יום שישי, 10.05.2024 שעה 16:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

עושים לכם סדר: מה עבר על הקבוצות בפגרה

רק התחלנו את ליגת העל האהובה שלנו והיא כבר הספיקה לקחת הפסקה. כעת היא חוזרת ו-ONE עושה לכם סדר - מה קרה בקבוצות במהלכה, מי הצטרף ומי עזב

|
זיקרי, קאניוק, פוקס, דוס סנטוס וקארצב (מערכת ONE)
זיקרי, קאניוק, פוקס, דוס סנטוס וקארצב (מערכת ONE)

הספקנו לטעום את ליגת העל האהובה שלנו רק בשני המחזורים הראשונים לפני שיצאנו לפגרת הנבחרות, אך ביום שבת היא חוזרת אלינו. לא מעט קבוצות עברו מספר שינויים במהלך הפגרה, וכעת ONE עושה לכם סדר – מה קרה במהלכה, אלו שחקנים הצטרפו ועזבו ומי עתידים לעשות זאת.

Transfer Market, פרק 15 - התוכנית המלאה

מכבי תל אביב

לא הרבה עבר על האלופה במהלך הפגרה. במכבי תל אביב התרכזו באימונים במהלך השבוע בניסיון לתקן ליקויים רבים במשחק שלהם ובמקביל בניסיון לאושש את הפצועים, אך הבשורות היו יותר רעות מטובות עם פציעתו החוזרת של שרן ייני בשריר התאומים. עד לסיום חלון ההעברות (ב-18 לחודש) לא צפוי להגיע שחקן חדש לצהובים, בעוד עדן קארצב עזב לעירוני קריית שמונה בהשאלה.

שרן ייני באימון (חגי מיכאלי)שרן ייני באימון (חגי מיכאלי)

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את הסגל לעונה הקרובה כאשר צירפה בפגרת הנבחרת את הזר השישי שלה, ז'אנדו פוקס, שמצטרף ליאניק ווילדסחוט, צ'ירון שרי,טרנט סיינסבורי, אנרסט מבוקה ואיקוום אוטין. למרות קיץ קשה במציאת זרים, הירוקים בסופו של דבר הצליחו להביא שחקנים בתפקידם נחוצים ובכלל זה בלם וקשר אחורי. יהב גורפינקל עזב בהשאלה להפועל חדרה, כאשר לגבי מוחמד אבו פאני יש כרגע סימן שאלה אם ימשיך וייתכן כי יושאל גם הוא.

ז'אנדו פוקס ואסף בן דוב (האתר הרשמי של מכבי חיפה)ז'אנדו פוקס ואסף בן דוב (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע שחררו את שחקני הסגל למספר ימי חופש במהלך סוף השבוע. חלק מהשחקנים ניצלו זאת לחופשה פרטית באילת, חלק המריאו לחופשות בזק בחו"ל. מיגל ויטור, שבילה את החופשה ביוון יחד עם תומאש פקהארט ורעייתו, חזר באיחור לישראל ועמד בפני ועדת משמעת. במקביל, החבורה של ברק בכר אירחה במהלך הפגרה את מ.ס. דימונה מליגה ב' דרום ב' והביסה אותה בתוצאה 1:4.

במקביל, בהפועל באר שבע עובדים במרוץ על השעון בכל הקישור לצירוף שני שחקני התקפה זרים. כזכור, לאחר התרת החוזה של חוסה אנחל קאריו, בקבוצה יש מקום לשני זרים, בעמדת החלוץ וקשר כנף. בנוסף, בבאר שבע מקווים שעמראן אלקרינאוי ושיר צדק שאינם נמצאים בתוכניות המקצועיות כבר תקופה ארוכה, ימצאו קבוצה בסופו של דבר עד סגירת החלון. אגב, גם ז'וסוואה פשקיירה בדרך לחתימה רשמית בקבוצה וחיזוק הסגל של בכורה.

מרואן קבהא עם בן שהר (איציק בלניצקי)מרואן קבהא עם בן שהר (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים

בפגרת הנבחרת בית”ר סבלה ממחסור של שחקנים ולעיתים באימוני הקבוצה היו 12 שחקנים, כל זאת בשל העובדה שחלק מהשחקנים יצאו לנבחרות הלאומיות שלהם (עלי מוחמד, ליוואי גרסיה וגדי קינדה). מספר שחקנים ניצלו חלק מימי הפגרה לטיפול בפציעות (דן איינבינדר, מקס גרצ’קין ושי קונסטנטין), מיכאל אוחנה טס ללונדון לניתוח בברך, עידן ורד טס למרפאה בארצות הברית לביקורת שלאחר הניתוח שעבר ושב ארצה להתחיל בהליך השיקום. 

אגב, בית״ר לא ניצלה את הפגרה לקיים משחק אימון מול קבוצה אחרת בליגת העל או מהליגה הלאומית ואף ביטלה משחק אימון מול מ.ס אשדוד בגלל מחסור בשחקנים. עם זאת, קיימה משחק אימון פנימי בבית וגן מול קבוצת הנוער וניצחה 1:3 מצמד שערים של תמיר עדי ועוד אחד נוסף של קונסטסטין. במהלך פגרת הנבחרת, הצוות המקצועי קיבל אור ירוק מהבעלים משה חוגג להחתמת שחקן זר וחלק מעבודת הצוות המקצועי בראשותו של יוסי בניון הייתה לנהל מגעים להחתמת שחקן נוסף בקבוצה.

שי קונסטנטין (אורן בן חקון)שי קונסטנטין (אורן בן חקון)

הפועל תל אביב

ניסו אביטן הגיע למתחם חודורוב כדי לבצע מהפכה בסגל בשביל להחזיר את האדומים לצמרת, אך כבר כעת הוא נאלץ לבצע מיני-מהפכה נוספת לקראת סגירת חלון ההעברות אחרי פתיחה גרועה לעונה בדמות שישה הפסדים מתוך שבעה משחקים בכל המסגרות. ואם זה לא מספיק, את הקיץ בוולפסון ליוו סאגות מתמשכות עם אוראל דגני, עומר דמארי, אחמד עאבד ועוד. בשבוע האחרון רועי זיקרי הושאל להפועל חדרה, קלאודמיר פריירה הוחלף בסטפן ספירובסקי ומקצה השיפורים יימשך. בלם עוד לא צורף מאז עזיבתו של אדי גוטליב וחלוץ עדיין מבוקש. שחרורים נוספים עדיין על הפרק והסגל של הפועל עוד ישתנה בימים הקרובים.

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

בני יהודה

אחרי פתיחת עונה עמוסה במיוחד, שכללה שישה משחקים ב-17 ימים, הקבוצה של יוסי אבוקסיס לקחה מספר ימי חופש כדי להתרענן ושבה להתאמן בכל הכוח עם תוספת של שלושה זרים שהגיעו להתרשמות - דניל פולובויארינוב, למה מאבידי ועומאר ג'וב, שמנסים להרשים ולהשיג חוזה, אך הראשון כבר שוחרר בעקבות כושר לקוי. מלבדם, גם אליסון דוס סנטוס עשוי להצטרף כאשר במועדון מקיימים עמו שיחות, ולא נראה שאחד מבין השחקנים הנוכחיים בסגל יעזוב.

יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)יוסי אבוקסיס (שחר גרוס)

מכבי נתניה

לשמחתם של היהלומים, חלון ההעברות הנוכחי הסתיים מוקדם יחסית עם השלמת הסגל ובניגוד לעונה שעברה אין צורך בשינויים של הרגע האחרון. הנתנייתים הציבו בחלון ההעברות רף גבוה יותר מאשר בשנים האחרונות, כאשר החזירו הביתה את אלמוג כהן אחרי תשע שנים בגרמניה, הצליחו לשים את ידם על רועי קהת וצירפו זרים מנוסים. לאור הפתיחה הטובה של העונה בליגת העל, בנתניה לא מתכננים שינויים בסגל עד לסגירת החלון.

מאור בוזגלו מול אלמוג כהן (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו מול אלמוג כהן (רדאד ג'בארה)

הפועל חיפה

הקבוצה של חיים סילבס ביצעה את הרכש הכי משמעותי שלה מבין קבוצות ליגת העל בתקופת הפגרה, כאשר צירפה לשורותיה את הקשר גידי קאניוק ואת המגן הסרבי ניקולה גולאן. מדובר בחיזוק משמעותי ביותר לקבוצה שיכולה להגיד בביטחון רב שיש לה סגל שאמור להביא את הכרטיס לפלייאוף העליון. חן דילמוני שוחרר להפועל עפולה מהליגה הלאומית. המאמן חיים סילבס היה שמח אם היה יכול לצרף חלוץ נוסף בדמותו של יאקוב סילבסטר, אבל נראה שרק ברגע האחרון ינסו לצרף חלוץ זר.

ניקולה גולאן, חיים סילבס וגידי קאניוק (דוברות הפועל חיפה)ניקולה גולאן, חיים סילבס וגידי קאניוק (דוברות הפועל חיפה)

הפועל חדרה

במועדון החליטו לבצע מספר זעזועים בפגרה. תחילה החליטו לשחרר את שגיא דרור, יגיל אוחנה ושגיב סולומון (שעדיין לא מצאו קבוצות), לאחר מכן הביאו את ערן לוי להתרשמות (שלא חתם בסופו של דבר) ובתווך החתימו את רועי זיקרי מהפועל תל אביב. במהלך הפגרה אף פגשו למשחק אימון את סקציה נס ציונה, שניצחה 1:0, והיכולת בהתמודדות עוררה את זעמו של היועץ המקצועי אורן גולן, שאיים שישחרר שחקנים נוספים.

יהב גורפינקל חזר לעונת השאלה נוספת בקבוצה, בה שואפים לצרף בקרוב את מוחמד אבו פאני בהשאלה ממכבי חיפה. בנוסף, בקבוצה מחפשים אחר שחקן כנף ועשויים להחתים זר בעמדה זו, כשיש עניין גם באחמד עאבד. במקביל, מחפשים קבוצה לשחקנים שקיבלו הודעת שחרור.

יהב גורפינקל (עמרי שטיין)יהב גורפינקל (עמרי שטיין)

סקציה נס ציונה 

סקציה נס ציונה הצליחה להניב פירות מהפגרה הנוכחית, אך לצד זה גם לספוג לא מעט צרות מבחינתה. תחילה הפציעות שהשאירו את עמיר תורג’מן ושחקניו חבולים מהפגרה, הקפטן סהר לוי עדיין לא שב לאימונים וסובל מכאבים בשריר האחורי, הקשר רז שטיין אובחן כסובל משברי מאמץ ברגלו ומושבת למחזור הקרוב, כמו גם אופיר מזרחי שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש. מנגד, הכתומים התחזקו בשבוע האחרון עם החתמתו של חלוץ בית”ר ירושלים לשעבר, דייויד בויסן הדני-יהודי, שלא יתפוס מקום של זר, כמו גם פרנסיסקו דוטארי שמעברו הגיעה בשורה משמחת נוספת השבוע כשקיבל את תעודת הזהות הישראלית ויוכל סוף סוף להירשם לליגה.

בשבוע האחרון של חלון ההעברות נס ציונה תנסה עוד להתחזק בזר נוסף כשהמטרה היא חלוץ, אך מלוא תשומת הלב בתקופת הזמן הנוכחית תהיה השאלת שחקנים מהמועדונים הגדולים כדוגמת מתן חוזז, מוחמד אבו פאני ואחמד עאבד, שמועמדים גם למספר קבוצות נוספות.

דייויד בויסן במדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)דייויד בויסן במדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

מ.ס אשדוד

פגרת הנבחרת אפשרה לחבורה של רוני אוואט לחבר ולקשר את מצטרפי הרגע האחרון לקבוצה, דוגמת דודי תירם שישב ביציע במחזור האחרון אך צפוי לערוך בכורה כבר ביום ראשון מול הפועל באר שבע וכמו כן, לאושש את הפצועים של פתיחת העונה כדוגמת סמואל אלאבי שנפצע באימון הראשון במחנה האימונים, נותח בברכו וייכלל גם הוא בסגל לראשונה. 

אשדוד צירפה לאימונים את החלוץ הגמבי, איסמעילה סיסה, לתקופת התרשמות, אך מהלך זה לא הבשיל לכדי חתימה כשסיסה שוחרר עוד בטרם משחק האימון שערכה מול מכבי יפו ביום שני האחרון בו ניצחה 4:3. הקבוצה מעיר הנמל תמשיך בשבוע הקרוב עד תום סיום חלון ההעברות בניסיונות אחרונים להבאת שחקן התקפה משלים לסגל הקיים. 

דודי תירם באימון מ.ס אשדוד (נעם מורנו)דודי תירם באימון מ.ס אשדוד (נעם מורנו)

הפועל כפר סבא

הפועל כפ"ס יכולה להיות מרוצה. בפגרת הנבחרת הקבוצה צירפה את אדריאן רוצ'ט מהפועל עפולה, ועוד קודם לכן הצטרפו אלירן סיימון והזר האחרון - גרשון קופי. כפ"ס מבחינתה השלימה את הסגל לעונה הקרובה, כאשר המאמן אופיר חיים שם לו למטרה להישאר בליגה בעונה הראשונה ועד כה הקבוצה שלו מציגה כדורגל חיובי. נכון להיום, אם ישוחררו שחקנים מהסגל הם יהיו שחקנים צעירים שעלו מקבוצת הנוער.

אדריאן רוצ'ט (חגי מיכאלי)אדריאן רוצ'ט (חגי מיכאלי)

עירוני קריית שמונה

הקבוצה שיצאה לפגרה לאחר הפסד ביתי 3:1 לכפר סבא וכשבמאזנה 0 נקודות התחזקה במהלכה בשני שחקני רכש: הקשר עדן קארצב שבמשך שבועות ארוכים הבעלים איזי שרצקי ניסה לצרפו הגיע בהשאלה עד תום העונה, והקשר הברזילאי סילאס אראוז'ו דה סילבה. במועדון היו שמחים לצרף גם מגן שמאלי, כשלפי שעה לא מצליחים להשלים את המהלך הזה אך מקווים לעשות זאת עד לסגירת חלון העברות.

איזי שרצקי (ניסן עייש)איזי שרצקי (ניסן עייש)

הפועל רעננה

אשר אלון בעלי הקבוצה הגיע לסיכום עם משה חוגג בעלי בית”ר ירושלים על מכירתו של המגן ירדן כהן לקבוצה מהבירה תמורת כמיליון וחצי ש”ח. אלון דרש מהמגן לוותר על 25% מסכום ההעברה, שמגיע לו לפי החוזה שלו עם רעננה. השחקן מתנגד לוותר על החלק שמגיע לו ובינו לבין אלון מתנהל מו”מ. נראה שבסופו של דבר כהן אכן יעבור לבית”ר ירושלים, לאחר שהוא ואלון יגיעו לפתרון המשבר שנוצר ביניהם. בעקבות כך ובעאמצעות הכסף שתקבל מהמכירה רעננה תתחזק בשחקן אחר.

ירדן כהן (שחר גרוס)ירדן כהן (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */