יום ראשון, 19.05.2024 שעה 08:12
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • 87 - 77
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • 70 - 85
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • 65 - 68
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ירושלים
  • רביעי, 22/05, 18:45
  • הפועל חולון
  • עירוני רמת גן
  • שישי, 24/05, 14:00
  • מכבי ת"א

ספרופולוס: הגנה טובה מנצחת משחקים גדולים

מאמן מכבי ת"א לאחר שקבוצתו השלימה 0:3 בסדרה על הפועל ועלתה לפיינל פור: "יש זמן לנוח, אבל נתאמן ונגיע מוכנים", דני פרנקו: "זה היה גדול עלינו"

|
יאניס ספרופולוס (חגי מיכאלי)
יאניס ספרופולוס (חגי מיכאלי)

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) את היריבה העירונית הפועל תל אביב 63:87, והשלימה סוויפ קליל על האדומים ברבע גמר הפלייאוף, והשלימה כמובן עליה לפיינל פור שם תרצה כמובן לשמור על תואר האליפות.

יאניס ספרופלוס: “ידענו שהם ינסו לתקוף אותנו, אבל היינו מרוכזים ושיחקנו הגנה חזקה, הצגנו יכולת טובה בהתקפה והפכנו את המשחק לקל עבורנו. אנחנו צריכים להמשיך לשחק בצורה כזאת בהגנה כי זה מה שמנצח משחקים גדולים. יש לנו זמן לנוח אבל אנחנו נתאמן כדי להגיע מוכנים לפיינל פור. אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון וגם על איך שהופענו בכל הסדרה. שיחקנו שלושה דרבים והראינו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, לא נתנו שום צ'אנס ליריבה להגיע לשום סיכוי. אני רוצה להקדיש את העלייה לשמעון מזרחי ורגב פנאן”.

ספרופולוס: "ניצחנו בשביל שמעון ורגב"

המאמן הוסיף: “היה לנו משחק מצוין הגנתי, חוץ מהרבע השלישי. במחצית הראשונה שיחקנו עם אנרגיה גבוהה וזו הייתה אחת המחציות הטובות שלנו העונה. קשה לשמור על יתרון 26 הפרש, ידענו שהם יגיבו. הם הגיבו, צמצמו את ההפרש, אבל ידענו לסיים את העבודה. באנו מאוד מרוכזים לעקוב אחרי תוכנית המשחק והיה לנו מוטיבציה לסיים את הסדרה. הקובמינציה הזאת גרמה לנו להגיע למשחק הנהדר הזה. לוח המשחקים הזה קבוע, יש לנו 12 ימים עכשיו? מי שצריך מנוחה יקבל אותה, ומי שצריך לעבוד איתו ולהכניס לעניינים, נכניס אותו”.

יובל זוסמן: “מהתחלה הקהל המדהים הזה עזר לנו ופתחנו מצוין. היו קצת עליות וירידות במהלך המשחק אבל אני שמח שניצחנו והראנו הרבה אופי. היו לנו דאגות בדקות הפחות טובות, בעיקר ברבע השלישי ותחילת הרביעי, אבל יש לנו שחקנים מוכשרים וידענו לחזור מזה. חשוב לי להגיע לפיינל פור עם ביטחון ולעזור לקבוצה”.

לאחר המשחק, מכבי המשיכה להשפיל את יריבתה גם ברשתות החברתיות, כאשר פרסמה וידאו ובו מטאטא את הפרקט, ובסיום ‘0:3’.

מנגד, דני פרנקו, אמר: “במחצית הראשונה איבדנו את המבנה שלנו, במחצית השנייה יצאנו לשחק על הגאווה שלנו בתור ספורטאים, אבל עלינו לשחק נגד הקבוצה הכי טובה וניסינו לגייס כוחות כדי לסיים את זה כמו שצריך. זה לא נחמה, אבל הגישה בסוף נתנה לנו קצת הרגשה יותר טובה. זה היה גדול עלינו. רעים או טובים זה עניין של ציפיות ומי שמנהל אותם. היה לחבר'ה שלי הרבה מאוד לחץ לפני הסדרה הזאת, כי בסוף יש פה שני מועדונים גדולים, אבל בסופו של דבר זה לא באמת כוחות”.

סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן חוגגים (איציק בלניצקי)סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן חוגגים (איציק בלניצקי)

“מכבי של היום היא קבוצה שהייתה קרובה להיכנס לשמינייה ביורוליג, לא עשתה שינויים בסגל, התקדמה ככל שהעונה התקדמה, זה לא אומר שהם ינצחו את הפיינל פור, אבל זה אומר שהמקום שלהם והמקום שלנו זה לא אותו מקום. מצד שני זה מכבי תל אביב והפועל תל אביב, המשחקים על הבמה המרכזית, ציפיות גם של השחקנים מעצמם לנסות להביא לפחות מקום אחד. מישהו בונה להם את הבילדאפ הזה ומנסים לעמוד בו. באנו לפה עם הרבה לחץ ב-2:0, כי אף אחד לא רצה לגמור את הסיפור היום וזה היה מאוד בעוכרינו, לא שיחקנו כדורסל כקבוצה. שיחקתי הרבה משחקים באולם הזה, ניצחתי והפסדתי בו, יש דרך לבוא לשחק פה, והייתי צריך להרגיע את האנשים. היה פניקה כאילו אנחנו בגמר גביע אירופה, יש קהילה גדולה מאחורי הקבוצה. זה יכל להיות היום הרבה יותר גרוע. היו פה דקות שהמשחק הזה יכל להגיע ל-40 ו-50 הפרש”.

עוד הוסיף: “שמח שבמחצית השנייה שיחקנו עם גאווה. אף אחד לא מרוצה מהתוצאה אבל שיחקנו עם גאווה. בסופו של יום צריך לחזור לפרופוציות. זה לא שלב שאני יכול לסכם מה טוב ומה לא טוב. קיוויתי שנמשיך את הקו של העונה שעברה לעונה הזאת וזה לא קרה. כולם רוצים להצליח מסביבי, כל מי ששייך למועדון הזה. בסופו של יום, אני לא באתי לפה רק בשביל להיכנס לפלייאוף, המקום הזה צריך להיות במקום אחר, יש דרך לעשות את זה. אני אותו מאמן שהפועל רצתה לפני שנה או שנתיים, עונה טובה או פחות טובה יש אלף ואחד גורמים. יש לי ביקורת עצמית, עשיתי גם טעויות, להפועל ת”א היה מאמן טוב בשנתיים האלה, אני מאחל להם להביא מאמן יותר טוב, חשוב לי שהמועדון הזה יצליח”.

דני פרנקו ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)דני פרנקו ויאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי)

“יש לי חלק לאן שהקבוצה הזאת הגיעה, שני פיינל פורים בשנתיים האלה. לכל אחד יש את החלק שלו, ובסוף כשאתה בונה מועדון, אתה צריך להתעלות מעל אמוציות, זה לא התפקיד שלי לעשות את זה. אני מאוד אוהב את המקום הזה, נהניתי בו, גם בעונה המאתגרת הזאת. אני מאוד רוצה שהקבוצה הזאת תצליח. לי עבודה תהיה, הפועל תל אביב מבחינתי היה מעבר לעוד מקום עבודה. אם הייתי אמוציונאלי זה כי היה חשוב לי שהקבוצה הזאת תגיע למקום מסוים. את הכי טוב שאני יכול לעשות, עשיתי”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */