יום שבת, 04.05.2024 שעה 15:33
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

בלבול: ברור לכולם שאנחנו רוצים להתחזק

מאמן מכבי חיפה על הרכש בסיום ה-0:2 מול מורה: "מחפשים 2-3 שחקנים". שחר למנויי היהלום: "לא נאבד את השפיות". אוהד נעצר, הקבוצה עלולה להיקנס

|
מרקו בלבול (עמרי שטיין)
מרקו בלבול (עמרי שטיין)

מכבי חיפה הצליחה לעשות את העבודה הערב (חמישי) בסופו של דבר והשיגה ניצחון ביתי יקר מול מורה הסלובנית בדמותו של 0:2 חשוב. יובל אשכנזי ומוחמד עוואד מצאו את הרשת עבור הירוקים במחצית השנייה והרגיעו את מרקו בלבול.

מאמן החיפאים סיפר עם סיום ההתמודדות: “מבחינה טקטית הם עמדו יפה בהגנה היה קשה להפתיע במעברים. לא היינו חדים עם הכדור, צריך לזכור שזה משחק ראשון לעונה. שמח מהדברים הטובים בחצי השני. עוואד נתן דחיפה והקבוצה הייתה יותר חדה. לוקח את התוצאה שהיא בסדר, עשינו חצי עבודה”.

בלבול:עוואד שינה את המשחק,לא יהיה קל

“התוצאה טובה, אבל אני פחות מרוצה מהיכולת במחצית הראשונה. עוואד שינה את המשחק. זה המשחק הראשון שלנו ולרוב השחקנים זה היה משחק ראשון באירופה, כי יש לנו שלד של שחקנים צעירים. היה לחץ. לא היינו חדים אופרטיביים בהתקפה, אבל זה לא קרה ובגלל זה עשיתי את השינוי”.

“התפקיד של השחקנים זה לקום מהספסל ולעשות שינוי, תמיד יש לי התלבטויות יש לי סגל של 24 שחקנים. שמח שהוא הבקיע והיה מעורב בעוד מצבים”, הוסיף המאמן המנצח על היכולת של החלוץ מוחמד עוואד.

יובל אשכנזי ומוחמד עוואד (רדאד ג'בארה)יובל אשכנזי ומוחמד עוואד (רדאד ג'בארה)

הגומלין שמחכה להם בחוץ: “אני יכול להגיד שאם פה התקשנו אצלהם בבית יהיה קשה. יש שמזלזלים בסלובניה, שחקנים יוצאים משם לליגות בכירות באירופה, אני לא מזלזל, יש לנו המון כבוד אליהם. יש לנו הרבה מה לשפר, גם מבחינה פיזית ומנטלית התקשנו”.

היכולת של מכבי חיפה: “לא בונים קבוצה ביום אחד, בטח לא בשלב הזה של הקיץ. יש לנו עוד את משחק הגומלין לעבור וזה לא יהיה משחק קל. נעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא. אסור לזלזל בכדורגל הסלובני, כי מהליגה הזו יוצאים הרבה שחקנים לקבוצות החזקות באירופה. 2:0 זו עדיין תוצאה נזילה, יש דברים שצריך עוד לשפר”.

מוחמד עוואד חוגג (עמרי שטיין)מוחמד עוואד חוגג (עמרי שטיין)

ההחלטה להשאיר את רז מאיר בעמדת המגן השמאלי: “כשהגעתי למכבי חיפה זה היה השינוי הראשון שעשיתי בהגנה. אני תמיד אני הולך עם השחקנים שאני מאמין בהם בכל משחק, ואני הולך לפי שיקולים מקצועיים. יש דברים שאני רואה באימונים ולכן אני מחליט את מה שאני מחליט, ויש לא מעט שחקנים שמשחקים עם רגל הפוכה. אז הוא שחקן אגף ולא מגן טבעי. מי שמשחק צריך להוכיח שהוא טוב וראוי למכבי חיפה, גם אם הוא עולה מהספסל וגם אם הוא בהרכב”.

הופעת הבכורה של יובל אשכנזי: “זה המשחק הראשון ואני אף פעם לא שופט או מחלק מחמאות לפי משחק אחד, אלא לאורך זמן. אני מאמין שצריך לעבוד קשה ופחות לצאת בהצהרות”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג'בארה)

היכולת של רמי גרשון: “הוא שחקן שאני סומך עליו ויש לנו סגל של 24 שחקנים וכולם צריכים להוכיח שהמקום שלהם בהרכב”.

החיזוק להמשך: “אנחנו יודעים שהקבוצה צריכה להתחזק בשחקנים איכותיים שיתנו לה איזון וידחפו אותה קדימה. יש לנו קושי, הרבה שחקנים לא ממהרים לחתום והמחירים נמצאים בשמיים. לא קל להביא שחקנים לישראל, יש את הודו, סין וארצות הברית ששם נפתחו שווקים חדשים עם כסף. אנחנו עובדים קשה כדי להביא שחקנים טובים ולא לטעות, ויש לי את הסבלנות כדי שלא נטעה בזרים”.

אשכנזי, שועה ועוואד חוגגים (עמרי שטיין)אשכנזי, שועה ועוואד חוגגים (עמרי שטיין)

“זה ברור לכולם שאנחנו רוצים להתחזק בשניים שלושה שחקנים. אני והמועדון עובדים קשה. אם צריך עוד התאמה בהמשך נעשה אותה, יש פה תלכיד טוב. רוצים להתחזק, אם יהיו שינויים אתם תדעו”.

יובל אשכנזי שכבש בבכורה סיפר בסיום: “כתבתי הרבה דברים ביומן, הכי חשוב שהקבוצה עשתה את זה וניצחנו. הכי חשוב זה לעלות לשלב הבא. התפקיד זה לעמוד בלחץ ולעשות אותו כמיטבו, השחקנים עומדים ביחד, זה ניצחון של כל הקבוצה. לא מתעסק ברכש, זה לא התפקיד שלי, אני צריך לעבוד קשה על המגרש”.

יובל אשכנזי חוגג (עמרי שטיין)יובל אשכנזי חוגג (עמרי שטיין)

משחקו הראשון במדים של מכבי חיפה: “אין ספק שזה רגע מאוד מרגש עבורי. זה קהל ענק, אנחנו רוצים לשמח אותו ולהגיע להישגים הכי טובים שיש”

למרות האווירה החגיגית בזכות הניצחון, אוהד מכבי חיפה נעצר בעקבות הדלקת זיקוק ביציע אשר פצע אוהד אחר. החשוד יובא לחקירה בתחנת המשטרה וככל שיידרש יובא לדיון בבית המשפט בחיפה בבקשה להאריך במעצרו.

הזיקוק שנתפס בסמי עופר (דוברות המשטרה) הזיקוק שנתפס בסמי עופר (דוברות המשטרה)

כמיטב המסורת, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר דיבר היום (חמישי) עם מנויי יציע היהלום לפני המשחק מול מורה הסלובנית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ושוחח איתם על סוגיית הרכש של הקבוצה ועל תפיסתו את שוק השחקנים בחלון ההעברות. 

יעקב שחר פתח את דבריו ואמר למנויים: "קשה מאוד להחתים זרים, שניים כאלה כבר סיכמו ועשו סיבוב פרסה. מכבי חיפה לא תיכנס לסחרור ולמחירים לא שפויים לכדורגל שלנו. אני מצטער שאנחנו לא מוכנים אופטימלית מבחינת הסגל, שאינו מושלם למשחק הנוכחי, אבל אנחנו עושים מאמצים להחתים עוד שחקנים”.

ג'ורג' מנדז'ק (רדאד ג'בארה)ג'ורג' מנדז'ק (רדאד ג'בארה)

סוגיית קרים פריי וג’ורג’ מנדז’ק: “אני לא נכנס לסחרור על שחקנים יקרים. קרים פריי לא שוחרר מקבוצתו ואנחנו עושים מאמץ גדול להשאיר את ג’ורג' מנדז'ק. אם הוא לא יוחתם, נחתים קשר אחר. עשינו שינוי במחלקת הנוער וישנם כבר דפוסים אחרים”.

בנושא אחר, חזיז הודלק ביציע הצפוני לשם הגיעו מיידית אנשי האבטחה של האצטדיון. שופט המשחק צפוי לציין את האירוע בדוח שלו ובשל כך הירוקים עלולים להיקנס על ידי אופ"א. 

אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי חיפה (רדאד ג'בארה)

מאמן מורה: “הבעיה הייתה הלחות במגרש”

אנטה סימונדז’ה סיפר בסיום ההפסד 2:0 מול מכבי חיפה: “היו חסרים לנו שני שחקנים אבל הבעיה הגדולה הייתה הלחות במגרש. זה עבד לטובת היריבה. הגענו למצבים, אבל אחרי כמה ניסיונות אתה חייב לכבוש. עם כמה מסירות טובות יכולנו לכבוש מהמצבים שלנו”.

אנטה סימונדז'ה (רדאד ג'בארה)אנטה סימונדז'ה (רדאד ג'בארה)

היריבה בהתמודדות ולקראת הגומלין בסלובניה: “למכבי חיפה הייתה סיומת טובה יותר משלנו מול השער. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. לחזור מפיגור של 2:0 זה יהיה קשה, אנחנו יודעים זאת, אבל יחד עם זאת ננסה לעשות הכל כדי לנצח בבית שלנו”. 

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */