יום שבת, 18.05.2024 שעה 11:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

רועי גורדנה סובל מתת פריקה של עצם הבריח

הקשר שנפצע ב-2:3 על הפועל ת"א ייעדר בין שבועיים לשלושה, צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה, אוואט: "הוא הלב של הקבוצה", אזולאי: "כל ניצחון חשוב"

|
רועי גורדנה יורד מהמגרש פצוע (דן יידוב)
רועי גורדנה יורד מהמגרש פצוע (דן יידוב)

קשר מ.ס אשדוד, רועי גורדנה סובל מתת פריקה בעצם הבריח לאחר שנפצע אמש (שלישי) בעת שקבוצתו הצליחה לחזור מפיגור לכדי ניצחון 3:2 על הפועל תל אביב במחזור השני של גביע הטוטו אך קשה היה למצוא יותר מידי פרצופים מחויכים על פניהם של אנשי המועדון שלא הסתירו את חוסר שביעות הרצון מהיכולת שהציגו שחקני הקבוצה.

גורדנה עבר צילום ראשוני שאמור היה לאמוד את חומרת הפציעה אך מתוכו נקבע כי הקשר סובל כאמור מתת פריקה ולאחר בדיקת MRI החשש של האשדודים אומת והשחקן ייעדר לתקופה של כ-2-3 שבועות. צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה של הליגה.

רועי גורדנה יורד פגוע (שחר גרוס)רועי גורדנה יורד פגוע (שחר גרוס)

בטרם הפציעה, הקשר המוערך פתח את המשחק עם סרט הקפטן על ידו לאחר שהוחלט כי הוא זה שישמש בתפקיד בעת היעדרותו של טום בן זקן הפצוע, אך ספג פגיעה לא פשוטה כבר בדקה ה-15, ניסה לחזור למשחק אך נאנק מכאבים ומיד עם ירידתו אל הספסל הוחלט לשלוח אותו לצילום בבית חולים.

במועדון הביעו חשש באשר לפציעה: "אני מרוצה מהניצחון ומהתוצאה אבל הדבר שהכי מטריד אותי כרגע זה מה קורה עם רועי גורדנה", אמר בסיום רוני אוואט והוסיף: "רועי הברומטר, הלב של הקבוצה ואני מקווה שהפציעה היא לא כזאת חמורה. אם הוא יחזור מהר, מבחינתי זה הניצחון הכי גדול".

רוני אוואט (שחר גרוס)רוני אוואט (שחר גרוס)

בתוך כך, במועדון נשמעה לא מעט ביקורת לצד הקיץ הפורה שכלל לא פחות משמונה שחקנים חדשים בעיר הנמל, בעיקר בשל המחצית הראשונה של הקבוצה שהזכירה בהרבה מובנים את אשדוד של העונה שעברה ועל כן גם ירדו חניכיהם של רוני אוואט ומשה אוחיון למחצית בפיגור 0:2. "אסור לנו להיראות ככה" אמר גורם במועדון, "עברו מחנה אימונים, נראו מגובשים חברתית אבל מקצועית קבוצה לא מאוזנת. זה נראה לא טוב בלשון המעטה".

אחד משחקני הרכש של המועדון שערך הופעת בכורה רשמית אמש, הוא הקשר שלומי אזולאי שגם הוסיף מבחינתו גול ראשון מכדור עונשין שהוביל לשיווין: "אחרי מחצית לא טובה שלנו וגם אחרי הפציעה של רועי שקצת פגענו בנו, הצלחנו לחזור ובאמת להוכיח את האופי שלנו שזה דבר מאוד חשוב עבורנו. לא נכנסנו טוב למשחק ואז עם הגול שספגנו, זה יצר כדור שלג שהביא את הגול לפני המחצית. בשביל מ.ס אשדוד כל תואר וכל ניצחון הוא חשוב, אנחנו לא מסתכלים על המפעל הזה כמשחקי ידידות, חשוב לנו לנצח כל משחק במיוחד כי יש פה קבוצה חדשה אז אנחנו רוצים ליצור מומנטום חיובי. באופן אישי אם לומר את האמת, התרגשתי קצת אבל אני שמח שזה עבר בשלום ואני כבר עם הפנים קדימה".

בשורות האדומים-צהובים ששיחקו אתמול בלבן, נבחן ג'רום גיהוטה הבלם הקמרוני שהשלים 90 דקות ולגביו טרם התקבלה החלטה חד משמעית. במועדון רוצים לבדוק אפשרות האם יוכל להישאר גם למשחק הבא ביום שבת נגד סקציה נס ציונה על מנת להמשיך ולקבל לגביו חוות דעת נוספת בעוד במקרה זה, הבלם הברזילאי, גואלברטו דה סילבה שעד כה לא מלהיב במיוחד, כלל לא יקבל הזדמנות להיבחן במשחק.

שחקני אשדוד חוגגים (שחר גרוס)שחקני אשדוד חוגגים (שחר גרוס)

נבחן נוסף מאמש הנו פיראס אבו עקל שהחליף את גורדנה בעת הפציעה והמשיך את הרושם החיובי שהותיר בקרב אנשי הצוות המקצועי עד כה. אבו עקל הגיע למבחנים בהמלצתו של רוני אוואט שאימן את השחקן במכבי יפו וכעת מסתמן כי השניים ימשיכו לשתף פעולה גם באשדוד.

לצד הביקורת על תפקוד הקבוצה, התלהבו מתפקודו של המגן הצעיר מגאנה, קמאהני מונטרי שהגיע ביחד עם סמואל אלאבי וסיפק אמש משחק מצוין מבחינתו ואף רשם את מספר הקילומטראז'ים הגבוה ביותר מבין כלל שחקני הקבוצה. כבר במחנה החמיאו בקבוצה למונטרי בן ה-19 וטענו כי מדובר בשחקן איכותי שעתיד להיות ה"אקזיט" הבא של אשדוד בעתיד.

שחקני אשדוד חוגגים (שחר גרוס)שחקני אשדוד חוגגים (שחר גרוס)

בנושא אחר, קשה להגיד שנושא אצטדיון הי״א מטריד את אנשי הקבוצה שבטוחים במאת האחוזים כי יארחו בסופו של דבר את המשחק מול נס ציונה במסגרת גביע הטוטו באצטדיון הביתי כמתוכנן ולא כפי שפרסמה המנהלת אמש באצטדיון סלה שבאשקלון. זאת בשל הביקורת המתוכננת הבוקר ממשרד הכלכלה, בה יבחנו את תיקוני הליקויים שביצעה עיריית אשדוד ובהתאם לכך יינתן או לא רישיון העבודה של האצטדיון.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */