יום שישי, 26.04.2024 שעה 10:53
ליגת העל לנוער 23-24
6613-5026מכבי פ"ת1
4632-6126מכבי חיפה2
4525-3726בני סכנין3
4237-4426הפועל ת"א4
4028-3626מכבי נתניה5
3833-3626בני יהודה6
3731-4326מכבי ת"א7
3637-3626מ.ס. אשדוד8
3458-3426הפועל רעננה9
3236-1926הפועל חיפה10
3133-3626הפועל כפ"ס11
3040-3426הפועל ראשל"צ12
3039-2826הפועל חדרה13
2842-2826הפועל ב"ש14
2444-2626הפועל רמה"ש15
1941-2126עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • מכבי נתניה
  • שבת, 27/04, 10:30
  • הפועל רעננה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 27/04, 11:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל כפ"ס
  • שבת, 27/04, 11:00
  • הפועל רמה"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 27/04, 11:30
  • הפועל ת"א
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 12:15
  • הפועל חדרה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס. אשדוד
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • בני יהודה
  • עירוני ק"ש
  • שלישי, 30/04, 17:00
  • הפועל ב"ש

0:3 ענק לבית"ר על מכבי, מכבי פ"ת פתחה פער

נוער: הירושלמים פירקו את הצהובים, שהפסידו לראשונה. מכבי פ"ת הגדילה את הפער בפסגה ל-5. נתניה - חיפה 0:0, ב"ש - סכנין 1:3, ר"ג - הפועל ת"א 3:0

|
שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, אור יצחק מאוכזב (נעם מורנו)

במחזור האחרון של הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ספגה בבית את הפסד הבכורה שלה העונה, עם התפרקות ב-3:0 לבית”ר ירושלים, שכבשה מפנדל של הקפטן עדן עזורי וצמד של עוזיאל פרדו. הצהובים אמנם נותרו במקום השני, אך התרחקו למרחק של חמש מהמוליכה המרשימה מכבי פתח תקווה, שגברה מוקדם יותר 1:3 על בני יהודה.

המשחק החל בקצב מסחרר מרחבה לרחבה. הירושלמים נראו טוב יותר בפתיחה והיו מסוכנים מאוד. עדן עזורי החמיץ ממצב של אחד על אחד מול אור יצחק, וגם נגיחה של ערן אזולאי מתיבת החמש נהדפה על ידי שוער התל-אביבים. עם חלוף הדקות, המארחת השתלטה לחלוטין על המשחק ותקפה בגלים.

חיטמן: 3-0 על מכבי זה נצחון ענק

אדוארדו גררו, מופלח שלאעטה, נדב נידם ובר כהן היו קרובים מאוד לעלות את הקבוצה מהמקום השני ליתרון, אך פספסו מספר פעמים עבור חניכיו של גיא צרפתי, שלא עמד היום על הקווים בעקבות פטירת אביו, ומי שהחליף אותו היה ניסים דבש. בסיום המחצית הראשונה והקצבית התוצאה הייתה מאופסת.

בחצי השני הקצב מעט נרגע ולא נרשמו מצבים גדולים לשתי הקבוצות כמו במחצית הראשונה, אך בית”ר שוב חזרה להיות עדיפה. בדקה ה-63 זה גם השתלם לה, כשעדן עזורי תרגם פנדל שהוא בעצמו סחט לשער. בשלב הזה הצהובים שוב השתלטו לגמרי על המשחק והגיעו להרבה מצבים, אך הכדור פשוט לא נכנס להם. 

עידו שחר מאוכזב (נעם מורנו)עידו שחר מאוכזב (נעם מורנו)

טל יגודייב ניסה את כוחו, ושוב גררו, שהיה טוב אך הרבה להחמיץ, פגש את המשקוף. בית”ר הענישה בדקה ה-81, כשרועי פדידה מסר כדור גדול לעוזיאל פרדו שממצב של אחד על אחד הכניע בקלות את אור יצחק וקבע 0:2. החלוץ השלים צמד בדקה ה-89 וחתם את תוצאת המשחק. בדקה ה-90 עומר יצחק ממכבי ת”א הורחק אחרי שזרק מספר מילים לעבר השופט.

כעת, הירושלמים סוף סוף רשמו ניצחון אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים שהם לא עשו את זה, והפעם הם הצליחו דווקא נגד מכבי תל אביב, ניצחון שהעניק להם מרחק של שבע נקודות מהקו האדום. מנגד, עבור הצהובים רשמו הפסד ראשון העונה ומשחק שני ברציפות ללא ניצחון.

חיטמן: “צריכים לברוח מהמקום שאנו נמצאים”, דבש: “הגענו למצבים ולא הבקענו”

שרון חיטמן, מאמן בית”ר ירושלים, אמר לאחר המשחק: "0:3 על מכבי זה ניצחון גדול, אמנם יש עוד עשרה ימים למכבי נתניה אבל אנחנו מתכוננים, אנחנו צריכים לברוח מהמקום שאנחנו נמצאים בו. המיקום לא משקף את היכולת של הקבוצה, אנחנו משחקים טוב לאורך כל העונה ואני שמח שהפעם זה התפרץ. ידענו שיש כישרון. אמרתי לשחקנים לשמור על ריכוז ולהמשיך באותה תוכנית משחק, התכוננו טוב, ידענו איך מכבי משחקים ולאיזה כיוונים הם הולכים, אני שמח שזה הצליח”.

שרון חיטמן (נעם מורנו)שרון חיטמן (נעם מורנו)

ניסים דבש, הוסיף: "אנחנו הגענו למצבים ולא הבקענו, בית”ר הגיעו למצבים שלהם ועשו את הגולים, כל הכבוד להם, אנחנו נלך הביתה ונחשוב איפה אנחנו צריכים להשתפר ונחזור טובים יותר. גיא יחזור השבוע אחרי שהוא יקום מהשבעה נתכונן כמו שצריך, הכנה רגילה, נתקן את מה שאנחנו יכולים במשך השבוע בשביל לחזור שבוע הבא טובים יותר"

הפער ממכבי פ”ת: "הליגה עוד ארוכה, מוקדם להתעסק בקטע של המיקום נתעסק יותר ביכולת שלנו ואיך אנחנו מבקיעים שערים, מגיעים למצבים וחוזרים לנצח פחות במקום יותר ביכולת שלנו במגרש".
הכרטיס האדום של עומר יצחק: "הוא העיר לאחד השחקנים שלנו על השופט, אני לא יודע בדיוק מה הוא אמר, הילד קצת נסער אז אני אעזוב אותו בשקט ונבדוק את זה מחר, הוא לא קילל ולא ניבל את הפה ואם הוא היה עושה את זה היה חמור מבחינת מכבי תל אביב אבל הוא לא ניבל את הפה. נבדוק עם השופט, נרד לעומק העניין ויהיה בסדר". 

ניסים דבש (נעם מורנו)ניסים דבש (נעם מורנו)

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט ניר ברוש הוציא לדרך את המשחק.

הקהל באצטדיון ברמלה (נעם מורנו)הקהל באצטדיון ברמלה (נעם מורנו)
שחקני הקבוצות בעת העלייה לכר הדשא (נעם מורנו)שחקני הקבוצות בעת העלייה לכר הדשא (נעם מורנו)
ערן אזולאי (נעם מורנו)ערן אזולאי (נעם מורנו)

דקה 4: קשר בית”ר, אביאל זרגרי, מצא את עצמו במצב טוב 20 מטרים מהשער ולקח את הבעיטה, אך הכדור שלו היה רחוק מהמסגרת.

אדוארדו גררו לוחץ את רוי ששון (נעם מורנו)אדוארדו גררו לוחץ את רוי ששון (נעם מורנו)

דקה 7: איתי כרמני הגביה כדור מהאגף השמאלי אל הרחבה, עמית סלם הגיע ראשון ונגח לא מספיק חזק. שוער מכבי ת”א, אור יצחק, קלט את הכדור בקלילות.

עידו שחר שומר על עמית סלם (נעם מורנו)עידו שחר שומר על עמית סלם (נעם מורנו)

דקה 9: כמה זה היה קרוב ליתרון ירושלמי! בית”ר המשיכה את הפתיחה הטובה שלה. עדן עזורי קיבל כדור עומק נהדר ונותר חופשי לחלוטין במצב של אחד על אחד מול השוער, אך בעט אל הגוף שלו. לאחר מכן היה זה רועי פדידה שניסה את כוחו מ-20 מטרים וסחט הצלה יפהפה מאור יצחק.

תומר מכלוף שומר על עדן עזורי (נעם מורנו)תומר מכלוף שומר על עדן עזורי (נעם מורנו)

דקה 11: שוב בית”ר עם פספוס גדול! קרן שהוגבהה לרחבה מצאה את ערן אזולאי חופשי בתיבת החמש, הבלם נגח מקרוב אך שוב השוער יצחק סיפר עצירה נהדרת.

דקה 17: הפעם, התל-אביבים היו קרובים. המגן השמאלי תומר מכלוף מסר כדור רוחב אליו הכניס את הרגל אדוארדו גררו, אך הכדור שלו חלף סמוך לקורה.

מופלח שלאעטה שומר על רז ברוכיאן (נעם מורנו)מופלח שלאעטה שומר על רז ברוכיאן (נעם מורנו)

דקה 21: מופלח שלאעטה בעט לעבר שער בית”ר מתוך הרחבה, אך למרכז השער, רוי ששון הדף. אל הריבאונד הגיע מיד נדב נידם אך ממצב קורץ בעט לא מספיק טוב בנגיעה אחת אל מעל השער.

נדב נידם אחרי ההחמצה (נעם מורנו)נדב נידם אחרי ההחמצה (נעם מורנו)

דקה 32: אדוארדו גררו קיבל כדור במרחק של 18 מטרים מהשער כשהוא עומד עם הגב אליו, החלוץ הסתובב בצורה יפה ובעט כדור מסובב לעבר הפינה הרחוקה, אך פספס במעט את המסגרת.

אדוארדו גררו מנסה לחלוף על פני רוי ששון (נעם מורנו)אדוארדו גררו מנסה לחלוף על פני רוי ששון (נעם מורנו)

דקה 39: גררו, שנראה טוב, מסר לשלאעטה ששוב בעט ממרחק, רוי ששון הגיב טוב והדף לקרן.

דקה 41: שוב הצהובים קרובים. בר כהן הגביה מהאגף הימני, גררו היה חופשי וממרכז הרחבה נגח בצורה חלשה ומאכזבת אל הידיים של ששון.

אדוארדו גררו מתוסכל (נעם מורנו)אדוארדו גררו מתוסכל (נעם מורנו)

דקה 44: בר כהן לקח כדור חופשי עבור המארחת מ-22 מטרים וסובב בצורה יפהפה אל הפינה הקרובה, אך לצערו הכדור היה סנטימטרים מהקורה. קרוב כל כך!

מחצית שנייה

דקה 58: מגנה הימני של בית”ר ירושלים, רז ברוכיאן, מסר כדור רוחב שטוח אל תוך הרחבה, אליו הגיע עדן עזורי שבעט בנגיעה אל הפינה הקרובה, אך פספס את המסגרת.

גדעון אקאווה נאבק עם עידו שחר (נעם מורנו)גדעון אקאווה נאבק עם עידו שחר (נעם מורנו)

דקה 63, בית”ר ירושלים עלתה ל-0:1: עדן עזורי הוכשל על סף הרחבה על ידי איל חן והשופט שרק לפנדל גבולי, אותו החלוץ בעט אל הרשת העליונה והעניק יתרון לאורחים.

שחקני מכבי ת"א מוחים על הפנדל (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א מוחים על הפנדל (נעם מורנו)
עדן עזורי חוגג עם חבריו לקבוצה (נעם מורנו)עדן עזורי חוגג עם חבריו לקבוצה (נעם מורנו)
שחקני מכבי ת"א מוחים על הפנדל (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א מוחים על הפנדל (נעם מורנו)

דקה 69: טל יגודייב המחליף קיבל שני מצבים בתוך פחות מדקה, אך הקשר החמיץ פעמיים מתוך הרחבה אחרי כדורים שמסר לו בר כהן.

דקה 77: עומר יצחק מסר כדור עומק לאדוארדו גררו שבעט בנגיעה כדור נהדר, רוי ששון המשיך את המשחק הנהדר שלו והדף לקרן.

ערן אזולאי שומר על אדוארדו גררו (נעם מורנו)ערן אזולאי שומר על אדוארדו גררו (נעם מורנו)

דקה 80: כמה מכבי קרובה לשוויון! אדוארדו גררו נגח כדור חופשי שהכניס בר כהן אל המשקוף. חוסר מזל לצהובים.

דקה 81, בית”ר עלתה ל-0:2: רגע אחרי המשקוף של גררו, הירושלמים הענישו. רועי פדידה יצא למתפרצת ובכדור גאוני השאיר את עוזיאל פרדו לבד מול אור יצחק. המחליף לא התבלבל, הכניע בקלות את השוער והכפיל את היתרון.

שחקני בית"ר חוגגים (נעם מורנו)שחקני בית"ר חוגגים (נעם מורנו)

דקה 89, בית”ר עלתה ל-0:3: זו כבר תבוסה. גדעון אקאווה מסר כדור עומק גאוני לעוזיאל פרדו, שהיה לבד מול השוער ובעט כדור חזק מהאוויר אל הרשת.

עוזיאל פרדו חוגג (נעם מורנו)עוזיאל פרדו חוגג (נעם מורנו)

דקה 90, מכבי ת”א נותרה ב-10 שחקנים: עומר יצחק, המגן הימני שנכנס כמחליף, הורחק אחרי דיבורים מיותרים עם שופט המשחק.

דן לוגסי עם הכדור (נעם מורנו)דן לוגסי עם הכדור (נעם מורנו)

הרכב מכבי ת”א: אור יצחק, אלון שטרוזברג (עומר יצחק, 73, הורחק 90), תמיר גלזר, דן לוגסי, תומר מכלוף, נדב נידם (גיל בן שלוש, 70), עידו שחר, מופלח שלאעטה, בר כהן (רווה אסייג, 87), איל חן (טל יגודייב, 64) ואדוארדו גררו.

הרכב בית”ר ירושלים: רוי ששון, רז ברוכיאן (דוד חוגה, 90+1), ערן אזולאי, שגיא קיבלו, איתי כרמני (אדיר דרעי, 73), גדעון אקאווה, אביאל זרגרי, עמית סלם (זיד קונבר, 76), רותם ססתיאל (ליאון מזרחי, 85), רועי פדידה ועדן עזורי (עוזיאל פרדו, 64).

פ”ת לא עוצרת, ניצחון לב”ש, הפועל הביסה, חיפה שוב אכזבה

מכבי פתח תקווה – בני יהודה 1:3
המלאבסים הם ללא ספק הקבוצה הלוהטת ביותר עד כה בליגה והגיעו למשחק כשהם במקום הראשון, והבטיחו את מקומם בפסגה גם בתום המחזור הנוכחי. המארחת עלתה ליתרון מהיר של ארד בר (19), עמנואל מאווידה הכפיל (72) רועי בן שמעון איזן זמנית עבור הכתומים (80), אך המילה האחרונה הייתה שייכת לאור ארצי שכבש בפנדל (80) והבטיח ניצחון 11 העונה לכחולים. מנגד, האורחת לא הצליחה לרשום הפתעה ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה.

ארד בר (רדאד ג'בארה)ארד בר (רדאד ג'בארה)

מכבי נתניה – מכבי חיפה 0:0
שתי הקבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה נפגשו על מנת לברוח עד כמה שניתן מהאיזור המסוכן ולהיצמד לחלק העליון, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. הירוקים, שחווים עונה רעה, עם 15 נקודות בלבד והם עדיין רחוקים מאוד מחבורת הצמרת, כשנכון לכרגע, מסתכלים בעיקר למטה כיוון שהקו האדום דולק אחריהם. ליהלומים נקודה אחת פחות מהקבוצה מהכרמל וגם הם צמודים לאיזור שממנו יורדים אל ליגת המשנה.

אריק בנאדו (עמרי שטיין)אריק בנאדו (עמרי שטיין)

הפועל באר שבע – בני סכנין 1:3
קרב הצמרת המסקרן בין שתי הקבוצות שהיו במקומות 4-5, הסתיים עם ניצחון יקר של החבורה מהדרום. הבאר שבעים הקדימו את יריבתם בנקודה אחת וכעת הגדילו את הפער ממנה בדרך למקום טוב בצמרת הגבוהה ובמרחק של שתי נקודות בלבד ממכבי תל אביב. רועי אזוט (63), ברונו מוברק (77) ועילאי טרוסט (93) כבשו,  חסן חילו (79) רק צימק עבור הקבוצה מהמגזר, שמאבדת גובה.

ברונו מוברק חוגג (נעם מורנו)ברונו מוברק חוגג (נעם מורנו)

הפועל רמת גן – הפועל תל אביב 3:0
האדומים שחווים עונה רעה מאוד והגיעו למשחק מהמקום הלפני אחרון בטבלה, כשספרו כבר שמונה משחקי לחגה רצופים ללא ניצחון, הצליחו סוף כל סוף להשיג שלוש נקודות ואת ניצחונם השלישי בלבד העונה עם תבוסה מהדהדת, כאשר אופק בלס (11) כבש ראשון, אילי טמם (17) הוסיף ואושר דוידה חתם (87). מנגד, האורדונים הגיעו ממרכז הטבלה וקיוו לטפס עוד יותר לכיוון החלק העליון אך ספגו הפסד ביתי מפתיע ביותר.

אורי אוזן (חגי מיכאלי)אורי אוזן (חגי מיכאלי)

הפועל רעננה – הפועל חדרה 0:2
קבוצת הנוער של חדרה לא מצליחה לעשות את מה שהבוגרת עושה מפתיחת העונה. האורחת ספגה הפסד שמיני העונה  ובעקבות התוצאות הרעות עבורה מהמגרשים האחרים, היא יורד לנעול את טבלת הליגה, בצוותא עם אשדוד. מנגד, המארחת נמצדה עוד יותר לחלק העליון של הטבלה והצטרפה לחבורת הצמרת הגבוהה עם ניצחון שישי העונה בליגה. שאדי מסראווה פתח (59) גיל כהן השלים בפנדל (84).

שאדי מסראווה (נעם מורנו)שאדי מסראווה (נעם מורנו)

בית”ר נס טוברוק – עירוני קריית שמונה 3:1
במחזור הקודם הצהובים מהשרון חזרו לנצח נגד הפועל חדרה כשהצפוניים הגיעו למשחק מהמקום השלישי והמכובד. ק”ש השיגה יתרון כפול כבר במחצית הראשונה כאשר עבדאללה חליחל הרשית בדקה ה-27 ואילו גיא בן לולו נעץ את השני בדקה ה-40. עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-52, טוברוק צימקה את התוצאה משער של נתנאל מוריס, כאשר 18 דקות מאוחר יותר אורי דהן הורחק וכתוצאה מכך המארחת קיבלה הזדמנות להשוות, אך הפנדל הוחמץ. הצפוניים הענישו בתוספת הזמן משער של ג’וף איברהימה (93) וסגרו עניין. בעקבות ההפסד של מכבי ת”א, ק”ש צמצמה את הפער ממנה ל-2 נקודות בלבד. הניצחון של בית”ר ירושלים וההפסד לק”ש הוריד את טוברוק למקום השמיני.

הפועל רמת השרון – מ.ס. אשדוד 1:2
קרב תחתית לוהט בין נועלת הטבלה טרם המחזור הנוכחי לבין הדרומיים מהמקום ה-13, כשנקודה אחת בלבד הפרידה ביניהן. את המשחק אשדוד פתחה עם שער בדקה ה-25 מרגליו של יוני סיסאי, אך במחצית השנייה המארחים גילו אופי והפכו את התוצאה בעזרת שער של איתמר גרינברג בדקה ה-55 ואחד נוסף של אביאל בן חמו, שהכריע את המשחק בדקה ה-80. שלושת הנקודות שרמה”ש השיגה העלו אותה עד למקום ה-12 בתחתית הצפופה, כשאשדוד ירדה מתחת לקו האדום עד למקום ה-15.

שחקני הנוער של הפועל רמת השרון (באדיבות שלומי עסיס)שחקני הנוער של הפועל רמת השרון (באדיבות שלומי עסיס)
אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */