יום שבת, 04.05.2024 שעה 16:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

עדי נמני: היד קלה על ההדק נגד רעננה, זה מגמתי

במועדון מהשרון תקפו את הופעת השיפוט ב-1:0 לנתניה, המגן: "הכי קל לשרוק נגדנו". גורם בקבוצה הוסיף: "אין מי שיעשה רעש והשופטים מנצלים את זה"

|
שחקני רעננה מוחים (נעם מורנו)
שחקני רעננה מוחים (נעם מורנו)

כעס גדול נרשם אמש (שבת) בהפועל רעננה על הופעת השיפוט בהפסד 1:0 למכבי נתניה, בדגש על הפנדל שהוענק לצהובים-שחורים על ידי השופט אוהד אסולין, פנדל שגם הכריע את ההתמודדות בדקה ה-36. במועדון מהשרון דווקא הביעו שביעות רצון מהיכולת ומרגישים כי הפגינו עליונות על מכבי נתניה לאורך כל המשחק, כאשר פרט לאותו פנדל מדובר, היהלומים התקשו לספק איומים מהותיים על שערו של אסף צור.

״ידוע שנגד הפועל רעננה הכי קל לשרוק״, אמר גורם במועדון והוסיף: ״אין מי שיעשה רעש והשופטים מנצלים את זה. אם זה היה הפוך לא היה נשרק שום פנדל. תמיד זוכרים את האירועים הגדולים של פנדל או גול בנבדל, אבל יש שריקות קטנות שאנחנו כבר בדרך לשער ופתאום שורקים לנו עבירות סתם. הבעיה הגדולה? שזה לא הולך להיפסק״.

דראפיץ': ניצחון חשוב בדרך למטרה

גורם נוסף בקבוצה טען: ״הלוואי וזה היה משהו חד פעמי, כולנו כבר התרגלנו לזה וזה הדבר ההזוי באמת. תמיד הטעויות הן נגדנו, זה פשוט מדכא. קל לשרוק נגדנו, זה נראה שאנחנו מתחילים כל משחק בפיגור מראש בגלל השיפוט הזה״.

בתוך כך, בצל ההפסד, בקבוצה נאלצו לראות את מ.ס אשדוד והפועל תל אביב מנצחות את הפועל חיפה והפועל באר שבע בהתאמה, מה שהחזיר את רעננה למאבקי התחתית כאשר במאזנה 25 נקודות, שבע בלבד יותר מאשר לאשדוד שמתחת לקו האדום.

יוג'ין אנסה מאוכזב (נעם מורנו)יוג'ין אנסה מאוכזב (נעם מורנו)

מגנה הימני של הקבוצה, עדי נמני, התייחס בסיום למשחק וסיפר: ״אין ספק שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אני חושב ששיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה אבל לצערי דברים שהם לא בשליטתנו באופן דיי שיטתי מונעים מאיתנו לקחת נקודות וזה כואב ומבאס. אם לא היה נכנס הפנדל אני חושב שנתניה לא היו מבקיעים ואנחנו אולי היינו מצליחים לעשות את זה במשחק יותר פתוח״. 

טעויות השיפוט: ״לא יודע מה הסיבה, אולי זה כי אנחנו קבוצה קטנה ובלי קהל ואף אחד לא ישים לב שיטעו נגדנו וזה לא רק הפעם. יכול להיות משחק פחות טוב לשופט כזה או אחר, אבל אני חושב שהכי קל לשרוק לפנדל נגד הפועל רעננה או להוציא אדום. אם זה היה מועדון גדול עם קהל היו חושבים שלוש פעמים לפחות לפני זה. באופן כללי, היד קלה מדי על ההדק כשמדובר בהפועל רעננה ונשרקים פנדלים, עבירות ונבדלים בקלות נגד רעננה ואני חושב שצריכים לתת על זה את הדעת. זה שאנחנו קבוצה קטנה לא אומר שאנחנו, שעובדים קשה במהלך השבוע, צריכים להפסיד משחקים בגלל קלות דעת ושריקות כאלה ואחרות״. 

הפערים בין מועדונים קטנים לגדולים: ״זה דיי מגמתי וההבדלים עצומים, במועדונים גדולים עם קהל יש לחץ גדול על השופט שחושב פעמיים לפני כל שריקה, בעוד אנחנו באים קטנים ולא עושים יותר מדי רעש והשריקות נגדנו קלות מאוד. זה מאכזב, אנחנו עובדים קשה כל השבוע כדי לבוא למשחק ולשחק באופן שוויוני. אם השריקות האלה היו לשני הצדדים אז סבבה, אבל זה מאוד חד צדדי מול קבוצות עם קהל גדול. אנחנו נמשיך להתעסק בכדורגל כדי לנצח ולעשות את העבודה שלנו על אף ההחלטות האלה נגד הפועל רעננה כמועדון קטן״.

עדי נמני ובן והבה מאוכזבים (נעם מורנו)עדי נמני ובן והבה מאוכזבים (נעם מורנו)

הפתרונות: ״אנחנו נעשה הכל כדי לנצח למרות הכל, נקווה שבאמת הדברים האלה יתוקנו ושהשופטים לא יכנסו ללחץ מקהל כזה או אחר, גדול ככל שיהיה. זה מאכזב מאוד, באמת. אנחנו לא מתבכיינים או משהו כזה, אני מקווה שמי שצריך ללמוד את הדברים האלה יעשה חושבים כדי שלא יהיו יותר שריקות כל כך קלות נגד הפועל רעננה כמועדון קטן. זה מדכא לבוא למשחק ולתת הכל ולהפסיד על דברים שלא תלויים בך״.

המצב בתחתית: ״אנחנו במאבקי התחתית עד הסוף, נצטרך להילחם ולהביא נקודות כדי לפתוח קצת פער. נקווה שנדע להביא את ההקרבה והלחימה שהבאנו בשבועות האחרונים גם מול הפועל תל אביב ונצא עם נקודות, הפנים כבר לשם, השאר היסטוריה. אין מה לעשות, אנחנו מתבאסים עכשיו, אבל הפנים כבר להפועל תל אביב״.

חוסר החדות: ״יכול להיות שהגענו לפחות מצבים הפעם, אבל הקבוצה מתחברת ונראית יותר טוב. אנחנו מוצאים את האיזון ועם עוד קצת, עוד גרוש ללירה, גם הקילר אינסטינקט הזה יגיע. זה שם, אנחנו פה ואני מאמין שזה יגיע והכל יהיה בסדר. הליגה צפופה והמטרה היא להתרחק כמה שיותר מהתחתית, זה לא קל, אבל עם העבודה הקשה שלנו אני מאמין שיהיה בסדר״.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */