יום שני, 06.05.2024 שעה 01:38

משיח: מאתגר לחתום פרק כל כך גדול בחיים שלי

אחד הגולשים המעוטרים של ישראל הודיע על פרישה בדמעות: "להגיע למעמד הזה היה אתגר ענק וכעת, אני ממשיך קדימה". לוסטיג: "היה מודל לחיקוי בדרכו"

|
נמרוד משיח (נעם מורנו)
נמרוד משיח (נעם מורנו)

נמרוד משיח, אחד מגדולי הגולשים בישראל, הודיע היום (שני) על פרישה מספורט תחרותי בגיל 30 עם מדליות רבות באמתחתו ולא מעט ציוני דרך מרשימים לאורך הקריירה. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר.

משיח אמנם לא הצליח להגיע למשחקים אולימפיים, אולם ייצג את ישראל בשלל תחרויות. הוא זכה בלא פחות משלוש מדליות באליפויות העולם (כסף ב-2009 ופעמיים ארד ב-2010 וב-2011). זכורים במיוחד הקרבות שלו מול שחר צוברי על הזכות להתחרות במשחקים אולימפיים, קרבות בהן פעמיים הייתה ידו של צוברי על העליונה. כעת, הוא “תלה את הגלשן” ו-ויתר למעשה על האפשרות לנסות ולייצג את ישראל בטוקיו 2020.

נמרוד משיח: "החלפתי את הגלשן בבמה"

משיח הנרגש אמר: "תודה לכולכם, המעמד מאוד מרגש אותי, מאתגר אותי לחתום פרק כל כך גדול בחיים שלי, אני זוכר שהייתי נהנה מהשקט המוחלט מתחת למים בתור ילד, התודה הראשונה היא לאמי ז"ל שהשאירה לי את החיבור לים, כבר עשרים שנה אני מפתח את היכולת הזאת מעבר לספורט האולימפי, אני זוכר שבגיל 16 באליפות הנוער הראשונה שלי נבחרתי במקום העשירי מתוך שביעים גולשים, באותו קיץ קיבלתי משימה להתקשר לעמית ענבר ולשאול מה לעשות כדי להמשיך. להגיע למעמד הזה היה אתגר ענק, פרישה למעשה מסמלת את האתגר הבא בחיי, תודה למועדון ולמושב מכמורת המדהים שחגגו איתי בניצחונות ובכו איתי באכזבות".

נמרוד משיח (נעם מורנו)נמרוד משיח (נעם מורנו)

"תודה לוועד האולימפי, אתם גוף חריג בנוף הישראלי, התמיכה שלכם לספורטאים פעילים ולאלה שפרשו, התוכנית שייסדתם ליום שאחרי פילס לי את הדרך לבטוחה ויציבה. תודה לאיגוד השייט, להוציא מאיתנו את המרב לאורך כל השנים. כל הפסד שחוויתי גילה מי אני באמת ושחרר אותי מהחובה להיות מי שאני לא, לאורך הקריירה הייתה לי הזכות להכיר אנשים טובים בדרך, החלפתי את הגלשן בבמה, ההרצאות נותנות לי אפשרות לגעת באנשים רבים”.

"מגיל צעיר הייתי עצמאי, קיבלתי תמיכה מאוד ייחודית, באישזהו שלב הרגשתי שבאמת הדבר הכי חשוב שצריך להיות בחוויה כספורטאי זה הדרייב, הרגשתי שאני רוצה להישאר בים אבל משהו בתחושת המחויבות קצת השתנתה, זה תהליך ארוך", סיכם הגולש הנרגש בדמעות.

גילי לוסטיג (נעם מורנו)גילי לוסטיג (נעם מורנו)

גילי לוסטיג, מנכ”ל הוועד האולימפי, אמר: "זה מרגש לראות את כל האנשים שהגיעו הנה לכבד את נמרוד, נמרוד התגלה בגיל צעיר מאוד, כבר אז הבחינו בכישורים שלו וזיהו בו פוטנציאל מאוד מבטיח, הוא עבר תקופה קשה בהיותו נער, דרך הספורט הוא פילס את דרכו בצמרת, בזכות אישיות המדהימה, הוא היה מודל לחיקוי בדרכו המאוד מיוחדת, תמיד אופטימי, אנחנו בהחלט נתגעגע אליו. בשם הוועד האולימפי אנו מעוניינים להודות לך על התרומה לספורט הישראלי ולענף שלך בפרט. זה הבית שלך ואנחנו רוצים לראות אותך מרצה לילדים, אתה ספורטאי ייחודי ואנחנו מודים לך".

לי קורזיץ אמרה: "אני ונמרוד מכירים מגיל 8, הוא הגיע מאילת, פגשתי אותו במכמורת, גדלנו במועדון שם, יאיר סוארי היה המאמן שלנו, גדלנו והתפתחנו להיות צוות מנצח, עברנו כל כך הרבה דברים בדרך. בשבילי נמרוד הביא כל כך הרבה ניצחונות, הוא עזר לי לנצח ואני חושבת שגם אני הייתי חלק ממנו, הרגע הזה הוא כל כך מרגש בגלל כל מה שעברנו בדרך, נמרוד עבד תמיד במיומנות ובדקדקנות, כל אחד יכול ללמוד ממנו".

נמרוד משיח מחבק את לי קורזיץ (נעם מורנו)נמרוד משיח מחבק את לי קורזיץ (נעם מורנו)
לי קורזיץ (נעם מורנו)לי קורזיץ (נעם מורנו)

גילי אמיר, יו”ר איגוד השייט, סיפר: "ברור לכולם שיום אחד ספורטאי יסיים ויפרוש, אני מכבד מאוד את הבחירה של נמרוד, אני יודע שהיא לא הייתה פשוטה, נמרוד גדל בצורת עבודה שהייתה טיפה שונה, זה לא פשוט להתחרות עם אנשים שגדולים ממך בעשור, אני מעריך את זה. אנחנו רואים בך  כאחד שיכול להעשיר ולהמשיך להוביל את הדורות הצעירים באימון עם הניסיון שצברת, אני מאחל לך הצלחה בדרך החדשה". גם נטע ריבקין הוסיפה: "החיים בחוץ טובים ויפים, אני מאחלת לך בהצלחה, רק צריך לדעת למצוא את הדרך הנכונה".

אסור לפספס
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */