יום שלישי, 14.05.2024 שעה 20:39
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7022-5735עירוני ק"ש1
6631-5435עירוני טבריה2
6644-6335בני יהודה3
5936-5835הפועל נוף הגליל4
5056-6435מכבי יפו5
5058-6335הפועל ניר רמה"ש6
5052-4235מכבי הרצליה7
4643-4535הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4947-5335הפועל עכו1
4346-3635מ.ס כפר קאסם2
4140-4335הפועל ר"ג3
4058-4335סקציה נס ציונה4
3953-4135הפועל עפולה5
3847-3535הפועל כפ"ס6
3747-3035הפועל ראשל"צ7
2080-3335איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • בני יהודה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • עירוני טבריה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי יפו
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל עכו
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 17/05, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ר"ג

ר"ג גברה 0:1 על עכו, קטמון התפוצצה על לוד

הרשקוביץ העניק לאורדונים 3 נקודות, הירושלמים חגגו עם 0:4 על בני לוד האומללה. סכנין ספגה 2:1 מנוף הגליל, ניר ברקוביץ' נותר מושלם באום אל פאחם

|
עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)
עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)

המחזור השישי בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים נפלאים. במוקד, הפועל רמת גן גברה 0:1 על הפועל עכו, כשהפועל קטמון התפוצצה עם 0:4 על בני לוד. בני סכנין ספגה 2:1 מהפועל נוף הגליל, הפועל אום אל פאחם גברה 1:3 על הפועל עפולה ועירוני רמת השרון ניצחה 0:3 את הפועל אשקלון.

הפועל ר"ג - הפועל עכו 0:1

אחרי הזכייה בגביע הטוטו, האורדונים המשיכו במומנטום החיובי ורשמו ניצחון חשוב מול היריבה הצפונית. המשחק עצמו לא היה ברמה גבוהה, אבל האדומים עשו את העבודה אחרי שעדן הרשקוביץ כבש את השער היחידי בהתמודדות, רגע לפני סיום המחצית הראשונה. בזכות הניצחון, המארחת עלתה ל-9 נקודות, בעוד האורחת נותרה עם 8.

בן זקן: אנחנו אחרי תקופה אינטנסיבית
אלי כהן (שחר גרוס)אלי כהן (שחר גרוס)

מאמן העכואים, אלי כהן, סיפר לאחר המשחק: “אני מאוכזב, משחק לא טוב שלנו. הגענו אחרי הניצחון על סכנין, היה לנו ביטחון ואמונה, בעשרים הדקות הראשונות זה היה נראה רע מאוד. דווקא בדקות הטובות שלנו ספגנו שער. לא היינו טובים, לא מספיק נחושים. כל השבוע דיברתי עם השחקנים וציפינו שהניצחון בשבוע שעבר ירים אותנו וזה לא קרה. הקבוצה שלנו מאוד צעירה, שחקנים מליגות נמוכות, לנקודת זמן הזאת אנחנו עם שמונה נקודות, אין ספק שהיכולת צריכה להשתפר”.

מנגד, בני בן זקן, אמר: “אני שמח שהצלחנו לשמור על השער נקי, למרות שהיו לנו כמה מצבים שאם היינו כובשים אותם, לא היינו צריכים לשמור ככה. אבל זה המצב, נשארנו עם הנקודות שהן מאוד חשובות בשבילנו אחרי תקופה אינטנסיבית של ארבעה משחקים בשבועיים ואני חושב שלסיים את התקופה הזו עם ניצחון בגביע הטוטו ובליגה זה מאוד משמח”.

בני בן זקן (שחר גרוס)בני בן זקן (שחר גרוס)

האם רמת גן יכולה ללכת עד הסוף העונה: “הפועל רמת גן מועדון טוב ותחרותי בליגה הלאומית, ברור שאנחנו רוצים לטפס למעלה אבל מניסיון העבר אנחנו מכוונים למטרה אחת שהיא הפלייאוף העליון. אחרי זה נראה מה אפשר להשיג, יש חברה צעירים וחברה מנוסים ואני חושב שהדבר הנכון זה להתקדם צעד צעד ולא לדבר אלא לעשות”.

גיורא אנטמן (שחר גרוס)גיורא אנטמן (שחר גרוס)
צוות השיפוט בראשותה של מיתר שמש (שחר גרוס)צוות השיפוט בראשותה של מיתר שמש (שחר גרוס)

דקה 41: הוד מסיקה הגיע להזדמנות הרצינית ביותר עד כה. הקשר המוכשר ניסה את מזלו מרחוק ומחוץ לרחבה בעט בעוצמה, אך הכדור לצערו נעצר רק בקורה.

יניב מזרחי עם הכדור (שחר גרוס)יניב מזרחי עם הכדור (שחר גרוס)

דקה 45+1, רמת גן עלתה ל-0:1: פאדי זיידאן התקדם מצוין באגף הימני והרים כדור אדיר אל תוך ליבה של הרחבה, שם חיכה בסבלנות עדן הרשקוביץ שמקרוב העלה את קבוצתו ליתרון לפני המחצית.

עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)עדן הרשקוביץ ושחקני הפועל רמת גן חוגגים (שחר גרוס)
עלאא ג'אפר, יעקב מזרחי ומוראד אנואר מאוכזבים (שחר גרוס)עלאא ג'אפר, יעקב מזרחי ומוראד אנואר מאוכזבים (שחר גרוס)

בני סכנין - הפועל נוף הגליל 2:1 

משחק משוגע קיבלנו באצטדיון דוחא. זה התחיל דווקא טוב עבור היורדת מליגת העל, כשהבלם גילכריסט נג’ומה העניק יתרון. זה השתפר אפילו עבור סכנין, כשתומר סוויסה הורחק בצהוב שני עם הירידה לחדרי ההלבשה. אולם, במחצית השנייה החבורה של איתי מרדכי עשתה קאמבק גדול. בדקה ה-50 יובל אבידור הצליח לצמק ושלוש דקות לסיום, ים כהן הבקיע את שער הניצחון. שני הבישולים נרשמו לזכותו של רועי שוקרני. בעקבות ההפסד, הקבוצה של ניסן יחזקאל שוב איכזבה את הקהל הביתי, שהשתולל בדקות הסיום, התקרב ליציע הכבוד וקילל את היו”ר מוחמד אבו יונס.

דקה 22, סכנין עלתה ל-0:1: מוטי מלכה הרים קרן נהדרת מצד שמאל, הכדור חתך את כל הגנת האורחת והגיע אל גילכריסט נג’ומה, שמשם דחק מקרוב ופנימה.

דקה 45: תומר סוויסה קיבל כרטיס צהוב שני, אחרי שפגע עם המרפק בחאלד חלאילה וסיים את חלקו.

דקה 50, נוף הגליל השוותה ל-1:1: למרות החיסרון המספרי, האורחת עלתה בטירוף לחצי השני. רועי שוקרני ביצע סיבוב גדול על השומר שלו באגף הימני והגביהה פנטסטי לרחבה. יובל אבידור המתוחכם הסתנן בין הבלמים והבקיע את השוויון.

דקה 87, נוף הגליל עלתה ל-1:2: עוד ביצוע מופלא של שוקרני. האחרון הרים כדור מושלם מהאגף הימני אל הרחבה, ים כהן עלה גבוה מעל כולם ונגח לרשת.

בני לוד - הפועל קטמון 4:0

הצגה חד צדדית מצד קבוצה אחת בלבד – זו מבירת ישראל. הירושלמים נהנו מהאין הגנה של הלודאים ופשוט הפציצו ללא רחמים את המארחת. שרון זיסו התחיל את החגיגה עם שער מהנקודה הלבנה, כשוויליאם אגאדה המשיך עם צמד גדול משני בישולי ענק של רועי פדידה. האחרון לא עצר בצמד הבישולים וחתם את תוצאת המשחק עם השער הרביעי. בעקבות הניצחון, הקטמונים העלו את מאזנם ל-10 נקודות, כשמנגד המארחים נותרו עם 6.

אוהדי הפועל קטמון (באדיבות הפועל קטמון)אוהדי הפועל קטמון (באדיבות הפועל קטמון)

דקה 6, קטמון עלתה ל-0:1: הלודאים טעו כבר בפתיחה והעניקו לירושלמים כדור עונשין מ-11 מטרים. שרון זיסו היה זה שניגש לבעוט, דייק והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם.

דקה 22, קטמון עלתה ל-0:2: וויליאם אגאדה הלוהט, עשה תנועה טובה בתוך הרחבה, השתחרר משחקני ההגנה הלודאית וקיבל את הכדור מרועי פדידה בתוך תיבת החמש. משם הדרך אל הרשת הייתה קלה מאוד עבור החלוץ.

דקה 27, קטמון עלתה ל-0:3: הציוות של פדידה & אגאדה המשיך להעניש. הקשר מסר עוד כדור על מגש של כסף עבור החלוץ, שלמרות שזכה לשמירה משולשת, עלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה.

דקה 34, קטמון עלתה ל-0:4: פדידה רותח. אחרי שני בישולים, הקשר הכישרוני קיבל הזדמנות להבקיע בעצמו ובעט את הכדור ממרכז הרחבה חזק, לשוער לא היה שום סיכוי לעצור.

הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 3:1

ניר ברקוביץ’ שוב הוכיח כמה שינוי הוא הביא לקבוצה שלו. מאמן האורחת ראה את חניכיו נלחמים משריקת הפתיחה, רוצים יותר ולעיני הקהל האדיר שלהם שהגיע לעפולה מביאים ניצחון חשוב ומעלים את מאזנם ל-10 נקודות. ריף מסיקה מצא ראשון את הרשת, דובב גבאי הכפיל מהנקודה הלבנה, לאחר שאליאור סיידר הורחק בכרטיס אדום. העפולאים עוד עשו קולות של קאמבק עם שער מצמק של גל קעטבי, אולם רותם חטואל סגר את הסיפור עם השער השלישי של אום אל פאחם. מבחינת המארחים, פתיחת העונה המזעזעת שלה המשיכה והיא עדיין עם 2 נקודות בלבד.

ניר ברקוביץ' (איתי כהן)ניר ברקוביץ' (איתי כהן)

דקה 25, אום אל פאחם עלתה ל-0:1: ריף מסיקה ניצל הגנה חולמנית של המארחת ומהאוויר בעט בעוצמה רבה מתוך הרחבה אל הפינה השמאלית.

דקה 59, אום אל פאחם עלתה ל-0:2: האורחת זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר החלטה מפוקפקת של צוות השיפוט בעקבותיה אליאור סיידר הורחק. לדובב גבאי לא היה אכפת והוא ניצל את הפנדל על מנת להעלות את קבוצתו ליתרון כפול. 

דקה 65, עפולה צימקה ל-2:1: יובל יוסיפוביץ’ רץ במהירות מסחררת והעביר פס רוחב גדול לגל קעטבי, שמקרוב דחק פנימה בקלילות.

דקה 74, אום אל פאחם עלתה ל-1:3: כדור קרן מהפינה השמאלית נכנס נמוך אל תיבת החמש, שם המתין בסבלנות רותם חטואל ובנגיעה הראשונה שלו הצליח לכבוש.

הפועל רמת השרון – הפועל אשקלון 0:3

הקבוצה המפתיעה ביותר בלאומית עד כה היא ללא ספק זאת מאצטדיון גרונדמן. רמה”ש נצמדה למכבי פתח תקווה (נקודה פחות) והפועל ראשון לציון (מספר זהה עם 13 נקודות) בפסגת הליגה, לאחר תצוגה אדירה על הדרומיים. חגיגת השערים המקומית התחילה עם שערו של עומר באבו לאחר רבע שעה מהפתיחה, כשהכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, שמעון אבוחצירה, הכפיל. רוי רונן הוסיף את השלישי וחתם את תוצאת המשחק. מבחינת האורחת מדובר בעוד הפסד כואב והיא עדיין רק עם נקודה אחת עד כה.

שמעון אבוחצירה (מערכת ONE)שמעון אבוחצירה (מערכת ONE)

דקה 16, רמה”ש עלתה ל-0:1: שער נפלא של הקבוצה הביתית. כדור עומק מצוין מחצי המגרש הגיע אל רגליו המהירות של עומר באבו, כשהאחרון חדר לתוך הרחבה והשלים את המלאכה.

דקה 44, רמה”ש עלתה ל-0:2: שמעון אבוחצירה, המנהיג של המארחת, קיבל את הכדור בתיבת החמש ומשם נגח מדויק לרשת.

דקה 54, רמה”ש עלתה ל-0:3: דניאל שוורצבוים ניגש לבעוט בעיטה חופשית ליד נקודת הקרן בצד ימין. הכדור שלו עבר לצד שמאל של הרחבה ורוי רונן הפיקח נגח מקרוב פנימה.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */