יום שישי, 17.05.2024 שעה 11:55

בפעם הרביעית: ויסמן שברה את השיא ב-100 מ'

שמונה ימים אחרי ששברה את שיאה הלאומי, האצנית שיפרה שתי מאיות נוספות וקבעה 11.27 שניות באליפות ישראל. אדווה כהן השיגה קריטריון לאליפות העולם

|
דיאנה ויסמן חוגגת (רדאד ג'בארה)
דיאנה ויסמן חוגגת (רדאד ג'בארה)

היא עשתה את זה שוב. דיאנה ויסמן ניפצה הערב (רביעי) פעם נוספת את שיא ישראל בריצה ל-100 מטר, והפעם במסגרת אליפות ישראל באתלטיקה באצטדיון הדר יוסף בתל אביב. האצנית המוכשרת, שרק לפני כשבוע ניפצה את השיא בפעם השלישית, שיפרה את התוצאה שלה בשתי מאיות נוספות בתום ריצה אדירה, שהעניקה לה כמובן גם את תואר אלופת ישראל.

השיא הלאומי הקודם עמד על 11.29 שניות ו-ויסמן עלתה לריצה בידיעה כי הקריטריון לאליפות העולם בדוחא עומד על 11.24 שניות. למרות שלא השיגה את הקריטריון לדוחא, היא עצרה את השעון על 11.27 וקבעה שיא ישראלי חדש.

דיאנה ויסמן חוגגת (רדאד ג'בארה)דיאנה ויסמן חוגגת (רדאד ג'בארה)

במקביל לתחרות בארץ, בפינלנד קבעה אדווה כהן את הקריטריון לאליפות העולם בריצת 3,000 מטר מכשולים. כהן, שנעדרה מאליפות ישראל השתתפה בתחרות בינלאומית, הופיעה בחו”ל ועמדה במטרה שלה. בעוד שהקריטריון עמד על 9:40 דקות, היא קבעה תוצאה של 9:38.01 דקות והעפילה לתחרות היוקרתית שתהיה בדוחא. 

הקופצת לגובה, חנין נאסר, שמרה שוב על התואר אלופת ישראל ושיפרה את שיאה האישי. כעת, במקום 1.82 מטר היא קפצה ל-1.83 מטר, תוצאה שמשתחלת למקום החמישי בכל הזמנים לקופצת ישראלית. 

חנין נאסר חוגגת (רדאד ג'בארה)חנין נאסר חוגגת (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו, שאומנם הצליחה לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם, עדיין מחפשת את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו שדורש ממנה להגיע לתוצאה של 14.32 מטר לכל הפחות. באליפות ישראל היא פסלה את שתי הקפיצות הראשונות ובשלישית הצליחה לקבוע מרחק של 13.75 מטר. בסופו של דבר, התוצאה שלה הייתה 13.95 מטר והיא כמובן זכתה באליפות ישראל בקלות.

בגמר הריצה ל-110 מטר משוכות הייתה דרמה אדירה, כאשר שני רצים חצו את קו הסיום ביחד וקבעו תוצאה של 14.53 שניות. מדובר במאור סגד ודור חיון, שסיפקו שואו נהדר ונדיר. ב-100 מטר משוכות לנשים, אלינה דרוזדוב סיימה את הריצה ראשונה עם זמן של 14.15 שניות, נועה לוי הגיעה אחריה ב-14.25 שניות ושלישית חצתה את קו הסיום מאיה להיס, שנפלה במשוכה האחרונה על המסלול ונעדרה מהפודיום.

חנה קנייזבה מיננקו על ראש הפודיום (רדאד ג'בארה)חנה קנייזבה מיננקו על ראש הפודיום (רדאד ג'בארה)

בדומה לריצה זו, גם בריצת ה-400 מטר לנשים אחת מהרצות קרסה ממש על קו הסיום, רק שהיא הצליחה לחצות אותו. ג’ומאן ג’ובראן ניצחה בריצה עם זמן של 57.49 שניות, אחרי מאבק מול דריה לוקשין שסיימה אחריה עם 58.16 שניות ונפלה. ג’ובראן. ב-400 מטר לגברים, דונלד סנפורד שמר על תוארו כאלוף ישראל לאחר שסיים עם זמן של 47.22 שניות, זאת לאחר ששב מפציעה.

בתחרות הקפיצה במוט לנשים, נעמה ברנשטיין גברה על מיכל טוקר, אך לא הצליחה לשבור את שיאה הלאומי שעומד על 4.10 מטר. ברנשטיין קפצה לגובה של 4.05 מטר ולא עברה את ה-4.15 מטר, אבל זכתה בתואר אלופת ישראל משום שטוקר עברה הפעם רק גובה של 3.95 מטר וסיימה במקום השני.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */