יום שני, 06.05.2024 שעה 01:43
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

בן זקן: אוראל גרינפלד לא ראוי לשפוט בליגת העל

בעלי הדרומיים תקף בחריפות את השופט אחרי ה-2:1 לסכנין: "אם נרד - יהיה רשום על שמו". תירוש הגיבה: "זה להתיר את דמו של גרינפלד בידי האוהדים"

|
אוראל גרינפלד שולף את הכרטיס האדום (חגי מיכאלי)
אוראל גרינפלד שולף את הכרטיס האדום (חגי מיכאלי)

אכזבה ענקית נרשמה הערב (שבת) באצטדיון הי”א באשדוד, כשמ.ס העירונית פגשה את בני סכנין לקרב תחתית קריטי בפלייאוף העליון והפסידה 2:1 ליריבתה למאבק, במסגרת המחזור ה-30 בליגת ג’פניקה.

הבעלים של האשדודים, ג’קי בן זקן, תקף את השופט אוראל גרינפלד בסיום: “זה ממש קשה. השחקנים והצוות משקיעים המון ואני שם הרבה כסף בשביל לעשות עוד עונה בליגת העל. הגענו למשחק במטרה להישאר. תמיד אמרתי שאם צריך לרדת לפחות נעשה את זה בצורה ספורטיבית. לצערי, אם נרד אתה יודע שזה לא יקרה בגלל יכולת. לא יכול להיות ששופט ובמקרה הזה רק הוא יכריע גורלות. אם אשדוד תרד ליגה זה יהיה רשום על שמו של גרינפלד. עיקר המניות יהיו עליו”.

בוחבוט: אם היה VAR היינו עם עוד 4 נקודות

הבעלים הנסער המשיך: “זה התחיל נגד מכבי פ”ת, שם הוא גמר אותנו. אחרי המשחק הלכתי ושוחחתי אתו, ניסיתי לקבל את ההסברים שלו. היה שם גם אותו קוון, אותו צוות שרץ קבוע. היום? מיותר אפילו לדבר על מה שקרה. זה הזוי וכואב”.

שחקני בני סכנין חוגגים על רקע אוראל גרינפלד (חגי מיכאלי)שחקני בני סכנין חוגגים על רקע אוראל גרינפלד (חגי מיכאלי)

מי עוד אשם לדעתו: “אני מאשים גם את מנכ”ל מנהלת הליגה. מגיעים למשחק סופר חשוב, סכנין מול אשדוד. אין כל כך הרבה משחקים חשובים במחזור הבא, מה הבעיה הייתה לשלוח לפה מערכת VAR בשביל שהמשחק הזה יעבור בשלום? זה אגו של אדם אחד במערכת שהחליט שהמערכת תהיה רק בפלייאוף העליון. האגו לא נתן לו לשלוח VAR לפלייאוף התחתון וחבל, משקיעים כל כך הרבה כסף. בסוף זה רק ספורט, אם נרד אנחנו רוצים לרדת בגלל מחדלים שלנו ולא של אחרים. בכל מקרה אני אמשיך לתמוך בקבוצה”.

האם היכולת של קבוצתו לא השפיעה על ההפסד: “לא רוצה לדבר על כלום, רק על הטעויות של השופט. אם הוא עומד מטר מאירוע ושורק לטובתנו, הופך את השריקה ושולף אדום אולי לכם זה טעות, לי זה לא. אם זה פעם שלישית באותו חודש זה אומר משהו. אם זה טעות ולא מכוון מי יישלם את המחיר? הוא ימשיך לייצג אותנו בחו”ל כי מישהו חושב שהוא שופט טוב”.

גיל כהן, עמנואל אמבולה, אוראל גרינפלד וצוות השיפוט (חגי מיכאלי)גיל כהן, עמנואל אמבולה, אוראל גרינפלד וצוות השיפוט (חגי מיכאלי)

מה לדעתו צריך להיות העונש של גרינפלד: “תתכנס הוועדה המכובדת של איגוד השופטים ויגידו שהיה כשל כזה או אחר, ירחיקו אותו ממשחק אחד וזהו. אם היו מעיפים שופט כזה, אני בטוח ש-80% מהטעויות לא היו קורות יותר. זה לא עניין של כאב, שחקנים פה בשביל לעשות טעויות ואנחנו מצפים מהשופטים שלא יעשו טעויות. מדובר בשופט שלא ראוי לשפוט בליגת העל”.

בן רייכרט מאוכזב (חגי מיכאלי)בן רייכרט מאוכזב (חגי מיכאלי)

לאחר מכן, יו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש, אמרה בתגובה לדבריו של בן זקן על גרינפלד: "קוראת את דבריו של בן זקן ומזדעזעת. מה שאמר זה להתיר את דמו של גרינפלד בידי האוהדים. לגבי גרינפלד, תפקודו ייבדק כפי שנהוג עלל ידי הוועדה המקצועית".

אבי בוחבוט אמר: ״הקשבתי לראיון של ג׳קי, אני חושב שאין מה להוסיף אבל בכל זאת הייתי רוצה להגיד שה-VAR היום היה צריך להיות רק בפלייאוף התחתון זאת החלטה לא נכונה שלקחה המנהלת. לדעתי אם הוא היה נמצא, גם במשחק נגד מכבי פתח תקווה שזה היה אגב אותו שופט, מ.ס אשדוד הייתה היום עם עוד ארבע נקודות וזה מאוד מאכזב. אנחנו משקיעים את כל כולנו, אני לא מדבר רק על כדורגל כרגע, קשה מאוד להרים את השחקנים, אני פה חודש וחצי ולא ראיתי בחיים את השחקנים שלי ככה וזה קשה מאוד. חבל כי חשבנו שאנחנו בדרך הנכונה אבל בא שופט היום ואמר לנו סטופ אבל אנחנו כן נהיה ספורטאים וכן נהיה גברים, המבין יבין, נהיה גברים ונמשיך עד הסוף גם אם זה אומר לנצח את השופטים זה מה שנעשה״.

אבי בוחבוט (חגי מיכאלי)אבי בוחבוט (חגי מיכאלי)

״אני מסכים שהגענו להרבה מצבים שיכולנו דרכם להוביל וכולם ראו את ההחמצות אבל זה חלק ממשחק כדורגל. היה לחץ עלינו כי חשבנו להבקיע את השער וידענו שאם לא נספוג אז מבקיע גול ולאחר הטעות שאני חוזר אליה, ספגנו ואז זה התחיל להיות משחק של סקנדל ולא כדורגל. אין ספק שהגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אני מסכים״, סיכם.

אלדד שביט סיפר לאחר ההתמודדות: ״קודם כל מסכמים את המשחק הזה, בזה שניצחנו סוף סוף אחרי ארבע תוצאות תיקו שלא הטיבו עם מצבנו בטבלה. לנצח זה תמיד נותן תחושה נעימה גם בסיטואציה הלא פשוטה שאנחנו נמצאים בה, אני לא רוצה להתייחס לשיפוט ולהתרכז בזה וגם אני לא ראיתי במה מדובר, לא ראיתי את המקרים. אני מתייחס לזה שגם הניצחון הזה היה בדוחק ויכולנו לסיים את הסיפור הרבה לפני וגם בסוף גם היה יכול להיות 2:2, סתם עשינו לעצמנו התקפות לב אבל סיימנו בניצחון”.

אלדד שביט (חגי מיכאלי)אלדד שביט (חגי מיכאלי)

“קשה בתקופות כאלה להביא ניצחונות אבל צריך לדעת להביא אותם בסוף. אנחנו מתעסקים בספורט ולפני הכל חייבים להיות מקצוענים ולקחת כל סיטואציה שהיא ברצינות כי זה ספורט מקצועני ואנשים מרווחים פה כסף והרבה אז צריכים לכבד את המקצוע לפני הכל. העניין של האמונה, זה פשוט להביא את הנקודות שלנו ולראות תוצאות אחרות כי אנחנו לא תלויים בעצמנו, נצטרך להמשיך לנצח כי אם זה לא יקרה אנחנו נרד ליגה. צריכים להיאחז גם בסיכוי הקטנצ׳יק שנשאר״.

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */