יום שישי, 10.05.2024 שעה 00:37
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6722-5434עירוני ק"ש1
6542-6134בני יהודה2
6331-5334עירוני טבריה3
5935-5834הפועל נוף הגליל4
5053-6434מכבי יפו5
4956-6134הפועל ניר רמה"ש6
4950-4034מכבי הרצליה7
4541-4334הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4645-4834הפועל עכו1
4139-4334הפועל ר"ג2
4046-3534מ.ס כפר קאסם3
3957-4234סקציה נס ציונה4
3846-3534הפועל כפ"ס5
3653-4034הפועל עפולה6
3646-2934הפועל ראשל"צ7
2075-3134איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי יפו
  • שישי, 10/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 10/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 10/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 10/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל עכו
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל עפולה

קטמון נצמדה לכפר סבא, נצרת עילית לא עוצרת

הירושלמים שווים לירוקים לאחר 0:1 על נס ציונה, ערן לוי בישל את שער הניצחון ללרמן. המוליכה הביסה 1:4 את ראשל"צ, רק 1:1 לבן זקן ור"ג עם עפולה

|
שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מסקרנים כאשר הפועל קטמון ניצחה 0:1 סקציה נס ציונה בקרב הצמרת הלוהט בטדי, המוליכה הפועל נצרת עילית הביסה 1:4 את הפועל ראשון לציון והיא עדיין במקום הראשון, והפועל רמת גן עם מאמנה החדש בני בן זקן סיימה רק ב-1:1 עם הפועל עפולה. 

הפועל קטמון – סקציה נס ציונה 0:1

קרב צמרת קלאסי בליגה הלאומית הסתיים בניצחון שני רצוף של הירושלמיים בליגה, הפעם על הכתומים מנס ציונה. בעקבות הניצחון האדומים שחורים התבססו במקום השלישי עם 38 נקודות, בדיוק כמו זה הפועל כפר סבא הממוקמת במקום השלישי. מנגד, נס ציונה ירדה למקום החמישי כאשר במאזנה 33 נקודות ופיספסה הזדמנות להידבק לצמרת הגבוהה. 

במחצית הראשונה הקטמונים היו דומיננטיים אך לא הצליחו לסכן באופן ממשי את שערו של עמית שמש. מנגד, היה זה דווקא נאור סבג שסיכן את שערו של ברק לוי וכמעט העלה את הכתומים ליתרון מפתיע. במחצית השנייה, הקטמונים הגבירו קצב ובניצחונו של ערן לוי הלחץ בסופו של דבר השתלם. כדור חופשי מצוין של לוי לחתוך הרחבה מצא את ראשו של הקפטן יוגב לרמן שהסתנן מאחורי כל ההגנה ונגח את הראשון עבור החבורה של ליאור זדה.  

ירדן אבוחצירה (אורן בן חקון)ירדן אבוחצירה (אורן בן חקון)

מאמן המנצחת, ליאור זדה, אמר בסיום: “מבחינת התוצאות, המשבר מאחורינו. משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה, שני ניצחונות רצופים. מבחינת היכולת, עוד לא חזרנו לעצמנו וזה ברור לנו. אנחנו גם לא מסתירים את זה, אבל זאת תקופה שצריך לנצח בה משחקים. המטרה שלנו הייתה לנצח גם בכוח ובשיניים. בעבר מעדנו במשחקים בגלל שבאנו לשחק כדורגל יפה והלכנו על כל הקופה, פה ידענו שהמטרה העיקרית היא לנצח ואני שמח שעשינו את זה. משהו עדיין תקוע בהתקפה, זה ברור לנו, כתוצאה מתקופה של חוסר ביטחון ואינטנסיביות שעברנו. ערן נמצא פה בסך הכל שבועיים ואנחנו מנסים ליצור תבניות מסוימות. גם שינינו שיטה בגלל ההגעה שלו. התקפית אנחנו נראים פחות טוב, אבל אני חושב שהרבה יותר קל לתקן אחרי ניצחון”. 

על כך שערן שווה כבר שש נקודות: “כן, אין פה סודות, כולם ידעו למה הבאנו אותו. אין לו בעיה של לחץ, הוא אוהב שהכול על הכתפיים שלו, ואנחנו שמים על הכתפיים שלו לחץ. חלון ההעברות? אני לא מתעסק בזה, יש את שי אהרון שמטפל בזה, אני צריך להיות מרוכז בלהשיג תוצאות טובות”. 

ליאור זדה (אורן בן חקון)ליאור זדה (אורן בן חקון)

הקושי מול קבוצות שממצופפות: “אני כמעט לא מכיר קבוצות בעולם למעט מכבי ת”א בארץ או הגדולות ביותר בחו”ל שלא מתקשות נגד קבוצות שעומדות צפוף ויוצאות למתפרצות. כמעט כל הקבוצות מתקשות בזה, בטח אנחנו בתקופה שנראים פחות טוב. אחרי שהבקענו את השער המשחק נראה הרבה יותר טוב ושוטף עבורנו. היו תקופות שהבקענו את הגול הראשון מוקדם והמשחק שטף והיה נראה הרבה יותר טוב. יהיו תקופות שאנחנו נצטרך לדעת לעשות את זה, אבל בגדול לא קל לפרוץ הגנות כאלה. נס ציונה באה לשחק כדורגל והגיעה עם מטרות ברורות. היא חיכתה לנו ויצאה נהדר למתפרצות. היא לא עשתה פה איזה בונקר בלתי נסבל, אבל נתקלנו בזה בעבר בטדי. צריך למצוא לזה פתרונות, לגול הראשון יש משקל חשוב. אנחנו מחפשים כאלה, זה התפקיד שלי ושל הקבוצה”.

עוד הוסיף המאמן: “גם בלי ערן לוי זה יהיה כישלון אם לא נעלה ליגה. זה יהיה כישלון שלי, עם ערן ובלעדיו. אנחנו משתדלים לא לחשוב על זה יותר מדי, אלא לחשוב משחק אחרי משחק. אי אפשר לעשות סיכומי עונה. בתחילת העונה אמרו שנעלה בטוח, לפני שלושה שבועות אמרו שאין סיכוי. זה יהיה מרוץ וזה יוכרע בפלייאוף”. 

ערן לוי מאוכזב (אורן בן חקון)ערן לוי מאוכזב (אורן בן חקון)

“יש קבוצה מספיק טובה, סער בנבנישתי אמיר לחזור עוד שבוע לעניינים, יש שחקנים שאמורים להיכנס שוב לכושר, יש סגל עמוק וטוב. שחקנים כמו אביחי וודג’ה ועדן שרם לא שיחקו היו ועוד ישחקו, הם שחקנים טובים. אם נצטרך עוד משהו ספציפי אני מאמין ששי אהרון ידאג לזה”. 

ווליאם אגאדה (אורן בן חקון)ווליאם אגאדה (אורן בן חקון)

מאמן נס ציונה, עופר טסלפפה, אמר בסיום: “לא חזרנו לעצמנו ולא מינפנו את הניצחון על הפועל רמת גן מבחינת התוצאה פה, אבל מבחינת היכולת אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב והגענו למצבים שלצערי לא ידענו לנצל. ספגנו גול שנגרם מכך שלא התארגנו כמו שצריך למצב נייח ונענשנו והפסדנו פה את המשחק על המצב הנייח הזה. הדיבורים מוקדם יותר העונה על עליית ליגה? אני לא יודע מי דיבר, אנחנו יודעים מה המטרות שלנו ומה אנחנו רוצים. פתחנו את העונה כשהמטרה היא להישאר בליגה ואין ספק שעשינו סיבוב ראשון מדהים והמטרה הפכה להיות פלייאוף עליון, ולשם אנחנו עדיין מכוונים. אנחנו לא אחראים למה שאחרים אומרים, אנחנו עושים את העבודה שלנו”.

“נעשה את הכל כדי להיות בפלייאוף העליון, אין ספק שאנחנו משלמים שכר לימוד של נאיביות של עולה חדשה, שנענשת על דברים קטנים שמשפיעים בצורה גדולה, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. אם נהיה קצת יותר מרוכזים וננצל מצבים, אני מאוד מקווה שנבטיח את המקום בפלייאוף. העזיבה של עידן שמש? הוא מאוד יקר לליבי וזה בלי קשר לכדורגל, אבל הוא סיים את החוזה שלו והחליט ללכת קדימה להפועל חיפה. אנחנו נצטרך להביא מישהו שייתן את השערים שעידן נתן לנו. אנחנו מחפשים כמו כולם, אבל נצרף רק שחקנים שישפרו אותנו, יש לנו קבוצה טובה ואני לא צריך לצרף שחקנים לרוחב, נצרף רק שחקן שבאמת יוסיף לנו איכות. המשחק מול רמת השרון? יהיה קשה כי כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, יש לנו שבוע להתאושש ולעבוד ולא יהיה פשוט, לפחות כמו המשחק הזה מול קטמון”.

עופר טסלפפה (אורן בן חקון)עופר טסלפפה (אורן בן חקון)
אמנון טדלה מול תמיר עדי (אורן בן חקון)אמנון טדלה מול תמיר עדי (אורן בן חקון)

דקה 58, הפועל קטמון עלתה ל-0:1: שער ראשון בטדי! ערן לוי בבעיטה חופשית הרים כדור טוב לתוך הרחבה, הקפטן יוגב לרמן הסתנן מאחורי הגנת הסקציה נס ציונה ונגח בנחישות את הכדור לרשת והעניק יתרון מוצדק לאדומים שחורים. 

שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)
ערן לוי בפעולה (אורן בן חקון)ערן לוי בפעולה (אורן בן חקון)

הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון 1:4

מוליכת הליגה הלאומית, נשארה במקום הראשון לאחר ניצחון על הכתומים באצטדיון גרין, והגדילו את הפער מהשנייה בטבלה כפר סבא ל-3 נקודות, כאשר במאזנה 41 נקודות. הקבוצה מעיר היין מנגד כעת העיניים לחלק התחתון של הטבלה, בעוד במאזנה 24  נקודות והיא ממוקמת במקום ה-10 בטבלה. אגב, עבור הצפוניים מדובר במשחק תשיעי רצוף ללא הפסד. 

המשחק נפתח נהדר עבור האדומים, כאשר כעבור 7 דקות בלבד היה זה ג’וליו סזאר שהעלה ליתרון את המקומיים. בדקה ה-25 גיא דיין המצוין שהכפיל את היתרון בבעיטה חופשית, אלא שבדקה ה-38 ראשון לציון צימקה ל-1:2 ועשתה קולות של חזרה למשחק, כאשר דולב בלולו הפיח תקווה אצל הראשלצים, לאחר שדחק מקרוב פנימה, אבל ממש סמוך לירידה לחדרי ההלבשה יובל אבידור חטף כדור וגילגל את השלישי עבור המוליכה. במחצית השנייה, אבידור הבלתי נגמר השלים צמד והוסיף את הרביעי למוליכת הליגה הלאומית. 

ירון הוכנבוים (רדאד ג'בארה)ירון הוכנבוים (רדאד ג'בארה)

דקה 7, הפועל נצרת עילית עלתה ל-0:1: ג’וליו סזאר המצוין העלה את המקומיים ליתרון מוקדם וחשוב על הכתומים, לאחר שהתרומם נפלא ברחבה ונגח את הראשון עבור עבור החבורה של הוכנבוים. 

דקה 25, הפועל נצרת עילית עלתה ל-0:2: הפעם היה זה גיא דיין שבבעיטה חופשית מופלאה ברגל שמאל הכפיל את היתרון עבור המארחת שפשוט נראית נפלא. 

דקה 38, הפועל ראשון לציון צימקה ל-2:1: הכתומים עשו קולות של חזרה למשחק, כאשר סמוך לסיום המחצית הראשונה היה זה דולב בלולו שדחק בנגיעה מקרוב פנימה והפיח תקווה אצל הראשלצים, בעוד הוא העניק לקבוצתו שער ראשון במשחק.

דקה 45, הפועל נצרת עילית עלתה ל-1:3: המארחת לא נתנה לכתומים לחזור למשחק וממש לפני הירידה לחדרי ההלבשה היה זה יובל אבידור שחטף כדור מהגנת ראשון לציון וגלגל פנימה את השער השלישי למקומיים.

דקה 57, הפועל נצרת עילית עלתה ל-1:4: האדומים פשוט לא עוצרים. יובל אבידור השלים צמד נהדר וכבש את הרביעי עבור האדומים. 

הפועל רמת גן – הפועל עפולה 1:1

לא לבכורה הזאת פילל בני בן זקן, מאמנה החדש של ר”ג. האורדונים לא הצליחו לנצח את האורחת המצוינת, שמצידה לא נוצחה בשמונה המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. המקומיים לא התרחקו מחבורת התחתית באופן משמעותי, אך בכל זאת הצליחו לסחוט נקודה יקרה. מי שכבש את השער הראשון בהתמודדות היה אדריאן רוצ’ט, שהבקיע חמש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה. דווקא ברגע שחשב שנתן שלוש נקודות יקרות לאורחת, שיכולה הייתה לקפוץ למקום הרביעי על חשבונה של בית”ר ת”א/רמלה, נאור כהן איזן בדקה ה-80 וחילק את הנקודות.

בני בן זקן (רדאד ג'בארה)בני בן זקן (רדאד ג'בארה)

דקה 50, הפועל עפולה עלתה ל-0:1: לאחר מחצית ללא שערים, הצפוניים התעוררו ובפרט אדריאן רוצ’ט שהעלה את הלבנים ליתרון חשוב. 

דקה 80, הפועל רמת גן איזנה ל-1:1: דרמה בר”ג. דווקא כשהיה נראה שהצפוניים ינצחו את בן זקן ושחקניו, נאור כהן דאג להשוות. 

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */