יום ראשון, 19.05.2024 שעה 10:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

תקרית חמורה: מאמן הילדים של רעננה הותקף

אורי חסיד טען שהותקף באגרוף לפניו ע"י החובש מול כפר קאסם: "הייתי בהלם, זו פשוט בושה. הילדים בכו". תגובת כפר קאסם: "היה בסה"כ ויכוח ודחיפות"

|
רגע התקיפה (מערכת ONE)
רגע התקיפה (מערכת ONE)

תקרית אלימה וחמורה נרשמה הבוקר (שבת) בליגת ילדים טרום א׳ של מחוז השרון, כאשר מאמן הפועל רעננה אורי חסיד טען שהותקף לכאורה באגרופים במשחקה של הקבוצה מול הפועל כפר קאסם על ידי אדם ששימש כחובש במשחק.

האירוע המדובר התרחש לכאורה בדקות הסיום של המשחק וכאשר רעננה הובילה במשחק והייתה בדרך הבטוחה לניצחון, לטענת אנשי רעננה, אותו אדם ששימש לטענת אנשי רעננה כחובש חבט לכאורה במאמן הקבוצה בפניו, פתח את שפתו וגרם לו לדימום כבד, כאשר לאחר מכן, אותו איש נמלט מהאזור ואנשי כפר קאסם לא הסכימו לשתף פעולה.

מנהלת קבוצת הילדים של הפועל רעננה, רוית גיא דרור, סיפרה ל-ONE על האירוע: ״כמה דקות לפני הסוף המאמן שלנו אורי חסיד ניגש לאדם ששימש בתור חובש וביקש ממנו אם הוא יכול בבקשה שלא להיכנס לתוך המגרש, אז הוא דחף אותו, נתן לו אגרוף לפנים ופתח לו את השפה. מיד לאחר מכן הבחור הזה נעלם, לא מצאנו אותו. הילדים נבהלו מאוד״.

״ביקשנו מאנשי כפר קאסם לדעת מי זה, אבל הוא נעלם ועכשיו אנחנו מגישים תלונה במשטרה. הילדים שיחקו כדורגל רגיל, פשוט הובלנו 2:7 ואז זה פשוט קרה. זה מזעזע, יש פה ילדים קטנים בני 9 והם מבוהלים מאוד כרגע. אני הולכת איתם כל שבת למשחק, אבל לא ראיתי דבר כזה בחיים. זה היה דקה לפני הסוף, הוא נתן לו את האגרוף והכנסתי את המאמן ישר לחדר כי ירד לו המון דם. פשוט לא אמיתי״.

״האנשים של כפר קאסם לא הסכימו לתת את השם שלו, הוא הזדהה בהתחלה בתור חובש. איזה ילד שלנו נפל באמצע המשחק ורצתי אליו כי חשבתי שהוא שבר את היד ואז הוא הגיע ושם לו ספריי, שאלתי מה תפקידו כדי לדעת אם הוא מספיק מוסמך והוא אמר לי שהוא חובש. אחר כך, כששאלתי מי זה החובש אמרו לי שהוא לא חובש ולא הסכימו לתת לי את השם שלו. עכשיו איזה שוטר פה שהראנו לו את התמונה אמר לי שאם נגיש תלונה יעצרו אותו״.

מכפר קאסם הגיבו לאירוע: “אם מנתחים את העניין, היה ויכוח בין שני המאמנים וההורים התערבו. אנחנו הוצאנו את ההורים. הם טוענים שהרביצו ועוד הרבה דברים, כל זה לא נכון. היו דחיפות בין כמה אנשים ונגמר הסיפור. המשחק היה דקה לפני הסוף, רעננה הובילה 2:8, הובקע שער לזכות כפר קאסם והיה חור ברשת. שני המאמנים החלו להתווכח בגלל זה. הקהל שלהם נכנס, השופט שרק לסיום והיו דחיפות וקללות. בסוף זה נגמר וכל אחד הלך לכיוון שלו. זה לא נכון שזה היה החובש. נכנסו אנשים למגרש, אתה לא יכול לשלוט על הדברים במגרש ללא גדרות. נכנסו אנשים וזה נגמר כשכל אחד לקח את הבן שלו”.

מאמן קבוצת הילדים של הפועל רעננה, אורי חסיד, התייחס לתקרית ואמר ל-ONE: ״המשחק התנהל קצת בברבריות, בעיקר במחצית השנייה מצד הילדים של כפר קאסם, בכל זאת הייתי שקט ונתתי לשופט לעשות את עבודתו כי ראיתי שהוא מרגיע אותם ואפילו הרחיק כמה שחקנים שפצעו לי ילדים. הובלנו 2:7 והמשחק עמד להיגמר ואז ראיתי שהמאמן שלהם השתולל ונכנס למגרש וביקשתי ממנו לא להיכנס למגרש, ויכוח מילולי בין שני אנשים, אבל אז מישהו מהצוות שלהם הגיח מאחורה והתחיל לדחוף אותי בחוזקה, בעוינות אכולת שנאה, אמרתי לו ׳מה אתה דוחף?׳ בניסיון להרגיע, אבל אז הוא הגיב באגרוף חזק לפנים משום מקום״. 

״לא הייתי מוכן לזה, הייתי בהלם”, הוסיף חסיד. “המשחק נגמר והייתה התקהלות ואחרי זה באו להביא לי מים, קרח ונייר בניסיון לעזור לי. הוא פשוט תקף אותי בלי שום סיבה ואחרי זה הבנתי שהוא נעלם שם כי המשטרה רצתה לקחת עדות ופשוט הבריחו אותו מאחורי האצטדיון. לא קרה לי אף פעם דבר כזה, עצוב לי שבמקום ליהנות מהכדורגל במשחק של ילדים אנחנו נאלצים להתעסק בזה. אני לא יודע מה עבר לו בראש. ברבע שעה האחרונה הייתי בשקט כי ראיתי שהילדים של כפר קאסם כיסחו את הילדים שלי, רק רציתי שהמשחק ייגמר וללכת הביתה לרעננה בשלום״.

״הוא הפתיע אותי עם האגרוף לפנים, עד עכשיו יורד לי דם. אחרי זה הוא עוד המשיך להתנפל ורצה להרביץ עוד, אבל הצלחתי להזיז אותו איך שהוא ממני. לקח לי כמה שניות להבין מה קרה שם גם אחרי האגרוף, לא האמנתי שזה קורה. זה פשוט בושה, אני בא למשחק כדורגל וזה מה שקורה. זה פשוט הגיע משום מקום, הילדים יצאו בוכים מהמשחק הזה. המשטרה באה לקחת עדות ושאלה מי זה הבן אדם והוא אפילו לא הזדהה בשם האמיתי שלו ופשוט הבריחו אותו מהיציע״.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */