יום שני, 06.05.2024 שעה 06:19

כפ"ס ומטה אשר עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

האלופה והטוענת לכתר פתחו את סדרות חצי הגמר עם ניצחונות 0:3 חלקים על חשבון המעפיל/מנשה/עמק חפר ומכבי ת"א בהתאמה. ערב נפלא לברתלומי הפולני

|
גיא גניס מנחית (יוסי לזרוף)
גיא גניס מנחית (יוסי לזרוף)

משחקי חצי גמר הפלייאוף בכדורעף יצאו הערב (שבת) לדרך בקול תרועה עם ניצחונות משכנעים של שתי הטוענות לכתר, האלופה הפועל מטה אשר עכו והפועל כפר סבא. מטה אשר עכו סיפקה 0:3 ביתי על הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, וכפ"ס השיגה תוצאה דומה על מכבי תל אביב.

הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 0:3 (14:25, 20:25, 21:25)

משחק נפלא של המוסר מיכאל מילשטיין לצד קלות' ברתלומי הפולני הבלתי ניתן לעצירה, העניקו למארחים, בהדרכתו של שגיא ברעם, ניצחון ראשון בסדרה, שעוברת להדר יוסף. בשתי המערכות הראשונות עלתה כפר סבא ליתרון במהירות ושמרה עליו עד לסיום, ובשלישית, לאחר שינויים שערך אריה זלינגר, הצליחו להחזיר לידיהם את המושכות אחרי שדווקא האורחת היא זו שהובילה. ברתלומי, סיים עם 22 נקודות. יחד עם 13 מצדו של סבסטיאן דבש ו-11 של גנאדי סוקולוב (כולל 3 קיל בלוקס). במכבי תל אביב בלט טמיר הרשקו עם 15 נקודות (3 אייסים), לצד אריאל הילמן (10).

מאמן כפר סבא שגיא ברעם אמר לאחר המשחק: "השחקנים שלי יודעים שקשה להוציא ממני מחמאה, אני אדם לא קל, אבל הם שיחקו מדהים, בכל שלוש המערכות. עשינו כמה שינויים טקטיים שלא קל להסתגל אליהם, אבל הם עמדו בזה. מיכאל (מילשטיין) עשה קפיצת מדרגה אדירה במסירה. בשלישי יש לנו עוד משחק, ואי אפשר לשבת עכשיו ולהתבשם". על יכולתו של ברתלומי אמר ברעם: "קלות לא שחקן ברמה לליגה שלנו. אני ממליץ להנות ממה שנשאר לנו לצפות בשחקן הזה. בהתקפה הוא שחקן שלא היה פה ולדעתי גם לא יהיה פה".

שגיא ברעם חוגג (יוסי לזרוף)שגיא ברעם חוגג (יוסי לזרוף)


שחקן מכבי תל אביב אריק כצנלסון אמר בסיום: "לפי התוצאה, כנראה שהיינו צריכים לשחק בכל המשחק כמו בשיטה שבה שיחקנו במערכה השלישית. אבל המשחק הזה כבר עבר. לא הצלחנו לנטרל את קלות', הוא שחקן מצוין. ננסה לעשות זאת במשחק הבא. ברגע שנצליח לעצור אותו המשחק יהיה הרבה יותר קל - הוא ספק הנקודות העיקרי".

מטה אשר עכו - המעפיל/מנשה/עמק חפר 0:3 (23:25, 6:25, 22:25)

הקבוצות נפגשו לפני פחות מחודש באולם נעמן, ואז הצליחו השחקנים של זוהר בר נצר לאתגר את הדאבליסטית עם הפסד של 3:2. הערב, באותו מגרש ומול כ-500 צופים, זה כבר נראה משכנע יותר מבחינתם של האדומים, שלמרות רגעים של אובדן ריכוז, הראו מה הם יודעים ועלו ל-0:1 בסדרה אחרי שלוש מערכות חלקות, השנייה מביניהן חלקה במיוחד. אלכס אוסוקין, הקפטן האדום, סיים עם 5 קיל בלוקס את המערכה השנייה לבדה). סטס נביאדומסקי, המתאזרח האוקראיני (מטה אשר עכו), וגיא בן גל (המעפיל/מנשה/עמק חפר) נבחרו למצטיינים במשחק. סט נביאדומסקי הוביל את מטה אשר עכו עם 18 נקודות, אנדלקו צ'וק הוסיף 11, אלכס אוסוקין (10) וקווין פויר (8). אצל המעפיל/מנשה/עמק חפר בלט פדרו מנדז, שסיים עם 10 (5 קיל בלוקס), ינרי בל עם 9 נקודות.

בתוך כך, בחצי גמר הפלייאוף התחתון מכבי מוסינזון הוד השרון גברה על ק.ק תל אביב 0:3 (19:25, 16:25, 21:25) במשחק הראשון בסדרה. מ.ס עיילבון מוליכה גם היא בסדרה  על אליצור אשקלון עם 0:3 (20:25, 20:25, 18:25)

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */