יום שבת, 18.05.2024 שעה 23:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

טיבי יחליף את ביטון בסגל, ביקורת על הרצוג

בלם מכבי ת"א זומן במקום המגן שמתח את שריר הירך האחורי. תסכול בנבחרת: "צריך להיות כנים - לא הגיע לנו יותר מתיקו". ביקורת בהתאחדות על המאמן

|
איתן טיבי ובן ביטון (עמרי שטיין)
איתן טיבי ובן ביטון (עמרי שטיין)

נבחרת ישראל פספסה אמש (חמישי) הזדמנות גדולה לבסס את מעמדה במאבק על סגנות בבית 7 של מוקדמות יורו 2020, אבל כעת ייתכן שהיא תאבד את המקום השני ועל הדרך גם הכניסה נבחרת נוספת למאבק, כשלא הצליחה לנצח באצטדיון טוטו טרנר את נבחרת צפון מקדוניה וסיימה מולה ב-1:1.

בנבחרת ישראל היו מאוכזבים מחוסר החדות של שחקני הקישור וההתקפה, שבהחלט היו יכולים לגמור את המשחק כמה וכמה פעמים במצב של 0:1 לאחר שערו של ערן זהבי. לגבי כך התבטאו אנדי הרצוג ו-וילי רוטנשטיינר, שדווקא לא ביקרו את הסגירה הרעה של בבעיטה החופשית של המקדונים, שהובילה לשער השוויון.

זהבי: "תוצאה מאכזבת"

זהבי, שביסס את מעמדו כמלך שערי הקמפיין עד כה עם השמיני שלו, וקיבל מחמאות על ההמשכיות והרעב הבלתי נגמר, כמו גם מנור סולומון, שהצטיין בפעם השנייה ברציפות והפגין ניצוצות בעמדות שכלל לא מוכרות לו, ואף בישל לזהבי את השער. בנוסף אליהם, מי שקיבל פרגונים מהצוות המקצועי היה חאתם עבד אלחמיד, שכמו זהבי, גם הוא היה בספק מסוים לפני הזימונים בשל פציעה, אבל התאושש רגע לפני ההתכנסות והראה כמה הוא התקדם מאז המעבר לסלטיק עם יכולת טובה מאוד.

לאחר שבנו על הניצחון הביתי בבאר שבע, ופחות על שלוש נקודות בלובליאנה, וכעת כדי לחזור לעמדה טובה בקרב על המקום השני בבית בנבחרת מודעים לכך שהם יהיו חייבים לנצח את סלובניה, בטח כאשר בחודש הבא היריבה תהיה אוסטריה החזקה במשחק הראשון מבין השניים (השני ייערך בישראל מול לטביה).

ערן זהבי מאוכזב (רדאד ג'בארה)ערן זהבי מאוכזב (רדאד ג'בארה)

התחושה בחדר ההלבשה הייתה של אכזבה ופספוס כי למרות העובדה שצפון מקדוניה אכן לא הייתה פחות טובה מאשר ישראל, הנבחרת של הרצוג הייתה חייבת לנצח בבית כדי להוציא את האורחת מהמרוץ וזה לא קרה. אבל יש לציין כי השחקנים והצוות לא לקחו קשה את המשחק ואולי כבר רואים בו יתרון ומנוף למשחק בסלובניה ולקראת המשך הקמפיין.

השחקנים יצאו רק לאחר כשעה לכיוון האוטובוס שלקח אותם לבית המלון לאונרדו בבאר שבע. אנשי הצוות ניסו לעודד אותם - בעוד ערן שדו ויאן בנג'מין קוגל דאגו לאושש את השחקנים לקראת המשחק הבא, לא לפני שתיית המרק המפורסם, עם פעילויות שחרור – אבל נדמה היה שמילות העידוד של המאמן המנטלי מרקוס רוגאן ושל השחקנים האחד לשני, עשו את העבודה ורובם כבר הישירו מבט למשחק בלובליאנה ונראה שלא מעט תלוי בו.

ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

"אנחנו מאוכזבים, אבל צריך להיות כנים ולא הגיע לנו יותר מתיקו אם לא הצלחנו לכבוש, הם אפילו הגיעו לכמה מצבים מאוד טובים בסוף ויכלו לנצח פתאום", אמרו שחקנים בנבחרת. "אם הסיכויים שלנו נפגעו להמשך המאבק? אי אפשר לדעת עכשיו ואין מה לשקוע בזה. את זה נדע רק אחרי יום שני. אין לנו ברירה, רק לנצח שם. חייבים".

"לא רצינו להגיע למצב כזה, אבל עכשיו יש לחץ עכשיו, אולי זה מה שאנחנו צריכים כדי לנצח בסלובניה", אמרו גורמים בנבחרת. "אנחנו כנראה צריכים להיות עם הגב אל הקיר כדי לספק תוצאה טובה, כמו שקרה אחרי המשחק ההוא עם סלובניה ואז הניצחון הגדול על אוסטריה. עדיף 1:1 בארץ וניצחון שם מאשר היינו מנצחים בטרנר ומגיעים בטוחים מדי בעצמנו לשם. אנחנו בחצי הדרך ושום דבר לא באמת קרה".

מונס דאבור וערן זהבי מוחים (רדאד ג'בארה)מונס דאבור וערן זהבי מוחים (רדאד ג'בארה)

בעוד כל שחקני הסגל של הרצוג כשירים, סגל מלא יעמוד לרשותו מול הסלובנים, כאשר ביברס נאתכו, דור פרץ וזהבי לא ספגו כרטיס צהוב ויוכלו לשחק, וכעת יצטרכו לשמור על עצמם לא פחות לקראת המשחק הגדול מול אוסטריה בחוץ בחודש הבא. לאחר ניתוח המשחק על ידי הצוות המקצועי, האוסטרים יקבלו החלטה האם לזמן שחקן נוסף לסגל, כשכזכור הם לא עשו זאת אחרי שניר ביטון נפצע בתחילת השבוע ונגרע מהסגל.

אגב, בן ביטון נפצע מול צפון מקדוניה ושוחרר מהסגל, בלם מכבי ת”א איתן טיבי יחליפו. יש לציין שבן ביטון כבר הגיע להתכנסות עם אותה רגישות בשריר הירך האחורי, ולמרות זאת ערך אימונים מלאים והיה בסגל למשחק מול צפון מקדוניה. כעת איתן טיבי שכפי שפורסם ב-ONE נכלל ברשימת ההמתנה של נבחרת ישראל ביום שבו פורסמו הזימונים בשבוע שעבר, הצטרף במקומו.

איתן טיבי (רדאד ג'בארה)איתן טיבי (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, גורמים בהתאחדות לכדורגל מתחו אמש ביקורת על החילופים שביצע המאמן אנדי הרצוג במהלך המשחק ועל דרך ניהול המשחק, וכמו כן הוסיפו גורמים בכירים בהתאחדות כי: “אם הנבחרת לא תתייצב במקומות הגבוהים בבית בסיום הקמפיין, לא יהיה מה להאריך את החוזה של הרצוג, כי אז זה ייחשב לכישלון גדול”. 

“בואו נחכה וניתן לנבחרת קודם לשחק את המשחקים הבאים ואז נשפוט את עבודתו. לא עושים סיכומים באמצע קמפיין, ניתן לו לעשות את העבודה כמו שנתנו עד עכשיו”, סיכמו אותם גורמים. כמו כן, הייתה ביקורת על הרצוג על כך שלא הכניס למשחק שחקן כמו דיא סבע שידוע שהוא בכושר טוב ויש לו שילוב מעולה עם ערן זהבי.

אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)אנדי הרצוג (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, אופיר מרציאנו ימשיך לקבל קרדיט בשער גם במשחק הקרוב. נראה שמרציאנו ידע הרבה לפני האימון המסכם שהוא פותח בשער על חשבונו של אריאל הרוש.

אופיר מרציאנו (חגי מיכאלי)אופיר מרציאנו (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */