יום שישי, 17.05.2024 שעה 12:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

גולובארט: יש פייק ניוז על ישראל, זה מקום טוב

הבלם הספרדי החדש של מכבי נתניה דיבר באירוע ההשקה של חברת 'ניקולטי', נותנת החסות של הקבוצה. דראפיץ': "השנה רצינו להביאו יותר מנהיגים"

|
רומן גולובארט (שחר גרוס)
רומן גולובארט (שחר גרוס)

מכבי נתניה, בהשתתפות כל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות, כולל המנכ"ל ניב גולדשטיין והבעלים אייל סגל, הגיעה הערב (רביעי), להשקת אולם התצוגה החדש של חברת הרהיטים "ניקולטי", נותנת החסות של הקבוצה זו העונה השלישית.

לפני ההשקה, רומן גולובארט, הבלם הספרדי החדש של מכבי נתניה, התראיין לראשונה במדים הצהובים-שחורים: "כמו בכל קיץ, דוחפים חזק ועובדים קשה כדי להתכונן לעונה. אנחנו עובדים על הרוח הקבוצתית, מרגישים שאפשר לסמוך אחד על השני. בישראל אני נהנה בינתיים מהחום ומעוד דברים. שמעתי הרבה על המדינה, גם דברים רעים, אבל צריך להיות כאן כדי להבין שיש הרבה פייק ניוז על ישראל. זה ככה כבר הרבה שנים. זה אחד המקומות הכי טובים לבקר בהם מבחינת אווירה, אוכל ומזג אוויר. אני רוצה ליהנות מכל זה כמה שיותר וגם מכדורגל כמובן".

אירוע השקת אולם התצוגה של מכבי נתניה

הרצון לשוב לליגות הבכירות באירופה, בפרט לספרד: "זה מה שאמא שלי שואלת אותי כל הזמן כי אני לא גר בבית מגיל 17 ואני בן 27. אני רוצה ליהנות מהעונה הזאת ולחשוב על כל עונה בנפרד, בסיומה נעשה סיכומים. נראה עוד לגבי זה בעתיד".

בורחה הררה רומן גולובארט (שחר גרוס)בורחה הררה רומן גולובארט (שחר גרוס)

היכרותו עם אלמוג כהן וטים הויבך מגרמניה,  ושיתוף הפעולה עם בורחה הררה: "כן אני מכיר אותם משם, שיחקנו אחד נגד השני. אני מכיר גם את אנריק סבוריט ועוד שחקנים ששיחקו כאן. כולם אמרו דברים טובים על ישראל ולכן החלטתי להגיע כי זאת ליגה טובה ומדינה טובה. הבנתי שאני מגיע למועדון גדול וקבוצה גדולה. ספרדי איתי בקבוצה? בורחה שאל אותי שאלות לפני שחתם ואני שמח שהוא פה. אבל אחרי כל כך הרבה שנים בחו"ל זה לא משנה מאיפה השחקנים. הוא שחקן מצוין שיעזור לנו מאוד".

מטרות לעונה הבאה, אולי התמודדות על האליפות: "אמרו לי לא לדבר על זה (צוחק). כשחקנים תמיד יש לנו את זה בתוך הראש. ככל שאתה מכוון גבוה יותר, תגיע גבוה יותר. אבל זה ממש מוקדם לדבר על זה".

רועי קהת (שחר גרוס)רועי קהת (שחר גרוס)

הבעיטה החופשית האדירה שלו מול א.א.ק אתונה במחנה האימונים בפולין: "הבנתי שהשתגעו ממנה ברשת. תכננו משהו אחר, שאלתי את יחמיר היקה אם הוא רוצה לבעוט, הוא אמר שרחוק לו מדי, אז בעטתי.  זאת הייתה בעיטה טובה. כשאני מגיע למקום חדש אני מכבד את כולם ולא בועט ישר, אבל אני יכול לקחת כל הזדמנות לבעוט. המחליף של ערן לוי בבעיטות חופשיות? שמעתי עליו. לא, לא נראה לי. הוא ממש טוב בבעיטות חופשיות אז לא אשווה את עצמי אליו".

קיבלתי מוצרים ועכשיו נראה מה אבשל איתם

"קודם כל התגעגעתי", פתח סלובודאן דראפיץ' את דבריו. "אני מרגיש שחזרנו לעניינים ושהתחזקנו איפה שהיינו צריכים להתחזק, עלי מוחמד ומוטי ברשצקי עזבו, אבל הבאנו במקומם שני שחקנים בכירים - אלמוג כהן ורועי קהת. הבאנו צעירים מהליגה הלאומית ושחקני נוער שעלו לסגל. קיבלתי מוצרים ונראה מה אני אבשל איתם. יש לנו קבוצה אטרקטיבית".

המנהיגים החדשים של הקבוצה: "אני מרגיש שינוי במנהיגות וזה מה שהיה חסר לנו. בשנה שעברה היו לנו הרבה שחקנים אילמים שלא דיברו במגרש אבל שיחקו טוב. רצינו יותר מנהיגות אז הבאנו את אלמוג כהן, שחקן עם ניסיון שמדבר”.

“זה מה שחיפשנו ועל הנייר זה מה שרצינו לעשות. יש הרבה קבוצות שלקחו כל מיני שחקנים מכל מיני קבוצות והתרסקו. זאת לא חוכמה להביא שחקנים, זאת חוכמה לקבל אותם ובעל הבית שלנו, שאני מוריד בפניו את הכובע, הוא עשה הכל כדי שהקבוצה תהיה אטרקטיבית ועשה הכל כדי שבשנה הזאת נקפוץ עוד מדרגה. אני מאמין שאנחנו כן יכולים לגרום לקהל שלנו לשמוח ולהגיע יותר למגרשים". 

סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)סלובודאן דראפיץ' (שחר גרוס)

מטרות לקראת העונה הבאה: "אחד הדברים שביקשתי מאייל סגל, זה שבסוף העונה אני לא אסתכל על הספסל ויהיו לי שחקנים חסרים. למשחק האחרון נגד מכבי חיפה לא היו לנו קשרים אחוריים וכבר היינו צריכים לאלתר. לא היה לנו סגל עמוק ובשנה הזאת אני מאמין שהסגל שלנו הרבה יותר חזק מבעונה שעברה. אנחנו מרגישים שאנחנו מקבלים פירגונים ורוצים להמשיך בדרך הזאת".

הקהל שנלהב לקראת תחילת העונה: "בעל הבית שלנו השקיע הרבה כסף העונה הזאת, אף אחד לא האמין שהוא יביא סגל כזה. אבל הוא אוהד כמו שהוא בעל הבית ואנחנו רוצים לשמח אותו בחזרה".

עזיבתו האפשרית של ניקו אולסק: "הוא מבולבל בעצמו. הוא רצה ללכת ל-MLS והייתה בעיה ביורוקרטית. בעוד 11 מחזורים תיגמר הליגה ועדיין יכולה להגיע הצעה. בינתיים יש לו חוזה לעוד שנתיים ואנחנו נמשיך להתייחס אליו ככל שחקן. אם תגיע פנייה לא נעמוד בדרכו. אני אשמח אם הוא ישאר איתנו".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */