יום שבת, 04.05.2024 שעה 22:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

הרכש בהפועל ת"א מוקפא עד ששחקנים ישוחררו

עקב המושאלים שיחזרו והמצב הכלכלי, במועדון החליטו שלא להחתים כרגע רכש נוסף ומתכננים למכור מספר שחקנים. מו"מ מתנהל עם לקס, בואנו זומן לשימוע

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א (שחר גרוס)

הפועל תל אביב ביצעה כבר שבע החתמות לקראת העונה הבאה ובהתחשב בעובדה ששחקנים מושאלים חוזרים לסגל לקראת פתיחת האימונים, ובעיקר למצב הכלכלי הלא פשוט שבו המועדון מצוי, במתחם חודורוב התקבלה לאחרונה החלטה לפיה לא יתבצעו החתמות עד אשר השחקנים שמועמדים לעזוב את הקבוצה, ישוחררו.

שחקנים כמו אדי גוטליב, אוראל דגני ורמזי ספורי, שחלקם דרשו העלאה או פוזלים למעבר לקבוצה ישראלית אחרת או לאירופה, יכולים להכניס כסף לקופת המועדון, שזקוק לו מאוד בימים אלו. כמובן ששחקנים כמו אריק ינקו ואחמד עאבד, שהתבקשו לחפש לעצמם קבוצות, גם הם מכבידים על התקציב ולאחרונה נוצר מצב לפיו בהפועל ת"א חתומים למעלה מ-30 שחקנים.

דודי גיל: הצטערתי על עזיבתו של שינו

כמוהם, הפועל ת"א מנסה לשחרר או להשאיל גם את פייסל מוליץ', רז כהן, רז נחמיאס, עמית מלכה, עבאדי פרחאת, אולריש מלקה, אופיר טקיאר ויהונתן לוי. יש לציין כי החתמה בסגנון של אושר דוידה, חלוצה הצעיר של קבוצת הנוער ושל נבחרת הנוער של ישראל בן ה-18, שונה מאחר שמדובר בהוצאה כלכלית לא משמעותית ובשחקן צעיר ומבטיח עליו בונים לשנים הבאות.

הפקק הזה בוולפסון גורם לכך שאפילו תומר לוי, מגנה הימני של הפועל אשקלון שכבר סיכם במועדון כפי שפורסם ב-ONE, ולא בעלות גבוהה מדי, לא מוחתם עד אשר הדברים יתבהרו בשבועיים-שלושה הקרובים או לפחות בימים הקרובים. כפי שפורסם כבר, אוראל דגני נמצא על הכוונת של הפועל באר שבע, שרוצה לבצע טרייד עם האדומים מת"א והציעה כבר כמה שחקנים, וגם בית"ר ירושלים בעקבותיו, כשהוא דורש העלאה ודרישה זו לא התקבלה בעין יפה אצל האדומים. הוא יכול להשתחרר לקבוצה ישראלית תמורת 400 אלף דולר ולקבוצה בחו"ל תמורת 200 אלף דולר.

אוראל דגני עם הכדור (חגי מיכאלי)אוראל דגני עם הכדור (חגי מיכאלי)

גוטליב ממשיך לפנטז על רוסיה, כאשר כמה קבוצות הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו ואף הגיעו לישראל כדי לעקוב אחריו, אבל לפי שעה אף קבוצה לא התקדמה לכדי הצעה שמספקת את הפועל. ספורי מחוזר על ידי הפועל באר שבע וגם לו יש תג מחיר של כחצי מיליון יורו. לגבי הקשר ולגבי דגני, בהפועל ת"א הבהירו לא פעם כי לא יהיו מוכנים לבצע עסקאות חליפין והם מעוניינים אך ורק בסכום הנקוב בחוזיהם.

בתוך כך, ל-ONE כי הפועל תל אביב מנהלת מו"מ עם קשר הקבוצה ניר לקס על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, כאשר חוזהו הנוכחי מסתיים בתום העונה הבאה וכבר בינואר הוא יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות ולחתום על חוזה מקדמי לקראת הקיץ הבא. בהפועל תל אביב רוצים למנוע מצב שכזה ולהבטיח את עתיד הקשר במועדון, בעודו שחקן בית, חשוב לרוטציה וכזה שכבר ענד את סרט הקפטן.

ניר לקס חוגג (אחמד מוררה)ניר לקס חוגג (אחמד מוררה)

בנושא אחר, בהפועל ת"א נערכים לקראת העונה הבאה בכל הנוגע לאירוח משחקי הבית, כאשר נמכרו כ-6,000 מנויים והתקווה הגדולה היא להגיע לכמות של 10,000 וזה יוכל לקרות רק בבלומפילד. לגבי תאריך הכניסה לאצטדיון הביתי, במועדון סגרו עם אצטדיון המושבה על אירוח המשחקים עד הכניסה הרשמית לאצטדיון ביפו, בעלות גבוהה יותר מאשר בעונות האחרונות, בשל המעבר לבלומפילד באמצע העונה, כאשר המועדון ישלם להנהלת האצטדיון בפתח תקווה תשלומים בעבור כמה משחקים עד סוף החודש הבא.

אלי בואנו זומן לשימוע על הפסקת עבודתו

הפועל תל אביב עסוקה בימים אלו בחיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, אולם גם בשינויים בצוות המועדון. ל-ONE נודע כי ראשי הפועל ת"א זימנו את אפסנאי הקבוצה, אלי בואנו, לשימוע ביום ראשון הקרוב לאחר ששלחו לו מכתב על הפסקת עבודתו על סיום תפקידו, בעוד נמצא בגיל גמלאות, כך שהמועדון יכול לעשות זאת מבחינת החוק. כמו כן, אם יבחר להישאר במסגרת הפנסיה, הוא יוכל להמשיך להגיע למתחם חודורוב בתפקיד של כארבע שעות ביום שצפוי להיות בעיקר - כביסה.

אלי בואנו (נעם מורנו)אלי בואנו (נעם מורנו)

כזכור, לפני כשנתיים, לאחר הירידה לליגה הלאומית, בואנו עמד פחות או יותר בפני אותה סיטואציה, כאשר לאחר שסרב פעמיים לקיצוץ (ב-30 וב-15 אחוזים משכרו), האדומים הודיעו לבואנו כי יקבל מכתב פיטורים, אבל לבסוף סוכם על קיצוץ מינימלי בשכרו של האפסנאי שיישאר בהפועל ת"א. לאחר מכן, בעקבות לחץ האוהדים, שרואים בבואנו כסמל במערכת, סוכם כי בואנו ימשיך לעבוד במועדון עד גיל הפנסיה ולא יפוטר.

כעת, הנושא עולה שוב כאשר האפסנאי קיבל הודעת שימוע על הפסקת עבודתו ובעל פה הוצע לו לצמצם את תפקידו עד כדי כך שלא יהיה מחויב להגיע לאימונים ולמשחקים, אלא אך ורק יגיע לכמה שעות ביום כדי לכבס. זאת, לאחר שנקבע לו כבר שימוע אחד לפני כשבועיים, אליו הוא התייצב אך הבעלים לא הגיעו. בואנו, עובד בהפועל ת"א מאז שנת 1995, כאשר הוא למעשה ירש את התפקיד מאחיו אברהם ז"ל שהיה מכונה 'יאשין'.

 

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */