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */