יום ראשון, 05.05.2024 שעה 13:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

פאן: לא מכבדים את גיא, זוכרים לו רק את הרע

מנהל מכבי פ"ת על חותנו לאחר ירידת הליגה: "לא עמד בלחץ של משפחת לוזון, כולם עמדו מולו. כואב לו", "הוא לא בנה את הקבוצה, למדנו לקח על זרים"

|
גיא לוזון (עמית מצפה)
גיא לוזון (עמית מצפה)

כמו רבים אחרים באם המושבות, ירידת הליגה של מכבי פתח תקווה תפסה את עמי פאן, מנהל הקבוצה, לא מוכן. פאן, חותנו של גיא לוזון, לקח קשה את הירידה לליגה הלאומית בעצמו, כשבמקביל בתו, דנה פאן לוזון, שהתה עמו ועם בעלה גיא במנהרת חדרי ההלבשה, שם האכזבה הייתה קשה. לאחר ההלם אמש (ראשון) בתום ה-2:0 להפועל תל אביב, פאן הסביר ל-ONE את התחושות בקרב המשפחה, ניסה להסביר מה קרה בדרך ודיבר על חתנו, שטרם הגיב על הירידה הכואבת.

"דיברתי עם גיא, הוא בחור מקצוען ואני יודע שהוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי להחזיר את הקבוצה לליגת העל", אמר פאן. "הוא לא אחד שמארגן את האימון שעה לפני כן או אחד שלא מגיע מוכן, הוא מכיר את כל קבוצה וכל שחקן, מגיע לאימונים מוכן מראש ויודע בדיוק מה הוא הולך לעשות. אני לא אומר את זה כי הוא החתן שלי, הייתי עם הרבה מאמנים כמנהל קבוצה. אין הרבה כאלה, היו כאלה, אבל לא ברמה כזאת.

צפו באבי לוזון יוצא מהאצטדיון

"הוא לא בנה את הקבוצה. הוא הגיע בלחץ של המשפחה שרצתה שהוא יבוא כשהמצב היה גרוע. הוא לא עמד בלחץ של המשפחה והמשפחה אצלו מעל הכל. כשכולם עמדו מולו ואמרו לו להגיע אז הוא הגיע. גם אם זו הייתה מכבי ת"א במצב הזה, הוא לא היה נכנס לזה. הוא בא רק כי מולו עמדה משפחת לוזון. הוא נולד ושיחק במכבי פ"ת. בטח שכואב לו, הוא יעשה את המקסימום להחזיר את הקבוצה למקום שאליו היא ראויה".

עוד אמר פאן על לוזון: "כשאתה נמצא בסערת רגשות, הכתבים שואלים אותך שאלות ולפעמים אתה עונה בצורה אגרסיבית. ראינו מאמנים ומנהלים שמדברים ככה בכל הענפים, אף אחד מהכתבים לא עמד במצב שדחפו לו מכשיר הקלטה חצי שעה אחרי שהוא ירד ליגה, אחד מכם לא מכיר את זה. גיא ידע שיש שאלות שהתשובה עליהן לא תישמע טוב, יש דברים שהשתיקה יפה להם. אני תומך בזה שהוא לא התראיין. במשך הזמן הוא ידבר ויענה. הוא תמיד כיבד את התקשורת, אבל התקשורת לא כיבדה אותו. אף אחד לא זוכר את התקופות הטובות שלו בבני יהודה, בסטנדרד ליאז', כשהוא העלה את מכבי פ"ת לאירופה. זוכרים לו רק את הרע. להצלחה אבות רבים, הכישלון יתום. אבל זה יהודים, אין מה לעשות". 

עמי פאן (שחר גרוס)עמי פאן (שחר גרוס)

"אתמול היה קשה, היום פחות מחרתיים פחות ופחות", אמר המנהל על המשחק אמש. "נעבוד קשה ונחזור לליגת העל. לפני שבע שנים הורידו אותנו על השולחן הירוק, אבי אמר שיחזיר את הקבוצה תוך עונה והוא עמד במילה שלו, גם הפעם זה יהיה. צריך להתעשת מהר ולהבין שהליגה השנייה היא מאוד קשה. אם רוצים, כמו שאמר אבי, תוך 10 חודשים לחזור לליגת העל צריך להתכונן כבר מאתמול בלילה. זה לא נעים, זה קשה, זה כואב, ממש מוציא ממך את הכל, אבל גם במוות של בן אדם קרוב אליך אתה צריך להמשיך לחיות, החיים חזקים מהכל.

"השחקנים הגיעו לחדר ההלבשה כולם בהלם, אף אחד לא הבין שזה נגמר איך שזה נגמר. בייחוד כשבחצי השני הגענו לכל כך הרבה מצבים, אולי זה למעלה, שום דבר לא נכנס. קלאודמיר פריירה בגובה מטר ובלטה מרחיק עם הראש, ארמנדו קופר בועט על תאי בריבו. אין מה לחפש אשמים כי כולם אשמים. השחקנים, המנהל, ההנהלה, כולם. כולנו ביחד בסיפור הזה, לא מפילים על אף אחד את הכישלון הזה. 

שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (איתי כהן)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (איתי כהן)

מחאת האוהדים כלפי משפחת לוזון: "יש אנשים שמאוכזבים, אבל לא לוקחים הכל בפרופורציות. בשבת בבוקר הכל היה טוב, יש אליפות בנוער, הקהל הגיע ועודד והרים את כולם על הכתפיים, שמעתי רק דברים טובים על אבי. לא עוברות 24 שעות ופתאום שום דבר לא בסדר. לא יכול להיות שתוך יום הכל משתנה. זה כואב וזאת זכותם לכעוס, זה לא שהשחקנים לא רצו לנצח, יכול להיות שהסגל שבנינו העונה לא מספיק איכותי".

הטענות נגד השחקנים הזרים: "נאור פסר טוען שהזרים לא היו מספיק מחויבים, יש בזה משהו, אבל לא כל הזרים. היו כאלה שחשבו שבאו לכאן לחוף. כולנו יודעים למי היה אכפת וחיכו כל חודש ל-10 כדי לקבל את הצ'ק. כל השחקנים יודעים מי אלו ואני בטוח שמכבי פ"ת למדה לקח בקשר להבאה של זרים. לקח זמן, אבל הבנו שיש כאלה שבאים הנה כדי להעביר את הזמן הפנוי שלהם".

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */