יום שבת, 04.05.2024 שעה 06:25

שגיא מוקי: הגאווה הישראלית מאחדת אותנו

הג'ודאי היה מאושר אחרי הזהב: "הקהל חם ואוהב". שמש אחרי הכסף: "הייתי בדיכאון, מדהים לנצח פה", בוטבול אחרי הארד: "הרמתי את עצמי וחזרתי לנצח"

|
שגיא מוקי חוגג (חגי מיכאלי)
שגיא מוקי חוגג (חגי מיכאלי)

אחרי שנבחרת ישראל בג’ודו זכתה אתמול בשלוש מדליות בגראנד פרי תל אביב, היום (שישי) התחרות המוצלחת עבור הכחולים-לבנים נמשכה, כאשר בראש שגיא מוקי שזכה בזהב מול יריבו הבולגרי, ענבל שמש זכתה במדליית הכסף לאחר שהפסידה בגמר לסנטריצ’ו האיטלקייה בניקוד זהב, וטוהר בוטבול זכה במדליית הארד לאחר שניצח בווזארי את נילס סטאמפ השווייצרי.

שגיא מוקי: “אני מרגיש שבארץ התחרויות הרבה יותר אמוציונליות, אבל אני לוקח את האנרגיות הטובות של הקהל וזה מוציא ממני רק דברים טובים. כשאני עולה לקרב ואני שומע את הקהל אני בוער. אני שמח שאני פותח את 2019 בצורה כזאת, ברגל ימין. התחרות הזו הייתה חשובה לי מאוד, אבל אנחנו רצים למרחקים ארוכים מעכשיו ויש עוד תחרויות בדרך. הגאווה הישראלית היא מה שמאחד אותנו וכל הצלחה עושה טוב לעם שלנו, אם זה פה, באבו דאבי או בכל מקום אחר. הקהל היה ממש בתוך הקרב ביחד איתי, זה קהל חם אוהב שמבין ג’ודו והרבה בזכותו”.

שגיא מוקי חוגג (חגי מיכאלי)שגיא מוקי חוגג (חגי מיכאלי)

ענבל שמש, שזכתה במדליה אחרי תקופה קשה, הפעם הייתה מאושרת וסיפרה: “היה לי יום טוב. אני מאוכזבת שלא סיימתי עם הזהב אבל המדליה הזו היא סגירת מעגל בשבילי. הייתי חולה לפני התחרות הזו, במשך שבועיים בקושי התאמנתי, אכלתי שום חי ועשיתי כל מה שאפשר כדי להתחרות אחרי שבאליפות אירופה האחרונה הייתי על קביים וממש רציתי להתחרות אבל לא יכולתי בגלל פציעה בשריר הירך האחורי.

ענבל שמש עם מדליית הכסף (חגי מיכאלי)ענבל שמש עם מדליית הכסף (חגי מיכאלי)

עוד סיפרה שמש: “עשיתי שיקום של שבעה חודשים בגלל הפציעה הזאת, ראיתי את אליפות העולם גם מהבית בדיכאון - ועכשיו לבוא ולנצח פה זה מדהים. כולם נתנו לי מלא כוח, בנבחרת וביציעים. צעירה או לא, הניצחון הזה מאותת לי שאני מסוגלת ויכולה להמשיך לקטוף מדליות”.

טוהר בוטבול, שזכה במדליה ראשונה מאז חודש יולי האחרון, אמר בסיום: “יש התרגשות מאוד דומה לזכייה שלי באליפות אירופה עד גיל 23, שהייתה גם היא לעיני הקהל הביתי. אני שמח לסיים את היום הזה עם מדליה, כי ההפסד ברבע הגמר היה צורם מאוד. איבדתי ריכוז והפסדתי, אבל לשמחתי הצלחתי להרים את עצמי ולחזור לנצח. אני שמח מאוד על המדליה הזו, חשוב לי לזכות במדליות לניקוד האולימפי ולפתוח את השנה ברגל ימין אחרי תקופה לא קלה שעברתי”.

טוהר בוטבול חוגג (חגי מיכאלי)טוהר בוטבול חוגג (חגי מיכאלי)

כמו כן, אורן סמדג’ה אמר: “שגיא יודע לתת עבודה עם הג’ודו אטרקטיבי והמדהים שלו ואני מאושר על מה שעשה. הוא נכנס חזק לכל קרב ולא משאיר הרבה ברירות לספורטאים היריבים, וגם אם הם מקשים עליו אז הוא מוצא את הדרכים שלו לנצח. הוא נתן שואו והקהל קיבל תמורה לכרטיס שקנה. גם טוהר בוטבול חוזר לפודיום אחרי חצי שנה ועומד יפה מאוד בקרבות. אומנם בתחרות הזו הדרך למדליה התפנתה לו כי יריבים חזקים עם רזומה הפסידו, אבל הוא לא נופל מאף ספורטאי במשקל שלו ואני מקווה שמעכשיו הוא רק יעלה ויטפס למעלה”. 

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */