יום רביעי, 08.05.2024 שעה 04:57
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

דראפיץ': הקהל שלנו צמא, אבוקסיס: יש טירוף

נתניה ובני יהודה מתכוננות לגמר הגביע ברביעי. דראפיץ': "אפשר להרגיש שלא זכינו בגביע 40 שנה", אבוקסיס: "מהגמרים הכי שוויוניים שיכולים להיות"

|
דודי תירם, סלובודאן דראפיץ', יוסי אבוקסיס, איציק עזוז (איציק בלניצקי)
דודי תירם, סלובודאן דראפיץ', יוסי אבוקסיס, איציק עזוז (איציק בלניצקי)

מכבי נתניה ובני יהודה ייפגשו ביום רביעי באצטדיון סמי עופר לגמר גביע המדינה, בסיומו רק אחת תניף את התואר הנחשק. היום (שני) המאמנים, סלובודאן דראפיץ’ ויוסי אבוקסיס, והקפטנים, דודי תירם ואיציק עזוז, השתתפו במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.

דראפיץ’ פתח בדבריו והתייחס לתכונה בעיר היהלומים לקראת המשחק: “40 שנה מכבי נתניה לא זכתה בגביע ואפשר להרגיש את הטירוף בעיר. האוהדים צמאים לזה וזו הרגשה כיפית. אני חי בנתניה וזה לא כמו שהייתי בבית”ר ירושלים וחוזר לנתניה ולא מרגיש את האווירה. אין ספק שאחרי שהגמר הזה יכול להשפיע על העתיד שלי בעיר לעוד הרבה שנים קדימה. שאלו אותי אם אני מתרגש? אני לא מתרגש בשבילי, אלא בשביל כל האנשים בעיר שמחכים לתואר הזה הרבה שנים”.

אבוקסיס: "זה אחד מהגמרים הכי שוויוניים"

ההשפעה של התבוסה 3:0 למכבי ת”א: “לא כיף להפסיד אבל זה לא קשור לגביע. כשאתה מפסיד 3:0 למכבי ת”א זה לא נעים ואנחנו לא מסתדרים עם מכבי ת”א העונה. אני זוכר שמכבי חיפה הפסידו 6:0 שבוע לפני הגמר וזכו בגביע. זה לא אמור להשפיע ורק אחרי הגמר נדע אם ההפסד הזה היה טוב לנו או לא”.

שחקני בני יהודה ונתניה מתכסחים לפני הגמר

המאצ’ אפ עם יוסי אבוקסיס: “אני ויוסי מכירים הרבה זמן ואנחנו בעסק הזה כבר הרבה שנים. אין ספק שבשנים האחרונות אנחנו עושים עבודה לא רעה. אנחנו מכירים אחד את השני אבל עדיין יש הרבה הפתעות בכיס. אנחנו בקבוצות שלנו הרבה זמן יחסית וכיף לנו. אנחנו חברים, הוא עושה עבודה נפלאה וכיף להיפגש. אנחנו לא נדבר לפני ואחרי המשחק,  אבל יומיים אחרי כבר נשב ונשתה בירה. אנחנו ווינרים וזה האופי שלנו”.

עתידו במועדון: “אני מאוד נהנה בנתניה, יש פה פוטנציאל אוהדים בלתי נגמר, מחלקת נוער טובה ואנחנו רוצים למכור יותר מנויים ולמלא את האצטדיון. יש לי עוד מה לעשות פה ואין לי שום סיבה לעזוב. כל עוד רוצים אותי בנתניה, אשאר פה”.

המסורת: “גם בבני יהודה וגם נתניה אלו מועדונים שחוו רגעים מאוד גדולים. אני זוכר שבני יהודה לקחה אליפות עם חיים רביבו ומשה סיני כששיחקתי נגדם. אני חושב שלשתי המועדונים יש היסטוריה טובה”, סיכם מאמן היהלומים”. 

סלובודאן דראפיץ', יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ', יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)

“הגמר לפני שנתיים היה נגד מכבי ת”א ובני יהודה הייתה בעונה רעה ולא קיבלה הרבה סיכוי אז לא הגיע קהל כמו עכשיו, למרות שבאו 10 אלף אוהדים. הפעם זה אחד הגמרים הכי שוויוניים וזה גמר של שתי קבוצות שמגיע להן לזכות בגביע”, סביר מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס. “אם תסתכלו בשנתיים האחרונות אפשר לראות את ההתקדמות של המועדונים האלה ואני מקווה שנאנחנו נזכה בסוף”.

העובדה שטרם זכה בתואר כמאמן: “אני חושב שתואר זה משהו שכל מאמן שואף אליו. נכון שאם אתה מאמן קבוצות לא גדולות אז הגביע זו דרך להשיג את זה. כמו בנתניה, גם בשכונת התקווה יש תכונה מאוד גדולה וטירוף שאני לא זוכר כמותו ותואר יהיה מושלם עבורנו”.

יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

האם יישאר בקבוצה בעונה הבאה? השם שלי עלה אצל מועדונים גדולים וזה מחמיא אבל אני נהנה בבני יהודה וגם השנה עשינו עוד קפיצת מדרגה. כל עוד ברק אברמוב, שאני נהנה לעבוד תחתיו והא בעלים כיפי, ירצה אותי, אני רוצה להמשיך. ברור שבכדורגל הכל נזיל והכל יכול לקרות אבל אני מאוד נהנה בבני יהודה”.

עוד הוסיף אבוקסיס: “זה מסוג המשחקים שאין מה לדבר על מוטיבציה. צריך להיות מרוכז ושקט ולהרגיע את השחקנים. צריך לדעת להביא את היכולת של רוב העונה גם הפעם וזה יהיה המאני טיים שלנו. יש מולנו קבוצה מאוד חזקה ומי שתהיה יותר רגועה ושקטה היא זו שתזכה בגביע.

האופוריה אחרי חצי הגמר: “ההרגשה והסיפוק אחרי חצי הגמר הייתה כמו של גמר. אני כעסתי על החגיגות של השחקנים ואמרתי להם שיש עוד גמר. אבל מאז נרגענו מהר מאוד ויש לנו משחק מול קבוצה קשה. אני וסלובו נפגשנו כבר 7 פעמים בשנתיים אז כולם מכירים אחד את השני”. 

תירם: “רוצים להיות חלק מההיסטוריה של המועדון”, עזוז: “הסוד שלנו – האחדות”

הקפטנים של שתי הקבוצות ישבו לצד מאמנם ונראו דרוכים לקראת הרגע הגדול שלהם. קפטן הצהובים, דודי תירם, סיפר: “מי שלא חושב על זכייה זה לא יקרה לו. חשבנו ודמיינו את הסיטואציה הזו. זה מעמד מאוד מיוחד ואנחנו צריכים להתכונן הכי טוב לרגע הזה. זה רגע שיכול לשנות את הקריירה להרבה מאוד שחקנים פה. ברגעים כאלה הכל מתגמד, זה רגע מיוחד מאוד וזה יום מיוחד לעיר שלמה ולכל האוהדים שמחכים 36 שנה לתואר. אנחנו עושים הכל כדי להביא את השמחה והאושר לעיר. אנחנו מדברים על עודד מכנס ודדוד לביא שהביאו רגעים היסטוריים למועדון וכולנו מאוד נשמח להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה".

דודי תירם, איציק עזוז (איציק בלניצקי)דודי תירם, איציק עזוז (איציק בלניצקי)

“אני חושב ששתי הקבוצות הכי קבוצתיות הגיעו לפה וזה מסמל הכל. אפשר לראות את המגמה הזאת גם בעולם העונה. אפשר לראות בכל העולם העונה שקבוצות מנצחות כוכבים. “אייאקס הדהימה את ריאל מדריד ויובנטוס וטוטנהאם הדהימה את כולם. ליברפול בלי מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו הדיחה את ליאו מסי וברצלונה”, הוסיף תירם.

בצד השני, איציק עזוז שיוכל להניף גביע שני בשלוש שנים אמר: “הכי חשוב לבוא מרוכזים ומפוקסים. יש לנו אפשרות לגביע שני בשלוש שנים וזה לא משהו שקורה הרבה. האמנו בעצמנו בתחילת העונה. נכון שיש פה הרבה צעירים אבל כולם עובדים קשה ואנחנו מאוד מאוחדים ומגובשים וזה תמיד מתכון להצלחה”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */