יום שישי, 10.05.2024 שעה 14:45
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

"לא כולם עוזרים לניסו, חלק מחכים שילך הביתה"

בהפועל ת"א מיואשים אחרי ה-2:2 מול רעננה: "כדורגל זה כבר לא הסיפור", שחקנים: "זה עצוב, אך זה המצב אצל חלקנו". הירש התאכזב, גם מעמד לקס התערער

|
ניסו אביטן (נעם מורנו)
ניסו אביטן (נעם מורנו)

הרצף השלילי של הפועל תל אביב רק הולך ומתארך, המצב, לפי תוצאות הסיום, נראה עגום יותר ויותר משבוע לשבוע והוא נעצר כעת 11 משחקים רשמיים ללא ניצחון בכל המסגרות מפתיחת עונת 2019/20, אחרי שהאדומים ביצעו מהפך ואיבדו יתרון בדרך ל-2:2 מול הפועל רעננה באצטדיון המושבה. זה המאזן המביך של ניסו אביטן כמאמן הפועל ת"א, למרות שהוא מקפיד לתקן את העיתונאים בנוגע לכך וטוען שהוא סופר רק את משחקי הליגה. 

"תספור גם את משחקי האימון זה ייצא יותר", עקץ אביטן בציניות כשנשאל אמש (ראשון) על הרצף והמשיך להתכחש למציאות, או להתעסק בשטויות במקרה הטוב, ולא במה שחשוב. אז בליגת העל מדובר בשישה מחזורים ללא ניצחון והסמנטיקה הזאת עדיין לא מייפה את המצב הקשה של המאמן או משפר את הקבוצה ממתחם חודורוב.

אביטן: כמובן שאנחנו מאוכזבים

למרות שקיבלו פנדל מפוקפק ואף הצליחו לעלות ליתרון, לא משהו שאפשר להתעלם ממנו העונה, השחקנים של אביטן, עבורם היה זה משחק טוב יחסית לשאר המחזורים ובו הם הציגו יכולת משופרת, שמטו את ההובלה וגררו תסכול גדול בהפועל ת"א: "מתי נצליח לנצח? כבר נראיתם טוב יותר, כבר עשיתם מהפך, כבר עליתם ליתרון, מה צריך לעשות כדי שזה יקרה כבר? כדורגל זה כבר לא הסיפור אצלנו, זה הרבה מעבר. די עם זה כבר".

"אין לנו מצב רוח לכלום, אין לנו תשובות לשאלות על איך אנחנו נראים ואנחנו גם לא מחפשים אשמים – מה שקורה לנו העונה זה פשוט הזוי", הוסיפו בקבוצה. "11 משחקים בלי ניצחון, למי פה זה קרה בכלל בקריירה? במצב שלנו אנחנו צריכים לשחק עם 11 שחקנים שמוכנים למות על המגרש וזה לא בדיוק המצב שלנו".

מאור בוזגלו ופרנסיס קיירמה מאוכזבים (נעם מורנו)מאור בוזגלו ופרנסיס קיירמה מאוכזבים (נעם מורנו)

את הבעיה שתוארה הנ"ל, הצליחו להסביר שחקנים בקבוצה, שאמרו ל-ONE: "אפשר רק לנסות לתאר מה עובר עלינו, אבל אי אפשר להסביר. אין חשק לדבר בכלל. ניסו באמת מאמן טוב, אבל לא כל השחקנים אצלנו עוזרים לו או רוצים לעזור לו. עושים בכוונה? יש כמה שחקנים בקבוצה שפשוט לא עושים מספיק כי הם רוצים שהוא ילך הביתה. זה עצוב, אבל זה המצב עכשיו אצל חלק מאתנו".

בעוד בעלי הפועל ת"א ממשיכים לגבות מאחורי הקלעים את המאמן שלהם, יש לציין כי גם במקרי העבר הם ידעו להפתיע מבחינת הטיימינג ולבצע זעזועים משום מקום ובניגוד למה שמה שהם משדרים כלפי חוץ. הפועל ת"א, אחת הקבוצות החלשות בליגת העל עד כה, תתמודד במחזור הבא מול הפועל כפר סבא ואופיר חיים, מאמן שבעלי הפועל ת"א מיהרו לשבח וגם לפטר. בעוד גם אביטן זכה לשבחים בעת הצגתו ובינתיים לא מספק את הסחורה, מעמדו ימשיך להיות על הפרק, כל עוד האדומים לא יתחילו לנצח.

ניסו אביטן (נעם מורנו)ניסו אביטן (נעם מורנו)

בעוד דמבה קמארה, ששוב סיפק מופע תפיסות ונפילות אך הצליח לכבוש שער בכורה בפנדל, פרנסיס קיירמה, שהיה שוב מנקודות האור היחידות בהפועל ת"א ביחד עם עמנואל בואטנג ויואב ג'ראפי – עשו את המוטל עליהם וכבשו את השערים – האדומים עדיין לא הצליחו להכריע את המשחק לטובתם ומי שסיים את המשחק מאוכזב שוב, הוא שחר הירש.

חלוץ הפועל ת"א, שהתקשה להסתיר את אכזבתו בעת שעזב את האצטדיון אחרי ששוב לא קיבל הזדמנות כמחליף, סופר עד כה 150 דקות ליגה ועדיין לא קיבל הזדמנות אמיתית בזמן שההתקפה האדומה כלל לא מתפקדת, כשקיבל עד כה לא יותר מ-60-70 בשלוש הופעות, בעוד שחקנים אחרים מקבלים קרדיט כמעט בלתי מוגבל ולא ממש מוכיחים את עצמם.

שחר הירש (רדאד ג'בארה)שחר הירש (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, בסביבת המועדון הביעו שוב פליאה מדוע ניר לקס, הקפטן של הקבוצה בצוותא עם מאור בוזגלו ומי שהיה שחקן הרכב קבוע, לא שיחק בכלל בשני המחזורים האחרונים, כאשר נושא השיחות על חוזה חדש בוולפסון עלה כמובן כשאין הסכמות בין הצדדים בינתיים במסגרת המו"מ שפורסם לראשונה ב-ONE ובינואר הקשר יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה. "שחקן בית, קפטן, אחד שהיה שחקן הרכב קבוע אצל כל המאמנים בשנתיים האחרונות, לא משחק דקה בשבועיים האחרונים – משהו פה לא מריח טוב וחבל שכך", אמרו בסביבת המועדון. 

מאור בוזגלו מאוכזב (נעם מורנו)מאור בוזגלו מאוכזב (נעם מורנו)

שחקן נוסף שהפועל ת"א רוצה להחתים על חוזה חדש, ואף לשדרגו, הוא רז שלמה, שמשמש כקפטן הקבוצה בעוד לקס לא משחק ומאור בוזגלו לא פתח בשני המשחקים האחרונים. הבלם, שיצטרף ביחד עם ג'ראפי לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול אוסטריה ולטביה, גם הוא עדיין לא הגיע להסכמות מול האדומים לגביו תנאיו או סעיף שחרור שמוסכם על שני הצדדים.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */