יום שבת, 04.05.2024 שעה 17:29
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

פניני התעמת עם אוהדי ירושלים ואחז באיבר מינו

שחקן חולון ספג קללות מהקהל הירושלמי בהפסד 91:77, והגיב בהתרסה לעברו. קהל הסגולים השליך חפצים לפרקט. קטש: "אף אחד לא רוצה את הגביע יותר ממני"

|
גיא פניני מגיב לאוהדי הפועל ירושלים (רדאד ג'בארה)
גיא פניני מגיב לאוהדי הפועל ירושלים (רדאד ג'בארה)

הפועל ירושלים השפילה הערב (שני) 77:91 את הפועל חולון בקלילות בדרך להופעה יוקרתית בגמר גביע המדינה בכדורסל מול מכבי ראשון לציון. החבורה מהבירה הייתה דומיננטית וגילתה יכולת נהדר לאורך כל המשחק מול מחזיקת הגביע, שהודחה בבושת פנים. עם זאת, במהלך המשחק נרשם אירוע מכוער כאשר שחקן הסגולים גיא פניני התעמת עם מספר אוהדי הירושלמים, שקיללו אותו מאחורי הספסל של חולון.

בהמשך, אנשי האבטחה שימשו כחוצץ ואילו מודי מאור, עוזר המאמן, הושיב את פניני על הספסל על מנת לנסות ולהרגיע אותו. לא נראה שפניני נרגע, כאשר אחז באיבר מינו וסימן בצורה מתריסה לעברם של לאוהדי הפועל ירושלים. לאחר מכן, אוהדי הסגולים השליכו מכיוון היציע המאכלס את אוהדי חולון שקית פיצוחים ובקבוק מים אל עבר הפרקט.

שקית הגרעינים שנזרקה אל הפרקט (אורן בן חקון)שקית הגרעינים שנזרקה אל הפרקט (אורן בן חקון)

בצד המנצח, ג’ייקובן בראון אמר לאחר המשחק: “היינו נהדרים כיחידה וכקבוצה, נלחמנו והיה מאמץ קבוצתי נהדר, יש לנו עוד משחק בקרוב וכולנו נתנו הכל ונהננו. חשוב ששיחקנו טוב כקבוצה ומה שקרה קרה. אני מאוד רוצה תואר ראשון כאן בישראל, נולדתי לרגעים כאלה ואני רעב מאוד לזה. יום ההולדת שלי יהיה במשחק הגמר. היינו אגרסיבים, הם היו נהדרים אבל הגיע לנו הניצחון הזה, אני לא מתעסק בראשון לציון, ננסה לשחק כקבוצה ולקחת את הגמר”.

המאמן עודד קטש אמר: “הדרך שבה שמרנו הייתה טובה, לא היו להם נקודות במתפרצות ומנענו מהם נקודות קלות. אני מאוד מרוצה, אני שמח על הדרך שבה השחקנים ניגשו למשחק. חולון הייתה טובה, אבל אני יכול להבטיח שהשחקנים שלנו השנה מבינים את החשיבות של המשחק וליריבה הייתה ריצה לא כי הורדנו אנרגיות, אלא כי היא ידעה לחזור מפיגור. התכוננו היטב, כולנו רוצים את הגביע ואני מבין את הרצון של האוהדים. ברמה האישית, לא חושב שיש מישהו שרוצה יותר ממני את הגביע, רוצים אותו לא פחות מהקהל”.

עודד קטש (אורן בן חקון)עודד קטש (אורן בן חקון)

התחושות בעקבות הניצחון: ״מיותר להגיד שאני שמח על הניצחון, אני גאה באיך שהגענו למשחק ידענו לפני המשחק שלא יהיה קל, שיחקנו מול קבוצה טובה שביום נתון היא מאוד מסוכנת והצלחנו להגביל אותם בדגשים ששמנו לעצמינו. סך הכל אני מאוד גאה וברור לנו שזה רק חצי מהעבודה צריך להישאר מרוכזים, אין הרבה זמן להתאושש וזה משחק שלא יהיה יותר קל. רוב ההכנה במשחקים כאלה פחות צריך לדבר על מוטיבציה, יש פה שחקנים חכמים ואינטילגנטים. יש לנו קבוצה של שחקנים מיוחדים שמבינים את המשמעות וחלק מהשחקנים אמרו עם סיום הניצחון שזה גדול אבל צריך עוד ניצחון אחד”.

המפגש מול ראשון בגמר: ״קודם כל צריך לזכור שהפסדנו פעמיים למכבי ראשון השנה, זאת אומרת שזה מאצ אפ מאתגר. חד משמעית לא הולך להיות יותר קל בטח שזה גמר. אין לנו בעיה להיות פייבוריטים או לא כל עוד אנחנו משחקים את המשחק שלנו. המלכודת זה לשחק בשביל לא להפסיד, ברור לי שנעלה על מנת לנצח ולא על לפחד להפסיד. מהניסיון שלי במשחקים גדולים מנצחים בדברים הקטנים”.

אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)אוהדי הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

העימות בין גיא פניני ששימש כקפטן הנבחרת של קטש לאוהדי ירושלים: ״קורים דברים ויש אינטראקציה עם הקהל ולא אדבר ספציפית על הסיטואציה, צריך לזכור, גיא זכה ב-11 גביעים ברציפות וזה נתון מטורף כשהוא עושה את זה עם 3 קבוצות שונות. הוא תמיד מגיע למשחקים גדולים, זה גביע וזה 11 עונות שאפשר להפסיד כל משחק בדרך”.

קפטן חולון, שלומי הרוש, נשמע מאוכזב מאוד לאחר ההפסד ואמר: “זה היה מאוד מבאס, בשלב מסוים הם ברחו ל-20 הפרש והייתה הרגשה של ‘גארבג’ טיים’. כל פעם שניסינו לחזור, הם ברחו וזה חבל מאוד”. 

גיא פניני (רדאד ג'בארה)גיא פניני (רדאד ג'בארה)

מאמן הסגולים, דן שמיר, הוסיף: ״ברכות לירושלים על איך ששיחקו הערב ובכלל על איך שהם משחקים, אם מדברים על כדורסל רצינו לבוא לשחק בצורה שונה מאיך שאנחנו משחקים בדרך כלל, רצינו לשחק בקצב יותר גבוה ויש לזה מחירים. בסך הכל זה לא היה רע, שילמנו מחיר בחצי הראשון עם משחק ריצה שלהם והדבר השני זה חוסר תשומת לב של שחקנים בודדים. באנו לכאן היום במטרה לעשות דברים יפים ולשמח הרבה אנשים כי ראינו שנה שעברה מה זה עשה, אבל מן הסתם היום הולכים הרבה אנשים מאוכזבים”.

המשך הדרך: ״כל אחד צריך להסתכל על מה הוא יכול לעשות טוב יותר, יש לנו הרבה דברים לטפל בהם ועכשיו אחרי המשחק זה לא נכון להסיק את המסקנות. לא הייתי מחבר יותר מדי בין המשחק היום למשחק בשלישי, אלה סיטואציות שונות. נקווה שנחזור לפיינל פור נוסף טובים יותר על מנת לתת סיכוי לעשות משהו יותר מרגש ממה שהיה פה”.

דן שמיר (אורן בן חקון)דן שמיר (אורן בן חקון)

על השבוע הלא מוצלח עבור קבוצתו עם ההדחה מליגת האלופות: ״העלייה לשלב הבא בליגת האלופות הגדרנו כמטרה ולא התביישנו לומר את זה, אמנם היה לנו משחק בית אבל לא הכל מתרכז במשחק אחד. לגבי התחושות אפשר להבין לבד, מי שחי את החיים שלו בתוך התחרות כדאי שהוא יידע להתמודד ברגעים האלה. היינו פה ולא הצלחנו, התחושות לא נעימות ואני חושב מה אני יכול לעשות יותר טוב, יש תשובות ואני צריך למצוא אותן. כמועדון, לא צריך לאבד את הדרך והשפיות”.

העימות בין גיא פניני לאוהדי ירושלים: ״אני באופן אישי לא יודע יותר מדי פרטים כי אני מרוכז במשחק, אני יודע את ההיסטוריה ומערכת היחסים בין שני הצדדים, מה שכן צריך להשאיר את זה כיריבות ספורטיבית. לירושלים יש קהל מאוד מכובד ויש פה בעיה, גיא הוא שחקן חשוב מאוד בכדורסל ישראלי ומבחינתי הוא אגדה.״

גיא פניני מתעמת עם אוהדי ירושלים (אורן בן חקון)גיא פניני מתעמת עם אוהדי ירושלים (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */