יום חמישי, 16.05.2024 שעה 11:04
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

אבוקסיס: שמח שהקהל ואברמוב הגיעו להבנות

מאמן בני יהודה דיבר על סוף מחאת הקהל אחרי ה-1:1 מול עפולה והעלייה לחצי הגמר. סילבסטר: "עשיתי החלטה טובה לבוא לפה". אנטבי: "מאוד גאה בשחקנים"

|
יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)
יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)

בני יהודה הייתה הערב (שלישי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה אחרי 1:1 ביתי מול הפועל עפולה שהשלים 1:3 בסיכום שני המשחקים.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא הייתה בשיאה, פיגרה 1:0 וגם יכלה לספוג את השני, אבל זובאס היה שם בזמן כדי לעצור את היריבה וטעות של האורחת איפשרה לזהובים לכבוש שער שוויון שסגר את הסיפור.

אבוקסיס: ״זו לא בני יהודה שאנחנו מכירים״

בסיום אבוקסיס אמר: “גם בימים לא טובים צריך לדעת לעשות את התוצאה וזה מה שעשינו היום”. המאמן התייחס גם לעובדה שהגיעו רק כ-300 אוהדים למשחק: “זה אמצע שבוע, היה 0:2 במשחק הקודם וזה מה שקורה. אני מצפה ואני חושב שנראה יותר קהל בהמשך, נהיה בפלייאוף העליון ובחצי גמר ואולי יותר”. המאמן התייחס לסיכום שהושג בין בעלי הקבוצה ברק אברמוב לבין האוהדים: “שמח מאוד שיש הבנות. אנשים שאמרו שהם רוצים לבוא לעודד וליהנות, כולנו רוצים ליהנות ולתת לאנשים ליהנות, מקווה שזה ימשיך”.

המאמן המשיך והוסיף: “זה כיף. לאף אחד מאיתנו לא נעים לבוא למשחקים ולשמוע קללות. גם האוהדים וגם ההנהלה הביעו נכונות למעשה הזה. אני שמח, אנחנו צריכים לתת לאוהדים שלנו לשמוח. אנחנו עושים עונה טובה, חצי גמר גביע, אני מאמין שגם נהיה בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים את הקהל עכשיו יותר מתמיד, הדחיפה שלהם יכולה לעזור לנו מאוד”.

יוסי אבוקסיס ויגאל אנטבי (חגי מיכאלי)יוסי אבוקסיס ויגאל אנטבי (חגי מיכאלי)

על היכולת של הזהובים: “החצי הראשון שלנו היה חלש והיה המשך למשחק מול סכנין ביום שבת. בחצי השני נרגענו, התארגנו שינינו את המערך ונראינו הרבה יותר טוב. זו לא הייתה בני יהודה שאנחנו מכירים, אבל כשאתה מוביל 0:2 מהמשחק הראשון יש משהו בראש של השחקנים שגורם להוריד את הרגל מהגז. זה לא היה הכי יפה, אבל את ההכרעה השגנו בעצם במשחק הראשון. שיחקנו מול קבוצה טובה, לא סתם הם נמצאים בצמרת הלאומית, וכמו שראיתי אותם - הם מועמדים מובילים לעליית ליגה”.

דעתו על צ'יבוטה: “יכול להיות שהטיסות שהוא עשה לבולגריה קצת השפיעו עליו. זה לא פשוט, אתה לא ישן לילות שלמים, אבל אין לי ספק לגבי הרצון שלו והטירוף שלו. אולי עכשיו יהיו לו כמה ימים לנוח עד יום שבת, אז נפגוש את קריית שמונה וזה המשחק הכי חשוב שלנו. אני נותן למאוויס את הקרדיט כי מגיע לו, הוא עבד קשה כל העונה וגם אם הוא שיחק פחות טוב צריך ללכת איתו. אני סומך עליו”.

מאוויס צ'יבוטה וגיזי דורבור במאבק על הכדור (חגי מיכאלי)מאוויס צ'יבוטה וגיזי דורבור במאבק על הכדור (חגי מיכאלי)

כובש שער השוויון של הקבוצה, יאקוב סילבסטר, התייחס למאזן הנפלא שלו, ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים: “אני מאוד שמח ואני מקווה שזה ימשיך ככה. כלום לא השתנה לגבי, אני אותו דבר, שיניתי מועדון ועכשיו המועדון מרוויח ממני, אז אני חושב ששני הצדדים שמחים שבאתי לפה”.

על התקופה בבית”ר: “קשה לומר מה לא עבד, יש הרבה משתנים במשחק, אם יכולתי לשנות את זה הייתי עושה הכל כדי לכבוש. עשיתי החלטה טובה לבוא לפה, זה משהו שיכולתי לשנות, קיוויתי לטוב ביותר ואני חושב שקיבלתי את זה”. על האפשרות לזכות בגביע: “יהיו יריבות קשות בחצי הגמר, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להילחם מול כל קבוצה. זה גביע, יהיה מאוד רגשי לכל קבוצה. אני מחכה לזה מאוד ומקווה שנלך לגמר”.

שחקני בני יהודה חוגגים עם יאקוב סילבסטר (חגי מיכאלי)שחקני בני יהודה חוגגים עם יאקוב סילבסטר (חגי מיכאלי)

מן הצד השני מאמן עפולה יגאל אנטבי אמר בסיום: “גם מאוכזב וגם מאוד גאה בשחקנים שלי. באנו היום, שיחקנו כדורגל, הגענו למצבים, התוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר, אבל ספגנו שער מטעות. עשינו הכל אבל יצאנו רק עם המחמאות. הבעיה הייתה הריכוז בהגנה, איבדנו כדור באמצע המגרש, יש להם שחקנים איכותיים כשזה קורה ונענשנו על כך”.

“המשחק שלנו היה טוב, ניקח את זה ליום שני נגד נצרת עילית, נעשה הכל כדי לנצח בבית אצלנו ולהתקדם במעלה הטבלה”, אמר אנטבי, שהתייחס בסיום לסיכוי לעלות ליגה: “אני מאמין, אבל לא חושב על זה, זו לא המטרה, המטרה היא לשחק כדורגל טוב ולנצח. מה שיהיה בעוד חודשיים, יהיה”.

יגאל אנטבי (חגי מיכאלי)יגאל אנטבי (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */