יום שבת, 18.05.2024 שעה 09:54
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ברקוביץ' ושחר ייפגשו כדי להגיע לסיכום על הנוער

בעלי מכבי חיפה וכוכב העבר ייפגשו בשבוע הבא כדי לסכם על שובו למועדון. שביעות רצון מבואה מורטה, מרקו בלבול טרם סגר את ההרכב לק"ש הערב ב-20:30

|
יעקב שחר ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
יעקב שחר ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

מכבי חיפה תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק הערב (שבת, 20:30) מול עירוני קריית שמונה, ולאחריו תצא לבית מלון בטבריה כדי לעשות בו את ההכנות האחרונות, לאחר שכל המלונות באזור הצפון היו בתפוסה מלאה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט3

קודם להכנות המקצועיות, בהמשך להצעה של יעקב שחר לאייל ברקוביץ' לשמש בעונה הבאה כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער, השניים אמורים להיפגש בשבוע הבא כדי לסכם על הדברים.

הקוסם לומד לשיר ולרקוד

אם שחר יקבל את הדרישות המקצועיות של ברקוביץ' לעבודתו במחלקת הנוער, והשניים יגיעו לסיכום כספי, הרי שקשר העבר של המועדון עשוי להיות מוכרז בשבוע הבא כמי שסוגר מעגל וחוזר למכבי חיפה כאיש מקצוע בתפקיד בכיר. ברקוביץ' עסק בשבועיים הקרובים בסגירת מכירת הפועל ראשון לציון שבבעלותו, כדי שיוכל להתפנות להתעסק במכבי חיפה.

במעודון מאוד מרוצים מההשתלבות בצוות המקצועי של עוזר המאמן הפורטוגלי, לואיס בואה מורטה.  שחקן העבר של נבחרת פורטוגל (28 הופעות) ושחקן וארסנל, פולהאם, סאות’המפטון ו-ווסטהאם, התחבר בצורה מהירה לקבוצה מספרים במועדון והוסיפו: "מדובר באישיות בלתי רגילה, השחקנים וכולם במועדון התחברו אליו. יש לו שקט נפשי שמקרין טוב ומביא תרומה לצוות המקצועי". 

מלבד זאת, בואה מורטה גם עובד באימונים אישיים עם חלק משחקני הקבוצה, כאשר עוזר המאמן של מרקו בלבול, מציינים בחיפה, מביא לאימונים האלה טכניקות חדשות. בשבוע האחרון זכה הפורטוגלי גם לביקור בישראל מצד אשתו ואמו. בגלל העובדה שיש לו ילדה בת 16 וילד בן 11 שנמצאים בלימודים, המשפחה לא גרה איתו בחיפה, אך אמורה להצטרף אליו בעונה הבאה. בינתיים בפגרת הנבחרת הקרובה, יטוס לביתו, מי ששיחק בעבר עם כריסטיאנו רונאלדו, כדי לפגוש את הילדים.

לואיס בואה מורטה באימון (איציק בלניצקי)לואיס בואה מורטה באימון (איציק בלניצקי)

באשר להרכב שאמור לפתוח בקריית שמונה, הקבוצה תחסר את מוחמד אבו פאני המוצהב, ומי שאמור, ככל הנראה, לעלות במקומו הוא מקסים פלקושצ'נקו, למרות שבלבול עוד עשוי להפתיע לגבי עמדה זו. רז מאיר צפוי להחליף את רמי גרשון בעמדת המגן השמאלי ועל פי האימונים נראה שהמאמן ימשיך לשחק בהגנה עם צמד בלמים. כאמור, רק לאחר האימון המסכם בלבול אמור לסגור סופית את ההרכב.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, אטיין ריינן, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, מקסים פלקושצ'נקו, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה.
 

"מגיעים לעשות את שלנו ולקוות לטוב"

בק”ש כבר השלימו בשבועות האחרונים עם כך שהקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון, אך לאור התוצאות בשבועיים האחרונים נוצרה סיטואציה שמאפשרת לקבוצה הצפונית להעפיל בכל זאת לששת הראשונות.

בשל כך, חניכיו של תומר קשטן צריכים לנצח את מכבי חיפה ולקוות לאיבוד נקודות של המתמודדות יחד איתה על הכרטיס - הפועל חדרה והפועל חיפה. שחקן בקרייה אמר לקראת משחקי השבת: “יכלנו לעשות את זה ויש לנו את הכלים כדי להיות בפלייאוף העליון. איבדנו הרבה נקודות חשובות ויקרות בדרך. כעת אנחנו בסיטואציה מורכבת שלא תלויה רק בנו, אנחנו מגיעים לשבת במטרה לעשות את העבודה ולקוות לטוב גם מהמגרשים האחרים”.

תומר קשטן (איתי כהן)תומר קשטן (איתי כהן)

קשטן התייחס גם הוא להתמודדות: “כשקיבלתי את הקבוצה במחזור 16 עם 35% הצלחה אמרתי שהמטרה שלנו לשחק כדורגל טוב יותר ולצבור כמות נקודות באחוזים גבוהים יותר ואנחנו עומדים על 50% הצלחה. אני שמח שאנחנו מגיעים למשחק האחרון עם אפשרות להשתלב בפלייאוף העליון. המטרה שלנו לסיים במקום הכי גבוה שאפשר, יש לנו יריבה בכושר נפלא עם 11 משחקים ללא הפסד, נעשה את הכל כדי לסיים את הליגה הסדירה בצורה הטובה ביותר ובמקום הטוב ביותר שניתן”.

מבחינה מקצועית הצפוניים צפויים לתת קרדיט להרכב שניצח במחזור הקודם את בני יהודה והציג יכולת טובה, כאשר לוי גרסיה ששב מפציעה יפתח ב-11 ובמועדון תולים תקוות ביכולתו. מרקוס דיניז ששב גם כן מפציעה ושולב מול הזהובים בדקות הסיום צפוי לפתוח על הספסל.

לוי גרסיה (שחר גרוס)לוי גרסיה (שחר גרוס)

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, חורחה מורסיו (מרקוס דיניז), קובי מור, וובה בראון, עדן שמיר, סמואל בראון, איסמעיל ריאן, יואל אבוחצירה ולוי גרסיה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */