יום שלישי, 07.05.2024 שעה 21:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

פסר: התעוררנו רק כשהחבל היה על הצוואר

קפטן פ"ת בראיון ל-ONE: "הרבה טעויות נעשו, לא היה משחק אחד טוב", "הפרידה מאלישע הייתה מאוחרת", "גיא אכל כאפה", "החלטתי לעזוב, אולי זה ישתנה"

|
פסר מתלונן לקוון.
פסר מתלונן לקוון. "נעשו טעויות" (איתי כהן)

שחקני מכבי פתח תקווה לקחו קשה מאוד את ההפסד אמש (ראשון) 2:0 להפועל תל אביב ואת ירידת הליגה ללאומית, וביניהם בעיקר נאור פסר. הקפטן של מכבי פ"ת, מי שגדל במועדון מגיל 6 ומשחק בקבוצה הבוגרת מאז 2003 (למעט שנתיים בהפועל רמת השרון), פתח בהרכב בשני המחזורים האחרונים והצטיין בהגנה.

כעת, לאחר הירידה הכואבת במיוחד עבורו באופן אישי, כשחקן בית וכקפטן, בייחוד כאשר לא יכול היה להשפיע ברוב שלבי העונה כשלא קיבל את הקרדיט מאלישע לוי וגיא לוזון, בראיון גלוי לב ל-ONE הוא מספר על התחושות, רגעי האכזבה, הטעויות שנעשו העונה, חשבון הנפש, השאננות של השחקנים, עתידו האישי וההצתה המאוחרת של האוהדים.

צפו באבי לוזון יוצא מהאצטדיון

"לא ישנתי הרבה בלילה, זה לא קל בכלל", אמר הבוקר פסר ל-ONE. "נראה לי שאנחנו צריכים לעכל את מה שקרה עוד, ייקח לנו כמה ימים. אף אחד לא הכין את עצמו למצב הזה, פחדנו שזה יקרה, אבל לא האמנו באמת. ידענו שהכול תלוי בנו, לא חשבנו בכלל שנפסיד את המשחק הזה, אבל לא פתחנו טוב, קיבלנו גול בדקות לא טובות שלנו ושילמנו על זה. זה שהכדור התגלגל על קו השער ולא נכנס זה כבר כתוב למעלה”.

 "בפעם הקודמת שמכבי פ"ת ירדה ליגה הייתי מושאל לרמת השרון ושיחקנו מול מכבי פ"ת במחזור האחרון, זאת פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה. כולנו לא עיכלנו בסוף המשחק, לא היו יותר מדי דיבורים. אנשים עם הראש למטה, אווירה רעה בוא נגיד. זה לא שיש לא עוד משחק לתקן ולהרים את הראש. זה בא לנו בבום. כל העונה לא היינו קרובים לקו האדום וזאת הפעם הראשונה שאנחנו מתחתיו. דיברנו על צמרת בתחילת העונה ופתאום זה השתנה וזה מה שקרה", הוסיף הקפטן שעדיין נשמע בהלם מההתרחשויות במחזור הסיום.

נאור פסר נושא תפילה (איתי כהן)נאור פסר נושא תפילה (איתי כהן)

מה הוביל באמת לעונה הקשה הזאת?
"יש הרבה טעויות שנעשו בקבוצה הזאת העונה, מתחילת העונה, אני לא אתחיל לפרט. הצוות המקצועי והניהולי יודע את זה טוב מאוד. לא אעביר ביקורת, חבל שהתעוררו רק כמה מחזורים לסיום רק כשהחבל היה על הצוואר".

איזה טעויות למשל?
"לא היה לי דבר כזה בקריירה ששחקנים משוחררים שבועיים לסיום העונה כשהקבוצה במצב גבולי, לא אגיד יותר מדי אבל בוא נאמר שהיו שם דברים שלא מריחים הכי טוב, הם הגיעו בלי חשק. שמנו לב להכול, ניסינו להשפיע, אבל זה בסופו של דבר היה בעוכרינו ופגע בו".

מה לגבי חילופי המאמנים?
"הפרידה מאלישע הייתה בלתי נמנעת ואפילו קצת באיחור. אני לא יודע מה לומר על חילופי המאמנים עוד יותר מזה. גם גיא רצה רק לסיים את העונה, להישאר בליגה ולבנות בעונה הבאה קבוצה חדשה. הזרים לא התאימו והם ידעו את זה, אבל נזכרו מאוחר מדי. לא סתם שוחררו השחקנים שבועיים לסיום העונה".

נאור פסר ואופיר מזרחי מתוסכלים (איתי כהן)נאור פסר ואופיר מזרחי מתוסכלים (איתי כהן)

 איך היית מגדיר את העונה מבחינה מקצועית?
"כל העונה הזאת הייתה שקרית. התחלנו את העונה במקום הראשון אחרי 1:4 על בית"ר ירושלים ונתנו הצגה, לא נפרוט את כל המשחקים, אבל לא היינו טובים כל העונה. אתה מסקר אותנו ויודע, תזכיר לי משחק אחד טוב העונה. גם עם מנור סולומון וגם עם יוסי בניון". 

זה הרגיש שאף פעם לא באמת הבנתם את המצב שלכם.
"היינו שאננים, אבל אשדוד עשתה רצף מטורף לקראת הסוף ואף אחד לא חשב שהיא יכולה להינצל. אחרי ההפסד להם הבנו שאנחנו חזק בקלחת. אנשים לא הבינו מה קורה. כל הכבוד להם על הפיניש של העונה. הבנו את המצב רק שני מחזורים לסיום, לפני זה אמרנו 'בסדר, בסדר, ננצח ונסיים את הסיפור'. לא חשבנו שנגיע למצב כזה, ברגע שזה הגיע וירדנו מתחת לקו האדום, זה נגמר. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה בכלל ובטח לא למחזור האחרון בסכנה. היינו צריכים רק תיקו, אבל הפועל ת"א קבוצה טובה שבאה ושיחקה, ובכל זאת הגענו למצבים שלנו ולא כבשנו".

איך הרגשת עם הקללות ללוזונים אחרי המשחק?
"אני יכול להבין את האוהדים, את הכעס שלהם ואת התסכול. גם אנחנו השחקנים ככה. היה כואב לראות את כולם. היה דיכאון, גם מצד שחקנים שאמורים לעזוב. לא נעים לאף אחד במצב כזה. איפה הם היו כל העונה האוהדים? נזכרו לבוא במחזור האחרון שכבר אין מה לעשות. אני לא מאשים את האוהדים, אבל מה חיכיתם שיהיה זעזוע כדי להתעורר ולקלל את אבי וגיא".

אוהדי פ"ת דופקים על הרכב של אבי לוזון

איך גיא מתמודד לדעתך עם המצב? הוא לא התראיין והסתגר.
"אני לא בא לסנגר עליו, אז הוא היה יוצא ומתנצל, מה זה היה עוזר? גם ככה האוהדים היו משתוללים. הוא היה צריך להיות ג'נטלמן ולצאת לדבר, אבל הוא אכל כאפה. לא הבין מאיפה זה בא לו. אני מאמין שבימים הקרובים הוא ידבר, צריך להבין אותו, לא קל".

התאכזבת מכך שלא קיבלת קרדיט העונה.
"יכולתי לתת יותר העונה ולא קיבלתי קרדיט, זו גם אחת הסיבות שהחלטתי שאני צריך משהו חדש בחיים. לא האמנתי שאנחנו נרד ליגה, רציתי להשאיר את הקבוצה בליגה, זה מועדון שיקר ללבי ורציתי לסיים כמו שצריך. אף אחד לא תיאר בחלומות שלו שאנחנו אלו שנרד ליגה. מרגיש שיכולתי לתרום, במיוחד ברגעים הקשים והמכריעים וגם במשך כל העונה, אבל אלו ההחלטות שהתקבלו. לא אגיד שבגלל שלא שיחקתי ירדנו ליגה, אני לא מסי או משהו, כאב לי, אבל השארתי הכל בצד ובשני המשחקים האחרונים נתתי הכל, הייתי סחוט, שיחקתי משחק אחד בשלושה חודשים והיה משחק של לרדוף ולהשתולל אבל עדיין נתתי את הכל. זה לא הספיק".

שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (איתי כהן)שחקני מכבי פ"ת מאוכזבים (איתי כהן)

תישאר במכבי פ"ת בליגה הלאומית?
"לא האמנתי שזה יקרה ולא ככה רציתי לסיים את הפרק שלי במכבי פ"ת. זה קצת שינה לי את התוכניות אולי, החלטתי כבר לפני חודשיים שאני רוצה לעזוב, אבל אקח לעצמי עוד כמה ימים לחשוב על זה. השהיתי את זה בשבועות האחרונים".

מכבי פ"ת תסתדר בלאומית?
"אני מאמין שתוך עונה היא תחזור לליגת העל. זה מועדון מסודר עם מחלקת נוער בין הטובות בארץ וניהול מצוין לאורך השנים".

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */