יום שבת, 04.05.2024 שעה 17:58
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
75%1971-225124הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
54%1904-196624הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
43%2063-190423הפועל חיפה
39%1874-184223הפועל עפולה
38%2017-196224עירוני נס ציונה
30%1951-175423הפועל אילת
25%2122-198424הפועל ב"ש/דימונה
25%2138-196124הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • שבת, 04/05, 21:00
  • מכבי ת"א

אליהו: ההפסד בגמר ב-2016 ילווה אותי כל החיים

קפטן הפועל ירושלים רוצה נקמה על ההפסד בגמר הפיינל פור ב-21:00 בגמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ. גיא גודס: "לא הייתי מאמין שאהיה פה"

|
ליאור אליהו ועוז בלייזר (רדאד ג'בארה)
ליאור אליהו ועוז בלייזר (רדאד ג'בארה)

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון רחוקות 40 דקות בלבד מתואר. האדומים חולמים על גביע חמישי בתולדותיהם, בעוד שהכתומים מפנטזים על זכייה ראשונה אחרי שהפסידו כבר פעמיים במעמד הגמר. שתי הקבוצות ייפגשו הערב (חמישי) ב-21:00 בפיס ארנה בבירה, כאשר האדומים צפויים לשלוט ביציעים והם ינסו כמובן לנקום בראשל”צ על ההפסד לפני שנתיים בגמר הפיינל פור של 2016.

קפטן הפועל ירושלים ליאור אליהו פתח ואמר: “אני חושב שאנחנו בתקופה טובה בסה”כ, אבל מניסיון העבר אנחנו יודעים שלגביע חוקים משלו, זה משחק אחד והכל יכול לקרות. ראשון קבוצה מצוינת שכבר ניצחה אותנו, הם הגיעו לפה בזכות, זה משחק מסוכן מאוד”.

עודד קטש: "תמיד חשוב לזכות בתארים"

עוז בלייזר קפטן מכבי ראשל”צ: “אנחנו עושים את ההכנה שלנו בצד המקצועי, אנחנו 40 דקות מגביע, באים עם ביטחון מלא, אני חושב שעשינו משחקים מאוד טובים בדרך לכאן. לבוא, לתת הכל ולהילחם. זה משחק אחד מתואר, אנחנו באים עם ביטחון”.

עודד קטש מאמן ירושלים: “אני חושב שזה שהפסדנו להם יכול לעזור. יש להם קבוצה טובה ומאז שגיא הגיע הם יותר מאוזנים, יהיה קשה לא פחות מחצי הגמר. תמיד טוב לזכור שהפסדנו להם פעמיים, בטח כשהמשחק הזה אצלנו בבית. צריכים לבוא מרוכזים ולבצע את הדברים כמו שצריך כדי לזכות בגביע”.

עודד קטש וליאור אליהו (רדאד ג'בארה)עודד קטש וליאור אליהו (רדאד ג'בארה)

גיא גודס מאמן ראשל”צ: “אין ספק שהכישרון של ירושלים הוא גדול. ראינו אותם מול חולון ואת התוצאה הסופית, אבל אנחנו מתרכזים במה שאנחנו עשינו. ניצחנו את הפועל ומכבי בדו ספרתי, באים עם הרבה ביטחון. אנחנו 40 דקות מהיסטוריה. תהיה אווירה מאוד מעניינת, נשחק את המשחק, לא את הרעש מסביב. אנחנו קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב. ב-40 דקות קרו הרבה דברים בכדורסל, נבוא לתת את המיטב שלנו”.

ליאור אליהו: “המשחק ב-2016 הוא מסוג המשחקים שאתה לוקח לכל החיים, כמו המשחקים שבהם ניצחת וזכית. כמו שזוכים כך גם מפסידים תארים, הרבה מים עברו בנהר מאז ומקווים לעשות גמר שונה”.

גיא גודס, עוז בלייזר, ליאור אליהו, עודד קטש (רדאד ג'בארה)גיא גודס, עוז בלייזר, ליאור אליהו, עודד קטש (רדאד ג'בארה)

גודס: “לא הייתי מאמין שאהיה פה באוגוסט. זה החיים כמאמן מתחילים במקום אחד ומסיימים במקום אחר. קרו דברים, מבחינתי טובים. חזרתי למכבי ראשון שפה התחלתי. זה מקום שאני מאוד אוהב ומכיר את האנשים. הגענו לגמר גביע שזה מעמד מכובד ומחייב. נבוא לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים”.

עוז בלייזר: “אני חושב שיש לנו אופי מאוד טוב בקבוצה. יש הרבה חבר’ה שלא מוותרים בשום סיטואציה. והכוח הכי גדול אצלנו זה שלאף אחד לא אכפת כמה הוא קולע, אלא רק רוצים לנצח. משאירים הכל על הפרקט בכל ערב, לעתים זה עובד ולפעמים לא, אבל אי אפשר לבקש יותר מזה משחק”.

גודס: “אני לא חושב שזה שניצחנו פעמיים את ירושלים זה יתרון. זה נותן נקודות בטבלה רק, בנוקאאוט זה סיטואציה שונה”.

גיא גודס (רדאד ג'בארה)גיא גודס (רדאד ג'בארה)

קטש: “מאמן עובר הרבה דברים בדרך, אני שמח על איפה שאני נמצא, מאוד גאה ונהנה. מן הסתם תמיד חשוב לזכות בתארים, בטח כשיש הזדמנות כזו. זה תואר גדול עבורי ועבור המועדון, גביע זה תואר מיוחד. אנחנו בדרך והיא נכונה וטובה ושמחה. אנחנו מאוד רוצים את זה ומרגישים שאנחנו ראויים לזה. עם האנרגיות האלה נעלה למשחק”.

קטש: “לראשון יש שחקנים איכותיים, גם גארדים וגם גבוהים. אנחנו משחקים בשתי מסגרות ויצא לנו לשחק נגד שחקנים גדולים וסקוררים מעולים. היו משחקים שלא הצלחנו להתמודד עם זה, זה תלוי בנו איך נבצע את הדברים. על קורי וולדן עשינו עבודה טובה בחצי הגמר, נצמדנו לתוכנית משחק וכך נעשה גם בגמר”.

גודס: “בנוקאאוט אין זמן להכין את הקבוצה למשחק, יש יום התאוששות ויום אימון שהוא בעיקר טקטי ולא חזק. זה הרבה מנטלי, הרבה להכין את השחקנים לרגע המיוחד הזה. מי שבדרך כלל בא מוכן ומשתחרר מהלחץ, יש לו יתרון”.

עודד קטש וגיא גודס (רדאד ג'בארה)עודד קטש וגיא גודס (רדאד ג'בארה)

קטש: “למעמדים כאלה צריך להגיע עם ארגז כלים מסוים, בזכות החוויות שעברת בדרך. העומס בימים האלה הוא בעיקר על המאמנים, לבחור תוכנית משחק ועם איזה כלים משתמשים. במעמדים כאלה גדולים ואני בטוח שכולם מתרגשים ומצפים ורוצים, אין שחקן ברמות האלה בלי רצון תחרותי מינימלי, אז רוב העבודה היא טקטית. יש שחקנים שצריכים דגשים אחרים, כאלה שירגיעו אותם, כאלה שצריכים עוד מוטיבציה. ברמה הקבוצתית זה בעיקר טקטיקה”.

אליהו: “לא חשבתי אם זה יהיה הגביע האחרון שלי. זה שבוע די אינטנסיבי וחיים את הרגע. הקרובים שלי יעידו שאני מאוד קצר וממוקד בגביע. פחות מתרכז בעתיד”.

בלייזר: “אנחנו פחות מתרכזים במה שהיה, אנחנו מודעים שיש לנו הזדמנות להניף גביע. מה שהיה זה חלק ממה שבנה אותנו לרגע הזה. אנחנו ממוקדים ברגע, כמו שליאור אמר”.

גביע המדינה (רדאד ג'בארה)גביע המדינה (רדאד ג'בארה)

בלייזר: “בתור שחקן תמיד רוצים להתחרות על תארים, אנחנו קבוצה צעירה אבל רוב השחקנים פה היו במעמדים האלה. אני שמח שיש לי אופציה כעת לזכות בתואר, אנחנו לומדים מכישלונות וככה נבנים בתור שחקנים, בשביל הרגעים האלה אנחנו משחקים, זה מה שזוכרים בסופו של דבר”.

גודס: “בתור שחקן אתה חלק מקבוצה מסוימת וצריך לבוא לתרום את האיכות שלך, זה לא רק תלוי בך, אלא אם כן תתפוס משחק לא נורמלי, הלחץ מתפזר בין השחקנים. ובתור מאמן יש לחץ אחר ואתה צריך להכין את הקבוצה בדרך שאתה חושב. להיות מאמן זה קשה הרבה יותר מלהיות שחקן. אתה לא יושן, מגלה שכולם יודעים יותר טוב ממך. וזה רק למזוכיסטים”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */